Douglas - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Douglas.

Douglas stelt zich voor

Douglas maakt van het ontdekken van een heerlijke geur, goede verzorging en prachtige make-up een ware beleving. De online shop van Douglas heeft het grootste online beautyassortiment van Nederland en mag honderden bekende merken tot haar assortiment rekenen.

Deze score is gebaseerd op 26 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

2,1

Kadriye 20-01-2022

belachelijk slechte klantenservice en klachtenafdeling (als ze die uberhaubt hebben) ik heb sinds november een klacht 4 keer opnieuw moeten inzenden.
krijg een mail met :Onlangs heeft u contact met ons opgenomen per e-mail of door een bericht te sturen via onze contactpagina. In verband met enorme drukte op onze klantenservice zijn wij er tot op heden nog niet in geslaagd om op uw bericht te reageren en u te helpen, indien uw vraag onbeantwoord is kunt u het opnieuw insturen. Dit tot 4 keer toe terwijl ze beloven binnen 48 uur te reageren.

Claudia 08-01-2022

Vorig jaar een bestelling geplaats van een lippenstift. Die werd geleverd maar bleek helemaal uitgedroogd. Ik ben er mee naar de winkel gegaan maar ze wilde me in de Winkel niet helpen omdat ik deze online had besteld en niet bij hun in de winkel verkocht werd.
Ik moest maar een mail sturen naar de klantenservice. Ik moet een foto sturen van het product maar daar valt uitdroging niet goed op te zien. Toen was de vraag om maar een filmpje op te sturen. Wat ik niet begreep want wat valt er te filmen aan een uitgedroogde lippen stift. Ik kon het product retour sturen zodat zij zelf konden beoordelen of mijn klacht gegrond was (er werd niet gesproken over geld terug of een nieuw product) maar ik had geen doos en retour formulier meer en was het zo zat dat ik zo afgescheept werd en voor 8euro zo veel moeite moest doen. Dat ik m'n verlies maar heb genomen en het product weg heb gegooit. Vind het erg triest dat je in de winkel niet geholpen wordt als het om een online bestelling gaat en hun wel het probleem erkennen en ook zijde dat het product uitgedroogd was. Erg jammer, voor mij geen aankopen meer bij Douglas vanwegen slechte service.

Steffi 06-01-2022

Waardeloze service
Afgelopen jaar meerdere bestellingen gedaan en de laatste 4x is er altijd wat fout gegaan.. deel niet geleverd, verkeerde artikel geleverd
En dat kan natuurlijk gebeuren maar beetje jammer dat je dan weken moet wachten op reactie van klantenservice en nog alles zelf moet regelen
Ik bestel echt NOOIT meer bij douglas.. en raad het iedereen in mijn omgeving af

Sprookjes 06-01-2022

Luchtje besteld met gratis make-up. Gratis make-up zat niet in het pakket, heb nu twee keer gemaild en krijg nu voor de 3e keer een mailtje van de klantenservice van douglas dat ze het zo druk hebben en of ik het nog een keer wil sturen.... ik die nooit meer een bestelling bij douglas!

Nonaatje Manis 04-01-2022

Wat een akelige klantenservice hebben ze.. De dame aan de telefoon wilde zsm het gesprek afkappen terwijl ik mijn ongenoegen wilde uitspreken over mijn geannuleerde bestelling die naar haar zeggen van een bedrijf moest komen waar ze mee samen werken. Zeggen ze doodleuk je kan het opnieuw bestellen maar dan is het wel gelijk 32 euro duurder. Ik bestel toch bij Douglas. Nadat ik mijn visie wilde uitleggen wenste ze me een fijne dag. Toen ik zei dat ik dit echt slechte klantenservice vond omdat ze me wilde afkappen en haar naam vroeg hing ze me op in m'n oor! Vind ik niet kunnen!! Hopelijk krijg ik m'n tegoed snel terug!!!

Anita 03-01-2022

Afgelopen jaar ongeveer 12 bestellingen gedaan waarvan er 5 fout zijn gegaan! Na elke foute bestelling gemaild naar de klantenservice. 2x is een bestelling door Douglas geannuleerd, geen reactie op de laatste 2 mails, en nu een geautomatiseerde mail dat ze geen reactie gaan geven ( met mijn klacht in dezelfde mail) en ik de klacht in moet dienen via een contactformulier waarop ik binnen 48 uur een reactie zou krijgen, 1 week later nog steeds niets gehoord. Heb nu een klantenpas bij ICI Paris aangevraagd!! Jammer want ik was altijd een tevreden klant maar nu dus niet meer.

Een ontevreden klant 30-12-2021

WAARSCHUWING ⚠️
Eau de Toilette Noa besteld voor €19,95, was leuke aanbieding.
Via Click &Collect op laten halen bij filiaal in Leeuwarden. Degene heeft echter in de winkel €23,95 moeten betalen.
Ik direct gebeld met filiaal en geen probleem, zou €4,00 terug krijgen. In de winkel liepen ze wel eens wat achter. Volgende dag naar filiaal maar geen €4,00. Had met bon en flesje terug moeten komen, wat kado gedaan was inmiddels….
Was ook niet gezegd aan telefoon, en bovendien geen bon gekregen. Was allemaal geen probleem volgens de dame aan de telefoon. Had ze waarschijnlijk zelf vergeten…..
Dus PAS OP, het online bestelde artikel kan in de winkel zo maar veel duurder zijn.
Klantenservice nog gebeld, maar niet thuis…🤮

Niels 28-12-2021

Product zou binnen 1 dag geleverd worden, na 1,5 week nog niks binnen. Kan gebeuren door de drukte, maar: track & trace werkt niet en inmiddels al 3x gemaild zonder ook maar een enkele reactie. Dat is enorm furstrerend en onbegrijpelijk. Bizar slechte service, om gewoon niet te reageren.

Bart 20-12-2021

1 is nog te veel
10/12 bestelling gedaan en betaald
We zijn 20/12.
Nog NIETS ontvangen.
Verschillende mails blijven onbeantwoord. Van de telefoonlijn word je gewoon afgegooid omwille van 'te druk'...

Josien 18-12-2021

Had ik maar de reviews gelezen voor het plaatsen van de bestelling bij Douglas gelezen.

In de winkel ging het al niet vriendelijk, vervolgens met 24 uurs levering -'garantie' een bestelling geplaatst in de webshop. Weken later en nu nog niets in huis. Het was een cadeau, waar je buiten de feestmaand niets meer aan hebt.

Volgende keer weer bij de andere bekende webshops, dit is zo verbazingwekkend slecht. Inclusief de dramatische ' klantenservice'. Bestelling stopzetten of terughalen doen ze niet.

Ja de ontvanger mag het terugsturen als het ooit aankomt, maar ondertussen is er voor de nood al een ander cadeau aangeschaft. Dus de koper heeft dubbele kosten. Dat zo'n bekende winkel zo met zijn klanten omgaat, onbegrijpelijk. En ondertussen blijft op de website staan dat ze 24 uurs leveren.

Eb 16-12-2021

Bestelling niet aangekomen, dhl verwijst naar douglas..en die zijn totaal onbereikbaar!

Anita 16-12-2021

Jaren geleden besloten dat ik niet meer naar Douglas ga vanwege een besteld artikel met black friday ( zij zouden het pas maandag in huis zouden hebben) waarbij ik de korting niet kreeg omdat ik het pas maandag kon ophalen. Nu voor veel geld eau de toilette online gekocht, waar inpakpapier bij zou zitten. Bij een gesprek met de klantenservice ( zeeeeer moeilijk bereikbaar) werd gezegd dat er voor 100 ml flessen geen inpakmateriaal is (online) Moet ik maar naar de winkel gaan om in te laten pakken. Ben helemaal klaar met deze winkel

Anita 16-12-2021

L 14-12-2021

Op 01/12 een bestelling gedaan en tot op heden niks ontvangen.
Reageren niet op mails en telefoon.

kerstcadeaus verpakking teleurstelling 14-12-2021

Chanel 5 eau de toilette en Thermen pakket besteld via de online shop. Aangegeven dat dit in cadeauverpakking moest. Pakket is vlot bezorgd, maar geen cadeauverpakking en alleen 2 zakjes waar ik zelf het produkt in moet verpakken. Echter zakjes waren te klein om het produkt in te verpakken, teleurstelling. Conclusie: geen online bestellingen meer!

Karen 14-12-2021

Prima aanbod aan producten, maar klantenservice is waardeloos. Bestelling geannuleerd zonder overleg, geen reactie op 2x mails, en nu een geautomatiseerde mail dat ze geen reactie gaan geven.

Sandra 12-12-2021

Op 28 november een bestelling geplaatst. Inmiddels is het 12 december en we hebben tot op heden nog niks ontvangen. Heb diverse keren contact gezocht via mail, telefoon en messenger om te vragen wanneer ik mn bestelling kan verwachten. Krijg nergens respons op. Erg jammer….

Babette 08-12-2021

Ik heb 29-11 een bestelling geplaatst. Op 1 dec bericht ontvangen 'jouw bestelling is onderweg'. Tot op heden is de bestelling nog niet aangeboden aan DHL.
Telefonisch slecht te bereiken, melding alle medewerkers in gesprek, verbinding wordt nu verbroken.
Mail gestuurd naar klantenservice, tot op heden nog geen reactie ontvangen. Kan mij voorstellen als zij zo met elke online bestelling omgaan, het inderdaad razend druk zal zijn bij de klantenservice.

Freek 08-12-2021

afgelopen donderdag een mail gestuurd over een probleem met reservering op de website. Hierna afgelopen maandag weer een mail gestuurd maar krijg geen reactie. Slechte klantenservice. In de winkel waren ze ook niet heel behulpzaam. Volgende keer loop ik toch maar door naar de concurrent.

Marieke 07-12-2021

Meerdere producten zonder dop gekregen en lijkt al gebruikt te zijn, slecht contact te maken met klantenservice en maken het jou probleem erg. Ontevreden !

Ronald Daniëlse 06-12-2021

Pakket van Douglas niet ontvangen. Diverse keren klachtenformulier ingevuld, diverse keren telefonisch gesproken maar altijd hetzelfde antwoord: we bellen u erover terug. Alleen wordt er niet terug gebeld. Aankoop op 18-11-2021.
Zeer slechte klantenservice. Heel erg klantonvriendelijk en bijna niet bereikbaar. Verbinding wordt gewoon verbroken omdat er te weinig service medewerkers beschikbaar zijn.

Anja 04-12-2021

Redelijk snel binnen mijn bestelling. Wel jammer dat ze een kadotasje erbij doen i.p.v het mooi in te pakken. Nu heb ik met 6 pakjes allemaal dezelfde tasjes., terwijl er staat ingepakt verzonden.

Tuana 03-12-2021

Nou ik heb wat besteld en zou een verassingscadaeu krijgen maar ik heb alleen een voucher gekregen en dan moet ik eerst weer voor 30 euro bestellen.

Slaat nergens op

Jan 03-12-2021

Op 28-11 een bestelling gedaan. Op 29-11 krijg ik een mail van Douglas waarin staat “We hebben goed nieuws voor je: jouw pakket is vandaag in de bestelwagen geladen en is onderweg naar jou.” Inclusief een trackingscode van DHL.
Tot op heden is de status bij DHL “zending niet ontvangen of verwerkt”. Gisteren een mail naar Douglas gestuurd met de vraag wanneer zij denken dat mijn pakketje mijn kant op komt. Daar krijg ik geen reactie op. Slechte service van Douglas

Jolanda 03-12-2021

Hallo Schrijf niet snel een revieuw. Maar het volgende is aan de hand maandag 22 november een bestelling gedaan. Toen het op vrijdag 26 nov.nog niet binnen was ( terwijl dat er op track en trace stond dat het is verzonden),klantenservice gebeld. Met moeite een aardige dame aan de telefoon gekregen Zij vertelde dat er wat fout was gegaan met de bestellingen van 22 en 23 november.Dat kan natuurlijk gebeuren dacht ik nog.Ik moest de maandag erop maar terug bellen als ik nog steeds niks had. Dan zou ze het opnieuw opsturen. Dit heb ik vervolgens gedaan maar krijg niemand meer te pakken , krijg een bandje Wordt verwezen naar de site. Ook al een mail gestuurd Krijg helemaal geen reactie!! Ik heb dus een bestelling gedaan, betaald maar Douglas laat niks horen en niemand te bereiken. Op DHL ook geen veranderingen te zien, dus waar is het pakketje? Snap dat dit een drukke tijd is maar zo ga je niet met je klanten om, dus voor mij NOOIT meer Douglas!!