electromania.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over electromania.be.

Schrijf een review voor deze winkel

Sophia 11-01-2019

Topservice! Wasmachine besteld en volgende dag geleverd en geïnstalleerd. Heel vriendelijk. Superprijs!

Koen 11-01-2019

AEG wasmachine gekocht, niet te kloppen in prijs en een van de weinige écht Belgische online elektrowinkels. Zeer snelle en vlotte dienstverlening en levering + installatie aan huis. Aanrader!

Yolanda 10-01-2019

Heel tevreden van deze winkel, vriendelijke mensen, bestelde mijn apparaat en dit werd snel en correct geleverd. Top

Melissa Moreno 10-01-2019

We hebben bij Electromania een inductiekookplaat gekocht van AEG model HK874400FB. De site was heel overzichtelijk! We hebben de winkel ook gecontacteerd om nog wat vragen te stellen en de verkoper was behulpzaam en goed op de hoogte. De levering is ook heel vlot verlopen. Ik kan de winkel aan iedereen aanraden!

Cha 09-01-2019

Zeer slechte service.

Ik heb een grote frigo online besteld. Op de website wordt belooft: "voor 15u besteld, volgenden dag geleverd". Ik heb op zondag besteld en het toestel werd pas vrijdag geleverd. Ik had er ook een "full service pakket" bijbesteld, dus installatie van het nieuwe toestel plus afhaling van het oude.
Ze hebben de frigo bij me afgezet op gelijkvloers omdat deze te groot was voor de trap (ik woon op het eerste verdiep) maar niet geïnstalleerd en ook mijn oude frigo hebben ze niet mee genomen. Achter af bleek ook nog dat de frigo aan de achterkant beschadigt werd tijdens de poging het naar boven te brengen.
Ik heb mijn klacht samen met een foto naar Electromania gestuurd. Hun antwoord was dat zij geen verantwoordelijkheid voor de schade opnemen, nog een vergoeding voor het bedrag van de installatie (die niet gebeurd is) geven.

Ewald 13-12-2018

Geweldige service! Mijn Climadiff wijnklimaatkast bleek lawaaiiger dan volgen specs. Electromania heeft toen de kast kostenloos omgeruild voor een nieuwe!

Electro mania 20-07-2018

Super klantvriendelijk!Geven deskundige uitleg.

Hulpvaardig, Bij twijfel keuze ! Staan ze je bij met deskundige uitleg. Zonder opdringerig te zijn.Voldoende keuze. Dus aan te raden. !

Nicole Vissers 20-06-2018

Super, maar dan ook super goede service

Electromania is een echte aanrader. Het is raar of zelden dat zulke goeie service wordt geleverd door een ontzettend vriendelijk en goed geïnformeerd team. Zelfs na aankoop kan je nog met je vragen terecht en je wordt steeds héél vriendelijk en héél professioneel geholpen. Topper, veel online en niet online-shops kunnen aan deze zaak een voorbeeld nemen.

YDBR 14-07-2017

Zeer goede service, geweldige delivery!

Leuke shop, goede prijzen. Vriendelijke en correcte antwoorden als je vragen stelt aan de klantenservice.
Levering van ons toestel was uitzonderlijk: mensen van Dynalogic waren uitzonderlijk vriendelijk, correct, prima installatie uitgevoerd, oude toestel netjes terug meegenomen, gechecked of alles werkte... Kortom: een dikke pluim voor deze heren!
verbeterpunt voor de website: een vergelijk-functie zou handig zijn om de specificaties van verschillende toestellen met elkaar te kunnen vergelijken

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Mark 09-07-2017

Klantvriendelijk, goede service en scherpe prijs

Ik ben enorm goed geholpen met de keuze van mijn keuken bij Electromania en heb veel informatie gekregen. Ik heb ook een scherpe prijs gekregen. De levering was na afspraak goed verlopen. Ik ben zeer tevreden met mijn bestelling. Echt top!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tine Hoof 03-05-2017

snelle service!

Bij het kiezen van een Dyson stofzuiger, kreeg ik voldoende informatie over de verschillende types. Bovendien werd het product snel geleverd!

LucSGW 02-05-2017

vlotte service op zoek naar audio met specifieke kenmerken

Eenvoudige,duidelijke website
ruime keuze met voldoende info, in de winkel ook antwoorden op verschillende vragen
bestelling afgehaald, vriendelijk onthaal
Een webwinkel met een ruime keuze

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

fransooske 23-02-2013

Electromania: Goedkoopste prijs. Snel in voorraad en pas moeten betalen bij afhaling. Prima dus. Geen klachten.

Eliassoss 24-11-2012

De tv is nog niet aangesloten, maar de afhandeling tot hier toe is perfect gegaan. Tv was vlug klaar voor afhaling en bij de afhaling ook heel goed geholpen geweest. Ook met achterlaten van onze oude tv. Kan er ook met eco cheques betalen, en geen voorschot moeten betalen. Hier zullen wij nog bestellen!

Luc Segers 21-08-2012

Ik was aanvankelijk een beetje argwanend tegenover deze webshop toen ik de reviews hier las. Maar het tegenovergestelde is gebleken. Aankoop op 15 augustus 2012 en vandaag al geleverd. Niets aan te merken. De mensen van de winkel waren heel behulpzaam. Niets dan lof voor de adviezen die ik kreeg, onder meer voor de installatie van de wasmachine, waardoor ik nog € 25 heb uitgespaard aan installatiekosten. Een pluim voor deze webshop. Op e-mails werd heel vlug geantwoord en met kennis van zaken. After sales: daarover kan ik nog niets zeggen, maar als ik mag voortbouwen op het voorgaande, is dit misschien toch ook in orde. De website zelf is rechttoe-rechtaan, maar veel snufjes hoeven voor mij niet, het essentiële is dat hij voldoende informatie bevat en dat alle acties zoals aankoop, levering, bestellingsinformatie accuraat en correct is, wat hier het geval is. Al bij al een aangename verrassing.

dirk2012 04-05-2012

ik heb al veel gekocht bij elektromania maar meermaals moeten vaststellen dat aangeboden goederen "direct leverbaar" niet in stock zijn of toestellen niet meer beschikbaar zijn. Er is altijd wel een "uitleg". Conclusie eerst bellen vooraleer te bestellen.

Echelon 16-04-2012

Ondanks dat Electromania af en toe uitpakt met scherpe prijzen is het vooral het contact met de winkel zelf die mij tot een negatieve evaluatie dwingt.
Steeds weer krijg ik bij het bestellen van een televisie te horen dat ze het product niet meer op voorraad hebben maar dat ze wel een opvolger beschikbaar is, die vervolgens dan weer heel wat duurder is. Mails staan vol schrijffouten al kwamen ze van een 12-jarige.
Ook hun laagste prijs garantie is niets waard. Telkens weer draaien ze rond de pot om hun prijs maar niet te moeten aanpassen.
Hun hele gamma is trouwens zo gekozen dat ze net telkens een iets andere tv aanbieden. Komen andere winkels met een UE40D5000 dan komt deze winkel met een UE40D5020 enz enz...

Enige voordeel is dat er met ecocheques kan betaald worden.

Gvdwiel 13-02-2012

Inmiddels is uiteindelijk de tv omgeruild!!!
Was nog wel een beetje onhandig hoe het ging. Maar uiteindelijk zonder morren omgeruild. Er zat wel degelijk een fout in het beeld, want nu is 1 van de kritieke punten opgelost. Echter nu is weer iets anders wat niet deugt. Blijft toch een probleembak, die tv's van LG. Hoewel, er zullen maar weinig tv's van welk merk dan ook 100% in orde zijn. Nu zal ik via LG de kritieke punten laten oplossen omdat Electromania na de omruiling heeft gezegd dat ze niet nogmaals de tv willen omruilen. Ergens ook begrijpelijk. Was trouwens een flinke rit op en neer (400km!) maar goed, je moet er wat voor over hebben om fatsoenlijk tv te willen kijken.

---------- Oude review 27-01-2012 ----------

Ben nu al 2 maanden bezig de NIEUWE maar defecte TV om te ruilen. Ze hadden dit beloofd na pas weken later een antwoord te hebben gekregen. Nu 2 weken geleden bericht terug. EN beginnen aan alle kanten moeilijk te doen om te ruilen. Nu hoor ik niets meer van ze. Vandaag heb ik besloten juridische stappen te ondernemen tegen dit bedrijf!!!

Frederique 27-12-2011

Snelle afhandeling, sneller kan eigenlijk niet. Beste prijs/kwaliteit wat mij betreft. Zeer tevreden met deze webshop!

shafi 04-08-2011

Ik heb paar dagen geleden een LED TV gekocht,alleen levering was iets langer dan gemeld aan website,prijs en dienst heel goed.Ik ben content.Merci

Roggeman M 21-02-2011

de website is duidelijk en de gewenste toestellen zijn snel te vinden. Daarna heb ik per mail een persoonlijke offerte gedaan voor een set van 5 toestellen. offerte is beantwoordt en het order aangemaakt de dag later met de beloofde 50 % korting op de dampkap. Per mail werd ik op de hoogte gebracht wanneer de toestellen besteld zijn geweest en wanneer de toestellen klaar staan voor levering. Na telefonisch contact heb ik ook nog mail gekregen met het leveringsuur op zaterdag. Mijn toestellen zijn dan ook op tijd geleverd. Ik heb ook gedeeltelijk betaald met ecocheques. Kortom een prima en snelle service!

filip mortier 22-01-2011

Duidelijke website, makkelijk om te bestellen, na bestelling direct reactie via mail en dan niets meer.
Betaling gedaan via vooruitbetalen, en dan niets meer gehoord. Zaterdag besteld en betaald en dan moet je zelf op de site gaan kijken om te weten of alles goed is verlopen en om te zien wanner ze gaan leveren,geen mailtje, niets.Op de site stond wel dat ze de vrijdag telefonisch contact zouden opnemen en dat hebben ze ook gedaan, maar om dit te weten moet je zelf al gaan inloggen op hun site. Enkele mailtjes meer zou geen kwaad kunnen en is ook geruststellender voor de klant.
De levertijd kan ook sneller, zaterdag besteld en pas de volgende zaterdag geleverd, dit kan vlotter.verder alles vlot verlopen.

Frank4321 01-02-2010

Lage score op kieskeurig vind ik zeer bizar.

Bosch was- en droogmachine online besteld en een uur later bericht gekregen dat ik het mocht komen afhalen. (hebben dat allemaal op stock).

Zijn gevestigd in een KMO zone vlak aan autostrade E17. Zeer ruime parking (op 15 km van mijn deur).

Bediening is magazijn perfect (hebben toestel voor mij in mijn camionette gezet).

Ik kan deze winkel enkel aanbevelen !

ford_cougar 30-01-2010

reeds enkele artikelen gekocht en altijd over prijs kunnen onderhandelen

Luc_VDL 24-09-2009

Beste,

Ik heb een set Miele toestellen besteld bij deze winkel. Offerte gevraagd per
mail en dezelfde dag antwoord gekregen. Heb mijn offerte nog een paar maal
aangepast. Steeds onmiddellijk antwoord per mail. Ook op enkele productvragen
werd snel en professioneel geantwoord.

Na 2 weken was mijn set toestellen compleet en werd deze afgelopen zaterdag
geleverd, volledig zoals door mij gevraagd.

Ik kan deze winkel aanraden aan iedereen.

Met vriendelijke groeten,
Luc Van Der Linden