STELLA - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over STELLA.

Deze score is gebaseerd op 50 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

1,7

Wil 29-07-2022

Bij Stella in Helmond heb ik 2 elektrische fietsen gekocht.
Ik ben heel tevreden over de dienstverlening en advies door Jop Seuntiens.
Fietsen kunnen snel geleverd worden.

Rob 28-07-2022

Had al die info eerder willen hebben (nog voor ik de fiets kocht). Mijn ervaringen met de Stella organisatie is niet beter. Daar moet behoorlijk aan gewerkt worden. Nu wordt je al klant afgescheept.

Geurtsen 28-07-2022

De service is niet om over naar huis te schrijven. Vooral als je belt kun je lang wachten dat je iemand aan de lijn krijgt. En je moet er dan ook nog een aantal keren achteraan bellen omdat ze dingen gewoon niet optijd voorelkaar hebben.
Had er een fiets gekocht die was bij brengen al beschadigd. Daar komt een nieuwe voor kon deze dan wel tijdelijk gewoon gebruiken. Kon daar een fietstas uit coulance voor krijgen dit was niet wat ik wilde maar kon in de winkel nog ruilen ruil ik hem tegen een goedkopere krijg ik het verschil niet terug. Ook kreeg ik zogenaamt korting op een zwaardere accu en op de bon is het allemaal hocuc pucus werk achteraf. Daar voelde ik me ook al bedonderd. Bel je naar de klantesservice en wat je hoort is ja daar kunnen wij nu niets meer aan doen blablabla. Helaas is mijn fiets gestolen en wilde ik door mijn ervaring geen stella meer. En daar begint het getouwtrek weer.
Contact met de verzekering je kunt ergens anders een fiets halen dient stella het bedrag aan u toe te keren en kunt u ergens anders een fiets aanschaffen. Ik stellen weer bellen dat dit kan en ik dit wil omdat ik geen fiets van hun meer wil. Was m'n goed recht zegt te telefoniste nu ander half maand later hebben hun nog steeds het geld van de verzekering en nog steeds niets overgemaakt retour aan de verzekering die gaat daarna pas weer aan mijn kan uitkeren. Je snapt het al weer bellen licht bij de afdeling financiën ik kan het voor u door zetten maar er werkt maar 1 persoon op deze afdeling dus dat kan wel even duren. Nou dat even is natuurlijk al lang om en mijn geduld begint ook op te raken. Ben benieuwd hoelang deze ellende nu nog moet duren. Vandaag weer gebeld.
Mijn advies koop geen fiets bij stella fietsen ze zijn snel met leveren maar al het andere is een drama.
Wat ik wel nog even kwijt wil mijn fiets is ook een keer stuk geweest en de jongen van de reparatie was het enige waar ik goed over kan spreken heeft de fiets ter plekke eerder gemaakt dan de afspraak mocht er op wachten top reparateur.

Joseph Welkenhuysen 19-07-2022

Levring van fiets met 3 maanden vertraging. Fietsbel foutief (omgekeerd ) gemonteerd, produktiestikker op de batterij niet verwijderd. Technieker was niet in bezit van een sleutel om het schurend spatbord juist te zetten.
Als je 2000 € betaald voor een fiets dan verwacht je toch een service op niveau, toch?

Trulivorno 19-07-2022

Zo n slechte service nog nooit meegemaakt. Cruciaal onderdeel, remkabel, is stuk. Reparatie afspraak kost minimaal 3 weken, geschatte kosten 503,41. Lampje vervangen in achterlicht moet afspraak voor gemaakt worden. Versnelling doet vanaf aankoop slecht, 3x bij servicebeurt in winkel aangegeven. Kunnen niets vinden. Mobiele service monteur heeft het binnen paar tellen gefixt, zat ern te dikke kabel in, is bekend probleem bij stella. Bij telefonisch contact sta je nr 24 in de rij. Ik koop nooit maar dan ook nooit meer een stella.

Jannir 18-07-2022

27 juni mijn fiets ontvangen Allen waren ze het extra slot (waar ik voor betaald heb) vergeten mee te leveren. Diezelfde dag nog gebeld en zou zo snel mogelijk het slot op gestuurd krijgen. Na een paar dagen nogmaals gebeld. En was dus niks bekend en zouden het nu gaan regelen. Na een week niks maar weer gebeld. Was. Dus nog steeds niks op gestuurd. Ik heb toen mijn geld terug gevraagd dat zou geregeld worden. Ik wacht nu nog op het geld het ligt bij de financiële afdeling word er elke x gezegd. Prima fiets maar bijzonder slechte service. Klantenservice slecht bereikbaar. Na terug bel verzoek word je niet eens terug gebeld

Frank Grinwis 17-07-2022

Ik kreeg voor m'n 52e verjaardag een STELLA Dolce Black E-bike kado van mijn 80 jarige moeder.
Waarde €1900; Afijn track en trace + verzekering bij de ANWB erbij zodat ik verzekerd ben....Wordt m'n E-bike achter m'n rug weggenomen.
Afspraak gemaakt op politieburo (1½week wachten !) Maar ik keek op de Ella-app wáár m'n fiets stond !
Vervolgens aangifte doorgestuurd naar STELLA + een
Screenshot gemaakt en doorgestuurd naar zorgeloos fietsen (+40 e-mails...! !)
Contact opgenomen met STELLA én vértèlt over track en trace dat ik dát op m'n fiets heb + dat ze beloven binnen 2 dagen je fiets terug te vinden ! ! ! ! !
(Leugens ! ! ! !)
Afijn na een hoop gebeld en gemaild te hebben met STELLA en zorgeloos fietsen...
Zeggen ze (ná één máánd dát m'n fiets géén GPS signaal méér afgeeft ! !
Ik zég vind je dát gék áls jullie 1 máánd wáchten vóórdát de E-bike-hunters in actie kómén ! !
Nee mensen als je gráág genááíd wilt wórden....
Dán moet je bij STELLA zijn ! !
Nóóit maar dan óók nóóit van mijn leven meer winkel + mensen.

Van see Kamp 17-07-2022

Service Stella Bagger ZEeeeeeeeeeer slecht paar mnd terug accu slot stuk nw door stella ingezet dacht garantie fiets was een paar mnd oud 4 x opgeladen nee hoor of ik 17 euro wou betalen onder protest gedaan en gelijk stella gebeld nee hoor dat valt zekker onder garantie we maken het geld gelijk weer over name e'en zeeeer lange tijd nog geen 17 euro teruggestort maar weer bellen ze hadden mijn rek no niet weer doorgeven na een zeeeeeer lange tijd wachten heb ik ze een mail gestuurd van hou die 17 euro maar me stuur maar een betere zadel op je raad het al nu maanden verder en niets weer gehoord volgens mij ik weet het wel zeker als je een fiets hebt gekocht ze je Noooooooit weer Willem horen zeer onbeschoft allemaal

Peter - Nijmegen 14-07-2022

Zou vandaag de fiets van mijn vrouw ophalen in Wijchen. Zeer enthousiast verkocht door verkoper en door mij gekocht. Tot zover het goede nieuws. Vandaag dus geen fiets. Zou pas de 20e komen. Niet afgebeld dus op mijn oude inruilfiets 40 minuten onderweg. Tot slot van rekening geen leen fiets, verkoper had alleen wat “oude barrels” staan die niet geschikt waren ? Ik kon 50 € euro krijgen voor de verloren dag. Heb de fiets dus maar geannuleerd maar wat blijkt, terugpinnen van mijn aanbetaalde 900€ niet mogelijk wordt terug gestort. Dus geen cadeau voor mijn vrouw veel frustratie en zelfs na n half uur te hebben geprobeerd de klachtenlijn te bereiken maar opgehangen. Al met al zeer teleurstellend vooral omdat er geen enkele moeite is gedaan om tot n oplossing te komen. Jammer maar mijn ervaring met Stella is dus hopelijk voor n ieder n waarschuwing. Gr Peter die zijn vrouw nu moet vertellen dat haar verwachte fiets niet geleverd is.

Bep Geurtsen 14-07-2022

Slechte levering afspraken niet nakomen telefoon tot 2 x toe een half uur in de wacht .gooide hoorn erop .daarna vragen om mijn naam met militaire alfabet te spellen ( ik als 72 jarig vrouwtje ? Ik he de helft betaald maar ga de koop terug draaien in

Sander 14-07-2022

Wat een kut bedrijf, tot 2 keer toe weken moeten wachten en elke keer is er een systeemstoring geweest, geen enkele proactieve communicatie erover, moet ze zelf achter aan zitten wanneer de fietsen geleverd zouden worden😡 ik hoef die zooi iigv nooit meer te horen of zien en de bestelde fietsen kunnen ze houden😡

W. Timmers 13-07-2022

Stella fietsen. Onze ervaring met de firma Stella is zeer slecht. Slechte service, Zeer slechte communicatie. Zeer slecht telefonisch bereikbaar.
Wij bestelde bij Stella Wychen 2 fietsen. 1 damesfiets werd door de plaatselijke verkoper al de verkeerde maat genoteerd, dir hebben ze gelukkig na diverse telefoontjes kunnen corrigeren. We bestelde ook een 1 herenfiets. Konden we ophalen in Wychen blijkt dat door de verkoper een een unisex fiets was genoteerd. Het zou via Meppel gecorrigeerd worden. Na diverse mailing dat de fiets vandaag thuis geleverd zou worden. Niets dus! De telefoniste van het hoofdkantoor wist ons ook niet te vertellen waar de fiets is.

Danielle 12-07-2022

Fietsen gekocht op 29 juni en zouden bezorgd worden op 12 juli dit is dan ook tot 2 keer toe op schrift bevestigd. Je raad het al vandaag 12 juli we horen niets, dus bellen we zelf. Afspraak staat niet gepland en fietsen kunnen geen eens geleverd worden want de onderdelen zijn er niet. Verkoper heeft ons echter gegarandeerd dat deze fietsen op voorraad zouden zijn. ........ gesproken en hij geeft aan dat we gewoon pech hebben. Annuleren kan ook niet direct. We worden ergens in de komende week terug gebeld en dan kunnen we ze hopelijk wel annuleren. 4000 euro zijn we voorlopig nog wel even kwijt. Manager van ....... mochten we niet spreken en hij heeft het gesprek gewoonweg beëindigd. of te wel wat een kat in de zak geloof aub de verkopen van Stella geen moment want het zijn alleen maar mooie praatjes leveren kan Stella helemaal niet.

E. Molendijk 08-07-2022

Moederfiets gekocht, 9 weken levertijd. Jammer maar helaas, dan maar wachten. Het was biiiijna zover, maar 2(!!) dagen voordat de fiets geleverd zou worden, werd ons verteld dat een onderdeel niet leverbaar was. De fiets wordt over 7(!!) weken geleverd. Hoe kan dit nu zo kortdag pas bekend zijn? Maar goed, dat is nog niet het ergste, want de klantenservice is pas echt de kers op de taart. Ze zijn via de telefoon/mail/whatsapp niet te bereiken, heb je dan toevallig toch eens iemand aan de telefoon bieden ze 0,0 opties voor tegemoetkoming of mogelijkheden om het op te lossen. Zo staan er twee moederfietsen in de lokale Stella showroom, maar eentje meegeven als leenfiets is geen optie want dat is voor de verkoop. Het is de klant zijn probleem en niet die van hun, zij kunnen niks. Hoofdkantoor stuurt je naar de lokale winkel en de winkel naar het hoofdkantoor. Maar pas op, als je naar de winkel gaat, 15 minuten voor sluitingstijd sta je gewoon voor een dichte Stella winkeldeur in Almere. Gelukkig geen aanbetaling gedaan, order geannuleerd. Liever bij een andere winkel misschien wat meer betalen voor een fatsoenlijke klantenservice. Nooit meer Stella!

Reinier 07-07-2022

Ik heb de stella livorno superior..
Ik heb de eletrische fiets 2 jaar geleden gekocht bij stella.. nu al weer 13.000 km gefietst..
De jaarlijkse onderhoudsbeurten zijn goed..ze komen bij je thuis..
Service is goed..
Voor mensen die een betaalbare eletrische fiets willen kopen is stella een echte aanrader..
vrijgezellig 11-07-2022

zet er wel ff bij dat ze bij je thuis komen tegen betaling van 50euro dan ben je eerlijk

Maxim 07-07-2022

Zeer slecht en onproffesioneel bedrijf.
Zelf in het bezit van de el reventador ( e-mbt).
Bij levering al problemen met accu verwijderen en plaatsen en niet snel daarna viel de accu tijdens het fietsen op de straat, stella is de fiets toen uiteindelijk komen ophalen. Vervolgens een heel drama om stella te bereiken en mijn fiets terug te krijgen. Op verschillende berichten wordt gewoon niet gereageerd, de verschillende afdelingen communiceren ook niet met elkaar. Bovendien komt gewoon niemand opdagen als ze beloven je fiets te komen terugbrengen. Toen ze wel kwamen had meneer de verkeerde accu bij voor een totaal ander type fiets. Uiteindelijk 3x voor niks uit mn werk gebleven..Ben de fiets maarliefst 10 weken kwijt geweest! Geen vergoeding of niks...enkel loze beloftes! Heb die periode moeten overbruggen met een andere, door mij zelf aangekochte fiets. Niet te geloven! doe jezelf een gigantisch plezier en koop hier NIKS!

Winnie Wu 07-07-2022

Terrible service!!! Unless you want to end with terrible call center and stupid chatbot, Never buy their bike.

Aart van den brink 06-07-2022

Ik vind het een waardeloos bedrijf ik heb een stella vizenza gekocht met verzekering erbij.Na 3jaar is het frame door midden gebroken dus ik ga naar stella toe 21-4-2022 zeggen ze daar moet iemand over beslissen wat er gaat gebeuren.Na ongeveer 1.5 week krijg ik bericht kan een ander uitzoeken dus ga naar de showroom toe om er een uit te zoeken wat fietsen geprobeerd voorwiel en middenmotor.Uit eindelijk keus gemaakt de stella livorno voorwiel wordt ik eerst voor een luie fietser neergezet door de verkoper en dat ik moest opschieten want er zijn nog 2 klanten die ik moet helpen. Ik vroeg hoe het geregeld wordt omruilen of nog bij betalen kreeg als antwoord ik weet het niet.Na 3 keer gebeld te hebben kreeg ik te horen dat het zo omgeruild werd maar dat het een maand duurt voordat die er is kan ik begrijpen in deze tijd. Krijg ik nog steeds een rekening om mijn verzekering te betalen die ik niet meer heb.Na 2keer gebeld te hebben voor die verzekering nog niks terug gekregen.Krijg ik begin juli bericht dat de fiets geleverd wordt op 6juli tussen 12:30en 14:30 dus ik heb vrij gevraagd voor die dag krijg ik om 13:15 een belletje de fiets word vandaag niet geleverd en daar kon ik het mee doen.Dus gebeld kreeg ik iemand aan de lijn na 30 minuten kreeg ik te horen ik weet daar niks van en die ene persoon is er niet je belt morgen maar weer terug.Dus ik ga naar de showroom om verhaal te halen hoe dit opgelost wordt krijg ik te horen dat die fiets niet leverbaar is en dat er ook geen alternatief is. Ik had al een paar keer gezegd ik wil hem anders ook wel zelf ophalen daar werd geen gehoor aan gegeven.Moet ik minimaal weer een maand wachten als het niet nog langer duurt.Hebben ze een mooie reclame spot nu bestelt binnen 5 dagen in huis wat een vlouwe keul.Kan beter na een andere fietsen winkel gaan.Het is zo groot zootje daar alles loopt langs elkaar heen.

Willem 06-07-2022

Op vrijdag na hemelvaart bij de Stella winkel in Helmond geweest.
Na anderhalf uur (!) wachten vanwege de hemelvaartactie een proefrit gemaakt en een elektrische fiets uitgekozen.
Blijkt volgens de verkoper het voorraadbeheer gesloten te zijn en kan hij alleen onze gegevens opschrijven met de mededeling dat ik binnen 3 weken word gebeld voor een definitieve aankoop van de fiets voor de actieprijs van die dag.
Als ik na 3 weken nog geen reactie heb kan ik zelf een mail naar hem sturen....
Tot op heden geen reactie van de verkoper gehad, ik ga echt niet zelf bellen. Stella heeft denk ik genoeg klanten...
Inmiddels ergens anders een fiets gekocht.

Hans 04-07-2022

Het lijkt dat Stella niet bereikt wil worden. Lange wachttijden als je belt en dan wordt gevraagd om een bericht achter te laten
Op @ wordt niet gereageerd.

Nina 03-07-2022

Zo ontwaterend ontevreden over de service van Stella!
Een fiets die steeds kapot is maar pas iedere keer met een wachttijd van 4 weken gemaakt kan worden
Ik wil nu eindelijk na klacht op klacht van fiets fiets af, maar Stella geeft geen gehoorz

Werkelijk een vreselijke zaak! Ik ben ontevreden en ook zeer teleurgesteld!
Wat mij is aangeraden: fiets verkopen op marktplaats en dan een nieuwe ergens anders kopen: nou dat is nog eens een top service Stella! Belachelijk!

Ondertussen zit ik nu al een jaar met de gebakken peren! Bah!

Kaatje 01-07-2022

Met Pinksteren Livorno besteld, gisteren eindelijk gebracht na 2 mislukte afspraken, stuur beschadigd, -€50 van rekening, beloofde fietstassen niet geleverd,vergeten, kon andere kiezen, wel bijbetalen, leek wel een winkeltje, niet gedaan. Als verrassing nog ongevraagd een verzekering afgesloten, had die al elders, dus zelf moeten annuleren, lang bellen. En vandaag en gisteren vielen tijdens fietsen meerdere keren het besturings systeem en bedieningspaneel uit. Weer gebeld , 16 voor mij en na bijna 1 uur een afspraak op 18 juli van een service monteur. Beloofd om eerder in te plannen 🤔 daar fiets 1 dag oud is. Ik denk dat vraag en aanbod niet in balans is bij Stella.
Al met al, Stella kan kwaliteit niet garanderen.

Stella fietsen joure 01-07-2022

Wij kwamen onverwachts langs zijn super geholpen door twee leuke heren hele goede service in Hengelo waren ze vergeten 4 schroeven te plaatsen hier is t voor mekaar ge maakt heel blij mee top gedaan heten Marco en de andere naam weet ik niet meer

E 29-06-2022

Fiets wordt niet geleverd op beloofde moment. Resultaat na al wat ellende. Eerst onjuiste verkooppraat en gepush in het ene filiaal. Vervolgens in ander filiaal gekocht. Eerlijkheidshalve werden we hier wel netjes geholpen. Wel al weer een week later. Twee fietsen gekocht en uiteindelijk worden ze niet geleverd wegens systeemfout. Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. Mocht dit positief zijn dan zal ik dat ook eerlijk hier melden. Maar ben er bang voor. Zeer zeer teleurgesteld. Vroeger nog bij de mannen in Nunspeet gekocht. Jammer dat dit dan zo eindigt.

Wtm 29-06-2022

Waardeloze service.
Verkoop ging soepeltjes. SERVICE ECHT WAARDELOOS.
Maanden geleden gemaild voor 1e servicebeurt. Nog 2 x gemaild. Nu maar gebeld. 13 wachtende voor U.
Nee meneer, U heeft echt teveel km. Op de teller. U moet de servicebeurt zelf betalen!
Ja mij wij hebben U maanden geleden al gemaild. Sorry, U moet daar zelf voor zorgen, tuurlijk fiets je in 4 maanden wat km. Weg. EEUWIG SPIJT.
Koop de volgende x een fiets bij de plaatselijke fietsen maker.
En NEEEEE, Stella hoeft geen contact meer met ons op te nemen. Hebben we 10 min. Geleden al gehad.