Douglas - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Douglas.

Douglas stelt zich voor

Douglas maakt van het ontdekken van een heerlijke geur, goede verzorging en prachtige make-up een ware beleving. De online shop van Douglas heeft het grootste online beautyassortiment van Nederland en mag honderden bekende merken tot haar assortiment rekenen.

Deze score is berekend op basis van 57 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

1,6

Margreet 22-07-2021

03-06 -21 kwam ik met een vriendin bij de Douglas in de guldenstraat Groningen.
Bij de ingang stond een medewerkster die vroeg of wij ook een mondkapje hadden.
Ik antwoordde nee deze kan ik om medische redenen niet dragen.
Mag ik je pasje dan zien?( Die Jan en alleman kon downloaden zonder geldige reden).
Ik vertelde dat ik een doktersverklaring heb.
Maar een leidinggevende of boa mij hier alleen om mocht vragen ivm medisch geheim.
Ok ze roept een leidinggevende erbij..
( Voor het eerst in de hele Covid periode sinds '19 dat ik hierom gevraagd werd deze te tonen maar ok)
De jonge man vroeg of hij kon helpen ik leg hetzelfde verhaal nog een keer vriendelijk aan hem uit en dat ik deze doktersverklaring aan hem kon tonen als hij er echt op stond.
Nee ik mocht zelfs met doktersverklaring dat ik door mijn gezondheid geen mondkapje kan! dragen de winkel niet in.
Ivm de gezondheid van het personeel en de andere klanten.dit was zeer discriminerend voor mij .
Ik stond in mijn recht om zelfs de politie erbij te halen maar deze wou ik niet lastig vallen met de kortzichtige, kleinerende behandeling van deze winkel en het betreffende personeel!
Tot nooit weer ziens
Hierbij zijn ze een goede klant verloren.
Wat ontzettend ongastvrij, onprofessioneel en vernederend.

Michiel 29-06-2021

Belachelijke bedrijfsvoering:

Zojuist contact gehad met de klantenservice vanwege het feit dat Douglas andere prijzen op de website hanteert voor producten dan in de winkel.

Ga je online kijken, kan je producten reserveren voor een bepaalde prijs en dit product afhalen in de winkel en betalen voor die prijs. Doe je dit niet en ga je naar de winkel, betaal je in de winkel een hogere prijs voor hetzelfde product.

Ik stond letterlijk in de winkel en liet de medewerkers zien dat ik een product voor 12 euro goedkoper kon kopen en in diezelfde winkel kon afhalen. Personeel weigerde dezelfde prijs te hanteren om het daar op dat moment aan te schaffen.

Reactie van de klantenservice is dat het prijsbeleid in de winkels anders is dan online.

Pure oplichting!

Angela 08-06-2021

Mijn vrouwen ik komen al jaren bij…
Mijn vrouwen ik komen al jaren bij Douglas om onze spullen te kopen. Deze keer waren wij in Amstelveen winkelcentrum en bezochten wij Douglas om een aantal artikelen te kopen. Bij binnenkomst hadden wij een vraag aan een oudere medewerkster die ons een beetje geïrriteerd een niet wetend antwoord gaf en weer verder ging met haar bezigheden. Verder stonden er twee jonge dames van Douglas druk met elkaar over hun prive te praten. Wij probeerden hen een vraag te stellen over een geur die wij wilde kopen. Wij merkten dat een van de dames met een Indonesisch uiterlijk dat zij het niet leuk vond dat zij in haar prive gesprek met haar collega werd gestoord en was daardoor erg kort af tegen ons. Ook aan de kassa waar mijn vrouw iets wilde kopen lieten de medewerkster het afweten. Zelf werd ik zodanig geïrriteerd door dit onprofessionele gedrag van de medewerksters dat ik mijn vrouw aangaf de winkel te verlaten. Echt een hele nare ervaring! Wij zullen nooit meer in deze winkel onze spullen kopen!! Maar gewoon weer bij onze Douglaswinkel in onze eigen woonplaats in Haarlem. Zo wil niemand behandeld worden. Echt schandalig!!!

gita 02-06-2021

Klantenservice is heel slecht, zeg gerust onbeleefd niet behulpzaam, oplossingsgericht.. Mijn retour ter waarde van 115 euro is niet aangekomen terwijl ik nu 2 maanden DHL, Douglas en DHL punt diverse keren heb benadert, diverse keren onderzoek laten starten. Niks en niemand neemt verantwoordelijkheid. Je wordt zelfs heel klantontvriendelijk afgepoeiert!. Het is mijn probleem dit terwijl ik volgens aanwijzingen van Douglas heb geretourneerd. Ik ben mijn barcode kwijt geraakt enige, maar DHL punt heeft verklaring getekend, 2 medewerkers zelfs dat pakje keurig verpakt en exacte datum tijdstip, namelijk zaterdag 27 maart 2021 in de ochtend bij DHL punt is aangenomen.Schandalig klantenservice Douglas

Chantie 01-06-2021

Douglas!??? Waardeloooooosssss!!!
23 mei een bestelling gedaan, Alles was voorradig, en zou dag er na geleverd worden, al betaald en al,
Tot nu toe nog geen bestelling ontvangen!
Al enkele mails eruit gedaan, geen antwoord!
Enkele keren gebeld; word je van alles beloofd, en niks komen ze na van hun belofte,
Echt zo slecht die service!!
Ik wil of mijn bestelling of mijn geld terug, en dan koop ik er niets meer!

Marin 05-05-2021

Klantenservice antwoord na gemiddeld 3 weken wachten. Geven een antwoord waar je niets mee kunt. Geven geen of slechte service. Wil je deskundig advies ga dan niet naar de Douglas. Het is niet meer de Douglas die het was en volgens mij zit er maar 1 iemand op de klanten "service" die niet begrijpend lezen kan... Waardeloos

Dennis 28-04-2021

Tip voor kieskeurig.. zet het cijfer 0 erbij...
Bestelling gedaan en van mijn rekening afgeschreven.
Geen bevestiging niks, na meermaals contact bleek de bestelling wel bij hun in het systeem te staan. Week later geleverd. Geen samples zoals besproken ontvangen. Wacht nog steeds op de punten in mijn account...

Slechte klantenservice! 20-04-2021

Ik bestel mega veel bij Douglas nu heb een cadeautje voor onze collega besteld en deze staat op afgeleverd door DHL maar je snapt het al hier geen pakket.
Wordt nu aan het lijntje gehouden dat ze eerst uitsluitsel van DHL moeten hebben daar wacht ik nu al een week op.
de begripvolle robotachtige klantenservice (not) zegt ja toch even wachten ondertussen 180 euro armer en nog niets.
ik vind het nog steeds frappant dat zon bedrijf het vol houdt met zon slechte klanten service.

Shetty 24-03-2021

Zaterdag 20-03-21 mijn bestelling ontvangen die was incompleet, gelijk gebeld was te druk dus de verbindingen werd verbroken. Dan maar via de mail gedaan. Een standaard mail terug. Maandag nog steeds geen reactie. Dus maar weer gebeld dan krijg een standaard antwoord dat ik een mail terug krijg inmiddels bijna donderdag nog steeds geen reactie. Bestel dus nooit meer hier.

Iris 04-03-2021

De bestelling is nu een week geleden gedaan. Ik kreeg vlot bericht dat deze verzonden zou zijn. Nog steeds niets binnen.
Bij navraag krijg je een standaard mail.
Als het nu eenmaal zo is dat door Corona bestellingen tot een week ( of langer?) duren dan dienen ze dat keurig op hun site te vermelden..

Joelle 18-02-2021

Helaas is het niet mogelijk deze partij nul sterren te geven. Anders had ik dat gedaan. De bestelling is later aangekomen dan beloofd. Verder zaten de gratis bijproducten er niet bij. Ik had voor meer dan €150,- besteld. Klantenservice is flutter dan flut. Iets anders dan een automatische reply met een ietwat andere intro krijg je niet. Overeenkomst van alle mails? Valse beloften en een hoop onzin die ze niet nakomen. Geen zin in gezeik? Bestel ergens anders.

Leonie 17-02-2021

Net voor black Friday heb ik online producten besteld.
Iedere keer als ik online producten bestel kan ik niet afrekenen met mijn Douglas card. Dus krijg je ook geen punten. Alsof ik geen kaart heb?
Wrs is er iets mis gegaan met de verandering van mijn e-mailadres.
Ik krijg echter wel de nieuwsbrieven
Uiteindelijk heb ik zonder de kaart afgerekend en een dag later geprobeerd klantenservice te bellen. Na een kwartier wachten, heb ik toch maar opgehangen en een mail gestuurd. Na 3 weken kreeg een reactie of mijn probleem al was opgelost. Zo niet, dan moest ik opnieuw een mail sturen. Hm...raar? Toch maar gedaan. Na 3 weken niets gehoord. Opnieuw een mail verstuurd en tot op heden nog geen reactie.
Klantenservice kun je, wat mij betreft, gewoon helemaal opheffen. Ik zie meerdere reviews dat het lastig is om hen te bereiken. Ook via de mail krijg je geen reactie.
Ik vind het erg onbeschoft om geen reactie te geven.
Zo ga je niet met klanten om.
Ik kan me niet voorstellen dat de klantenservice het zo druk heeft dat zij na bijna 3 maanden geen tijd vinden om netjes antwoord te geven.
Of zijn er zo ontzettend veel klachten? Dat zegt dan ook iets over het bedrijf.
Ik ben klaar met Douglas en zal daar in de toekomst niets meer kopen.

Ton 14-02-2021

Vrijdag gebeld met de winkel in Sittard of ik nog voor Valentijn nog een kadobon kon aanschaffen. Dit bleek geen probleem te zijn. Ze vroegen me of de bon voor een vrouwelijk of mannelijk iemand bestemd was. Na mijn melding dat deze bedoeld was voor een vrouwelijk iemand, kreeg ik het antwoord dat ze het passend in Valentijn-stijl zouden verpakken en er nog een extra attentie van de winkel erbij zouden doen. Zeer leuk, maar toen het kado aan de ontvanger overhandigd werd was het toch wel teleurstellend dat de extraatjes van de winkel bestond uit gratis fabrieksmonstertjes bestemd voor een MANNELIJK iemand. Ditzelfde is ook gebeurd met de kerst. Wat een dame hiermee moet is me nog steeds onduidelijk. Jammer. Maar uiteindelijk een zeer slecht gebaar.

Ines 04-02-2021

Had een bestelling gedaan van ongeveer €30. Daarna zag ik dat er die €30 van mijn rekening is gegaan + ook nog eens €70. Als ik naar mijn bestellingen ga op mijn account, vind ik hier niets over terug. Er is dus geld van mijn rekening gegaan en ik heb geen producten ontvangen!

Ik heb contact proberen opnemen als meerdere keren zowel telefonisch als via e-mail. Nooit een antwoord gekregen.

Marlijn 01-02-2021

Absolute onkunde bij de klantenservice. Na een maand (!) antwoord op mijn berichten omdat ze een fout hadden gemaakt. Als goedmaker sturen ze een tegemoetkoming. Niet om heel flauw te doen maar ze sturen me samples op die ze zelf gratis van merken krijgen. Lijkt me niet de bedoeling van een merk dat hun samples (promotie voor een merk) gebruikt worden bij klanten die hé le maal klaar zijn met douglas... als goedmaker...

Boris 30-01-2021

Ik heb een probleem met mijn Douglascard. Inmiddels heb ik de klantenservice 4x benaderd. GEEN REACTIE!! HEEL SLECHT!!

Janet 26-01-2021

Verschillende producten besteld bij de online winkel. Een doosje poeder van clinique (30 euro) kwam stuk aan. Bij het open maken zat ik onder de poeder. Foto’s gestuurd en gevraagd hoe ik kon retourneren en of ik een nieuwe kon krijgen. Geen reactie op dag 3, dus gebeld. De dame aan de telefoon, ......., zei dat ik naar een dhl punt moest om de poederdoos terug te sturen. Ik kon het pakket daar gewoon heen brengen. Beweerde zelfs nog dat het een ‘minimale schade’ was, waar ik flink geïrriteerd van raakte. Ik haal me niet voor jan piet snot werk op de hals en mag voor dat geld een heel product verwachten. Aangekomen bij dhl kreeg ik te horen dat ze geen label konden aanmaken als het pakket niet aangemeld was. Dus weer terug naar huis en wederom gebeld. Kreeg nu te horen dat dhl het dan fout had gedaan, maar kreeg wel een label. Kan nu dus voor de tweede keer in de auto stappen om een kapot product terug te sturen. Ik maak alleen maar kosten zo en douglas ging het geld terug vragen bij de leverancier. Serieus! Hoe klant onvriendelijk kun je zijn! Voor mij geen douglas meer en raad deze webwinkel niet aan. De service van ...... is een stuk beter!

Saar 20-01-2021

Hoe is het mogelijk. Meerdere mails gezonden. Bestelling niet ontvangen. Ben al een maand aan het wachten en mails aan het zenden en telefonisch contact gezocht lijn wordt verbroken en mails nimmer beantwoord. Hoe Kan dit????

Sil 16-01-2021

Ik wacht nog steeds op mijn bestelling van 16 december. Klantenservice is onbereikbaar en op email/DM wordt niet gereageerd.

Dit is geen service! Ik zal nooit meer wat bij de douglas bestellen!

Marleen 13-01-2021

Douglas heeft een slechte beurt gemaakt. Ik had ruim op tijd een kadobon van 75 euro besteld die ik iemand als verjaardagskado wilde geven. Krijg ik 'm bezorgd, is het een bon van 25 euro met een kaart erbij voor heel iemand anders. Had ik dus de bestelling van een andere klant. Meerdere keren gebeld met de klantenservice, maar daar kom je niet doorheen. De Douglas bepaalde dat ik niet mag wachten en verbreekt de verbinding. Toen gemaild, twee keer zelfs, geen reactie. Inmiddels is de verjaardag geweest en stond ik voor Jan met de korte achternaam. Vandaag maar weer eens gebeld en lukraak een optie in het keuzemenu gekozen. Na 15 minuten wachten kreeg ik een medewerker aan de lijn. Ik moest de kaart maar terugsturen. Heb aangegeven dat als ze een kaart van 50 euro nasturen dat makkelijker is voor mij. Moet overlegd worden met de manager en ze mailen me terug. Het moet niet gekker worden. KlantenSERVICE. Een fout maken kan, maar los het snel, netjes en coulant op. Ik krijg en een verkeerde levering, sta voor gek op een verjaardag, krijg vervolgens na veel pogingen en moeite iemand te pakken en moet de bon ook nog zelf opsturen. Douglas, er is hier veel ruimte voor verbetering. Zo verliezen jullie mij als klant.

Miranda 11-01-2021

31 12 2020 besteld bij online, Douglas geurstokjes enz ter waarde 61.70 euro.
Zou 2 januari 2021 geleverd worden door dhl tussen 10. 50 a 14. 55.
Maar niemand is geweest, ik kijk op mijn track en trace en zie dat het om 16.55 bezorgd was.
Maar ik heb niks ontvangen. Dhl gebeld en die zouden het uitzoeken als ik na een week niks hoorde, contact opnemen met Douglas.
Nou telefonisch niet te bereiken en een getouwtrek via mail. Ik moet met bewijzen komen, maar dat ga niet, want volgens dhl is het bezorgd.
Ik gemailt dat hun maar mijn handtekening moeten laten zien voor ontvangst, maar dat is het probleem, dhl heeft zonder mijn toestemming zelf getekend voor ontvangst. Nu weet ik verder niet meer hoe of wat pfff.

Liesbeth 08-01-2021

Ik wilde dat ik deze reviews gelezen had voordat ik een spiegel van €130 bestelde op 4-12-2020. Direct een bevestiging en daarna telkens auto reply dat het zo druk is en vraag om begrip. Heb nog steeds niets ontvangen, ze reageren nergens op en als je belt, word je er na enige tijd uitgegooid. Op deze manier kunnen ze ook hun winkels binnenkort definitief gaan sluiten, want ze verliezen alle vertrouwen van hun klanten in een periode dat ze ons hard nodig hebben. Wat een drama.

Lvd 07-01-2021

Koop niks online bij douglas de klantenservice is niet te bereiken. Duurt weken voordat je antwoord krijgt je geld niet terug en niks op voorraad heel Social media staat vol klachten

Super slecht. 02-01-2021

Slechte webshop. Na 8 dagen is de bestelling nog steeds niet gearriveerd . 02-01-2021 ja lekker. Na oud en nieuw( als mosterd na de maaltijd). Telefonisch niet te bereiken, je verbinding werd er steeds uitgegooid. Eens maar nooit meer bestellen bij douglas.

Mire 02-01-2021

Op 17 december een bestelling geplaatst en betaald. Mijn bestelling is nog steeds niet geleverd Mijn track en trace blijft hangen op Aangekomen bij Cityhub...wat dat betekend geen idee. Eerst stond er dat door kerstdrukte pakketjes 1 dag later zouden aankomen. Inmiddels zijn we al 2 weken later. Nog steeds niets ontvangen. Na meerdere malen geprobeerd Douglas te bereiken, kreeg ik uiteindelijk iemand aan de lijn. Er werd mij verteld dat er een onderzoek zou worden gestart bij DHL. Dit zou 5 dagen kunnen duren. Tot op heden heb ik niks gehoord. Ik krijg geen antwoord op mijn mails...ik krijg geen respons van Douglas over de status van het onderzoek waar mijn bestelling is gebleven. Slechtste service ooit! Voor zo een groot bedrijf als Douglas vind ik het schandalig dat er zo met klanten hun bestellingen wordt omgegaan...ik ben benieuwd of ik ooit nog een terugkoppeling krijg, of ben ik gewoon mijn geld kwijt?

Jack 30-12-2020

Mijn bestelling van 19 december is nog steeds niet geleverd/aangeleverd bij DHL. Zijn telefonisch niet bereikbaar en reageren niet op email. Erg slecht!!!!! Geen kerstkado en 300,- Euro naar de mieter!!

Marco IJzebrink 28-12-2020

Bestelling van bijna €200,— keurig betaald maar nooit geleverd. Drie maal contactformulier ingevuld; geen reactie. Alleen bevestiging dat door drukte de klacht niet is/wordt behandeld. Eindeloos gebeld; geen contact.

Ik ken geen webwinkel met een slechtere service.

Hans 23-12-2020

Dramatisch slechte service. Op 19/12 bestelling voor verschillende producten gedaan en vanmorgen doodleuk een email dat volledige bestelling gecanceld is omdat één van de producten niet leverbaar bleek te zijn. Geen kerstkado's dus voor mijn familie en Douglas schuift probleem volledig van zich af en is niet bereid enige oplossing te bieden. Wordt ook niet teruggebeld.

Lieke 23-12-2020

Helaas de verkeerde parfum besteld maar de folie er al afgehaald.. Had gehoopt op een beetje klantvriendelijkheid met retourneren maar helaas staan ze daar niet voor open terwijl hij verder niet gebruikt is. Jammer!

Ascot 19-12-2020

Bestelling mist een artikel van Rituals en samples. Via telefoon en mail totaal niet bereikbaar. Wat een slechte service dit had ik echt niet verwacht van Douglas. Wanneer ontvang ik nu de rest van mijn bestelling???
Ik mis zo met kerst een cadeau!!!

Luuk 17-12-2020

Mijn bestelling werd onvolledig afgeleverd, ik miste wat items van de Rituals. Geen ramp, maar sinds dien is geen gehoor gegeven aan mijn vraag dit te regelen. Daarnaast krijg ik een automatische mail dat het verder niet in behandeling wordt genomen. Wat?!?
Douglas, doe mij mn geld terug of regel svp de bestelde spullen!

Quincy 16-12-2020

Top winkel ik bestel er regelmatig. Ik erken de problemen die ik hier lees totaal niet terug! Soms krijg je inderdaad niet de proef producten die je kiest, maar er staat ook bij dat je alleen een voorkeur aangeeft. Ik heb ook altijd mijn spullen oprijd binnen gekregen, vaak zitten er zelfs nog kortingsbonnen in.

Walter 15-12-2020

Zeer slechte service, zeg maar GEEN service. Op Black Friday voor rond de €100 diverse producten besteld. Producten zijn echter tot nu toe niet afgeleverd. Telefonisch wordt er niet opgenomen en na drie pogingen in twee weken is er nog op geen enkele email gereageerd. Schandalig.

Oli R 15-12-2020

I wish I have checked the reviews on Kieskeurig or Trustpilot before placing an order with Douglas. Well now one more negative feedback to the collection here. I have spent €75 with Douglas on line, first and now for sure the last time. So, I have not received the promissed gifts with my order, and I have contacted CS by email 8! times but no answer within 2 weeks. I wanted to send back some items, but I need to receive a return post label and authorisation from Douglas as I live in Belgium. Now it is clear that it will not happen, so forget about it. Next time I will check retailers' reviews first, the lesson learned. I just wonder if Douglas will go bust in 2021 with so many unhappy and unreturning customers? :-(

M. Sanders 12-12-2020

Zeer slechte ervaring. Tijdens Black Friday veel rituals besteld en betaald met 25% korting. Krijg ik enkele dagen later bericht dat de complete order geannuleerd is zonder opgave van reden. Wat een afknapper!! Dus nooit meer Douglas.

Sandra 12-12-2020

Onlangs in de winkel een parfum gekocht, thuis aangekomen blijkt er een kapot flesje in het doosje te zitten. Dit was pas goed te merken nadat de folie werd verwijderd, de parfum stroomde uit het doosje. Telefonisch meerdere keren contact proberen op te nemen, zowel het algemene nummer als de betreffende winkel. Verbinding wordt bij beide nummers verbroken. Ook via de FB en mail een bericht gestuurd in de hoop hierop reactie te krijgen. Echter tot nu toe zonder resultaat. Erg jammer!

Alise 12-12-2020

I ordered an advents calender a month ago. It has not arrived still.. On Douglas site it says that package is sent and order is complete.. the track and trace number doesent even exist. Sent an email to douglas client service 2 weeks ago, still no response. Honestly, i dont even know what to do or who to turn to.. kinda ruined my christmas

Douglass leiden 09-12-2020

Ik heb 1,5 uur geprobeerd de winkel in leiden te bellen. Ik hoorde ze gewoon opnemen en ophangen. Ik weet dat he druk is in deze tijd, maar heb op zijn minst het fatsoen om even te zeggen dat het te druk is voor telefonisch contact.

Nancy 09-12-2020

Hollywoodspiegel en Clinique mascara/oogverzorgingsset besteld vorigevweek toen alles met 25% korting was. Na 4 dagen wordt mijn bestelling om niet aangegeven reden geannuleerd. Meteen check ik de site en zie ik alle artikelen beschikbaar voor de volle prijs. Ik kan ze gewoon in de winkelwagen plaatsen. Heb een mail teruggestuurd maar nog geen reactie. Bijzonder dit!

Fleur de Groot 08-12-2020

Heb op 19 november een bestelling geplaatsd, met bestelnummer 00231314186997.
Omdat deze bestelling na 2 weken nog niet binnen was en jullie de volgende dag garanderen, heb ik jullie gebeld waarbij ik 10 keer de verbinding werd verbroken. na eindelijk iemand aan de lijn te hebben gehad werd mij verteld dat alles op voorraad was en ze mij een nieuw pakket op sturen. nu was deze een week later nog steeds niet binnen en bel ik weer, waren mijn producten dus niet op voorraad en werd er niks op gestuurd, geen communicatie over gehad.
HELAAS te horen gekregen dat ik mijn geld terug krijg. ik vind het heel slecht dat ik dit bijna een maand later te horen krijg. Belachelijk!

Ilona Dekker 08-12-2020

Al maanden waardeloos, bellen niet mogelijk er wordt opgehangen via Twitter na 10 dagen nog geen antwoord. Mijn pakket zou afgeleverd zijn op afhaalpunt maar er ligt niets. Douglas is niet thuis. Overigens inderdaad nooit samples. Je kunt niet alles afschuiven op het virus!

suzy 07-12-2020

Op site staat bij bestelling van minstens € 10,- gratis staaltjes. Ik bestel voor € 300,- en krijg geen enkel staaltje. Stuur mail hierover, maar krijg geen antwoord. Schandalig. Was goede klant, maar nu nooit meer!

H 05-12-2020

Op 6 november een bestelling ontvangen die voor iemand anders bestemd was .Netjes teruggestuurd .Daarna 3x gemaild ,echter geen antwoord gehad. Ook een paar keer gebeld, maar dan werd de verbinding verbroken. Echt een schandelijke behandeling van Douglas .Ben benieuwd of ik ooit mijn pakket ga ontvangen.

Trijnie 04-12-2020

Het is op zich een goede site. Heb er al eerder besteld. Was toen prima. Maar nu is het huilen met de pet op. Heb er een heren parfum besteld, maar 2 weken later is de bestelling nog steeds niet bezorgd. Telefonisch zijn ze niet te bereiken en op de mail wordt niet gereageerd. Ik heb 21 november besteld en nu 4 december nog niet geleverd.

Winterbloem 03-12-2020

Teleurstellend,

trouwe fan van Douglas, maar de laatste tijd zowel in winkel als online is de klantvriendelijkheid ver te zoeken. In de winkel geurtje gekocht bij een bord met een aanbieding 25 procent korting Helaas bij de kassa was toevallig precies die dag de actie uitverkocht en moest ik het volle pond betalen. Haal dan de borden weg, dit is misleidend, nadat mijn man mij hielp met dit langdurig en vervelende gesprek werd er mokkend alsnog de actieprijs berekend. De "straf" was dat wij geen proefjes kregen.
Afgelopen week een bestelling gedaan voor black friday, met een verrassingsgeschenk. Geur binnen maar geen keuzegeschenk. Gemaild, niks gehoord, gebeld met een zeer zwakke klantenservice. De lullige tube haar gel van 20 ml was ineens mijn keuze geschenk. Haargel!!!!!!!Gebruik ik niet en niemand uit ons gezin.!Ook geen sample en dat voor een bedrag van 70 euro. Gelukkig zijn er meer parfumerie zaken. Ze zien mij niet meer terug in de winkel en ook niet online.

A.B. 01-12-2020

Waarschuwing: Koop niet online bij Douglas!
Niet van Douglas verwacht, maar de klantenservice reageert niet!! Mijn pakket is blijven hangen bij DHL, helaas wel al betaald. Gelukkig ‘maar‘ €40 euro. Als dit niet goed afgehandeld wordt, bestel ik in iedergeval nooit meer bij Douglas. Ik heb dit nog nooit meegemaakt, en ik bestel alles online.
Parfumdreams bijvoorbeeld heeft een veel betere klantenservice!!!

Megan. 28-11-2020

Nou ik ben normaal heel tevreden.
Maar kreeg net me pakketje binnen en de lippenstift van jeffree star zat letterlijk open ik wou na de kleur kijken en het product was gewoon open (dat dingetje waar je aan draait om de lipgloss mee op te brengen).
Vindt ik echt slecht.

Sam 25-11-2020

2/3 weken geleden een bestelling gedaan en uiteindelijk een bestelling gekregen van iemand anders. Meerdere keren gemaild, gebeld en in de winkel geweest en er wordt niks gedaan aan dit probleem. Schandalig! Bestelling van 150 euro gedaan en een bestelling van 15 euro gekregen. Nog nooit zo’n slechte klantenservice gehad, telefoon wordt gewoon niet opgenomen. Stelletje dieven! Ik wil mijn geld of mijn pakket terug. Mij zijn jullie in ieder geval kwijt als klant, ik bestel nooit meer bij Douglas!

Luna Snelders 24-11-2020

Normaal gesproken erg tevreden over de service van Douglas, maar deze keer ben ik er na het contact met klantenservice ronduit klaar mee. Twee weken geleden mijn bestelling binnen gekregen met daarin een kapotte cadeauverpakking en missend verrassingscadeau. Hierover gemaild en pas na 1 week reactie. Ik werd zelf geacht het pakket te retourneren waarna het kapotte product + het verrassingscadeau zouden worden nagestuurd. Verder geen enkele vorm van compensatie en nog moeite vanuit de klant zelf om het pakket zelf te retourneren. Zojuist het pakket binnen gekregen. Het “verrassingscadeau” verdient echter niet deze naam, want het bestond uit 4 folders en 1 normale sample. Ronduit schandalig hoe Douglas klachten afhandelt. Ik was vaste klant, maar zal hen voortaan mijden en mijn aankopen bij andere parfumeries doen.

Aap 23-11-2020

Gratis samples worden niet mee geleverd.
Ik heb een bodyscrub besteld en verheugde me op 2 gratis parfumproefjes die ik uitgekozen had.
Er zat niks in de doos, alleen de scrub. Met de klantenservice gemaild maar geen gehoor.
Heb begrepen van mijn collega dat dit haar al 2 keer overkomen is. Dus nooit meer Douglas on-line