Amslod - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Amslod.

Deze score is gebaseerd op 216 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Henk 18-01-2023

Gekozen op grond van mond op mondreclame andere amslod eigenaar.
Ontvangst was vriendelijk met koffie. Na informatie over de mogelijkheden we kregen twee fietsen mee om uitgebreid te proberen, "Al blijft u heel de middag weg".
Fiets werd later netjes thuis afgeleverd en op maat gemaakt. Als ik op zoek moet gaan naar wat niet goed was zou ik zeggen dat een paar bouten en moeren wat los bleken te zitten maar verder top.

Fam Brinkema 18-01-2023

Wij hebben onze Amslod Hamilton nu 2 jaar in het bezit en gebruik en zijn uitermate tevreden met deze aankoop!
Voor oriëntatie en aanschaf zijn wij in het testcenter in Assen geweest waar wij goede info en test mogelijkheden hebben gehad om onze keuze te bepalen. Positief is de aflevering thuis en de vakkundige monteurs die de fietsen op ons hebben afgesteld en alle benodigde informatie om veilig te kunnen fietsen op de openbare weg.
Ook het onderhoud is goed geregeld, je kun via Amslod een afspraak maken voor een onderhoudsbeurt BIJ JE THUIS en op een dag wanneer het jouw uitkomt, ook hier een super service en daardoor weer vele veilige kilometers!

Waljaard 18-01-2023

De bereikbaarheid en mogelijkheden van parkeren zijn fijn. En er is ruimte genoeg om buiten een fiets uit te proberen door een flink eind te fietsen.

J.f.visser 18-01-2023

De winkel in Vianen is goed bereikbaar en we werden voortreffelijk geholpen mochten ook proefrijden en verschillende fietsen uit proberen de behandeling was erg goed ook lekker koffie gehad en alles werd geregeld ook met de verzekering

Ed Muller 18-01-2023

Goede en hartelijke ontvangst veel kennis en denkt echt mee na advies besloten om fiets te kopen, zijn zeer tevreden fiets doet het fantastisch ook in de heuvels en zelf een kleine berg doet de fiets moeiteloos

Rick 17-01-2023

Een fiets kopen gaat heel soepel.
Maar zodra er service verleend moet worden, zijn ze niet huis. Nog maar weinig zo soort klantenservice meegemaakt.
Ik koop hier geen fiets meer, en kies voor een betrouwbare partij.
Ik trap er niet in de mooie praatjes.

Bert Mulder Appingedam 17-01-2023

Na oriëntatie hebben wij voor Amslod gekozen. Het zijn mooi afgewerkte fietsen verder werden wij zeer vriendelijk geholpen met een goede uitleg.
De levering aan huis is netjes en volgens afspraak verlopen, ook de service beurt en een reparatie na een valpartij zijn perfect aan huis afgehandeld.
Kortom we zijn zeer tevreden met beide fietsen.

Henriette 17-01-2023

Ik heb voor Amslod gekozen, omdat mijn man in het voorjaar 2022 ook al een fiets van Amslod had gekocht en het hele aankoopproces toen heel prettig is verlopen.

Via Internet heb ik mij georiënteerd op welke fiets ik wilde. We hebben een proefrit aangevraagd via internet.

De verkoper die we de vorige keer hadden, (*), kwam nu ook. Hij praat graag, maar is ook zeer deskundig en weet alles over de fiets. Ook is deze verkoper heel attent op het goed instellen van de fiets, vooral over de zithouding. Hij informeert hoe je het liefste zit en stelt de fiets dan ook zo in. Dat geeft gelijk al een hele prettige houding bij het proeffietsen, waardoor je dus gelijk goed fietst.

Bij het daadwerkelijk kopen van de fiets, wordt ook gevraagd of je een verzekering erbij wilt nemen. De levertijd zou een week zijn, maar we kregen al heel snel een berichtje dat de fiets geleverd zou worden (binnen 5 dagen!). Mooie verrassing!

Bij het afleveren werd ik ook prettig geholpen. De bandenspanning werd nog even gecontroleerd, mij werd ook geadviseerd om goed de fiets te bekijken of er geen beschadigingen aan zaten (de fiets was helemaal tiptop!) en desgevraagd werd ook nog even de bandenspanning van de fiets van mijn man gecheckt. Ook werd nu weer naar mijn favoriete zithouding gekeken en het stuur en zadel goed afgesteld.

Al met al komt Amslod zeer deskundig over en is prettig in de omgang en contacten.

Lien 13-01-2023

Prima site, makkelijk doorklikken naar de fietsen. Overzichtelijk. Veel keuze uit fietsen. Adhv de site voor deze winkel gekozen. Zeer snelle levering van de fiets en prima onderhoudsplan. Service aan huis!

Tineke 13-01-2023

Wij zijn in Almelo naar de winkel van Amslod geweest omdat dit de enige winkel in de buurt was. Maar we zijn heel vriendelijk ontvangen. Het personeel nam alle tijd voor ons. Gaven goed uitleg op onze vragen. hebben nog een testrit gedaan. De levering en service was uitstekend. Wij gingen voor 1 fiets, maar deze beviel zo goed dat een een paar maanden later nog een fiets opgehaald hebben. En nu rijden we samen op een elektrische fiets van Amslod en zijn zeer tevreden.

KOOP GEEN AMSLOD: WAARDELOZE TROEP 13-01-2023

2 jaar geleden dure Amslod fiets gekocht, meteen
kapot! Inmiddels 6 x gerepareerd (duurt elke keer
weer weken....). Steeds weer direct kapot. Ik heb
er in 2 jaar 115 km mee gefiets waarvan 3/4 zonder
accu omdat die uitviel. Laatste reparatie 16 nov 2022
Ik zou mail krijgen met verslag reparatie, nooit meer
wat gehoord. Ik koop nooit meer een Amslod, waardeloze troep zonder garantie.

Bell 13-01-2023

Er zaten meer verschillemde fietsen om uit te proberen inde vra xhtwagen. De medewerkers 2 stuks waren super geduldig tot ik een besluit had gemaakt.
Ben zeer tevreden over de kingpolois ik ben meerdere malen in de binnenstad den haag geholpen.

Amslod. 13-01-2023

Ik ben erg goed begeleid in de aanschaf van mijn nieuwe fiets en ben er hartstikke blij mee!
Het is een prima fiets en bij een klacht werd het euvel, de standaard, meteen verholpen. Ik heb geen auto en doe dus alles op de fiets, vandaar dat hij goed moet zijn.

Prettige ondersteuning 12-01-2023

Prima fiets met middenmoter, lichte heuvels neemt hij met gemak.
Ben wel een mooi weer fietser dus heb geen ervaring met storingen in de elektronica als deze nat mocht worden

Amslod Markt van Matena 12-01-2023

prima service! vriendelijk personeel en zeer behulpzaam.helaas door omstandigheden nog te weinig kilometers gemaakt,nog steeds de eerste servicebeurt tegoed.

Denny 12-01-2023

Na eerst op de site te hebben gekeken, hebben we een afspraak gemaakt in een shop. Daar werden we vriendelijk ontvangen en hebben we verschillende proefritten gemaakt op verschillende modellen. De uitleg was prima en we hebben daar 2 prachtige fietsen aangeschaft. Wij zijn recreatieve fietsers en zijn uitermate tevreden met de expertise en het product.
Ook de levering de servicebeurt aan huis is geweldig. Met aandacht voor de fiets en voor ons kunnen we alleen maar uiterst tevreden zijn.

Jan Koehoorn 11-01-2023

Goed ingerichte winkel waar het aanbod overzichtelijk is opgesteld met daarbij deskundige mensen die je goed informeren en adviseren.

J A Straver 11-01-2023

Wij zijn heel tevreden over de fietsen en ook over de service , de afspraken die we maken komen ze na , en er zit niet te veel tijd tussen het maken van een afspraak en de tijd die ze komen !!!! Alleen een minpuntje, bij de aflevering bij de fietsen hebben ze alleen het stuur maar goed gezet en de verdere dingen zoals de boutjes en moertjes hebben we zelf nagegaan omdat er verschillende moertjes niet aangedraaid waren . Jammer verder zijn we goed tevreden!!!!

Teddy 11-01-2023

Ik mocht de fiets buiten uitproberen bij het Experience Center Almere. Vriendelijke en vakkundige ontvangst. Omdat we de fiets wilden meenemen, werd hij dezelfde middag rijklaar gemaakt. Tot op heden geen klachten, alles werkt prima.

Nanny 11-01-2023

2 elektrische fietsen gekocht!
Zeer vriendelijke medewerkers en bij een probleem met onze fiets werd er snel een afspraak gemaakt .
Aan huis kwam er een monteur die de fiets weer heeft gerepareerd en was ook weer zeer vriendelijk en kundig.
Zeer tevreden over Amslod

Anke Graven 10-01-2023

Deze schop was het dichtstbijzijnde we zijn vriendelijk geholpen en er is van alles uitgelegd goede service en hebben ook nog een proefrit gemaakt

l.hendriksen. 10-01-2023

ik ben heel goed te spreken over de Service en de klantvriendelijkheid. ik ben in Hoofddorp geweest, het is nu wel fijn dat daar ook een service punt is .

Amslod Vianen 10-01-2023

Goed advies bij de aanschaf van de fiets. Mijn man en ik zelf kregen een fiets mee om hier een proefritten mee te maken. Bij terug komst kregen we koffie. Bij het ophalen van de fiets hebben we duidelijk uitleg gekregen hoe de fiets werkt en hoe de accu opgeladen moet worden.
Vriendelijke attente verkoper.

René 09-01-2023

Ik had pas een probleempje met de accu. Eén emailtje was genoeg om het op te kunnen lossen. Ik moest de accu resetten.

Olga 09-01-2023

Ik ben heel blij met het aan huis uit kunnen proberen van diverse fietsen en daarna een keuze maken
Ben al 2 jaar heel tevreden met mijn fiets, tot nu toe nog geen mankementen