art & craft - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over art & craft.

art & craft stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,9

Tommie1 02-11-2016

Snel, correct en vlot.

Deze shop is misschien iets minder bekend dan de blauwe collega's, maar doet net zo goed in service en support. Leveringen waren altijd vlot, en de prijzen zijn soms een tikkeltje beter.
Dikke aanrader!

Pluspunten

• Snelle levering
  • beste prijzen
  • veel betaalopties

Minpunten

• nog niks negatief meegemaakt

Bijou5 31-10-2016

Correcte levering

Gemakkelijk te bestellen en vlotte levering. Stipt opvolgen van de bestelling mogelijk.
Door het gps systeem van de besteldienst is het leveringsuur tot op 5 minuten correct.

Pluspunten

• Overzichtelijke website..
  • alle info voor betaling zichtbaar.

Ronald 31-10-2016

zeer goede ervaring

Het is de 2e keer dat ik via deze webshop aankoop en telkens ben ik zeer correct geholpen. Een zeer vlotte levering uit voorraad. Een aangename ervaring.

Pluspunten

• snelle levering
  • correct
  • scherpe prijzen

ron 31-10-2016

goede site overzichtelijk , goed telefonisch bereikbaar

eerste keer het verkeerde artikel besteld , geen probleem met anuleren. ..snel geld retour daarna de juiste besteld en snel afgeleverd

Pluspunten

• goed prijzen
  • overzichtelijk
  • telefojisch bereikbaar

Minpunten

• geen

Kristofb 30-10-2016

Kristof

Geweldige service! Zeer scherpe prijzen en korting bij meerdere toestellen. Leveringsdatum vrij te kiezen en contact opnemen per telefoon, mail maar ook via chat! Echt aan te raden.

Pluspunten

• Snelle feedback
  • Scherpe prijs
  • Goede service

Jody 30-10-2016

Tipwinkel

Topprodukten aan bodemprijzen. Top in fotografie en aanverwante producten. Correcte afhandeling. Goeie telefonische ondersteuning.

Pluspunten

• Fotografie

Patrick Vervaele 30-10-2016

DE SHOP DIE IK AL LANG ZOCHT!

Ik ben mij als fotograaf aan het ontwikkelen en gelukkig, net op tijd om mijn eerste toestel aan te schaffen, kwam ik eerder toevallig bij art&craft terecht. Intussen heb ik al verschillende lenzen en andere componenten gekocht omdat ik daar een altijd op een correcte levering en prima service kan rekenen. Daarnaast hebben zij nog twee fysieke winkels met steeds vriendelijke en vooral bekwame mensen waar ik met al mijn vragen terecht kan.

Pluspunten

• Profesioneel
  • Laagste prijzen
  • Correct
  • Een zaak met dynamiek

Minpunten

• Geen

PETER.TURA 30-10-2016

Art & Craft

zeer tevreden bij een bestelling over de service zowel in de winkels als online, vriendelijk en correct en e-shoppen correcte aflevering en verpakking.

Pluspunten

• PRIJS KWALITEIT
  • SERVICE VRIENDELIJKHEID

Marcel 30-10-2016

Broodmachine hier goedkoop en snel besteld, zeer tevreden!

We zochten een nieuwe broodbakmachine nadat we uit gezochten welk merk en type we wilden zijn we gaan zoeken naar de beste prijs en toen kamen we hier bij deze winkel uit. Ze waren de goedkoopste en met een kortingscode gevonden op internet werden ze nog goedkoper.
Netjes op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling en snel geleverd. Wij zijn daarom erg tevreden over deze winkel.

Pluspunten

• goedkoop
  • snelle levering

Minpunten

• geen

Mevr P 29-10-2016

Mevr

Scherpe prijzen.Gebruikvriendelijk site en heel goede Produkt omschrijving.
Vlugge behandeling en levering de volgende dag.

Pluspunten

• Prijs
  • Levering

BonBonvanJohn 29-10-2016

Goede winkel

De winkel bood de goedkoopste prijs van het product wat ik zocht. Degelijke website. Goede en snelle levering.

Pluspunten

• scherpe prijzen
  • snelle levering

St Nicklaus 29-10-2016

Service kan beerbetert worden, product tegenvaller

I placed an order at Art &Crafts of total value 55eur on 22.september. Although it was 1day delivery I did not hear anything more than order confirmation. On 28. Sep I asked where my order is (luckily I remembered placing it) and customer service reacted immediately telling me 1 item of the order was not on stock and they offered partial delivery. This can be improved by already shipping the partial delivery and informing the customer of the delay of another item (or just mentioning inventory status on order page)

Sand 29-10-2016

snelle levering, aanrader

snelle en correcte levering, gemakkelijk om bestelling te plaatsen, ruime keuze aan producten, correcte prijs

Pluspunten

• snelle levering
  • ruime keuze

bboesten 29-10-2016

Art en Craft.be

Ik heb er recent een cannon fotoprinter gekocht. Het is niet de eerste keer dat ik hier bestel en ook niet de laatste. Ik ben zeer tevreden over deze winkel. Correcte afhandeling ,competitive prijs en snelle levering. Niets op aan te merken.

Pluspunten

• goede prijzen
  • correcte afhandeling
  • goede betaalopties
  • snelle levering

J. Geurdes 29-10-2016

Liebherr inbouwkoelkast

Omdat het de goedkoopste aanbieding was en de site er zeer overzichtelijk uitzag.
De terugkoppeling was ok en er werd op de afgesproken tijd afgeleverd.

Pluspunten

• Levering
  • Prijs

Martine Kerckvoorde 29-10-2016

Uitstekende service bij Art&Craft Mariakerke, België

Deze winkel werd me aanbevolen door andere amateur fotograven.
Ik heb er altijd de juiste informatie gekregen en ben tevreden over mijn aankopen.

Pluspunten

• personeel is uitstekend op de hoogte
  • prijzen zijn concurrentieel

Minpunten

• parkeermogelijkheden in de buurt

Paul 29-10-2016

Accurate hulp, zeer correcte prijzen

Ik wou een fotoapparaat van Sony kopen met filmmogelijkheid in 4K en zonder cropfactor.
Sony zelf kon mijn vraag niet beantwoorden, ik heb ze dan maar aan verschillende webwinkels gesteld. Art & craft waren de enige die de zaak hebben uitgezocht en een correct antwoord gegeven, uiteraard zonder zeker te zijn dat ik bij hen zou kopen. Bovendien was hun prijs voor dat fotoapparaat (Sony 6300) toen de meest gunstige.

Pluspunten

• dienstverlening en hulp
  • prijzen

Minpunten

• geen

Jan Frl 29-10-2016

komt belofte na.

Na diverse site te hebben bezocht voor een Soundbar Sony HT-RT5, kwam ik op het begin van de avond tercht bij Artencraft. Vergelijking met andere site levert mij op dat Artencraft in mijn geval de beste keus was qua prijs en levering. Dus besteld en conform de belofte de volgende dag keurig geleverd. Goed verpakt, alles was aanwezig.

Pluspunten

• gunstige prijs (in mijn geval de laagste)
  • levering volgende dag

EK 29-10-2016

Modern vakwerk

Duidelijk te zien wat er op voorraad is en wat niet.
Levering precies als afgesproken, oude apparaten gaan keurig mee.
Fijn systeem van voorwaarschuwingen wanneer men onderweg is.
Vriendelijke bezorgers.

Pluspunten

• Doet 100% wat het belooft

boannimi 29-10-2016

Goede service

Veel keuze. Prima prijsverhouding. Voordelige keuze. Bovendien zeer snel verzonden, binnen 1 werkdag thuis, top!
Bij het ontvangen artikel ontbrak een onderdeel, dit is keurig nagezonden. Service is dus ook perfect.

Pluspunten

• Service
  • Prijs
  • Snelheid verzending

Minpunten

• Geen

Willy 29-10-2016

Product niet goed, maar is netjes opgelost

Product besteld, werd al heel snel bezorgd, Helaas bleek het product niet goed te zijn.
Contact gezocht met ze, kreeg al spoedig een duidelijk antwoord, wat ik het beste kon doen etc. Product is opgehaald hier en gemaakt en kreeg het na een week of twee alweer terug i.p.v. de 6 weken die er voor staat.
Goed opgelost, alles werkt nu goed, al met al tevreden.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Werd goed geholpen bij probleem

Minpunten

• Product defect

Ludo 29-10-2016

Goedkoop met goede service

Veelal de goedkoopste prijzen.
De service is goed, als men een vraag stelt, krijgt men vlug antwoord en de chat functie is erg handig.
Hun pakjesdienst laat soms te wensen over, misschien zouden ze kunnen overwegen een andere firma te nemen.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Goede service

Minpunten

• Hun pakjesdienst

Luc 29-10-2016

Betrouwbaar

Gratis, snelle en correcte levering, zelfs op zaterdag.
Prima service bij problemen.
Zeer tevreden over aankoop.

Pluspunten

• Gemak van betaling
  • Snelle levering

Tom 29-10-2016

Correct en goede service

Ik kocht reeds in de winkel zelf en online. Steeds goede service en goede kwaliteit voor de beste prijs. Betrouwbare goede winkel!

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Kwaliteit
  • Beste prijs

TeCo 29-10-2016

LG Oled tv 55 C6V

Prima webshop, overzichtelijk en goede beschrijving, zeer snelle levering en verder helemaal geen problemen met deze LG Oled tv 55 C6V gehad.

Pluspunten

• Supersnelle levering vanuit België
  • Geen aflevering kosten
  • Kreeg boven de aanbieding nog 10% actie korting
  • Gecontroleerd door de chauffeur op beschadigingen
  • Simpel bestellen, met voldoende betaalkeuze.

Minpunten

• Geen minpunten