bax music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bax music.

bax music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 55 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,4

Danny D 27-12-2020

Gemakkelijk om je keuze te maken , goede service en vooral ook ,ondanks corona, snelle levering !

Wouter Bauweraerts 26-12-2020

Voor mij de beste muziekwinkel! Ze hebben een gebruiksvriendelijke webshop, maar ook fysieke winkels. In de winkel in Antwerpen hebben ze steeds een ruim aanbod. Hier kan je verschillende artikelen bekijken en vergelijken. Ook kan je in aparte ruimtes een instrument/versterker uitproberen, zodat je weet wat je koopt. De medewerkers staan steeds paraat om je bij te staan met advies. Ze helpen je de beste keuze te maken door hun eerlijke mening te geven

Kris 26-12-2020

Top micro, op tijd geleverd en goed verpakt.
Zal zeker nog bij jullie kopen.

Audry Antoni 26-12-2020

Duidelijk overzicht van de producten , hele goede communicatie via mail
Direct bevestiging en snelle levering
Topservice
Nogmaals bedankt

Paul S. 26-12-2020

Uitgebreide keuze, combinatie aankoop mogelijk wat prijsvoordeel oplevert.
Super snelle levering. Ik had nog maar juist mijn laptop afgesloten en de deurbel ging al. (Grapje!)
Aanrader om eens te bekijken.

karel van de velde 26-12-2020

goede snelle service ,correct afgehandeld goede prijs kwaliteit ruime keuze

Dennie Vancauwenberghe 23-12-2020

Prima webshop met groot assortiment.
Vlotte levering, goeie klantendienst. Niet altijd de goedkoopste maar zeker ook niet de duurste.

DE one shop stop voor alles wat audio en muziek betreft!

Van der Meiren Patrick 23-12-2020

Goede en snelle service.
Veilige verpakking van product.
Ik ga deze winkel zeker aanbevelen bij mijn collega's.

G.T. 23-12-2020

Super handige microfoonstatief !! geen last meer van onstabiele uitstekende poten
Efficiënt qua plaats, Budgetvriendelijk; maar daarvoor doet deze zeker niet ten onder aan de wat duurdere statief met ronde voet en bovendien nog een extra kortingscode van Bax webshop op Innox. Je koopt er twee of drie voor de prijs van één. Heel stevig en goed in gewicht plus het extra uitschuifbaar deel is bovendien erg handig. Zeker een aanrader! Daarnaast de beste service

Goed MAAR doe iets aan de verpakking 22-12-2020

aangename website, correcte levering, goed product. alleen één ding. Doe alsjeblieft iets aan de gigantische verpakking. Wat ik bestelde paste letterlijk 10 keer in de leverdoos. Zo zonde! Niet goed voor het milieu, onhandig, er passen zo minder dozen in de bestelwagen, het product schuift rond in de doos én het ligt vreselijk in de weg eens je het hebt uitgepakt.

Luc 21-12-2020

De rietjes voor mijn klarinet bestellen…
De rietjes voor mijn klarinet bestellen bij Bax is met een paar klikken gefikst,poepsimpel,ruime keuze en goede prijs de levering was accuraat en snel ( één puntje waar je moet aan werken ,Bax ,is de verpakking , was veel te groot voor zo een klein doosje te versturen, duurzaamheid speelt mee in de wereld van muziek.

Yves 21-12-2020

Veel keuze en snelle levering. Het product lag binnen de 2 dagen in de bus en goede info ivm de levering.

Van den broeck 21-12-2020

duidelijke shop en website en levering zoals afgesproken wat heel belangrijk is

Guy Covent 19-12-2020

Prompte levering, fijne klantenservice, goeie prijs-kwaliteitsverhouding.

Bestelling was een Meindl Bongo Cahon, fantastisch ding.

Verpakking was wat te groot, waardoor ik het moeilijk meekreeg op de fiets.

Vincent 17-12-2020

Ik ben heel tevreden met de behandeling van mijn bestelling.
Het was voor mij de eerste keer dat ik iets bij Bax Music heb bestelt.
Ik zal zeker nog iets bestellen en als alles verloop zoals deze keer zal ik zonder twijfel 10 geven op de beoordeling.
Ik wens iedereen om dezelfde ervaring te beleven!

Eniola Esther Ladejobi 16-12-2020

Snelle levering, kwaliteitsvolle producten, en een heel goede klantenservice (zij reageren vrij snel op e-mails en zijn heel vriendelijk al heb je heel veel vragen)

Benjamin kortzorg 16-12-2020

In alle jaren dat ik online shop bij Bax, heb in nog nooit een probleem gehad. Je krijgt steeds de juiste documenten doorgestuurd. En je pakketje is zeer snel thuis geleverd! Gewoonweg een top service!

Ben 14-12-2020

Excellent rapport qualité prix, livraison rapide! Parfait sur toute la ligne

Pat 13-12-2020

Steeds juiste, eerlijke prijs.
Bestelde goederen worden snel en correct geleverd.
Als er zich een probleem voordoet, wordt dit direct en vriendelijke manier opgelost

Philip 12-12-2020

Ik heb onlangs een Pioneer PLX-500 Direct drive platenspeler gekocht bij Bax Music. Een top product voor een heel eerlijke prijs. Ook de snelheid van de verzorgde levering is top .
Een aanrader voor iedereen.

Ivo 11-12-2020

Shop Antwerpen bezocht voor info, prima geholpen, dan bestelling geplaatst online, gevolgd door supersnelle levering, de volgende dag zelfs. Daarna terug shop bezocht voor extra info, opnieuw prima en professioneel geholpen. Bax shop = de laagste prijzen, gecombineerd met supersnelle levering en uitstekende service. Top gewoon!

De Go-To muziekshop van de Benelux 10-12-2020

Voor mij is dit door de jaren heen toch de overduidelijk go-to muziekshop geworden. Reden hiervoor is de zeer uitgebreide stock, duidelijke webshop, propere service (klanten, levering) en de fysieke shops waar je tal van producten kan testen. Niet in de showroom? Geen probleem, wordt gewoon even uit het magazijn gehaald en voor je klaargezet. Verder kunnen we hun prijs/kwalitatieve huismerken ook niet negeren! Deze bieden echt wel een mooi assortiment voor beginners, sympathisanten en hobbyisten.
Om toch een klein beetje kritisch te blijven heb ik al duidelijkere webshops gezien wanneer het over retourneren gaat. Gelukkig nog niet moeten gebruiken en zie er ook verder ook geen problemen in!

Reza Kermani 10-12-2020

Om 21:00u besteld en de volgende dag om 08:45u geleverd door BPost.
Zeer efficiënt en betrouwbaar. Echte aanrader

Lara A. 08-12-2020

Ik zou Bax-shop zonder twijfel aan iedereen aanraden. Ze hebben alles wat men nodig heeft qua muziek in hun aanbod. Daarnaast leveren ze gigantisch snel en indien je een vraag of een probleem hebt, antwoorden ze heel snel en erg vriendelijk!

Isaac 08-12-2020

Vandaag is het 9 dagen geleden dat ik een FL Studio (software) download heb besteld bij Bax, en 7 dagen geleden dat ik de code ontvangen heb per e-mail. Ik vond dit best een lange levertijd voor een digitaal goed, gezien ik het waarschijnlijk instant ontvangen had, moest ik het besteld hebben bij Image-Line (het softwarebedrijf zelf). In de pakbon en bestelling e-mails wordt ik aangesproken als ‘Beste Gereserveerd t.b.v. webshop orders’, waarvan ik niet weet of het de bedoeling is of een bug.

Al bij doet wat het moet doen, alleen raad ik aan om het bestellen van downloads op een andere manier te laten verlopen, waarbij ik bv. niet moet selecteren dat mijn digitale link via bpost bezorgd moet worden (is ook niet het geval)