STELLA - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over STELLA.

Deze score is berekend op basis van 6 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

3,8

Joop 16-03-2021

Zijn zeer geïnteresseerd in de nieuwste morena FI maar ze willen maar niet uitleggen op een normale manier wat deze fiets kost.
van bestaande Vicenza fiets kon vorig jaar batterij niet meer geladen worden moesten van Stella een nieuwe kopen a €400. accu specialist laten kijken en voor een paar tientjes accu gerepareerd en getest ( nog minimaal 94,23% )

Maria en Chris 25-09-2020

De site voldoet aan de verwachting. Levering was geheel volgens afspraak. Het servicecenter voldeed eveneens volledig aan de gemaakte afspraken en werden correct behandeld.

ann 16-09-2020

vriendelijk ontvangen dat wel..door een verkoper met wel heel leuke praatjes.......maar naservice ????.............. 2 fietsen gekocht...eentje uit voorraad : bij ophaling werkte het achterlicht van de fiets niet, de monteur had geen tijd om na te kijken en we zouden binnen 48 uur een monteur mogen ontvangen - na wat telefoontjes en mailtjes na een week waarbij telkens heel lang wachten aan de servicelijn - er mag geen monteur komen wegens die zogenaamde lockdown vanuit nederland - er zijn nochtans filialen/monteurs ook in Belgie niet ? en ondertussen ? het rijdt hier vol hollanders in belige behalve de monteurs van stella dan ??
ondertussen 2 maand verder licht nog steeds kapot en nog geen monteur gezien we horen ook niets
fiets nr 2 de damesfiets, verkoper belooft levering laatse week augustus terwijl hij half oktober op het contract schrijft waarbij ik vraag waarom zet u oktober als u augustus 'zegt' nou ja....die fiets komt heus wel eind augustus maakt u zich geen zorgen - wel dus !! deze week gebeld de fiets komt zeker pas in oktober van augustus is helaas geen sprake dat kan/kon echt niet !... besluit verkopers, loze praatjes en beloftes niet nakomen, aan de telefoon ellendig lang wachten en nog steeds geen oplossing, levering of tegemoetkoming.....fiets zonder achterlicht is best gevaarlijk....denkt stella hier ook even aan of zullen we 'overdag' even langs de 'action' fietsen voor een zaklampje ? echt niet blij !

Han 22-08-2020

Vanwege de goede ervaringen van mijn vrouw met Stella en aar gekochte e-bike ook een fiets gekocht bij Stella. Zou een voorraadmodel zijn maar dat heeft uiteindelijk 8 weken en veel wachttijd bij de klantenservice geduurd en gekost totdat ie geleverd werd. Bij levering een 2e accu (uit voorraad en met korting) en nog wat accessoires besteld. Na 4 weken wachten contact opgenomen (weer na lang wachten) en een afleverdatum afgesproken (kon niet per post/koerier ivm accu). Op de leverdatum wordt ik gebeld, we komen niet langs voor alleen een bidonhouder.... pardon, jullie zouden een accu afleveren en een slot en een bidonhouder.
Ja, slot en accu zijn er niet....... Hoezo, uit voorraad besteld. Alles maar geannuleeerd want ik ben de beroerde service en nog beroerdere klantenservice meer dan zat. 13 augustus ben ik na veel berichten en een formele klacht mijnerzijds gebeld, ik zou binnen 2 werkdagen benaderd worden voor de verdere afhandeling. Da's inmiddels dus 4 werkdagen in doodse stilte geleden.
IK BEVEEL STELLA DUS ABSOLUUT NIET AAN en velen blijkbaar met mij (zie hun FB pagina). Ze kunnen het verkoopsucces totaal niet aan en laten een spoor van kwade klanten volledig in de kou staan (figuurlijk dan, na weer een dag 26 graden). Echt schandalig zoals je genegeerd of belogen wordt.

Een slechte review bracht dan toch e.e.a. in een stroomversnelling. Eindelijk heb ik mijn aanbetaalde bedrag terug gestort gekregen waarmee een einde is gekomen aan bijna een maand ergernis.

Bert Oterdoom 05-08-2020

Goed product, Goede inruil en prima prijs. Al eerder een E bike gekocht bij Stella. Toen al een prima E bike en goede service aan huis. Nu weer 2 E bikes gekocht en nog steeds een leuk jong enthousiast bedrijf met goede service en een goed product ook bij een garantie reparatie prima service.

Stella ebike 02-08-2020

Wij hebben op een beurs een stella ebike gekocht. Na de beurs was de service eveneens heel netjes en correct. Alle gemaakte afspraken en gedane beloftes werden nagekomen. De fiets werd netjes thuis afgeleverd en gemonteerd

Theo Bezemer 30-07-2020

Voor het geld € 1000.00 is het een leuke fiets de Stella Albatros.
Minpunten. Dom klein fiets belletje. Verlichting is zozo. En vervelend dat je bij het op slot zetten ALTIJD twee sleutels moet verwijderen.

B v Eck 18-06-2020

in reclame staat 400 terug van u oude fiets
maar dan gaan ze 3000 euro naar 3400 dan geef je je fiets gratis weg

George van Cranenbroek 18-06-2020

Ik heb mijn Stella Livorno E Bike gekocht bij Stella in Roermond.
Erg goed geholpen daar door Willem en goede adviezen over de aanschaf van een E Bike gekregen.

rinus 18-06-2020

geen prblemen met afspraak maken bij aankomst direct verwerkt en het zijn prima monteurs