Douglas - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Douglas.

Douglas stelt zich voor

Douglas maakt van het ontdekken van een heerlijke geur, goede verzorging en prachtige make-up een ware beleving. De online shop van Douglas heeft het grootste online beautyassortiment van Nederland en mag honderden bekende merken tot haar assortiment rekenen.

Deze score is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

1,8

Kyra 29-03-2023

Mijn pakket is nooit geleverd. De bestelling heeft een waarde van bijna 500 euro. Douglas heeft een onderzoek gestart bij DHL en zij blijven aangeven dat het bezorgd is. Ik heb echter niks en heb hier bewijs van. Douglas wil mij ‘tegemoet’ komen met een cadeaubon, maar hier heb ik niks aan, want ik had de artikelen vorige week nodig. Het vertrouwen in online bestellen is weg evenals mijn geld, aangezien ik niet meer bij deze oplichters ga bestellen. DOE HET VOORAL NIET ALS JE JE GELD NIET KWIJT WILT.

Ook werd mij een nazending aangeboden, maar hier heb ik dus niks meer aan. Toen ik aangaf dit te willen retourneren, kreeg ik te horen dat ik hier geen recht op heb. Douglas verzint eigen wetgeving en houdt zich niet aan de Nederlandse wet. Ik heb hier maar 1 woord voor: WALGELIJK

Marcia 23-03-2023

Slechte ervaring
Online vanuit de winkel een product besteld de bestelling werd na 1 dag door hun geanuleerd.
volgens hun was het uitverkocht terwijl er in andere filialen nog volop voorraad bleek te zijn. Het product was ook nog steeds online te bestellen. Ik wacht nu al langer dan 1 maand om mijn geld terug te krijgen
Heb een mail naar ze verzonden heb hier nooit een reactie op ontvangen. Pas na het bellen werd er gezegd dat het geld na mijn mail was overgemaakt. Nooit meer

Ria 03-02-2023

Ik lees veel slechte beoordelingen.
Mijn ervaring is toch anders.
De dag na mijn bestelling artikel netjes binnen gekregen. Zoals beloofd.

Tevreden klant 30-12-2022

Na het lezen van de reviews schrik ik toch wel. Zelf heb ik alleen maar zeer positieve ervaringen bij het bestellen bij douglas of bij winkelaankopen. Pakketjes altijd de dag erna al in huis en buiten 1 bestelling altijd kloppend. Toen die ene keer er 1 product niet bijzat meteen contact opgenomen met de klantenservice en de dag erna een mail dat dit product alsnog verzonden zou worden. Deze had ik de dag erna ook netjes in huis. Ook in de winkels word ik altijd vriendelijk geholpen en krijg goed advies. Ik bestel hier zeker 2x per maand iets en blijf dit ook zeker doen als mijn ervaring zo positief blijft.

Nathalie 05-12-2022

4 producten online besteld en je kon gratis cadeauverpakking aanklikken en een leuk kaartje met zelf opgezette tekst gratis meebestellen. De producten waren verder in orde maar de extraatjes vielen zwaar tegen. Ik kreeg 4 cadeauverpakkingen van hetzelfde formaat terwijl ik 3 kleine dingetjes had waar de verpakking veel te groot voor is en 1 groot product dat niet in de cadeauverpakking past. Heb ik dus niks aan. Verder was het kaartje gewoon blanco en stond de tekst op een los inlegvel wat ook nog eens scheef gevouwen was. Heb ik dus ook niets aan. Was dus teleurgesteld toen ik mijn pakket had uitgepakt.

Kai 26-11-2022

Deze week een online aankoop gedaan. Terug naar de winkel is geen optie..... "opsturen, wij nemen geen retourtemperatuur aan". Lekker bezig vooral ook milieuvriendelijk!

N. Claassen 13-11-2022

Wat n pokke winkel online
Product stond te koop, bleek toch uitverkocht
Hup bestelling van hun kant geannuleerd!
Weg beautypoints
Ik ben n trouwe klant maar de laatste tijd is de service slecht.
Ik bestel er niet meer.

Britt 10-11-2022

Ik bestelde een foundation van Chanel (de CC cream) (€60) kreeg de verkeerde kleur opgestuurd.
Ik retourneerde volgens de aanwijzingen en na twee weken belde ik er maar eens achter aan. De dame van de klantenservice wist mij t vertellen dat de doos 'leeg' was aangekomen. Ik was in eerste instantie stom verbaasd en heb geklaagd, natuurlijk had ik geen lege doos geretourneerd. Het antwoord kwam een week later; de DHL koerier 'heeft bevestigd' dat het om een lege doos ging en ik krijg mijn geld niet terug.... DHL controleert de dozen? Of halen ze er ook wat uit hier en daar?

NOOIT meer een bestelling bij Douglas, slechte klantenservice, hun smoesjes staan klaar.

Elisabeth 07-11-2022

Gisterenmiddag heb ik dan eindelijk (na 3 keer bellen hierover) mijn bestelling van vorige week donderdag op kunnen halen. Ondertussen geen enkel bericht van Douglas, de klant heeft betaald en moet achter de spullen aan. Slechte zaak.

De actie van vorige week was 25% korting en bij bestelling van boven 30,- zou er een 'cadeau' bij horen.
Er zat een los proefflaconnetje (niet door mij gewenst) in de verpakking..

Er wordt veel beloofd met 'zogenaamde cadeaus' maar ik vind dit hoe langer hoe meer een stiekeme lokpoging om mensen maar te laten bestellen. Cadeau's? nee hoor, als die er al waren is de voorraad op bij je bestelling.
M.b.t. proefjes die je überhaupt overal in elke winkel krijgt is dit echt te triest voor woorden.

Daarnaast, op de website en app staat vermeld 'vandaag besteld morgen in huis ' wat ik al heel lang niet meer ondervindt.Twee tot zelfs 3 dagen dus.

Ik ben al jaren een trouwe klant en ik mag zeggen dat mijn bestellingen niet de minste zijn. Maar ik ervaar Douglas als niet integer en stop daarom mijn bestellingen.

Maria 17-10-2022

I do not recommend Douglas Belgium at all. I was always with Douglas Netherlands never had a problem ones they switch over to Douglas Belgium the service went down hill. Orders take forever to be send, client service is none existent, I do not understand why Douglas lets this happen. I for sure switched to a new online shop that does such a better job. Douglas Belgium you should be ashamed of yourself on how you run this business and how you treat your clients. I give it 0 stars

Ik raad Douglas België helemaal niet aan. Ik was altijd bij Douglas Nederland nooit een probleem gehad ze schakelden over naar Douglas Belgie het toestel ging bergafwaarts. Het duurt een eeuwigheid voordat bestellingen worden verzonden, klantenservice is niet aanwezig, ik begrijp niet waarom Douglas dit laat gebeuren. Ik ben zeker overgestapt naar een nieuwe online winkel die het zo beter doet. Douglas Belgium je zou je moeten schamen voor hoe je dit bedrijf runt en hoe je met je klanten omgaat. Ik geef het 0 sterren

Tillie 17-09-2022

App doet het niet. Kan niks bestellen want ik heb geen card. Nou deze staat toch echt in de app . Bestel via de app. Ook meedoen met de klik en win actie geen succes. Pagina bestaat niet meer?
Gezien de reviews van de laatste tijd hoef ik ook niks te bestellen hier want je krijgt het toch niet geleverd

Sydney Torok 01-09-2022

Absolutely awful. I returned a defected item which they said over the phone the refund would go straight into my account once received. First off the item was defected and I don’t know any other company that asks for the product back as it was a batch serial number defected item? Then I shipped it back and weeks went by where I did not receive my refund. The item was received back at Douglas July 27 and it’s now august 29!!! I’ve called over 10 times about this item. The workers on the phone kept saying yes the refund has been issued Over and over but I have yet to receive any money into my account. I’ve called again and it took over an hour to get through to a worker (the phone line just disconnects if there’s more than 4 callers waiting) and she told me “yeah sorry there’s delays in the financial department and there’s no knowing when the money will go into your account. I feel absolutely scammed of money, have been such a loyal customer for 4 years since living in the Netherlands. From now on I will never shop at Douglas. Ici paris, cult beauty, look fantastic, Sephora, de bijenkorf could NEVER do customer service like this.

A. Vos 24-08-2022

Onbetrouwbaar en slechte klantenservice, doet via de mail toezeggingen producten op te sturen maar komt niets na! Sta er echt van te kijken omdat je denkt met een betrouwbare winkel van doen te hebben. Het duurt weken voor je een reactie krijgt, als je die al krijgt. Als je belt wordt er niet opgenomen of de verbinding verbroken. Inmiddels bijna 3 maanden verder (want met de toezeggingen hielden ze me aan het lijntje), maar nu dus via Paypal mijn geld terug zien te halen. Nooit meer Douglas voor mij!

K 11-08-2022

Parfum besteld. En betaald! Volgende dag krijg ik een pakketje met een mascara, geen parfum. Gebeld hierover. Na check bij dhl blijkt de levering niet juist. Toezegging dat ik de bestelde parfum alsnog geleverd krijg. Ik ontvangen niets. E-mail gestuurd hierover, tot twee maal toe. Geen enkele reactie. Klacht gestuurd over deze zaak. Opnieuw Geen enkele reactie. Klantenservice onbereikbaar. Na 1 week en betaling van 90 euro geen product ontvangen en geen enkele reactie op mijn e-mails. Uiteindelijk geld via Paypal teruggevraagd en ontvangen. Zeer onbetrouwbaar bedrijf, tot mijn oprechte verbazing. In het verleden prima ervaringen gehad. Z af l er nu nooit meer iets bestellen. Ik wacht de behandeling van mij klacht nu verder af.

Elll 25-07-2022

Laatste keer dat ik hier bestel. Online shoppen heeft niet eens de optie om een bestelling te annuleren. Wat is dit voor onzin? Nu gaat mijn pakket naar de verkeerde adres omdat jullie je systeem niet op orde hebben! Ook totaal niet functionerende klantenservice

Kim 18-05-2022

Ik had een cadeaubon van Douglas en geurtjes genoeg. Vandaar dat ik een sieraad wilde kopen. De betreffende verkoopster was enorm druk met een tweetal, op leeftijd, dames die op vakantie waren en niet voornemens waren iets te kopen. Gezellig roddelend over een zeer succesvolle plaatselijke onderneemster, gingen de toeristische dames met slechts proefgeurtjes (waar ze zélf om gevraagd hadden) weer weg, speciaal uit de 'grote potten' gevuld door de verkoopster. Toen mij uiteindelijk een blik waardig werd gegund, werd ik eerst kritisch bekeken. Ja, ik had iets minder zorg aan m'n make-up besteed die ochtend, én ik was voornemens geld uit te geven (niet om de verkoopster van haar werk te houden met slechts een paar gratis samples...). De armband die ik had uitgezocht, was helaas te groot. De verkoopster wist niet eens, dat ik met m'n cadeaubon had willen betalen, kwam niet met een alternatief,maar verwees me direct door naar een juwelier aan de overkant, die (in haar woorden) "vast wel iets binnen mijn budget" zou hebben. Ik gooi mijn cadeaubon nog liever weg, dan dat ik daar ooit nog iets koop, laat staan bedelen om gratis samples.

Gibby 07-05-2022

het verschil in klantbeleving met die andere parfumerie keten: ik shopte bij Douglas voor bijna €200,- aan luxe geurlijn producten en kreeg een mini monstertje crème (geen A merk). Bij de concurrent kocht ik voor €120,- en kreeg er naast de monsters ook een pouch bij met producten van een A merk.

Sanders 21-04-2022

Fijne en leuke winkel. Klantvriendelijk meiden.
Laatst nog 2 pallet oogschaduw en lippenstift gekocht.
Goed advies en uitleg gekregen.
Alleen ik heb deze week de nieuwe douglas gids binnen gehad.
En kreeg je nog eens uitleg over douglas-member en zach dat je met je verjaardag wat kreeg. Ik ben op 13 april jarig geweest, maar heb niks ontvangen.
Ben er niet boos over hoor. Had Alleen even van mmmh

Anoniem 13-04-2022

Parfum besteld die “door een fout in het systeem” niet geleverd kon worden. Aankoop werd vanuit hun ontbonden. Diezelfde parfum staat echter direct weer op hun website te koop voor 10 euro duurder. Gebeld om aan te geven dat het een verjaardagscadeau betreft en dat ik verwacht het aangekochte product gewoon voor de eerder overeengekomen prijs te kunnen bestellen. Enige dat hiervoor nodig was is dat ze een kortingskaart/code toesturen, maar ze hebben echt 0,0 coulance getoond. Slechte zaak!

Cheyenne 29-03-2022

Afgelopen weekend in Den Haag bij de douglas geweest en advies van een medewerker gekregen over een foundation en concealer en wat op mijn wang geprobeerd dat zag er in eerste instantie goed uit mja in die winkels hebben ze allemaal kunstlicht dus tuurlijk ziet dat er goed uit had ik eerder aan moeten denken. Foundation en concealer waren niet op voorraad dus maar in de winkel besteld. Na 2 dagen was het binnen. Gelijk uitgeprobeerd met de zekerheid dat het de goede kleur was omdat ik dus was geadviseerd. Ik kijk in het daglicht en de kleur is veel te donker voor mijn huid en helemaal oranje. Het was van het merk Dior ook nog eens heel duur, maar ik dacht dit moet goed zijn. Valt dus zwaar tegen. Ik woon zelf in Den Bosch dus ben ik naar de douglas in den bosch gegaan. Ik heb mijn verhaal daar uitgelegd en ze waren al heel arrogant toen ik binnen kwam. Ik leg uit dat ik verkeerd ben geadviseerd door een medewerker van douglas en graag mijn producten wil ruilen. Nee hoor ze schudden gelijk nee met hun hoofden op echt een belachelijke manier terwijl ik nog niet eens uitgepraat was. Daarop kreeg ik het antwoord nee wij kunnen het niet terug nemen want dan kunnen wij het niet meer verkopen. Alles gaat alleen om geld bij jullie niet om de klant tevredenheid. Vervolgens zeiden ze ook dat ik maar terug naar Den Haag moest gaan daar was ik tenslotte geweest. Waarin ik bij mezelf dacht douglas is douglas, den haag is veel te ver rijden terwijl ik daar waarschijnlijk hetzelfde antwoord krijg. Walgelijk gewoon! Ik kom nooit meer bij jullie en ik hoop dat veel anderen er ook zo over denken. Jullie verdienen het niet.

Marcella M 18-03-2022

Navulling geurolie met nieuwe stokjes besteld, in een cadeauverpakking. Is niet het complete doosje in de cadeauverpakking gedaan maar alleen het flesje olie. Zonder nieuwe stokjes. Gebruikte stokjes zijn verkleurd, viezig om te zien en niet onbelangrijk, wanneer stokjes verzadigd zijn werken ze niet meer. Goede review geschreven; heerlijke geur maar zonder stokjes geleverd is slordig. Ontving ik een mail van Douglas (dàn krijg je dus wel een reactie) dat de review niet geplaatst zal worden omdat het niet aan hun criteria voldoet. Blijkbaar mag je alleen positieve feedback geven. Wat ik hier van anderen lees komt heel bekend voor. Dit was letterlijk mijn laatste 4 bestellingen bevatten niet wat toegezegd was. Proefmonsters te weinig of anders. En leuke acties als: koop voor 59 euro items van een bepaald merk en ontvang een toilettas met 3 of 4 mini tubes / potjes / zakjes van dat zelfde merk, eindigen in teleurstelling omdat het beloofde er niet bij zit maar één enkel proefmonstertje (van een heel ander merk) Douglas mailen met een klacht, oké het gaat om een gratis ding maar je wordt verleid meer te kopen dan de bedoeling was om aan een bedrag te komen, wordt steevast beantwoord met: de klantenservice is druk, een reactie duurt daarom langer en daarna een mail: de tijd is verstreken dus als u nog steeds een reactie verwacht mail ons dan opnieuw… Half november leuke (douche)geuren besteld voor kleine jongens en meisjes in cadeauverpakkingen; hebben ze dat door elkaar bij elkaar in de zakjes gedaan:-( Zelf alles moeten open maken, daarna beschadigd èn te weinig zakjes, jammer. En hoe vaak ik al zakjes heb moeten openen om te zien wat er in zit, handig als je dezelfde Rituals fles besteld voor mannen én vrouwen. Zonde voor een zaak dat het eigenlijk van de cadeauverpakkingen moet hebben.

F. Schol 17-03-2022

Mijn vrouw heeft op 24 februari 2022 een cadeau voor mij besteld bij Douglas.nl maar nog steeds niets ontvangen op 17 maart.
Van de klantenservice wel berichten ontvangen dat men het betreurt dat wij nog steeds niets ontvangen hebben. Inmiddels verzocht het betaalde bedrag terug te storten.

Richou 24-02-2022

Inloggen gaat vaak niet goed , steeds nieuw wachtwoord aanmaken ,steeds fout meldingen en zeer trage website , echt slecht

Roos 15-02-2022

Ik heb 11 januari een wenkbrauw vuller online besteld bij Douglas. Het zou 12 januari jl. geleverd worden. Ik heb nog steeds niets ontvangen. het is nu 15 februari. Talloze malen gebeld en gemaild maar niets kwam. Uiteindelijk was er een klantenservice medewerkster die het bedrag dat ik reeds betaald had, omzette in een giftcard. De giftcard en pincode zouden apart verzonden worden. Giftcard heb ik ontvangen maar geen pincode. Dus ik kan er niets mee. Het restant dat ik overgemaakt had via Ideal zou ook teruggestort worden, maar ook dit heb ik niet ontvangen. Weer talloze malen gebeld en gemaild, maar nee hoor, geen pincode en geen geld teruggestort. Slechte service aan de telefoon. Ze zeggen maar wat en het gesprek is afgelopen.

Update: Ik heb daarnet een review geschreven over Douglas (wenkbrauw vuller). Nadat ik daarstraks had gemaild dat ik er melding van zou gaan maken werd me daarnet de pincode van de giftcard toegezonden. Wel zo eerlijk om te vermelden. Nu nog hopen dat deze juist is. Mijn mening blijft hetzelfde: bestel nooit online bij Douglas.

H 24-01-2022

Bestel een giftcard van 50 euro in december.
Vlotte levering dat was prima.
Maar in de doos zat geen giftcard alleen maar samples en reclames (stel je prioriteiten even Douglas)
Via de mail is Douglas niet te bereiken.
Telefonisch doen ze beloftes maar na 2 weken nog geen nalevering en nu is de giftcard opeens uitverkocht???

Geld storten ze ook niet terug. Ik vind dat het oplichters zijn.

Ik vind dat de dames achter de telefoon zitten voor de gratis make up en werknemers korting. Servicegerichtheid 0