Sneltoner - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Sneltoner.

Sneltoner stelt zich voor

Sneltoner.nl is op weg om de beste online winkel van Nederland te worden voor toner- en inktcartridges. Waarom Sneltoner? 1. Online cartridge bestellingen worden gratis bezorgd via Post NL Pakketpost (vanaf 25,-) 2. Sneltoner heeft combipacks: de kortingsbundels. Handig en goedkoper 3. Het eigen huismerk Q-Nomic: de compatible voordelige cartridges 4. Voor 23.00 uur besteld? Volgende werkdag in huis. 5. Sneltoner richt zich op 100% klanttevredenheid Kortom: snel goedkope cartridges Sneltoner is winnaar van de THUISWINKEL AWARD PUBLIEKSPRIJS 2014, 2015, 2016 én 2017 in de categorie computer hard/software xs.

Schrijf een review voor deze winkel

Mark 08-11-2016

Sneltoner!

Topservice, snelle levering, vriendelijke klantenservice...ofwel, ik ga nooit meer ergens anders mijn cartridges halen!!

pomoc 03-11-2016

Super prijs en levering

Twee toners besteld voor onze ricoh, kosten maar 15 euro p.s. en toch gratis verzending super. Op site stond beperkte voorraad, email ontvangen dat de levering niet binnen 24h kan ivm niet op voorraad, hmm. Maar oké, ik dacht dan bestel ik in afwachting elders eentje. Internet afgezocht nergens voor zelfde prijs en met gratis verzending kunnen krijgen, met twee dagen vertraging bestelling ontvangen. Voortaan betel ik wat extra en ik ga nooit meer elders zoeken, sneltoner is voor mij no1.

paul 02-11-2016

netjes

duidelijke informatie,goede prijs,verzorgde levering is een bezoek waard voor iedereen die toners nodig heeft,vergelijk de prijzen voor dezelfde produkten elders en ik wist het wel

Pluspunten

• duidelijke informatie
  • nette afwerking
  • gemak van betalen

Pieter Markus 22-01-2013

Besteld vrijdag 20:49 uur, geleverd zaterdag 13:52 uur.
Geen verzendkosten (vanaf 25 euro).
Volledige informatie via e-mail over voortgang.
Bereikbaarheid en After Sales kan ik niet beoordelen, en dat is maar goed ook ook, want dat betekent dat er niets is mis gegaan.

Ik had op Kieskeurig al het product gekozen (tonercartridge), dus daar hoefde ik niet meer naar te zoeken bij Sneltoner. Maar op de website van Sneltoner kun je ook gemakkelijk vinden wat je zoekt. Goed dat ook het huismerk Q-Nomic als voordelig alternatief werd getoond. Maar daar heb ik niet voor gekozen, mede omdat klanten daar soms problemen mee ondervinden, zo bleek uit de productbeoordelingen op de website.

De informatie over betalen en bezorgen etc. is in de vorm van vragen en antwoorden. Ik vind dat niet erg overzichtelijk, maar ik kon wel alles vinden wat ik wilde weten.

Toniboltoni 02-10-2012

Een superservice: de tonercartridge van Sneltoner (een B-merk) gaf in mijn printer rare geluiden. Er bleek ook een zwart lipje in de printer te liggen, en de printer werkte aanvankelijk ook niet meer. Sneltoner bood gelijk aan om eventueel een reparateur naar mijn printer te laten kijken, ze vonden het namelijk erg vervelend voor me. Het lipje bleek gelukkig van de cartridge te zijn. Ze hebben gelijk een nieuwe opgestuurd, en die print nu naar volle tevredenheid. Ik heb veel waardering voor hun aftersales!

osito 30-06-2012

SNEL!!-toner

snel??
Wat heet: vrijdagavond!! 18:45 een bestelling gedaan en via ideal betaald. Zaterdagochtend 8:40 uur !!! stond de bode voor de deur, MET de juiste printcardridge EN een bon voor een gratis pak printpapier bij je volgende bestelling. Da's dus BINNEN 12 UUR GELEVERD, EN constant via mail op de hoogte gehouden van het verloop van de levering. ZO snel heb ik het nog niet meegemaakt... EN SUPERGOEDKOOP!!!

Janzo 15-05-2012

Inderdaad zeer snelle levering! s'avonds om 8 voor 10 nog snel even de bestelling ingevuld en s'morgens al in huis!

silent_fairy 15-02-2012

Ik kon duidelijk vinden welke huismerken bij mijn printer pasten, het is goedkoop en ze leveren inderdaad gelijk de volgende dag. Gelijk de cartridge in de printer gedaan en alles werkt!

Oldie1947 04-10-2011

Ik heb dit op een zaterdag besteld maar uitgaand van werk dagen had ik de cartridges al dinsdag in huis dus de volgende werk dag. Ik kreeg een bevestiging mail dat de order geplaatst was en ook een toen het verzonden was. Ik kocht de eerste keer bij Sneltoner omdat zij net iets goedkoper waren dan de andere leveranciers van de toch al te dure HP cartridges. Dat is tot nu toe nog het geval. Via internet bestellen bij Sneltoner is erg eenvoudig zonder veel extra rompslomp er omheen. Ik ben erg tevreden met Sneltoner.

C.Steen 20-08-2011

Ik heb geen goede ervaring. Op woensdag besteld en betaald. Op vrijdag nog niks binnen. In de namiddag gebeld. Bestelling was niet compleet te leveren, er waren maar 3 van de 4 toners aanwezig. Waarom staat dat niet op de website dat de bestelling niet compleet is te leveren? Zaterdag 3 toners ontvangen. Echter, door het ontbreken van de 4e toner print de printer niks!! Over 5 dagen is misschien die 4e toner bij Sneltoner binnen, en sturen ze hem naar mij op. Daar heb ik niks aan, want op vrijdag ga ik met vakantie en had gehoopt, alles vóór die tijd over mijn vakantieplaats te kunnen printen: niet dus. Nu maar naar de winkel om een cartridge te kopen. Dat had ik beter meteen kunnen doen op woensdag!!

Wim Reijnders 07-06-2011

In een woord SUPER !!
Snelle levering, vriendelijke telefoniste, helaas kwam ik er achter dat een huismerk tonercartridge defeckt was en binnen 24 uur had ik al een nieuwe in huis met een antwoordnummer erbij waar ik de defekte naar toe kon sturen..........Dit is een voorbeeld voor vele webshops.....GA zo door....SUPER !!

Pim van Norden 07-06-2011

Super goede site, snelle levering leuke aanbiedingen.
Ook het huismerk geeft prima resultaat en is veel
voordeliger.
wij bestellen zeer regelmatig en hebben nog nooit een klacht gehad, dus TOP!!!!!!!

Ger.......... 28-02-2011

Website perfect en overzichttelijk!!
Klantenservice perfect, had helaas 2 defecte huismerk cardridges, dit werd zonder problemen opgelost.
Vandaag besteld morgen binnen.

Ik bestel hier mijn cardridges al zo'n 3 jaar en het gaat om zo'n 20 stuks jaarlijks. 100 % tevreden.

marianne2361 23-02-2011

Enkele dagen na bestelling krijg ik een mailtje dat 2 van de 5 bestelde cartridges niet geleverd kunnen worden. Vervolgens hoor ik een week niets meer. klantenservice aan de telefoon levert geen zinvolle bijdrage. Op mijn vraag waarom er niet tot gedeeltelijke levering wordt overgaan is het antwoord "dat zou ik uit moeten zoeken". Kortom ik ben zeer ontevreden en heb na anderhalve week nog steeds niets ontvangen.

Goosen23 09-02-2011

Erg slechte klantenservice. De levering werd steeds uitgesteld tot ruim een maand later. Ook de factuur klopt niet en als doekje voor het bloeden krijg je bonuspunten...Alsof ik daar nog ga bestellen.!

Kees1313 03-02-2011

De website is zeer overzichtelijk en de bestelprocedure is eenvoudig.

De prijzen zijn behoorlijk scherp en het assortiment is knap uitgebreid.

Betaling en afronding van de bestelling gaan op een soepele en mijns inziens veilige wijze.

Vanaf het moment van bestellen tot het moment van afleveren houdt Sneltoner je constant op de hoogte van je bestelling.

Niet opdringerig, maar op een manier die je echt kan waarderen.

Terwijl het in mijn geval maar om een bestelling van 1 inktpatroontje ging.

Sneltoner begrijpt hoe het hoort. Bij deze zaak is de klant echt koning.

Een aanrader dus.

Niels9 12-01-2011

Zeer goede ervaringen met Sneltoner. Als klant heb je het gevoel dat je als een koning wordt behandeld.

Pluspunten:
- Snelle levering, op de website stond dat de levertijd onbekend was. Na telefonisch contact zou ik op de dag zelf nog worden teruggebeld. Aan deze toezegging hadden ze zich gehouden, er werd gemeld dat ik het een dag later zou ontvangen. Vervolgens werd op de website 48 uur achter het product gezet.
- In vergelijking met 123inkt.nl kan je sparen voor kortingspunten die je een volgende bestelling direct kan gebruiken ook zijn de verzendkosten goedkoper, nu zelfs gratis.
- Vaak kortingsacties zowel voor of na een bestelling.
- Website is super gebruiksvriendelijk.

Zeker een aanrader, in het vervolg haal ik de inktcartridges bij hen.

g.vriens 03-01-2011

Toner besteld en snel geleverd,
1 defecte toner werd gelijk vervangen. men stuurde eerste de nieuwe toner op zodat ik nog kon printen met de defecte toner.
retour sturen naar antwoordnummer.
super service

JoVo62 01-12-2010

Levering in no-time, handige mails die laten weten waar het pakket is, lage prijs, netjes verpakt.
Goede ervaring!

b.j.dielemans 27-10-2010

Dinsdags besteld en woensdagochtend 10 uur afgeleverd!
Dus...dat is snel.

siasarin 18-09-2010

Zeer snelle service, volledig op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Ook qua kosten ben ik zeer te vreden. Zij waren de goedkoopste die ik kon vinden. En duidelijke uitleg verschillende nr voor de zelfde printer. En de garantie voorwaarden voor huismerk producten hebben mij over de streep getrokken om die te proberen.

rich.1 17-09-2010

Zèèr goede prijs en zèèr snelle levering.
Alles correct uitgevoerd geen enkele negatieve
opmerking over dit bedrijf.
Bestelling is ook te volgen en alles word keurig aan de klant doorgemaild.
In 1 woord : FANTASTISCH
Kan het iedereen aanbevelen.

Franco1950 17-09-2010

Verrast door de snelle levering en de informatie die je per mail ontvangt na de geplaatste bestelling, een goed voorbeeld voor ander Internetbedrijven!

odoorn14 16-09-2010

steeds vlotte levering en ook zeer goede service na een fout van de winkel

ADJ 16-09-2010

1e keer besteld, zeer snelle levering en duidelijk overzicht op de site.