art & craft - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over art & craft.

art & craft stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,9

Eva Corbiaux 31-12-2016

Zeer tevreden klant

Ik kreeg snel mijn bestelling binnen, een extra item ontbrak, na dit te melden kwam ook dit binnen de twee dagen bij mij thuis aan!

Pluspunten

• Snel
  • Correct
  • Beleefd
  • Houden hun klanten goed ip de hoogte
  • Vriendelijk

zzoemie 31-12-2016

Panasonic Broodbakmachine SD-2500WXE

Correcte prijs en vaak de goedkoopste, snelle levering en een zeer goede service.
Ik kwam deze shop tegen via google en vond wat ik nodig had aan de laagste prijs.

evdb 31-12-2016

aankoop printer

Makkelijke website,eenvoudig te bestellen. Even was er een misverstandje over wanneer de levering in de winkel kon afgehaald worden ( was mijn eerste keer dat ik hier iets bestelde ) maar dat is ogenblikkelijk rechtgezet via de chatsessie. Product stond klaar op afgesproken tijdstip en ik kreeg er ook een makkelijk karretje bij om tot de wagen te geraken. Vriendelijke bediening overigens. Ook niet onbelangrijk: product was daar veruit het laagst geprijsd en enige webwinkel die ook melding maakte van een cashback-actie van de producent. Ze zorgen daar blijkbaar erg goed voor hun klanten.
Al bij al een aangename webwinkel-ervaring.

Pluspunten

• handige website
  • snelheid van communicatie
  • bediening in winkel
  • kostprijs
  • opmerkzaamheid voor acties producent

Minpunten

• eigenlijk niet echt één

Dj 30-12-2016

Super web store

Levering Is keurig op tijd, nette behandeling, giede track en trace.
Prijs lager als de schreeuwerige mediamarkt, en diverse andere die de prijs gelijk zetten aan mediamarkt
Wat wil je nog meer

Kries 30-12-2016

Vanaf nu checken we steeds op de site van Art & Craft!

Na een zoektocht langs verschillende winkels voor de aankoop van een oven, belandden we, na een vorige positieve ervaring, opnieuw bij Art & Craft. In de winkel dien je even geduld te hebben: alle kopers worden steeds bediend met een volwaardige uitleg, dus als er enkele voor u staan, dient u wat te wachten. Maar ... je wordt beloond met evenveel aandacht :-) Na een duidelijk uitleg raadde de mevrouw ons aan nog even alles te bekijken thuis: online bestellen gaat even vlot als in de winkel. Dat de gewilde oven online in promotie stond kregen we er als cadeautje bovenop (de online prijs was nog een pak minder dan in de winkel, en daar was het al een pak goedkoper dan bij de concurrentie). De beloofde leveringstermijn was langer dan gemeld (4 werkdagen ipv 1 à 2 werkdagen), maar ik vind dat we daar sowieso al teveel in verwend worden! Bij het ingeven van het leveringsadres had ik trouwens een foutje gemaakt. Uiteindelijk gebeurde de levering heel vlot, ik werd daar zelfs nadien mobiel van op de hoogte gebracht.

Pluspunten

• Goedkoopste
  • Je krijgt in de winkel alle nodige uitleg
  • Vlotte levering (er wordt gebeld indien nodig)

Minpunten

• Langere leveringstermijn dan beloofd

Eddy 30-12-2016

stoomreiniger Kärcher

shop is even gemakkelijk als de andere Nederlandse bekende concurrenten maar volgens mij in vele gevallen goedkoper.

Pluspunten

• goedkoop
  • snel
  • gebruiksvriendelijk

Koen 30-12-2016

Ruime keuze, goede voorraad en erg scherpe prijs voor TV's

Art & Craft bleek niet alleen de ruimste keuze te hebben, maar ook nog eens de scherpste prijs. Er werden enkele logistieke opties aangeboden bij het uitchecken (tijdsblok kiezen) waarvan ik avondlevering koos. Dit liep echter fout en de transporteur leverde rond de middag.

Na één mailtje naar de klantendienst hierover kreeg ik de dag erna de kostprijs van de optie terugbetaald, met een vriendelijk mailtje van de klantendienst met verontschuldiging voor het ongemak.

Klasse. Ik kom terug.

Pluspunten

• Keuze
  • Prijs
  • Klantenservice

KVB 30-12-2016

Fitbit Charge 2

Zeer goede site en de prijs was ook de beste die ik kon vinden. Zeer snelle en correcte levering. Dus zeker een aanrader

Pluspunten

• Goede prijs
  • Snelle levering

Minpunten

• Na service

Frederike carton 30-12-2016

Art&crafts

De mensen zijn vriendelijk en uiterst behulpzaam. De produkten zijn van goede kwaliteit! Eerste keus winkel bij aankoop fotocamera!

Lieven 30-12-2016

Nieuwe tevreden klant

In een zoektocht naar een wasmachine via prijsvergelijkingssites op de website van art en craft gearriveerd. Na een bezoekje aan de fysieke store en goede babbel met zeer kundig personeel zijn we aangegaan tot de aanschaf via de website. De levering is verder zeer vlot verlopen.
Tijdens de installatie van de wasmachine hadden we nog een technische vraag waar we zeer snel antwoord op hebben gekregen via de klantendienst.

Pluspunten

• Prijs
  • Service
  • Levering
  • Fysieke winkel

Robrecht 30-12-2016

Aanrader

Heb reeds meerdere online aankopen gedaan via Art & Craft. Deze zijn telkens tijdig, stipt, probleemloos en correct verlopen. Ook de vermelde prijzen zijn competitief en eerlijk. Een aanrader dus!
Ik zal zeker nog aankopen via Art & Craft online of in de winkels verrichten

Pluspunten

• Prijs / Kwaliteit
  • Levering / snelle service
  • Betrouwbaar

Philippe 30-12-2016

24h levering in 5 a 7 dagen kan stukken beter

2 produkten besteld die in stock waren (een was bedoeld voor een verjaardag) levering volgende dag voorzien (staat uitdrukkelijk bij de advertentie van de produkten die ik gekozen had) na 3 dagen nog niets ontvangen, gingen eens intern bekijken. heb eerst 1 produkt gekregen, het andere 2 dagen later. in totaal bijna 7 dagen moeten wachten. Verjaardagcadeau (van toch 205 €) dus niet echt op tijd. voor de rest is prijs/kwaliteit van de webwinkel goed. Telefonisch contact zeer moeilijk, bijna 5 minuten moeten wachten voor er iemand op nam

Pluspunten

• Prijs/lwaliteit
  • aanbod

Minpunten

• klantendienst

Vanhaezebrouck Helmut 30-12-2016

Aankoop LG ultra HD Led TV 43UH661V

Na heel wat opzoekingswerk en het vergelijken van prijzen, bij diverse winkels, ben ik uiteindelijk bij Art & Craft beland in Sint-Denijs-Westrem.
De donderdag een mail gestuurd naar Art & Craft met de vraag of ze het type model binnen hadden, en na zo'n 10' al een mail terug ontvangen met de bevestiging dat ze er nog één voorradig hadden.
Dus heb ik hem direct laten vastleggen, en hebben ze een bestelbon opgemaakt en door gemaild.
Omwille van de snelle beslissing en het gebruiken van het voorbeeld op hun website kreeg ik ook nog eens 25€ korting.
De zaterdagmorgen ben ik erom gereden, omdat ik hem onmiddellijk nodig had als verrassing voor mijn ma.
Snelle service en heel vriendelijke mensen, zodat ik er voor volgende aankopen zeker terug ga gaan.

Pluspunten

• Ruime keuze
  • Snelle service
  • Heel vriendelijk
  • Productkennis

Minpunten

• Geen

Nick 30-12-2016

Best wel tevreden!

De prijs was de laagste en de levering is vlot verlopen dus kan ik niet beter wensen!
Bij aankoop van witgoed enz..kijk zeker eens naar deze online winkel de prijzen zijn echt scherp en de levering verloopt echt ok! ZEKER een aanrader!

ben 30-12-2016

Alles ok

Levering was wel enkele dagen later dan opgegeven bij aankoop. (was wel tijdens kerstperiode)
Maar zowel service als afhandeling was in orde .

Patrick Valkenborgh 30-12-2016

Stereo Microfoon (Sony)

Niet alleen kreeg ik een betere prijs aanbieding dan het goedkoopste dat ik kon vinden op het net. Het werd dan ook nog afgeleverd, daags nadien.
Opm: Onze mail conversaties waren zelfs op "zondag" a.u.b.! Bedankt voor deze super service.

Pluspunten

• Communicatie
  • correctheid van prijs en levering

Paola 30-12-2016

Domo wafelijzer

door te googelen kwam ik bij deze webshop terecht omdat bol.com het bestelde artikel niet meteen kon leveren. bij jullie dus wel en ook nog goedkoper dus artikel bij jullie besteld en volgende dag gekeverd prima service

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goedkoper dan andere webshop

Els 30-12-2016

Steeds een toplevering

Het is fijn dat je steeds weet wanneer je pakje geleverd wordt en dit ook zelf goed kan volgen. Nog nooit problemen gehad bij deze webshop.

Pluspunten

• Mooi assortiment
  • Top levering

mertenja 01-12-2016

Assortiment maar ook dienst na verkoop is top.

Vroeger had ik al materiaal aangekocht via de webwinkel zonder opmerkingen , maar een fysisch bezoek aan de winkel in Mariakerke was zeker overweldigend. De beschikbaarheid, de bediening aan het loket en vooral de aandacht voor de klant viel mij op. Dit was voor mij heel belangrijk. Ik heb een probleem gehad met de terugbetaling van een cashback van een vooraanstaand merk systeemcamera en zij hebben hebben hun overtuigingskracht moeten aanwenden bij de leverancier om dit tot een goed einde te brengen. De dienst na verkoop was top en is voor mij geruststellend voor de toekomst.

Pluspunten

• keuze in overvloed van de bekende merken
  • aandacht voor de noden van de klant
  • dienst na verkoop top

Minpunten

• geen
  • geen

WPA 30-11-2016

Simply The Best!!!!

Steeds eerlijk, correct, juiste prijs, snelle levering, kortom een de webshop om op te bestellen!!!! Bv. na lang zoeken heb ik mijn lievelingen-fotoalbums terug gevonden!!!

Pluspunten

• Eerlijk
  • correct prijs
  • snelle levering

Pascal 29-11-2016

Web- en fysische winkel

Ben al jaren klant bij A&C en heb hier goede ervaringen mee. Niet altijd de goedkoopste maar wel altijd scherp van prijs. Voordeel is ook dat ze winkels hebben waar je demotoestellen kan bekijken en proberen.
De verkopers hebben ook echt kennis van zaken wat bij discountshops niet altijd het geval is.

Nadeel is soms wel dat de Webshop is verbonden met groothandel. Indien er daar iets niet klopt qua stock gaat het bij de bestelling ook mis. Eens meegemaakt met de bestelling van uitloopmodel van een LG tablet (laatste stuk). Besteld in het weekend en ben de maandag zelf opgebeld om te melden dat er iets mis was met de bestelling. De afhandeling en terugbetaling is heel correct verlopen. Heb ik elders wel eens anders meegemaakt.

Pluspunten

• Scherpe prijs
  • Goede service
  • Verkopers met kennis
  • Echte winkels

Minpunten

• Stock niet volledig in eigen beheer
  • Website is niet de makkelijkste om iets te vinden

Claire van Gorp 22-11-2016

prima levering !

De website van ArtenCraft is vlot in gebruik ; de telefonische ondersteuning vriendelijk en doeltreffend. De beloofde leveringstermijn werd gerespecteerd. Bovendien kreeg ik als klant een richtuur waarop de levering zou gebeuren.
Tenslotte is alle mailverkeer duidelijk opgesteld en opvallend beleefd en klantvriendelijk.

Pluspunten

• klantvriendelijk
  • naleving van het beloofde
  • goedopgebouwde en werkende website
  • goede garantievoorwaarden

Minpunten

• garantievoorwaarden onvolledig beschreven

poelmans nico 04-11-2016

goede service tegen een scherpe prijs!

een grote keuze van alles wat je zoekt! een goede klantvriendelijkheid, en dit alles tegen een scherpe prijs! een absolute aanrader

Pluspunten

• scherpe prijs
  • goede klantvriendelijkheid
  • grote keuze

Jacques 03-11-2016

Uitstekende service en snelle levering

Art & Craft was mij onbekend ten opzichte van de grote spelers. Bij een prijs vergelijk voor een GPS kwamen zij er als goedkoopste uit en dus bij hen besteld. De levering was perfect en werd tijdig geleverd door een mij onbekende koerierdienst, maar veel vlotter dan bij de traditionele concurrenten die meestal dagen met het pakje in hun bestelwagen rondrijden of zich er van af maken met een briefje in de brievenbus. Ze bieden ook betere electronica aan van merken die moeilijker bij de klassieke webwinkels te vinden zijn. Art & Craft is voor mij zeker een aanrader.

Pluspunten

• snelle levering via eigen koerier
  • keuze van de electronica

Minpunten

• geen

Mieken 02-11-2016

Top Service

Ik heb voor de winkel gekozen omdat ik van een vriend gehoord had dat het fotomateriaal dat ik zocht bij Art&Craft goed van kwaliteit is en de naverkoop ook super is.
Het materiaal en de levering en service is super.

Pluspunten

• Materiaal
  • Service

Minpunten

• Zoekfunctie op website kan iets verfijnd worden