STELLA - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over STELLA.

Deze score is gebaseerd op 51 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

1,7

Lieneke Klaassen-Snuif 08-09-2022

7 September met Stella gebeld voor 2 Fietsen voor onderhoud. 1 Fiets stuk. Niet meer op te Fietsen.
Moeten 1 Maand wachten voor reparatie.
Telefonisch contact 30 minuten in de wacht. 6 September 15 minuten in de wacht.4 September 25 wachtende voor mij.Dus afgebroken
Neem meer mensen in Dienst Stella voor een klant vriendelijk contact. Krijg je ook geen irritaties voor het lange wachten.
Vriendelijke medewerkster aan de telefoon.

jan 31-08-2022

rij al een stella fiets (avenza) heerlijk maar wou een middenmotor hebben ,oog valt op de Livorno premium mdm fi in de kleur mosgroen ,wezen fietsen perfekt , wil bestellen is de kleur niet op voorraad , krijg het plaatselijke krantje binnen met advertentie van stella ,zelfde fiets andere kleur(zee groen) en met dikke letters OP VOORRAAD.
bel dus de winkel ,altans dat dacht ik want ik wordt doorgeschakeld naar de importeur en vraag of deze fiets inderdaad op voorraad is en antwoord is NEE ,oke en als ik vraag waarom niet en hoelang het gaat duren geen antwoord, u mag wel een ander model uitzoeken ,ik zeg nee ik ga voor dit model , tja dan kan ik u niet helpen meneer????????. Ik krijg dus een krantje binnen met een nieuwe advertentie met OP VOORRAAD en niet leverbaar, ik zeg waarom zetten jullie die advertentie dan en staan er fietsen in de showroom als er niks leverbaar is, werdt een beetje opstandig en doe mijn verhaal nogmaals en hij zegt ja ik kan niet in het voorraad bestand kijken wat er op voorraad is en komt en ik zeg dan dit is toch de importeur en ben klaar en wacht op antwoord ,wat blijkt , de haak erop gegooid.
Heb geen problemen met de fiets van Stella rijdt heerlijk ook de testfiets maar der is echt niemand daar die verstand heeft van zaken doen , daarom ga ik denk ik toch naar de concurrent.Denk ook dat ze daar in Nunspeet de klanten naar elders laten gaan om het zelf lekker rustig aan te kunnen doen, je zou je toch maar druk moeten maken op je werk , kan toch niet .

anneke hopstaken 29-08-2022

Vandaag geprobeerd onderhoudsafspraak te maken, na ruim een halfuur in de wacht kreeg ik te horen dat ik in oktober terug moet bellen, dan kan er pas een afspraak worden gemaakt, Ik snap dat het druk is en dat de afspraak niet op korte termijn kan maar dit vind ik zeer slechte service!!
Dit betreft geen contact met de winkel maar met het hoofdkantoor.

Hans Teeuwen 26-08-2022

Tja, had ik van te voren geweten dat Stella zo slecht bereikbaar is dan had ik mijn fiets wel bij een betrouwbaardere leverancier gekocht. Wat een slechte back office / service. Tot nu toe 9 x in de wachtrij gestaan zonder te woord gestaan te zijn. Via de voice bod ook al geen resultaat. Die verwijst weer door naar Nunspeet waar niemand de telefoon oppakt. Antwoorden op een ingezonden mail blijft ook uit. De voorpret van de aankoop is in ieder geval verpest door de waardeloze bereikbaarheid.

Reinhardt 26-08-2022

3mnd (6-‘22) geleden fiets gekocht in Almere buiten, aardige verkoper, veel korting gekregen, 8 juli levering. Stella 7juli: geen voorraad, compensatie zwaardere accu. Levering: 4 augustus. Op die dag Stella: geen voorraad. Teleurgesteld naar de winkel, aardige verkoper, belt met hoofdkantoor. Belofte fiets komt week van 22 augustus. Op die dag gebeld met hfdkantoor: Ja! Fiets wordt geleverd op 24 augustus. Op 24 augustus hele dag gewacht: geen fiets. Bellen met hoofdkantoor: helaas, er is geen fiets. Dan maar order cancellen en voorschot retour vragen. Wat een hel! Inmiddels 3x gebeld. Vandaag met hfdkantoor gebeld: een medewerker gaat voor ons vragen of iemand van de reclamaties zou kunnen bellen naar ons. Bij ons komt Stella niet in de stalling!

Arnold Gordijn 25-08-2022

Goede ervaring met de verkoper in Veenendaal. Keurig mogen testen.
Jammer genoeg was het model wat ik wilde hebben niet snel leverbaar zou zeker 5 weken duren. Na wat bellen zou een ander model na een week uit de fabriek komen en een week later geleverd kunnen worden. 2 weken dus.
Na 2 weken niets vernomen te hebben van Stella eens gebeld, naar het filiaal van veenendaal. Tja dat gaat niet lukken na 25 min hetzelfde ben ik zat.
Weetje wat dan maar email.
Gelijk een ontvangst bericht dat het wel tot 5 dagen kan duren voor er antwoord komt. Is het dus ook niet hè.(nooit iets ontvangen na die 5 werkdagen)
Whatsapp dan maar, dan kom je bij een bot met kunstmatige intelligentie.
Wel voor mij dat van een ongeboren baby.
Als je opgeeft leveren fiets wordt je gevraagd of je de fiets heb afgeleverd in het de winkel van Nunspeet??🤔🤔 Sorry
Deze KI heeft nog wat te leren.
Dit betekent dus dat je persoonlijk langs moet gaan bij het filiaal omdat de telefoon een centraal nummer is.
Goed dit bevalt me allerminst. Wat als er wat is met de fiets. Zoek eens op reviews. Aangekomen in de winkel worden we weer goed geholpen.
Echter ook de verkoper kan niet echt achter de info komen en uiteindelijk komt het bericht over 2 weken wordt hij geleverd dat Ik dus die 5 weken die voor de eerste fiets stonden en ik deze kocht ivm levertijd
Ik ben bang dat de directie van Stella toch eens het e.e.a. moet gaan verbeteren. De verkoper heb ik veel vertrouwen in maar de absolute mislukte communicatieve vaardigheden van Stella zijn een grove mislukking.
Nu maar zien of de terugbetaling gaat lukken. Want hier heb ik ook geen vertrouwen in.
Ja kan wel leuk adverteren dat er een busje lans komt dat je zo goed geholpen wordt en dat zal best vraag me alleen af hoe je de afspraak maakt.
Bezint eer je begint! Tenzij je naast de winkel woont.

J sparling 22-08-2022

Stond voor dichte deur waarop vermeld op zaterdag open van 10.00 - 17.00 uur.
Er was niemand aanwezig en op de deur stond niets alleen" leuk dat u er bent! "

Dus hele slechte service! Voortaan naar plaatselijke fietsenmaker!!

Piet 19-08-2022

Heel slechte service . 2 x een afspraak gemaakt in Dordrecht. Kom je daar weten ze van niets. Willen mij ook niet helpen.
Onverrichter zake terug gefietst met defecte fiets.
Schandalig gewoon. Nooit meer een Stella!

Ronald 18-08-2022

Het is dat het laagste cijfer een 1 is want zelfs dat verdient dit bedrijf niet.. vorige week fietsen gekocht bij Stella in Assen en uitermate tevreden verlieten wij de winkel want over 4 weken zouden onze 2 fietsen al komen. 1 week later.. na een gemist gesprek van Stella volgt een mail. Dinsdags om 12:00 kunnen we de fietsen ophalen.. Raar dat zo’n tijd zo voor je ingevuld word. Wij zijn 2 hard werkende mensen die werken van 7 tot 5 dus dat kan niet. Na 2 dagen Stella proberen te bereiken (wat sowieso al moeilijk is) heb ik iemand aan de telefoon. Of de tijd ook gewijzigd kan worden of op een zaterdag. Op een zaterdag is sowieso geen optie want dan is het afleverpunt gesloten en laatste tijd is 17:00 maar dan ‘opeens’ 3 week later dan afgesproken. Ook raar… Dus zeg ik: “dan laat de tijd maar staan op die dinsdag” nou meneer dat kan niet meer want de tijd heb ik er net uitgehaald. Waarop ik zeg dan zet je ‘m er toch weer in .. ik heb hem 20 seconden geleden gewijzigd.. en ik vroeg alleen of er ook andere opties waren. Maar het was allemaal onmogelijk. Wij hebben de fietsen maar geannuleerd . Zelden zo’n Loesje bedrijf meegemaakt. Bar maar dan ook bar slecht.

Marjan 18-08-2022

Zeer slechte service. Voor de 2e keer wordt aflevering uitgesteld. Krijg meldingen berichtenbox dat fiets wordt geleverd en vervolgens een uur later email dat er een vertraging is ontstaan en de fiets niet wordt geleverd. Wacht nu al 10 weken en moet weer 4 weken wachten. Ze beloven van alles. Zeggen dat de fiets op voorraad is totdat je besteld: dan is deze er dus niet.

Jacqueline 18-08-2022

Mijn probleem loopt al vanaf half mei!!!
Half mei, mijn nieuwe fiets (2 maanden oud) in reparatie gegaan naar de fabriek.
Vanaf half juni toezegging gekregen dat de fiets geleverd zou worden.
Niet dus...na vele leveringsafspraken (en afzeggingen) nog steeds geen fiets ontvangen.
Aangegeven dat ik er geen vertrouwen meer in heb, ze weten ook niet wanneer de fiets geleverd kan worden, dus wil ik mijn geld terug, maar hoe, je kan niemand bereiken!
Waardeloos, hoe wordt dit ooit nog opgelost?

Ellen Odinot 17-08-2022

stella is goed in verkopen en zijn vriendelijk maar totdat er iets niet klopt. In alles wat ze beloven zijn ze nog nooit iets nagekomen. Rechtsbijstand er nu opgezet,koop is geannuleerd.

16 augustus 16-08-2022

Hallo ,het is bijna onmogelijk om iemand aan de lijn te krijgen bij STELLA ,mijn fiets nu al meer als 8 weken in reparatie .hoor en zie niks .in de winkel kunnen ze mij ook niet helpen ,daar zijn ze alleen vd verkoop .jammer

Wat een oplichters! 15-08-2022

Wat een slechte aankoop, deze Stella fiets en wat een verschrikkelijke slechte service! We hebben deze fiets in maart van dit jaar gekocht en om te beginnen zijn we in de winkel totaal verkeerd geinformeerd! Ten eerste zouden we 200 euro korting krijgen omdat het een showmodel was, maar toen we de fiets gingen halen bleek dat ze zich had vergist en er maar 100 euro vanaf ging. Verder werd ons verteld dat de fiets/accu een actieradius heeft van ongveer 150 km (dit was de reden dat we deze fiets hebben gekocht) , maar niks bleek minder waar! De actieradius was ongeveer 20 kilometer met gemiddelde ondersteuning. Stella gebeld, ongeveer 1 uur in de wacht gehangen en er zou een monteur komen. Deze kon echter pas ongeveer na 2 weken komen (eigenlijk pas na een maand, maar na aandringen werd het wat korter). Het eerste wat hij zei is dat deze batterij zwak is en dat het bekend is dat deze een kleine radius heeft, we zijn dus gewoon voorgelogen in de winkel. De enige optie om nog wat aan die fiets te hebben, was een nieuwe, sterkere accu te kopen, tegen inruiling van de originele accu, met bijbetaling van nog eens 200 euro. Katjing, dus al 300 euro meer uitgegeven dan we van plan waren en ruim boven ons budget. Nieuwe accu begin april 22 gekocht, en helaas is hij na 3 maanden gebruiken alweer stuk. Nog een wonder dat we toevallig snel in de winkel terecht konden, want eigenlijk was er pas plek over 1 maand. Volgens de monteur moeten we weer met Stella bellen (dit betekent weer minimaal 45 minuten in de wacht hangen, ik was nr 31..) om te kijken of ze zo'n accu kunnen leveren. De mevrouw die ik uiteindelijk aan de telefoon kreeg, ene Michelle, was bijzonder onaangenaam aan de telefoon, geloof niet dat het haar allemaal erg boeide en ze stond me zelfs zeer kattig en met stemverheffing te woord. Nu is het dus maar weer afwachten wanneer we een nieuwe accu krijgen, ondertussen is mijn man aan huis gekluisterd, want zonder deze fiets is hij niet mobiel.

Wim Schook 14-08-2022

Slechte kwalificatie Stella Fietsen.
Waar je ook reviews leest over Stella (fietsen en serviceverlening) zijn dit vaak ervaringen die de fietsen en serviceverlening geen eer aan doen. En dat is begrijpelijk als je met beide punten negatief geconfronteerd wordt/bent.
Een fiets die als praktisch nieuw wordt verkocht, terwijl er van alles mis mee is en de daarop volgende serviceverlening van nul en generlei waarde blijkt te zijn.
Voor mij is Stella ''een vloek''. Daarom reden om nooit meer iets met Stella te maken willen hebben.

Ondanks het verzoek van Stella Fietsen heb ik geen enkele behoefte aanvullende informatie te verstrekken. Bij (Stella)betrokkenen is e.e.a. genoegzaam bekend. Kwestie van dossier openen....
Zelfs die kleine moeite neemt men niet....

Ruud van veen 14-08-2022

Op 12 januari2022 is er een nieuwe display geplaats op mijn fiets, aangezien er vocht in zat. De kosten waren €84. Op 11 augustus 2020 wederom naar stella in spijkenisse geweest, wegens vocht in de display. De oorzaak was was volgens de monteur dat de lijm loslaat. Ik had mijn fiets niet in het zonnetje moeten zetten. Ik kon een nieuwe display krijgen als ik €36 extra zou betalen,aangezien de dispay die op 12 januari mij was geleverd een gebruikte showmodel was. Ik eiste een geijkwaardige display, aangezien ik mijn fiets had aangeboden om een nieuwe display te plaatsenIk en ik niet op de hoogte was dat er rotzooi geplaats was. Ik had de keus € 36 betalen of te vetrekken met de oude display. Ik was het niet eens en ik kon vertrekken. Het was mij niet niet bekend dat er 2e hands display was. Het is complete oplichterij van stella en in strijd met consumentenrecht.

Raes 11-08-2022

Klantendienst onbereikbaar, fiets zelf opgehaald in juni en nog steeds geen factuur ontvangen. Reageren niet op mail, telefoon wordt niet opgenomen

Corrine de Ruijter 08-08-2022

Nooit meer! De service is zo slecht en de fietsen zijn inmiddels in verhouding niet meer voordelig. Klantenservice onbereikbaar, leveringsafspraken worden niet na gekomen. Ingediende klacht wordt niet op gereageerd. Tot handtekening voor koop prima, maar daarna slecht. Levering binnen 5 dagen is absoluut niet waar, ook al sturen ze tot de dag zelf berichten dat de levering plaats zou vinden ( de fiets was nog niet gemaakt!)

Thomas 05-08-2022

Waardeloos! Als je belt sta je achterin de rij samen met meer dan 20 andere mensen, chatten kan alleen met een bot, 9 van de 10 opties in het contactformulier leiden je naar het maken van een service afspraak...waar ze 80 euro voor rekenen. Een royaal bedrag voor het komen maken van een fiets. Maar als je je eerste servicebeurt laat doen ben je maar 35 euro kwijt, lekkere mark up jongens!
Maar je kan ook gewoon zelf naar een service centrum toe komen...met een kapotte fiets.

Ik denk dat ik gewoon naar de lokale fietsenboer om de hoek ga, daar laat ik al jaren de remmen bijstellen en ander klein onderhoud, en die rekent gewoon normale bedragen voor normale service. Schandalig tegenwoordig dat bedrijven die zichzelf marktleiders noemen kunnen weg komen met zulke slechte service en bereikbaarheid.

Hans 05-08-2022

We hebben voor mijn dochter een fiets gekocht bij Stella in Nuth. Op zich is dat allemaal goed verlopen, en zijn we goed geholpen en geadviseerd.
Vervelend is wel het continu pushen van een grotere accu, het is duidelijk dat hier een voordeel aan kleeft voor de verkoper als de klant 'erin trapt'

De fiets zou op voorraad en binnen een week konden we deze ophalen in Roermond, bezorgen was geen optie (terwijl dit wel op de website staat).
2 uur voor de afspraak krijg ik een voicemail bericht dat de afspraak niet door gaat, omdat de fiets beschadigd is aangekomen. Via de mail krijg ik automatisch een nieuwe afspraak, wat uiteraard weer meteen een week later is. In deze afspraak staat ook meteen dat je wel uiterlijk 48uur van tevoren de afspraak kunt annuleren, anders krijg je kosten in rekening gebracht. Maar Stella zelf kan deze gewoon 2 uurtjes van tevoren annuleren met een smoesje zonder gevolgen.
Deze afspraak heb ik moeten verplaatsen i.v.m. conflicterende afspraken, daarvoor moet je bellen en sta je 15 min. in de wacht.

Het is een heel geregel om deze fiets op te halen in Roermond. Ik moest verlof nemen, de leen-fietsendrager ophalen in Nuth, thuis de inruilfiets ophalen, de fiets ophalen in Roermond, thuis nieuwe fiets uitladen, en dan de fietsdrager terugbrengen naar Nuth.
Voor dit hele gedoe heb ik de hele middag verlof genomen, maar dat is allemaal voor niets geweest.
Tevens hadden we gerekend op de fiets, en moeten we in de tussentijd maar weer kijken hoe we het vervoer opgelost krijgen.

Ik begin al langzaam spijt te krijgen van deze aankoop, want de klantenservice is niet geweldig.

Update:

Uiteindelijk de fiets kunnen ophalen, maar helaas is ook dit niet goed afgelopen. De medewerker die de fiets heeft uitgeleverd heeft het verkeerde serienummer ingevoerd in het systeem, nu staat op de factuur en de verzekeringspapieren het verkeerde serienummer.
Hier zijn we achter gekomen omdat de app van stella niet werkt, omdat deze ook het juiste serienummer nodig heeft. Nu is de fiets feitelijk niet verzekerd, en niet te traceren in geval van diefstal.

Ik heb meteen gebeld hiervoor met Stella. Maar na een half uur in de wacht te hebben gestaan, heb ik besloten om dit via whatsapp te melden. Er zou dan contact met me opgenomen worden, maar dit is inmiddels 4 dagen geleden en ik heb nog altijd niets gehoord.
Nu moet ik onder werktijd weer gaan bellen, maar eigenlijk heb ik geen tijd om een half uur in de wacht te staan.

Ik hoop dat dit ooit opgelost wordt.

Stella heeft gewoon te weinig personeel om alles goed af te handelen, maar ondertussen blijven ze wel gewoon acties aanbieden. Dit is kortzichtige hebzucht.
Mijn tip: koop je fiets ergens anders waar je wel klantenservice krijgt.

Ramon 05-08-2022

Ik heb een fiets gekocht bij Stella Leeuwarden op 8 juni 2022.
Het personeel is behulpzaam geweest waar ze gemachtigd voor waren. Gedurende deze ellendige dure situatie is het distributie keten en hun aftersale systeem (klantenservice en het belsysteem) in gebreke gebleven. En daarmee de leidinggevenden die al dan niet de verantwoordelijk hier voor zijn, zijn onbekwaam. Kortom ik vind de aftersale en klantenservice gericht naar de klant toe, erg inefficiënt. Het is een wonder dat ze op TV reclame mogen maken.
Ik wacht nog steeds op mijn geld nadat ik 2 maanden op mijn fiets moet wachten en vervolgens maar heb geannuleerd.
Eerst was het uitgesteld, 2 halve dagen vrijgenomen i.v.m. het z.g.n. ophalen van de fiets. Vervolgens een te kleine maat ontvangen. Dit had ik niet besteld kortom deze werd teruggestuurd en ik zou z.s.m. een nieuwe e-fiets met de juiste maat krijgen. Wederom moest ik wachten, de levering was weer twee keer uitgesteld en weer dagen voor niets opgenomen. Wie vergoed deze dagen? Het is niet gratis om vrije dagen op te nemen. Oorzaak bleek volgens Stella een nieuw administratief systeem… gezien de meerdere comments hebben ze daar wel wat langer last van.
Het is vreemd, geld afboeken van mijn rekening lukt wel snel. Maar terugstorten niet nadat je je geld terug wil. En de fiets die ik nog niet heb gekregen maar inmiddels geannuleerd heb.
Klantenservice bellen kost erg veel tijd en de respons is erg slecht. Zowel met email als klantenservice telefonie. 1 vrouw van de klantenservice van Stella, beloofde dat het geld binnen 2 weken terug zou gestort zijn.
Kortom in mijn geval is dit een erg slechte ervaring. Ik wacht nog steeds op €2332.
Aankoop datum 8 juni 2022. Plaatsing comment 4 augustus 2022.
Nogmaals ik wil mijn geld terug!!!
Ik vind dit niet kunnen en benaderd een vorm van oplichting.

De medewerkers van Stella Leeuwarden betreft weinig blaam. Zehebben mij geholpen waar het kon. Ook zij balen hiervan dat dit erg slecht wordt opgepikt. En de zaak STELLA, een slechte naam geeft met zeer ontevreden klanten.
Kortom Bad for business.

Olga de Vreugd 03-08-2022

Zeer zeer slecht. Alleen maar liegen wat ze kunnen. Kon zelf de fiets ophalen in Waddinxveen. Was op voorraad zei die man.Na 2 weken naar Waddinxveen om op te halen en geen fiets was er geleverd. Zeer teleurgesteld. Gebeld en weer 2 weken later zou hij thuis bezorgd worden. Weer niet bezorgd en afspraak werd weer 3 weken verzet. Helemaal klaar mee met Stella. Alleen maar loze beloftes en afspraken niet nakomen. Heb alles geannuleerd.

Wim Schook 03-08-2022

Als je nauwgezet en "met enige afstand" de diverse reviews leest, ontkom je niet aan de enige conclusie die maar mogelijk is:
Niet een winkel die uitnodigt om een aankoop te doen.

M van de Brink 01-08-2022

Ruim 2 weken terug Zaterdagmiddag bij Stella in Nunspeet geweest.
Daar een proefrit gemaakt, en fietsen uitgezocht.
Dat ging goed, tot dat bij thuiskomst de orderbevestiging via mail binnen kwam, en ik zag dat er een verkeerde fiets op stond.
Daarheen gemaild omdat het buiten openingstijd was, maar die Maandag geen reactie.
Na veel proberen te bellen kwam ik er door, en die persoon beloofde mij dat ze terug zouden bellen, nou niet dus.
Eind van de middag weer gebeld, ook dat duurde lang om door te komen, eindelijk werd ik geholpen om de bestelling aan te passen, die dag erop weer een orderbevestiging binnen, deze keer wel de goede fiets, maar nu de verkeerde accu erbij.
Weer proberen te bellen, maar zonder resultaat ( ik kwam er weer niet door)
Toen maar de auto gepakt, en naar Nunspeet gegaan, op die manier uit proberen te leggen.
Eindelijk, ze begrepen het, alles staat nu goed op papier.
Afgelopen Vrijdag konden wij de fietsen ophalen, en ja hoor, weer de verkeerde fiets staat klaar.
Ze probeerden wel of ik hem toch niet mee wou nemen, maar wat ik niet heb besteld neem ik niet mee.
Weer een nieuwe order aangemaakt, en ik zou vandaag worden gebeld wanneer ik hem op zou kunnen halen.
Eindelijk iemand die de telefoon opneemt, en werd voor het ophalen weer een week verder geschoven.
Nu vond ik het genoeg, en heb meteen de bestelling geannuleerd.
Wie een andere fiets wil kopen, ik raad Stella zeker niet aan.
Wat valt dat tegen.

Pastoor 01-08-2022

Stella Doetinchem 31 juli 1 verkoper en 1 monteur. Verkoper helpt 2 mensen aan fiets voor proefrit gaat vervolgens uitgebreid zitten bellen met collega (speaker aan) en laat mij half uur wachten zonder begroeting of wat dan ook. Hij was debeste verkoper en de regiomanager moet niet zo zeuren na 3 kwartier maar weggegaan.