bax music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bax music.

bax music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 55 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,4

Bart V 24-07-2020

web site was heel duidelijk , alles was piek fijn in orde , snelle levering niks op aan te merken. goed verpakt , prijs kwaliteit goed ,
prachtig led scanner , doe wat het moet doen .
Top !!!!

Luuk 22-07-2020

Correcte verkoper, heel goede prijzen, snelle levering! En vooral heel goed materiaal. Super!!

Frank De Reu 20-07-2020

bax heeft een goede online service en in de winkels word je als klant heel goed opgevangen, de corona regelingen zijn goed opgevolgd. ze hebben echter de pech dat B-post soms niet altijd accuraat is met het verzenden van pakketjes .

Van Coillie J 20-07-2020

De site is heel overzichtelijk. Het zijn eerlijke prijzen. De verzending was zoals afgesproken en correct. Alles is vlekkeloos verlopen. Supertevreden !

Gerard Slabbers 19-07-2020

BAX MUZIEK is een gezellige schop om te winkelen met vriendelijk personeel. Ook de site heeft een makkelijke in volledige schop waar je alle producten kan terugvinden incl. correcte prijzen met BTW. Een product per ongeluk verkeerd bestelt of buiten verwachting mag direct omgeruild worden en krijg je advies om het juiste artikel te kiezen. Zo kun je makkelijk zaken doen en voel ik me niet bedrogen. Ik geef deze winkel een extra pluim dank jullie voor de fijne samenwerking.

Kurt A 17-07-2020

Levering was snel en goed verpakt! Bax shop is een aanrader voor iedereen die goede kwaliteit wil!

Move Inc 17-07-2020

Gekozen voor de shop omdat deze ook lokaal een afdeling hebben in Antwerpen.
Tijdens coronacrisis nog vlotte service via email en webshop.
goede klantenservice en correcte prijzen.

Sible 17-07-2020

Bax music heeft alles in huis wat ik als musicus nodig heb. Bax levert op de afgesproken tijd en geeft goede garantie, dat is een prima zaak. Vaak vind ik dingen als een audio kabel of effectapparatuur die ik al had moeten hebben maar nooit ergens vind. Het is zeker de moeite waard om iets verder te kijken als uw neus lang is en dat kan ook nog thuis. Voor mij is Bax de makkelijkste oplossing.

Vermael Leslie 17-07-2020

Iedere bestelling verloopt voor mij altijd vlot, goed en veilig verpakt en geleverd.
De site is overzichtelijk en zeer duidelijk, de productbeschrijving is altijd volledig en duidelijk

Lieven B. 15-07-2020

Zonder gedoe een product kunnen omwisselen bij Bax A'pen. Zeer vriendelijk, beleefd en behulpzaam personeel, een zeer aangename shop-ervaring. Aanrader!

Liesbeth 15-07-2020

Bestelling verliep zeer vlot. Leveringsdatum kon gekozen worden zodat je zeker thuis bent als het pakket geleverd wordt. Ik kocht een pianobank waar ik super tevreden van ben. Mooie kleur, degelijke afwerking, comfortabel en bovenal precies als de beschrijving op de site.
Algemene beoordeling: zeer tevreden!

Eric Bervoets 13-07-2020

Beste winkel ooit!
Al verschillende bestellingen gedaan.
Telkens perfect afgehandeld!
Een voorbeeld voor velen!!!!
THX

coole gino 11-07-2020

zijn zeer correct duidelijke uitleg en goede kwaliteit , zeer snel geleverd

Gregory 11-07-2020

Bax Music is de shop met meeste keuze en beste diensten , voor, na of tijdens verkoop, zonder te praten over de goedkoopste prijzen! Bax, “de” shop bij uitstek!

Beni 10-07-2020

Zowat nooit problemen gehad met bestellingen, en ook zijn ze zeer vriendelijk de moment dat je in de winkel stapt.

Mario D. 10-07-2020

Zoals gewoonlijk snel geleverd.
Capo voldoet aan alle verwachtingen en is stevig van kwaliteit. Ik gebruik hem bij een akoestische gitaar. Al vaker gekocht bij BAX en nog steeds tevreden over kwaliteit en service.

Jan Vander Kuylen 10-07-2020

Bax Music is een correcte en betrouwbare partner in mijn muziekgebeuren. En niet onbelangrijk alles aan concurrentiële prijzen. Altijd stipte levering en verzendingsinformatie.

Willy Smit 09-07-2020

Snelle en vriendelijke service.Ongelukkig sat een beschermingskapje van een van de microfone los, iets wat bij een kwaliteitscontrole direct zou opvallen.

paul.d 09-07-2020

reeds enkele malen een bestelling gedaan bij Bax Music.
steeds op de afgesproken datum de levering in uitstekende staat aangekregen.
goede prijs, uitgebreide keuze.
zeer deskundig geholpen geweest door een medewerker

Anne-Marie 08-07-2020

Duidelijke site, vlotte betaling met Payconiq, snelle levering. Product werkt perfect.

Jeremy 07-07-2020

The delivery to Brussels was fast and the product was packaged safely. The website is built cuatomee-friendly and the whole order and payment process very easy. Would definitely recommend and looking forward to my next order!

Rudi 07-07-2020

Zeer goede shop. Steeds op tijd geleverd. Perfecte service. De bestellingen zijn zeer goed te volgen. Een aanrader voor iedereen. Proficiat en doe zo verder. Mijn favoriete muziekwinkel.

Michaël Gryp 03-07-2020

Supergoede webshop met duidelijke info. Perfect geleverd zoals beloofd.
Heel goed starterspakket.
Bedankt Bax Music, niets op aan te merken

Rita 02-07-2020

Het is een fantastische winkel , veel keus , goede service en prima kwaliteit van de producten.

Peter De Vrieze 30-06-2020

Gemakkelijke website, snelle levering en goed product. Niets op aan te merken.