Douglas - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Douglas.

Douglas stelt zich voor

Douglas maakt van het ontdekken van een heerlijke geur, goede verzorging en prachtige make-up een ware beleving. De online shop van Douglas heeft het grootste online beautyassortiment van Nederland en mag honderden bekende merken tot haar assortiment rekenen.

Deze score is berekend op basis van 44 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

1,8

Saar 20-01-2021

Hoe is het mogelijk. Meerdere mails gezonden. Bestelling niet ontvangen. Ben al een maand aan het wachten en mails aan het zenden en telefonisch contact gezocht lijn wordt verbroken en mails nimmer beantwoord. Hoe Kan dit????

Sil 16-01-2021

Ik wacht nog steeds op mijn bestelling van 16 december. Klantenservice is onbereikbaar en op email/DM wordt niet gereageerd.

Dit is geen service! Ik zal nooit meer wat bij de douglas bestellen!

Marleen 13-01-2021

Douglas heeft een slechte beurt gemaakt. Ik had ruim op tijd een kadobon van 75 euro besteld die ik iemand als verjaardagskado wilde geven. Krijg ik 'm bezorgd, is het een bon van 25 euro met een kaart erbij voor heel iemand anders. Had ik dus de bestelling van een andere klant. Meerdere keren gebeld met de klantenservice, maar daar kom je niet doorheen. De Douglas bepaalde dat ik niet mag wachten en verbreekt de verbinding. Toen gemaild, twee keer zelfs, geen reactie. Inmiddels is de verjaardag geweest en stond ik voor Jan met de korte achternaam. Vandaag maar weer eens gebeld en lukraak een optie in het keuzemenu gekozen. Na 15 minuten wachten kreeg ik een medewerker aan de lijn. Ik moest de kaart maar terugsturen. Heb aangegeven dat als ze een kaart van 50 euro nasturen dat makkelijker is voor mij. Moet overlegd worden met de manager en ze mailen me terug. Het moet niet gekker worden. KlantenSERVICE. Een fout maken kan, maar los het snel, netjes en coulant op. Ik krijg en een verkeerde levering, sta voor gek op een verjaardag, krijg vervolgens na veel pogingen en moeite iemand te pakken en moet de bon ook nog zelf opsturen. Douglas, er is hier veel ruimte voor verbetering. Zo verliezen jullie mij als klant.

Miranda 11-01-2021

31 12 2020 besteld bij online, Douglas geurstokjes enz ter waarde 61.70 euro.
Zou 2 januari 2021 geleverd worden door dhl tussen 10. 50 a 14. 55.
Maar niemand is geweest, ik kijk op mijn track en trace en zie dat het om 16.55 bezorgd was.
Maar ik heb niks ontvangen. Dhl gebeld en die zouden het uitzoeken als ik na een week niks hoorde, contact opnemen met Douglas.
Nou telefonisch niet te bereiken en een getouwtrek via mail. Ik moet met bewijzen komen, maar dat ga niet, want volgens dhl is het bezorgd.
Ik gemailt dat hun maar mijn handtekening moeten laten zien voor ontvangst, maar dat is het probleem, dhl heeft zonder mijn toestemming zelf getekend voor ontvangst. Nu weet ik verder niet meer hoe of wat pfff.

Liesbeth 08-01-2021

Ik wilde dat ik deze reviews gelezen had voordat ik een spiegel van €130 bestelde op 4-12-2020. Direct een bevestiging en daarna telkens auto reply dat het zo druk is en vraag om begrip. Heb nog steeds niets ontvangen, ze reageren nergens op en als je belt, word je er na enige tijd uitgegooid. Op deze manier kunnen ze ook hun winkels binnenkort definitief gaan sluiten, want ze verliezen alle vertrouwen van hun klanten in een periode dat ze ons hard nodig hebben. Wat een drama.

Lvd 07-01-2021

Koop niks online bij douglas de klantenservice is niet te bereiken. Duurt weken voordat je antwoord krijgt je geld niet terug en niks op voorraad heel Social media staat vol klachten

Super slecht. 02-01-2021

Slechte webshop. Na 8 dagen is de bestelling nog steeds niet gearriveerd . 02-01-2021 ja lekker. Na oud en nieuw( als mosterd na de maaltijd). Telefonisch niet te bereiken, je verbinding werd er steeds uitgegooid. Eens maar nooit meer bestellen bij douglas.

Mire 02-01-2021

Op 17 december een bestelling geplaatst en betaald. Mijn bestelling is nog steeds niet geleverd Mijn track en trace blijft hangen op Aangekomen bij Cityhub...wat dat betekend geen idee. Eerst stond er dat door kerstdrukte pakketjes 1 dag later zouden aankomen. Inmiddels zijn we al 2 weken later. Nog steeds niets ontvangen. Na meerdere malen geprobeerd Douglas te bereiken, kreeg ik uiteindelijk iemand aan de lijn. Er werd mij verteld dat er een onderzoek zou worden gestart bij DHL. Dit zou 5 dagen kunnen duren. Tot op heden heb ik niks gehoord. Ik krijg geen antwoord op mijn mails...ik krijg geen respons van Douglas over de status van het onderzoek waar mijn bestelling is gebleven. Slechtste service ooit! Voor zo een groot bedrijf als Douglas vind ik het schandalig dat er zo met klanten hun bestellingen wordt omgegaan...ik ben benieuwd of ik ooit nog een terugkoppeling krijg, of ben ik gewoon mijn geld kwijt?

Jack 30-12-2020

Mijn bestelling van 19 december is nog steeds niet geleverd/aangeleverd bij DHL. Zijn telefonisch niet bereikbaar en reageren niet op email. Erg slecht!!!!! Geen kerstkado en 300,- Euro naar de mieter!!

Marco IJzebrink 28-12-2020

Bestelling van bijna €200,— keurig betaald maar nooit geleverd. Drie maal contactformulier ingevuld; geen reactie. Alleen bevestiging dat door drukte de klacht niet is/wordt behandeld. Eindeloos gebeld; geen contact.

Ik ken geen webwinkel met een slechtere service.

Hans 23-12-2020

Dramatisch slechte service. Op 19/12 bestelling voor verschillende producten gedaan en vanmorgen doodleuk een email dat volledige bestelling gecanceld is omdat één van de producten niet leverbaar bleek te zijn. Geen kerstkado's dus voor mijn familie en Douglas schuift probleem volledig van zich af en is niet bereid enige oplossing te bieden. Wordt ook niet teruggebeld.

Lieke 23-12-2020

Helaas de verkeerde parfum besteld maar de folie er al afgehaald.. Had gehoopt op een beetje klantvriendelijkheid met retourneren maar helaas staan ze daar niet voor open terwijl hij verder niet gebruikt is. Jammer!

Ascot 19-12-2020

Bestelling mist een artikel van Rituals en samples. Via telefoon en mail totaal niet bereikbaar. Wat een slechte service dit had ik echt niet verwacht van Douglas. Wanneer ontvang ik nu de rest van mijn bestelling???
Ik mis zo met kerst een cadeau!!!

Luuk 17-12-2020

Mijn bestelling werd onvolledig afgeleverd, ik miste wat items van de Rituals. Geen ramp, maar sinds dien is geen gehoor gegeven aan mijn vraag dit te regelen. Daarnaast krijg ik een automatische mail dat het verder niet in behandeling wordt genomen. Wat?!?
Douglas, doe mij mn geld terug of regel svp de bestelde spullen!

Quincy 16-12-2020

Top winkel ik bestel er regelmatig. Ik erken de problemen die ik hier lees totaal niet terug! Soms krijg je inderdaad niet de proef producten die je kiest, maar er staat ook bij dat je alleen een voorkeur aangeeft. Ik heb ook altijd mijn spullen oprijd binnen gekregen, vaak zitten er zelfs nog kortingsbonnen in.

Walter 15-12-2020

Zeer slechte service, zeg maar GEEN service. Op Black Friday voor rond de €100 diverse producten besteld. Producten zijn echter tot nu toe niet afgeleverd. Telefonisch wordt er niet opgenomen en na drie pogingen in twee weken is er nog op geen enkele email gereageerd. Schandalig.

Oli R 15-12-2020

I wish I have checked the reviews on Kieskeurig or Trustpilot before placing an order with Douglas. Well now one more negative feedback to the collection here. I have spent €75 with Douglas on line, first and now for sure the last time. So, I have not received the promissed gifts with my order, and I have contacted CS by email 8! times but no answer within 2 weeks. I wanted to send back some items, but I need to receive a return post label and authorisation from Douglas as I live in Belgium. Now it is clear that it will not happen, so forget about it. Next time I will check retailers' reviews first, the lesson learned. I just wonder if Douglas will go bust in 2021 with so many unhappy and unreturning customers? :-(

M. Sanders 12-12-2020

Zeer slechte ervaring. Tijdens Black Friday veel rituals besteld en betaald met 25% korting. Krijg ik enkele dagen later bericht dat de complete order geannuleerd is zonder opgave van reden. Wat een afknapper!! Dus nooit meer Douglas.

Sandra 12-12-2020

Onlangs in de winkel een parfum gekocht, thuis aangekomen blijkt er een kapot flesje in het doosje te zitten. Dit was pas goed te merken nadat de folie werd verwijderd, de parfum stroomde uit het doosje. Telefonisch meerdere keren contact proberen op te nemen, zowel het algemene nummer als de betreffende winkel. Verbinding wordt bij beide nummers verbroken. Ook via de FB en mail een bericht gestuurd in de hoop hierop reactie te krijgen. Echter tot nu toe zonder resultaat. Erg jammer!

Alise 12-12-2020

I ordered an advents calender a month ago. It has not arrived still.. On Douglas site it says that package is sent and order is complete.. the track and trace number doesent even exist. Sent an email to douglas client service 2 weeks ago, still no response. Honestly, i dont even know what to do or who to turn to.. kinda ruined my christmas

Douglass leiden 09-12-2020

Ik heb 1,5 uur geprobeerd de winkel in leiden te bellen. Ik hoorde ze gewoon opnemen en ophangen. Ik weet dat he druk is in deze tijd, maar heb op zijn minst het fatsoen om even te zeggen dat het te druk is voor telefonisch contact.

Nancy 09-12-2020

Hollywoodspiegel en Clinique mascara/oogverzorgingsset besteld vorigevweek toen alles met 25% korting was. Na 4 dagen wordt mijn bestelling om niet aangegeven reden geannuleerd. Meteen check ik de site en zie ik alle artikelen beschikbaar voor de volle prijs. Ik kan ze gewoon in de winkelwagen plaatsen. Heb een mail teruggestuurd maar nog geen reactie. Bijzonder dit!

Fleur de Groot 08-12-2020

Heb op 19 november een bestelling geplaatsd, met bestelnummer 00231314186997.
Omdat deze bestelling na 2 weken nog niet binnen was en jullie de volgende dag garanderen, heb ik jullie gebeld waarbij ik 10 keer de verbinding werd verbroken. na eindelijk iemand aan de lijn te hebben gehad werd mij verteld dat alles op voorraad was en ze mij een nieuw pakket op sturen. nu was deze een week later nog steeds niet binnen en bel ik weer, waren mijn producten dus niet op voorraad en werd er niks op gestuurd, geen communicatie over gehad.
HELAAS te horen gekregen dat ik mijn geld terug krijg. ik vind het heel slecht dat ik dit bijna een maand later te horen krijg. Belachelijk!

Ilona Dekker 08-12-2020

Al maanden waardeloos, bellen niet mogelijk er wordt opgehangen via Twitter na 10 dagen nog geen antwoord. Mijn pakket zou afgeleverd zijn op afhaalpunt maar er ligt niets. Douglas is niet thuis. Overigens inderdaad nooit samples. Je kunt niet alles afschuiven op het virus!

suzy 07-12-2020

Op site staat bij bestelling van minstens € 10,- gratis staaltjes. Ik bestel voor € 300,- en krijg geen enkel staaltje. Stuur mail hierover, maar krijg geen antwoord. Schandalig. Was goede klant, maar nu nooit meer!

H 05-12-2020

Op 6 november een bestelling ontvangen die voor iemand anders bestemd was .Netjes teruggestuurd .Daarna 3x gemaild ,echter geen antwoord gehad. Ook een paar keer gebeld, maar dan werd de verbinding verbroken. Echt een schandelijke behandeling van Douglas .Ben benieuwd of ik ooit mijn pakket ga ontvangen.

Trijnie 04-12-2020

Het is op zich een goede site. Heb er al eerder besteld. Was toen prima. Maar nu is het huilen met de pet op. Heb er een heren parfum besteld, maar 2 weken later is de bestelling nog steeds niet bezorgd. Telefonisch zijn ze niet te bereiken en op de mail wordt niet gereageerd. Ik heb 21 november besteld en nu 4 december nog niet geleverd.

Winterbloem 03-12-2020

Teleurstellend,

trouwe fan van Douglas, maar de laatste tijd zowel in winkel als online is de klantvriendelijkheid ver te zoeken. In de winkel geurtje gekocht bij een bord met een aanbieding 25 procent korting Helaas bij de kassa was toevallig precies die dag de actie uitverkocht en moest ik het volle pond betalen. Haal dan de borden weg, dit is misleidend, nadat mijn man mij hielp met dit langdurig en vervelende gesprek werd er mokkend alsnog de actieprijs berekend. De "straf" was dat wij geen proefjes kregen.
Afgelopen week een bestelling gedaan voor black friday, met een verrassingsgeschenk. Geur binnen maar geen keuzegeschenk. Gemaild, niks gehoord, gebeld met een zeer zwakke klantenservice. De lullige tube haar gel van 20 ml was ineens mijn keuze geschenk. Haargel!!!!!!!Gebruik ik niet en niemand uit ons gezin.!Ook geen sample en dat voor een bedrag van 70 euro. Gelukkig zijn er meer parfumerie zaken. Ze zien mij niet meer terug in de winkel en ook niet online.

A.B. 01-12-2020

Waarschuwing: Koop niet online bij Douglas!
Niet van Douglas verwacht, maar de klantenservice reageert niet!! Mijn pakket is blijven hangen bij DHL, helaas wel al betaald. Gelukkig ‘maar‘ €40 euro. Als dit niet goed afgehandeld wordt, bestel ik in iedergeval nooit meer bij Douglas. Ik heb dit nog nooit meegemaakt, en ik bestel alles online.
Parfumdreams bijvoorbeeld heeft een veel betere klantenservice!!!

Megan. 28-11-2020

Nou ik ben normaal heel tevreden.
Maar kreeg net me pakketje binnen en de lippenstift van jeffree star zat letterlijk open ik wou na de kleur kijken en het product was gewoon open (dat dingetje waar je aan draait om de lipgloss mee op te brengen).
Vindt ik echt slecht.

Sam 25-11-2020

2/3 weken geleden een bestelling gedaan en uiteindelijk een bestelling gekregen van iemand anders. Meerdere keren gemaild, gebeld en in de winkel geweest en er wordt niks gedaan aan dit probleem. Schandalig! Bestelling van 150 euro gedaan en een bestelling van 15 euro gekregen. Nog nooit zo’n slechte klantenservice gehad, telefoon wordt gewoon niet opgenomen. Stelletje dieven! Ik wil mijn geld of mijn pakket terug. Mij zijn jullie in ieder geval kwijt als klant, ik bestel nooit meer bij Douglas!

Luna Snelders 24-11-2020

Normaal gesproken erg tevreden over de service van Douglas, maar deze keer ben ik er na het contact met klantenservice ronduit klaar mee. Twee weken geleden mijn bestelling binnen gekregen met daarin een kapotte cadeauverpakking en missend verrassingscadeau. Hierover gemaild en pas na 1 week reactie. Ik werd zelf geacht het pakket te retourneren waarna het kapotte product + het verrassingscadeau zouden worden nagestuurd. Verder geen enkele vorm van compensatie en nog moeite vanuit de klant zelf om het pakket zelf te retourneren. Zojuist het pakket binnen gekregen. Het “verrassingscadeau” verdient echter niet deze naam, want het bestond uit 4 folders en 1 normale sample. Ronduit schandalig hoe Douglas klachten afhandelt. Ik was vaste klant, maar zal hen voortaan mijden en mijn aankopen bij andere parfumeries doen.

Aap 23-11-2020

Gratis samples worden niet mee geleverd.
Ik heb een bodyscrub besteld en verheugde me op 2 gratis parfumproefjes die ik uitgekozen had.
Er zat niks in de doos, alleen de scrub. Met de klantenservice gemaild maar geen gehoor.
Heb begrepen van mijn collega dat dit haar al 2 keer overkomen is. Dus nooit meer Douglas on-line

Julie 19-11-2020

Bestelling op 8/11, vandaag 19/11 nog steeds niet ontvangen! Pakket blijft hangen bij DHL. Klantendienst niet te bereiken. Slechtste service ooit!

Ontevreden klant 17-11-2020

Twee producten besteld, kreeg ik een inhoud met een bestelling die voor iemand anders bestemd was. Het duurde lang voor ik een reactie kreeg op mijn vraag wat ik hiermee moet. Nu en week later, dat ze me een van mijn bestelde producten zouden toesturen, de verkeerde natuurlijk retour. Het andere product was helaas niet meer te verkrijgen, uitverkocht. Was een verjaardagscadeau, lekker dan. Telefonisch contact onmogelijk, je wordt gewoon weggerukt.

Peter L 15-11-2020

Spullen voor de kerst besteld. Helaas worden de spullen een dag later geleverd. Ze beloven de spullen leuk in te pakken. Helaas is er 1 artikel ingepakt de rest was in een doos gelegd. Een persoonlijk kaartje is niet mee geleverd. Ben je op tijd met bestellen kunnen ze het nu al niet aan. Douglas valt mij erg tegen.

Evie 11-11-2020

Ik wou parfumset van ‘la rive ‘ bestellen. Omdat ze 25 procent korting hadden. Was het met die korting vrijwel net zo duur als een poosje geleden toen er geen korting op zat. Kortom die 25 procent korting is hartstikke nep!

Anouk 28-09-2020

Een uitgebreide bestelling geplaatst aangezien 25% korting op vrijwel het gehele aanbod aanwezig was. Onwijs blij met mijn bestelling waar behoorlijk wat tijd in heeft gezeten om deze te plaatsen. Daarbij was een van de producten een verjaarscadeau van een familielid. Krijg ik vervolgens twee dagen later een excuus mailtje dat mijn gehele order is geannuleerd aangezien één van de producten niet leverbaar is. Vermeld stond dat het niet mogelijk is om de order 'automatisch' opnieuw aan te maken en ik het aankoop bedrag teruggestort krijg. Ik zal graag de producten alsnog willen, echter is de korting uiteraard nu vervallen. Jammer dat er geen moeite word gedaan om een oplossing te vinden of in ieder geval geen enige vorm van compensatie aangeboden word. Zeer teleurstellend!

JO 24-09-2020

Uitstekende website met een goed werkende app. Heb je een bestelling geplaatst, dan is dit goed te volgen. Snelle levering! Een tijdje geleden online iets besteld voor een verjaardag. Inpakken met een kaart met tekst. Dit ging niet helemaal goed. Wel de kaart, maar niet ingepakt. Aangevraagde gratis samples en proefjes alleen zolang de voorraad strekt en dat valt soms een beetje tegen. Zijn er problemen, dan is de klantenservice goed bereikbaar. Medewerkers zijn vriendelijk en professioneel en denken met de klant mee. Ik bestel regelmatig bij Douglas en volg de kortingsacties in de app voor een scherpe prijs.

Yakoob 07-08-2020

Zeer slechte service. Ik heb 2 parfums besteld. Bij bestelling heb ik gevraagd om ze in te pakken als cadeau met kaart en tekst die ik gekozen heb. De bestelling is binnen gekomen zonder cadeaupapier, zonder kaart en ook zonder samples terwijl ik recht op 2 samples had. Ik heb een klacht ingediend en na ca 1 week hebben ze cadeaupapier met kaart en 1 LEGE sample naar mij gestuurd. Ik ga NOOIT meer bij douglas iets bestellen.

Ivetta 24-07-2020

Levering en klantendienst NIET OKE
Bestelling gemaakt voor een zonnecreme waarbij nog 2 samples werden bijgevoegd. Kreeg ik het pakketje 2 dagen later binnen met ENKEL de samples. Geen zonnecreme. Dit gemeld aan klantendienst, en kreeg een antwoord terug met ‘wat jammer dat u uw samples niet heeft ontvangen’.... slechte service die blijkbaar de berichten maar half leest, bovenop de even slechte service die lege pakketjes opstuurt.

Robertt 10-07-2020

Per abuis geen google search gedaan om te kijken waar een parfum het voordeligst geprijst was. Binnen een half uur na aankoop om uitleg gevraagt hoe het kan dat het product zoveel duurder is dan elders.

Douglas verkoopt dus producten die soms twee keer zo duur zijn als bij concurrenten.

Bij de klantenservice reageren ze met een copy paste stukje van de website. Klantvriendelijkheid is ook van een bedenkelijk niveau.

Een dubbele hoeveelheid bij hetzelfde bedrag is wat mij betreft geen 'normaal en redelijk prijsverschil' meer.

Dus ik vind het geen goed idee om hier vervolgens nog een product te kopen. Leuke producten is 1 ding, maar een juiste prijsindicatie gekoppeld aan een sterke klantvriendelijkheid maken toch wel echt het verschil.

Jeffrey 04-06-2020

DARMA! Pure afzetterij. Beloven een extra potje silk foundation en je krijgt een staaltje. Je voert een code in voor een gratis product en wat krijg je? een bon voor een gratis product bij je volgende bestelling. Mocht het nog een twee weken geleden zijjn stuurde ik de hele handel terug maar het is twee! weken onderweg geweest, dus bedenktijd is om. Douglas? NOOIT MEER!

Kathy 06-02-2020

Heel erg slechte klantenservice! Ze sturen het verkeerde product, om mij als klant dan te beschuldigen dat ik iets verkeerd heb besteld. Niet waar -- ik heb de email met bevestiging van de bestelling als bewijs doorgestuurd, maar liefst 3 keer. Maar dan nog blijven ze iedere service weigeren, geven ze hun fout niet toe, ... zelfs geen greintje empathie.

Elina 14-01-2020

Bestelling nooit aangekomen geld nooit terugontvangen
Bestelling geplaatst op 23 november. Na 4 dagen mijn pakketje nog niet ontvangen dus besloot ik contact op te nemen met de verzenddienst. Deze meldde mij dat enkel de verzender hiervoor een klacht kon indienen. Dus ik nam contact op met Douglas , of dit probeerde ik toch. Mijn mails werden een week niet beantwoord, telkens ik naar de hulplijn belde werd mijn lijn verbroken na het keuzemenu, via messenger werden mijn berichten gelezen en genegeerd... Na dagen van aandringen werd ik toch geholpen, pakketje bleek verdwenen te zijn en het product die ik had aangekocht was uitverkocht. Dus terugbetaling was enigste optie. Terugbetaling werd 17 december in gang gezet, tot op heden mijn geld nog niet terug ontvangen. Als ik contact opneem met hen ontvang ik nooit geen excuses, ze schuiven de schuld telkens op een ander. Toen ik hen vroeg om een compensatie voor hun gebrekkige service, vonden ze dit ongepast.

Elly 03-01-2020

Ik wil een duur parfum cadeau geven. Douglas had het in de winkel niet op voorraad maar zou het toesturen. Ik heb nadrukkelijk om cadeauverpakking gevraagd. Ik heb het net ontvangen zonder cadeauverpakking. Ik baal daar erg van. Als je een duur parfum cadeau doet, is een mooie verpakking toch heel belangrijk. Slechte service van Douglas.

E 31-12-2019

Ik had gisteren wat besteld via de Douglas app maar dat was niet helemaal goed gegaan want het geld was wel al overgemaakt maar de bestelling was niet geplaatst. Ik naar de klantenservice toe gebeld en er werd verteld dat het binnen enkele werkdagen terug werd gestort naar m’n rekening. En vandaag heb ik het al weer keurig terug gestort gekregen! Hele fijne service!!

BIT 27-12-2019

EERSTE BESTELLING/KENNISMAKING MET DOUGLAS ONLINE
MAN WAT EEN ERGERLIJKE BEDOENING BIJNA 100 EURO AL AFGESCHREVEN MAAR NIKS ONTVANGEN DHLNR DAT ZE DOORSTUREN BESTAAT NIET KLANTENCONTACT "HET IS DRUK" TOCH NIET OM GELD AF TE SCHRIJVEN DAN HOPELIJK KRIJG IK MIJN GELD TERUG

Van den berkmortel 25-12-2019

Ik ging altijd graag naar douglas vooral omdat ze een cadeautje zo mooi inpakken.
Deze keer echter had men er geen zin in. Ook bij extra vragen werd er minimaal aandacht aan besteed en gaf men als antwoord dat "mooi" inpakken niet meer gedaan wordt.
Dus voor mij hoef ik niet meer naar Douglas ,dan kan ik overal naar toe.

EWA 06-12-2019

Slecht klantenservice. Een vraag naar klantenservice gestuurd en sinds 2 weken geen antwoord zelf geen bevestiging dat vraag is aangekomen.