Amslod - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Amslod.

Deze score is gebaseerd op 217 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Wouter uit A 13-04-2024

Vriendelijk geholpen en toen bleek dat wij serieus zaken wilden doen konden wij meteen een proefrit maken.
Goede service ook achteraf.
Na de koop nog een wijziging aangegeven die per omgaande werd bevestigt. Kortom een aanrader.

Stan & Marja 11-04-2024

Bij Amslod Papendrecht uitstekend en bovenal vriendelijk voorgelicht over de fietsen en al hun voor en tegens. Na een proefrit, beiden op een andere fiets, waarvoor we alle tijd mochten nemen werden we onder het genot van een bakje koffie uitvoerig ingelicht en geadviseerd. Inmiddels hebben we al een aardig stukje gefietst en ze bevallen uitstekend.

Sandra 09-04-2024

Keurig geholpen in de Amslod winkel in Assen. Goede informatie en uitleg. Kon meteen mijn nieuwe fiets meenemen en oude inruilen. Na 600 km dik tevreden met mijn nieuwe Amslod.

Cor 09-04-2024

Geweldig nette shop met de mogelijkheid om alle fietsen te proberen.. in alle rust.. de verkoper was top ..duidelijk en heldere info.
We hebben super fietsen gekocht en de service was perfect..
Kortom ...een aanrader om hier te shoppen.

Danny Hopmans 09-04-2024

Goed geholpen, eerlijk en hielpen met de juiste keuze te maken voor de fiets naar waar jouw behoeftes lagen en budget.

ronald versteeg 06-04-2024

Fiets een 10, betrouwbaarheid een 2, verkoper een 10, service een 1, bereikbaarheid service 1. Na 5 weken veel plezier en 250 kilometer geen trapondersteuning meer. Jammer, na 2 stella fietsen had ik mijn hoop gevestigd op amslod. Erg teleurgesteld ook doordat je niet eens bereikbaar bent, niet voor service in de winkel, niet telefonisch en pechhulp verzekering hier ook niets aan doet.

Danique 02-04-2024

Op aanraden van bekenden ben ik naar Amslod gegaan. Daar ben ik goed geholpen tijdens een afspraak. Na een proefrit op verschillende fietsen en een fijn advies, heb ik mijn nieuwe fiets gekocht. Ik kreeg mijn fiets helaas later dan verwacht.

Lin 02-04-2024

Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Testen van alle verschillende soorten fietsen geen probleem.

A. Postma 13-03-2024

Wij hebben 2 amslod fietsen gekocht bij Amslod in Assen. Bij binnenkomst werden we zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen. Deze verkoper nam de tijd voor ons. Wat wij erg belangrijk vinden. Hij gaf ons zeer goede uitleg, tevens konden wij proeffietsen. Al met al zowel de verkoper als de winkel geef ik een dikke 10.

dirk scheffer 31-01-2024

zeer slechte ervaring met Amslod........ondeskundigheid bij reparaties,maar wel nota's sturen.
in het begin alleen al problemen gehad na levering van de e-bikes en dit was een bekend gegeven bij Amslod en ondanks dit werden toch deze e-bikes geleverd.Het ene probleem na het andere..errors,fietbel scheurde,handrem brak af,ketting brak en dan wordt er gezegd "uitgerekt",hetgeen neit kan..er komt speling op daar de rollers in de ketting verslijten......schakel tussenuit gehaald en werkte in het begin,echter later brak die weer af bij het deel wat er tussenuit was gehaald(zwakte dus)..
na kontrole blijkt dus dat bij een e-bike tussenmotor geadviseerd wordt (had moeten worden van Amslod) de ketting te verv angen.Op de e-bike stond ca 5100 km.Niet gebeurd dus ondeskundigheid en later wel geconfronteerd worden met extra kosten.
Je wordt dan verplicht dit te gaan betalen.....Kulanz geweest en arbeidskosten/ketting wel betaald,echter niet de voorrijkosten.

Harry van Sterkenburg 17-01-2024

Vanwege de ligging niet ver van mijn woonplaats ben ik al meerdere malen in deze shop geweest. Het is altijd een genoegen om daar te komen. je wordt niet alleen zeer vriendelijk ontvangen, maar de medewerkers denken mee en geven je een positief gevoel over de mogelijkheden van een nieuwe e-bike. Na 5 jaar heb ik mijn vorige Amslod ingeruild voor een nieuwe Amslod-ebike. Na zes weken kan ik alleen maar zeggen dat de aankoop een schot in de roos is geweest. Wat een klasse-fiets. Ik kan weer jaren vooruit.

Lydia 15-01-2024

Ik had een online afspraak gemaakt. Prima geholpen en duidelijke uitleg. De verkoper wist veel van de verschillende fietsen af. Het was mogelijk om proef te rijden om de fietsen uit te proberen.

Arjan 15-01-2024

Wij zijn door een verkoper geholpen die alle tijd nam om ons alles uit te leggen en verschillende fietsen te laten proberen.

Nijmegen 11-01-2024

De verkoper de hr Can heeft mij goed geïnformeerd omtrent alle mogelijke soorten fietsen hij nam hier voor alle tijd het gaf mij een vertrouwd gevoel om juist daar een fiets te kopen

Bert 10-01-2024

Goede voorlichting gehad in de winkel in Roermond. De verkoper nam alle tijd om e.e.a. van de fietsen uit te leggen en we konden een uitgebreide proefrit maken. Bij levering een week later de fietsen op maat gemaakt en we konden op weg.

Ester 09-01-2024

Amslod heeft goede fietsen voor een betaalbare prijs.
Daarnaast kun je nog extra korting ontvangen als je een fiets inruild wat het nog aantrekkelijker maakt.
De winkel heeft een grote voorraad dus de aflevering van de fiets kan daardoor ook spoedig zijn.
De meeste amslod fietsen hebben een hele krachtige motor waardoor je goede ondersteuning houd als je bijvoorbeeld tegen de wind in fietst.
Ook een remlicht maakt de fiets extra veilig.

Wim Floor 09-01-2024

Prima shop. Niet zo lang geleden nieuw gevestigd. Was toe aan een nieuwe elektrische fiets. Spontaan naar binnengelopen en na een proefrit en een goed gesprek met een nieuwe Amslod weer naar buiten. Dat wil zeggen ik heb er een besteld.

Daniëlle 08-01-2024

Na een aantal fietsen online te hebben gezien naar de winkel in Nijmegen gegaan. Heel vriendelijk ontvangen. Na een leuk gesprek met veel informatie mochten we 2 fietsen meenemen om uit te proberen het maakte niet uit hoe lang. Bij terugkomst weer vriendelijk te woord gestaan. De verkoper had alle tijd voor onze vragen en als we hadden gewild hadden we nog meer fietsen mogen proberen. Er was absoluut geen druk vanuit de verkoper wat wel heel prettig was. Ik kocht uiteindelijk de Luton en heb hier absoluut geen spijt van. Wat een fijne fiets!

PvS 22-12-2023

de verkoper heeft ons geheel vrijblijvend maar desondanks erg netjes en vriendelijk geholpen en alle vragen die we hadden werden helder beantwoord.
Met name de rustige relaxte benadering was erg prettig.
Er bleef nog een vraag over die niet direct beantwoord kon worden omdat het zaterdag was maar deze werd exact zoals beloofd 3 dagen alsnog beantwoord

Göthel Eddy 22-12-2023

Het was een zeer aangename ontvangst in de winkel, met een degelijke uitleg.
De gemaakte afspraken waar zin goed nageleeft.31

Anja 21-12-2023

We raden iedereen aan om zijn fiets bij Amslod te kopen we zijn zo ontzettend goed geholpen met de verkoop.
En met de fietsen thuisbrengen ook op tijd bellen dat de bezorger eraan kwam.
Bij aflevering zo goed àlles uitgelegd geweldig we zijn superblij.
Nu nog mooi weer worden dan kunnen we gaan fietsen.

R.Hagen 13-12-2023

Na een al eerdere goede en prettige ervaring van de Amslod winkel aan de Factory te Rotterdam, op nieuw een bezoek gebracht, Na afspraak weer een vriendelijke ontvangst en duidelijke uitleg over het assortiment. Informatie over de fietsen en een advies.
Met nadruk geen verkooppraatjes maar een advies en duidelijke uitleg om zelf tot een keuze te komen.
Alle lof voor de adviseur met de naam Ed. Na een keuze gemaakt te hebben ,afspraak over levering en gang van zaken gekregen.
Betaling en levering geheel volgens afspraak. Bij levering aan huis door de chauffeur nogmaals duidelijk uitleg gekregen top.
Inmiddels is fiets in gebruik en komt geheel overeen met dat wat was te verwachten.
Het merk Amslod kan doet m.i. niet onder voor ander merken, een aanrader.

J. van de Velde 13-12-2023

Werden vriendelijk ontvangen in de winkel in Bergen op Zoom. Gezegd welke e-bike ik wilde kopen en goede uitleg gehad over de fiets en in de winkel uitgeprobeerd. Daarna mochten we een proefrit maken. Dit was naar mijn zin en besloot de fiets te kopen. Alles goed geregeld. Ook het afleveren van de fiets ging goed, was mooi op tijd.

Leon 13-12-2023

De adviseur xxxx van Amslod Roermond heeft mij op19 oktober 2023 zeer goed geholpen. Hij was zeer attent, luisterde naar mij en adviseerde een fiets die bij mijn wensen paste. Na een proefrit gelijk de betreffende fiets een Amslod Wellington MRX-600 besteld. Nadat xxxx mij de verdere procedure van de levering had uitgelegd verliet ik met een goed gevoel de vestiging in Roermond. De fiets werd op 4 november 2023 via de Amslod vestiging in Roermond geleverd. Super. Ik ben zeer tevreden.

O..H. .Bom 10-12-2023

Begin oktober afspraak gemaakt in Almere-markerkant, prima uitleg over de ebik en proefrit gemaakt , besloten om twee ebiks aanteschaven, levering op afspraak heel goed ervaren ,vriendelijk , fietsen afgesteld en proefritje gemaakt ,helemaal goed .
Zer tevreden ,hartelijk dank Amslod .