Amslod - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Amslod.

Deze score is gebaseerd op 216 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Piet van der meer 07-01-2023

Prima schop we hebben voor deze winkel
Gekozen omdat we via andere mensen hoorde dat ze het een fijne fiets vinden.
En de fietsen van amslot bevallen ons prima

Nel 07-01-2023

Ik heb mijn fiets nu anderhalf jaar en gekocht bij Amslod in Almere.
Ik werd daar heel goed geholpen door de verkoper hij gaf heel goed advies en ik mocht ook een proefrit maken met de fiets en hij adviseerde mij om een kleinere frame maat te nemen omdat ik niet zo groot ben.
En met de service aan huis is mij ook heel goed bevallen.
En ik ben zeer tevreden over mijn E bike.

Bette 06-01-2023

Super mooie fiets en is comfortabel met fietsen en makkelijk in gebruik.
Servicebeurt gehad en monteur kwam op afgesproken tijd, prima geregeld .
Klacht over snelbinder werd zelfde dag beantwoord en volgende dag lag er al een nieuwe in de bus
Top service

Hans van Nunen 05-01-2023

Heb 2 E-bikes gekocht maart 2021 en zeer tevreden over deze fietsen, fijne bediening en grote actieradius.
Heb met een van de fietsen wat technische problemen gehad en deze zijn ,(door goede service aan huis) goed opgelost.
Hebben inmiddels ruim 3500 km gefietst.

Ron van Wezel 05-01-2023

Ik heb voor Amslod gekozen vanwege de recensies. Heb de afgelopen 12 jaar diverse elektrische fietsen mogen rijden maar de Amslod fiets is voor mij de beste fiets ooit. Ziet er prachtig afgewerkt uit en rijdt fantastisch. Ben zeer tevreden over deze fiets.

Peter Ruitenburg 04-01-2023

Zeer goede fietsen, service is uitstekend.
Dit is ons 2e set fietsen. Eerst met voorwiel moter en nu net middenmotor.

Kees van der Veen 04-01-2023

2 jaar geleden hebben wij allebei een fiets gekocht bij amslod in de winkel in Meppel.
Zeer vriendelijke mensen daar goede informatie over de fietsen gekregen en na een proefrit waren we verkocht.
Levering van de fietsen ook prima inorde.
Contact met amslod loopt via de website krijg snel en duidelijk antwoord.
Kortom wij zijn heel tevreden over amslod en kan iedereen deze fietsen aanbevelen

Gerard Meier 04-01-2023

Goede voorlichting in de keuze welke fiets het meest geschikt was. Prettige mensen van Amslod. Alle mail verkeer na aankoop helder en duidelijk. Al twee keer gebruik gemaakt van de onderhoud service aan huis, prima. Nog steeds zeer content met de fietsen.

H. Lijsen 04-01-2023

Website duidelijk, uitleg op de verkooplocatie goed en er werd de tijd voor ons genomen. Aflevering (op de camping) volgens afspraak. In eerste instantie de verkeerde kleur maar dit werd keurig snel hersteld. Bij aflevering goede controle op eventuele gebreken; ook de eerste servicebeurt correct uitgevoerd. Kortom: zeker geen klachten!

Een zeer tevreden klant 04-01-2023

Super fijne fietsen van zeer goede kwaliteit en een super goede service van Amslod
Zeker geen spijt van de aankoop van de fietsen.

Janneke 29-12-2022

Ruime keuze in een overzichtelijke winkel. Goed en vakkundig geholpen. Proefrit kunnen maken. Aflevering op de afgesproken tijd. Voor problemen service aan huis. Verzekering ter plekke geregeld.

Harmien Folkers 25-12-2022

Met mijn zoon ging ik voor “uitsluitend informatie” naar Amslot in Vianen. Ik zou nog niet kopen zei is stellig tegen mijn zoon. We werden vriendelijk ontvangen door dhr. Jansen. Na heel duidelijke uitleg mochten we een proefrit maken. Het was de eerste ijs en ijskoude zaterdag dus we hebben niet de hele route gereden. Gelukkig kregen we warme koffie om weer op te warmen.
Omdat het een zeer aantrekkelijk aanbod van de final edition Ascot MRX 600 met een 600 Wh accu was en de proefrit voldeed heb ik mijn stelligheid moeten laten varen en toch de aankoop gedaan.
Ik ben heel tevreden over de prettige onderhandeling met de heer Jansen en de firma Amslot.

Marlies 24-12-2022

Fijne shop. Prettige verkoper die alle tijd voor je neemt. Alles heel goed uitgelegd en daarna proefrit gemaakt. Was meteen erg enthousiast dus bij terugkomst besloten over te gaan tot koop. De levering was ook veel sneller dan afgesproken en de fiets werd helemaal goed in/afgesteld bij aflevering. Heel tevreden

Willem 23-12-2022

Helder en goed te gebruiken om een keuze te kunnen maken passend bij de wensen en uiteraard het budget.

Amslot Emmen 22-12-2022

wij wonen 10 kilometer van emmen en dit was voor ons het allerbeste om naar toe te gaan wij werden er erg goed en vak kundig geholpen .

Martin 20-12-2022

Winkel in Almere , Fijne locatie en een mooie ruime winkel.
De man die ons hielp.had goede adviezen en was duidelijk in zijn uitleg over de fiets die wij wilden.
Gelijk een proefrit kunnen maken op twee verschillende fietsen, zodat wij het verschil goed konden testen.
Inruil van de oude fietsen ging ook soepel.
Al met al een fijne ervaring in deze winkel.

Bert 15-12-2022

Top service
Bij amslod in Bergen op Zoom 2 nieuwe elektrische fietsen met 7 versnellingen gekocht. Beide fietsen doen het goed.. Je wordt netjes door een vriendelijke verkoper te woord gestaan en met een snelle levering. Ik ben onwijs tevreden. Echt een aanrader.
Ervaring over Stella te Breda: Over Stella Breda ben ik helemaal niet tevreden. Zes maanden geleden zijn we in de winkel bij Stella geweest. Twee fietsen aangewezen die flink afgeprijsd waren. Die 2 fietsen willen wij. Kan niet ,dit is showmodel.
Wij zijn zonder fietsen weer weggegaan. 4 weken geleden zijn we weer naar Stella te Breda gegaan. Dezelfde fietsen zagen wij te koop staan. En weer flink afgeprijsd. Die willen wij . En wederom zei de verkoper kan niet, Dit is de laatste , En nu is het een showmodel. En per telefoon beloven ze van alles, zelfs duo-korting, omdat je 2 fietsen koopt. Oplichters ? Hierna zijn we naar Amslod te Bergen op Zoom gegaan en 2 fietsen gekocht.

C. Kamerman 14-12-2022

Ik zag een Amslod winkel in Heerhugowaard en ben daarna op internet gaan kijken voor een winkel dichtbij Hoofddorp.
Dat was de Cruquius en wat zijn we daar zeer vriendelijk en professioneel geholpen, alles is heel goed uitgelegd en we mochten een proefrit maken. De levering ging super snel en is heel netjes en zeer professioneel gedaan. Alles ook weer netjes uitgelegd en ook weer even een rondje fietsen om te checken of alles wel goed was en dat was het zeker.
Wij zijn dan ook meer dan te vrede en hebben er al een aantal kilometers opzitten.
Ik zal dan ook Amslod zeker aanraden.

Sjanie 13-12-2022

Hele aardige.verkoper smeerde niks aan en alle fietsen geprobeerd van het type die er waren dus echt de goede keus gemaakt

Jeanette 07-12-2022

Eind oktober heeft onze zoon een elektrische fiets gekocht bij Amslod in Meppel. Op afspraak kon hij een proefrit maken. Hij mocht hiervoor ruim de rijd nemen. De fiets beviel goed en we hebben hem gekocht. De verkoper had alle aandacht en alle tijd voor ons. Hij kon alle vragen die we hadden goed beantwoorden en hij gaf ook goed advies. Toen we terugkwamen omdat de ketting iets leek door te schieten werden we direct geholpen. Mijn man en ik hebben een week later ook een elektrische fiets gekocht bij dezelfde Amslodwinkel in Meppel. Ook nu weer erg tevreden, over de fiets en over de verkoper. Wij zijn alle drie dik tevreden.👍

Imro 07-12-2022

2 fietsen gekocht zeer professioneel geadviseerd door het filiaal in Eindhoven. De fietsen een Hedon en een Luton zijn zeer comfortabel. Zeer tevreden tot nu toe. Klein verbeterpunt is het adverteren van de prijs. Er staat alleen een vanaf prijs. Je zou een duidelijker beeld krijgen als je alle prijzen vermeld.

Cor Janmaat 06-12-2022

De fiets op zich is prima, maar de service is wel heel slecht, slecht te bereiken, veel valt niet onder de garantie

Lonneke 05-12-2022

Fijne verkoper op locatie Papendrecht. We mochten lekker een stuk fietsen, terwijl we maar interesse hadden in 1 fiets, het was allemaal geen probleem.
Ook dat de fiets keurig thuis afgelever is vindt ik een voordeel. Keurig ingesteld op mijn voorkeuren.
En dan fiets ‘ie ook nog eens fantastisch.
Aardige verkoper, goede kwaliteit en goede service.
Ik zou iedereen een Amslod aanbevelen.

Edo Greijdanus 04-12-2022

Goed en leuk geholpen in Meppel, 2 nieuwe fietsen de Milton en de Hedon gekocht waar we zeer tevreden over zijn.

fam. Beuzenberg 01-12-2022

Bij Amslod Meppel 2 e-bikes gekocht. We zijn na afspraak heel prettig en professioneel geholpen. Geen gedram of klinkende verkooppraatjes en we konden elk model wat ons beviel eerst ruimschoots uitproberen. Binnen twee weken werden de fietsen thuis geleverd door een enthousiaste monteur die de fietsen netjes afstelde en uitleg gaf. Al met al erg tevreden over de levering en service en vooral ook blij met de fijne fietsen.