electromania.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over electromania.be.

Schrijf een review voor deze winkel

Tessa vergauwen 10-12-2020

Alles was tip top in orde. Vriendelijke service en heel tevreden van het toestel en leveringstermijn.

viviane 10-12-2020

Alles was in orde. In alle opzichten in orde : duidelijke communicatie, vriendelijk, tijdig klaaar, behulpzaam. Echt een aanrader.

Hein 15-11-2020

Zeer slechte service, geen service.
Kookplaat pas bij ze gekocht .was niet goed moest zelf een monteur regelen en betalen , service zeer slechte
Hein
Officiele reactie van Electromania 02-12-2020

Beste Hein,

We zijn in tussentijd tot een oplossing gekomen, kan je uw algemene beoordeling nog wijzigen aub?

Groeten,
Electromania

Kris Heirwegh 29-08-2020

Wij bestelden in het verleden veel toestellen bij electromania. Steeds goede prijs en goede communicatie en na-service. Spijtig dat ze met een ondermaatse transportfirma (dynalogic) werken die het niet zo nauw neemt met leveringsdata en afspraken.

Marc 20-08-2020

Gezien mijn toestand kan ik niet heffen
Een korte bespreking met de verantwoordelijke logistiek en een regeling werd gevonden, levering met eigen mensen ipv koerierdienst, binnen op de aangewezen plaats!
Alles prima verlopen! Super vriendelijk en attent.
De samenwerking was efficiënt, correct, duidelijk en de levering eveneens en 'op tijd'!
Ik beveel Electromania St Niklaas in alle vertrouwen aan! Dank jullie wel! Wim en Patrick dikke merci!

Marcel B 07-03-2020

In februari 2020 een diepvriezer gekocht bij ElectroMania.de. Prijstechnisch was het een goede aankoop, echter de aflevering was slecht. Chauffeurs hadden geen tijd en dropte de diepvriezer over de drempel / tuin op verzoek. Bij uitpakken bleek er een grote flinke deuk in de deur te zitten.
Daar mijn oude vriezer kapot was heb ik de vriezer in gebruik genomen en een klacht ingediend.
In eerste instantie reageerde ElectroMania direct en kwam met een bod, of nieuwe vriezer, maar met een aantal eisen, of een vergoeding van €160 — daar nieuwe vriezer betekende dat ik de inhoud zou kunnen weggooien ben ik in onderhandeling gegaan voor een in mijn ogen eerlijk schadevergoeding. Minimaal €250–. Het bedrag is nog verhoogd naar €200– vervolgens reageerde ElectroMania niet meer op mijn mails. Ook op mijn verzoek om gewoon een nieuwe deur te installeren werd negatief gereageerd.
Uiteindelijk maar onder protest akkoord gegaan met schade bedrag van €200–

oesjipapa 27-02-2020

Had elders een tv gezien die voor 449 euro te koop was en bij hun voor 514 euro.Nu kwamen ze met het argument dat hij daar niet meer te koop was maar hun hadden hem wel op de site staan,waarbij duidelijk stond VOOR 17.00 UUR BESTELD MORGEN IN HUIS,dus ik neem aan dat hij dan voorradig is.Ik zou zeggen laat u maar belazeren met hun zogenaamde prijsgarantie.Je kunt beter zeggen prijs vervalsing
oesjipapa 28-02-2020

Als aanvulling op vorige revieuw. Het argument wat ze eerst hadden dat hij in de andere zaak niet te koop was en daarom geen prijsgarantie konden geven konden ze nu niet meer hard maken want nu hadden ze hem op voorraad ,die andere zaak dus.De eerste keer deden ze al moeilijk en kwamen met allerlei argumenten en nu dus ook weer. Dus mensen je kunt er best artikelen kopen maar begin niet met prijsgarantie want die krijg je NIET.

Ruud 20-02-2020

Had eerst een kookplaat bij Lommelen NV besteld . Mijn eigen schuld uiteraard :-(
Een grote ramp , blij dat ik mijn geld terug had . Bij electromania de vraag gesteld ivm levertijd . Binnen 1 week is ook binnen 1 week . Contact gehad met Wim en Dilara . Direct antwoord op mijn vragen waarvoor mijn dank . Morgen al levering ongelooflijk . Ik beveel deze winkel ten zeerste aan

Asmae 26-10-2019

Via bol.com een koelvriescombinatie gekocht, die bij ontvangst schade bleek te hebben. Vervolgens contact gehad met Electromania en men leverde zeker een goede service.

Ad 26-10-2019

Gisteren 25-10-2019 contact opgenomen over een Neff warmhoudlade. Niets was de medewerkers teveel. Er werden verschillende mails en foto's gestuurd wat resulteerde in mijn aankoop.
Vandaag keurig ontvangen nadat ik per diverse mails geïnformeerd ben over de bezorgtijd.

Echt fantastische service ervaren en ik zal Elektromania België echt aanbevelen.

E-SIGHT 20-07-2019

Het toestel dat ik aangekocht had paste niet in de nis van mijn keuken.
De volledige ploeg heeft heel goed samengewerkt om mijn retour te behandelen.
Zeer vriendelijk klanten onthaal en een ervaren enthousiast en professioneel team!
Top service.
Aan te raden elektro zaak.

Marcel 10-07-2019

Amerikaanse Koelkast na vijf jaar al kapot.
De officiële leverancier Asogem geeft niet thuis en schuift alles af. Zelfs moeten betalen voor een monteur, terwijl wij aangaven dat de compressor kapot was. En zij dat daarna beaamden

Electromania helpt wel en geeft ons een korting van 100 euro op een nieuwe Amerikaanse koelkast.
Goede service van Electromania en vriendelijk te woord gestaan

Bergiers 08-07-2019

Zeer goede winkel!
Als je ergens hetzelfde product goedkoper ziet staan kan je het aan deze prijs aankopen.
Wanneer het niet meer in stock is, zoals bij mij het geval was, houden ze je goed op de hoogte wanneer het binnen komt.

In de winkel zelf zijn ze allemaal heel vriendelijk en behulpzaam.

Niets als lof over deze winkel, zou er onmiddellijk weer iets bij bestellen

Diane 27-06-2019

Een correcte vlotte afhandeling van mijn bestelling. Afhaling was prima geregeld!

Bert gerits 26-06-2019

Prima service zeer vriendelijke mensen heel goed geholpen geweest alles verliep heel vlot zeker een aanrader deze winkel

Mati Gonzalez 21-06-2019

Deze winkel is TOP !
Vanaf de eerste zoektocht naar een betrouwbare site zat ik meteen goed
ALLES is naar wens verlopen
Correct/Snel / En vriendelijk !!!!
Wat wil een klant meer ?
Waren ze maar overal zo . dus geen twijfel meer voorbij
Electromania Je hebt er een klant bij
Bedankt voor de goede service

John 20-06-2019

Echte oplichters, mail je voor info over een airco en dan zetten ze ondertussen snel de prijs 30€ duurder!! Wegblijven hier want dit is puur bedrog!!
Jo 24-07-2019

Jo 24-07-2019

Alsnog niet opgelost dus ik verwijder niks. Ondertussen weer mail gekregen dat het dan toch niet leverbaar was maar dan na 2weken toch weer hetzelfde toestel aanbieden op hun website!! Aan mij verdienen ze geen euro, ondertussen hetzelfde toestel op ibood voorbij gekomen voor bijna 300€ goedkoper.

Jo 20-06-2019

Ondertussen is het probleem door een vriendelijke medewerker alsnog opgelost!

Officiele reactie van Electromania 24-07-2019

Beste klant,

U bent vergeten om de review te verwijderen/aan te passen.
Mag ik u uitnodigen om dat alsnog te doen?

Mvg,

Yassine

Kieranneke 17-05-2019

We hebben gekozen om bij jullie te kopen omdat het prijsverschil 300euro was hadden we in een winkel gegaan.
Ik moet zeggen, heel tevreden over de service en de snelle levering. Als ik nog een aankoop zou moeten doen van witgoed zal ik zeker op jullie site komen kijken.

Chiraz 16-05-2019

Ik kocht een paar weken geleden bij hen een PPX3417W picopix projector. Ik wou hem afgelopen weekend gebruiken maar dat ging wat moeilijk. Na een dag of twee had ik uitgebreid antwoord op men vraag ^^

Yannick DB 16-05-2019

Ik twijfelde tussen enkele toestellen en werd telefonisch correct geholpen. Zeer vriendelijke medewerkers! Nadien het toestel besteld voor 15u en dit werd de volgende dag geleverd! Super fijn bedrijf en topservice!

Martine 15-05-2019

Kocht vier jaar geleden vaatwas en betaalde voor levering en installatie. Was zeer tevreden van technieker die levering en installatie deed.

Bestelde dus droogkast en vaatwas bij dezelfde firma.
De leveraars, blijkbaar nu in onderaanneming, waren gehaast en geen van beide machines werd correct geïnstalleerd. Heb zelf de handleiding moeten raadplegen om de installatie af te werken.

Een beschadigde afvoerleiding zou vervangen worden maar ik wacht daar al enkele weken op.

Op mijn opmerkingen kreeg ik als commentaar dat hun service goedkoop was....

F.wageningen 05-03-2019

Via bol.com een wasmachine besteld en betaald voor mijn bejaarde vader. Nog extra nagebeld dat de wasmachine 2 hoog moest komen en de oude wasmachine retour moest ( dit geeft bol.com ook aan als service op hun website) Na 2 weken wachten is de machine bezorgd, maar de bezorgers wilden de machine niet naar boven tillen en beweerde dat dat niet in hun order stond. Onze keuze was voor de drempel bezorgen of retour. Na nabellen met electomania service nummer, werden we van het kastje naar de muur gestuurd. We moesten maar contact opnemen met bol.com. Bol.com kon ook niets aan de situatie veranderen. Door de waardeloze ervaring en service hebben we toen besloten om de order van de wasmachine te cancelen. We hebben geen vertrouwen dat dit bedrijf met een oplossing komt en goede service zal bieden. Ik hoop dat het geld zsm teruggestort gaat worden zodat we bij een ander bedrijf een wasmachine met service kunnen vinden!

Davy 11-02-2019

Na wat rond kijken voor een oven in ons keuken bij electromania uitgekomen. Was 100 euro goedkoper dan de 2de. En dit op 1200 euro. Eens naar de winkel in st niklaas gegaan omdat ze daar een toonszaalmodel hadden voor 990 ipv 1100 euro. Toch besloten om dan 1 online te bestellen met 5 dagen besteld tijd best te doen en gratis thuis leveren.... die 5 dagen werden er 12 en de dienst waar ze mee werken....dinalogic...een echte ramp...afspraak woensdag...verlof genomen om dan dood leuk na een paar telefoons die blijkbaar ook 0.45 cent per minuut kosten te horen ach nee zal morgen zijn is iets mis gelopen....weer een dag verlof verder de oven gekregen met redelijk beschadigde verpakking. Na controle niet echt iets te zien....foto's naar beide gestuurd maar niet echt antwoord gekregen...electromania ik ben ziek stuur het naar collega. Dinalogic: sorry.
Nee 1ste en laatste x

Loek 21-01-2019

Ben bij Elektro Mania terecht gekomen via Bol.com Nederland. Kennelijk is Elektro Mania één van de leveranciers van laatstgenoemd bedrijf. Mijn bestelde espresso apparaat was niet op voorraad en zeker niet op korte termijn leverbaar. Ik kreeg hierover van Elektro Mania netjes bericht. Een mogelijkheid was de koop te annuleren maar na enige mails en een telefonisch gesprek met ... kwamen wij tot een heel mooi compromis. Mijn 2e keus espresso apparaat was op korte termijn wel leverbaar en hoewel iets duurder voor dezelfde prijs welke ik voor mijn eerste keuze had betaald. Dit apparaat werd keurig op de afgesproken tijd op mijn huisadres afgeleverd. ... heeft hier persoonlijk zorg voor gedragen. Kort samen gevat heel goed bedrijf, staan klaar voor de klant en maken hun afspraken waar. Heel hartelijk bedankt

Céline 14-01-2019

Een hele goede zaak, met een super service! En er wordt een hele goede uitleg gegeven bij de verschillende producten.