MediaMarkt.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.be.

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Tine 13-03-2024

Zelfs geen 1 ster waard...nog nooit zulk een onbeschoft persoon aan de lijn gehad. De medewerker werd al geïrriteerd toen de lijn slecht werd en ik vroeg iets te herhalen, luisterde niet naar wat mijn echte vraag was en bleef een vooringestudeerd riedeltje afdraven, begon te discussiëren over korting die er niet zou zijn (die er wel was maar de medewerker liet me nauwelijks uitspreken om te verduidelijken om welke items het ging), waarna ik tot 2 keer toe kalm verzocht om rustig te blijven omdat ik mijn vraag wilde uitleggen, maar de medewerker had hier geen oren naar. Vervolgens werd er meegedeeld dat het gesprek al 8 minuten duurde en er slechts 5 minuten voorzien is per klant en de telefoon werd dichtgegooid zonder excuses. Het gesprek had veel efficiënter kunnen verlopen als er geluisterd werd naar wat mijn vraag écht was en er een beetje klantvriendelijkheid aan te pas was gekomen. Uiteraard koop ik hier niets nu, stel u maar eens voor dat u een probleem heeft met het aangekochte product en uw vraag niet binnen de 5 minutenregel past. Overigens, 3 minuten van ´mijn tijd´ heb ik gespendeerd aan mediamarkt te helpen, want ik had een fout ontdekt in het keuzemenu en wilde goedbedoeld hen daarop attent maken. Stank voor dank.

Frederick 29-01-2024

Mediamarkt? Nooit meer! Nul komma nul service! Eerst werd onze inbouwmicrogolf geleverd op een verkeerd adres. "Tja meneer, ons computersysteem verandert soms het adres" kreeg ik te horen aan de telefoon. "We plannen u volgende week terug in." Na een week kwam ie eindelijk toe op het juiste adres ... bleek het netsnoer te kort. De installateurs, Franstalig, wilden toch deklus klaren en plaatsten dan maar een niet-conforme (!) verlengkabel tussenin, achterin de keuken. Het toestel bleek niet te werken, maar zij waren er vanaf! Daag! Dan maar teruggebeld om de inbouwoven terug op te halen. Een paar dagen later kwam de ophaler, keek eventjes en zei toen: demontage zit niet in mijn takenpakket. Daag! Nogmaals teruggebeld en toen kreeg ik te horen dat ik zelf naar een winkel moest om demontage aan te vragen! Dat kon niet online en ook niet telefonisch ?! Wat is het nut dan van een online bestelling? De dichtste Mediamarkt is voor me anderhalf uur rijden! Nog een paar dagen later alweer een mailtje! "Na overleg met de logistieke dienst zit een desinstallatie niet meer inbegrepen bij de installservice." Dus nogmaals betalen! Jawadde dadde!

"Geef ons aub een goeie beoordeling want we willen nog veel opdrachten". Nee, dank u. Mediamarkt? Nooit meer. !!!

Cindy 20-01-2024

Ik ben totaal niet te vreden ik vraag retour aan eerst mag je het niet zelf terug brengen moet je weet ik hoeveel foto’s maken en doorsturen om het tdan toch nog persoonlijk te moeten brengen . 3jan 24 gebracht meermaals gebeld voor terug betaling en pas op 17 jan 24. Mail met links ontvangen voor terugbetalen nu moet ik nogmaals 14 dagen wachten sorry dit is totaal niet oké mijn geld was bij aankoop ook goed maar nu bijna 1 maand voor ik terug heb dit is niet 14 dagen en dit voor een aankoop n de winkel 😡😡😡😡😡😡😡
Nog geen spraken van een schadevergoeding of een oplossing om het in een winkel te ontvangen aangezien zij de terugbetaling niet correct opgevolgd hebben en geen link gaven waardoor de terugbetaling reeds had moeten gebeurd zijn als alleenstaande mama met 3 kinderen moet je maar u plan trekken

Sven 06-01-2024

De medewerkers hebben totaal geen product kennis van wat ze verkopen , je wordt er van kastje naar de muur gestuurd .
Mediamarkt Oostakker is daar een voorbeeld van , mij zien ze er niet meer.

Mahtab 27-12-2023

catastrophic after-sales service two disastrous experiences, once they lost my PC with all my data second time my daughter's PC insured in omnium remained at mediamrkt woluvé store for more than two weeks yet it had to be replaced within 10 days and now after barely 15 days they sent the PC to the diagnostic center I remind you that it is my daughter's PC and she needs it for these studies yet I have been there twice, sent an email and called 3 times , they are unable to answer me, not even a simple apology,

Diana 25-11-2023

Door een foutieve online bestelling van 3 soepmakers die er maar 1 moest zijn door mezelf heb ik er 2 kunnen terug brengen naar Mediamarkt in Turnhout en ben geholpen door een zeer behulpzame en vriendelijke verkoopster Elsdie mij uit deze benarde situatie heeft gehaald.
Over de enige soepmaker die ik heb gehouden ben ik zeer tevreden,ik raad deze winkel dan ook ten zeerste aan!

Siri Vb 09-11-2023

Kocht een step voor 399 euro, die beloofde opgeladen te blijven 20 km lang, maar is al na 8 km plat !! Terug nemen kan niet indien al gebruikt, maar hoe kan ik dat anders weten ?!

davy 24-10-2023

bedot door hun zogezegde laagste prijs garantie, had ik maar eerst elders online de prijs opgezocht, 356 euro betaald, bij bol. com 279.....zelfde smartphone

Mvb 15-10-2023

Betreft mediamarkt Zwijnaarde, service op afdeling Apple

Ik wou donderdag 12 oktober 2023 in de vroege namiddag in Mediamarkt Zwijnaarde een I-pad als groepscadeau (met afgesproken budget) kopen voor een verjaardag van iemand die 89 jaar geworden was. Het was om te beginnen bijna een half uur wachten vooraleer de enige die op de hoogte was van de Apple producten tevoorschijn kwam. Er waren nochtans erg weinig klanten in de winkel aanwezig. De verkoper wou ons dan persé een veel duurder toestel verkopen en liep zomaar weg als we hier niet op ingingen, en dit zonder dat we het toestel dat we wilden aanschaffen van hem gekregen hadden. Die toestellen lagen immers niet gewoon in de rekken voor zelfbediening. De verkoper liet zijn veiligheidssleutels van mediamarkt zelfs gewoon bij ons achter (verstrooidheid). Iemand die op de algemene balie van ict zijn eerste werkdag had, nam de achtergelaten sleutelbos in ontvangst en was wel vriendelijk maar kon ons niet helpen. Triestig, die onbestaande service in Mediamarkt.
We zijn dan maar vertrokken naar een iets duurdere winkel (Lab9 in Sint-Martens-Latem), en Lab9 bleek zijn geld meer dan waard. We kregen snel goede en vriendelijke uitleg en er is zelfs een aanbod van gratis opleiding voor nieuwe gebruikers van apple toestellen. Een wereld van verschil met Mediamarkt, waar ze nog moeten leren wat klantenservice betekent. Ze gaan mij niet snel terugzien bij Mediamarkt Zwijnaarde.

carlos 27-08-2023

AMATEURS hebben mijn telefoon kapot gemaakt

Mediamarkt Antwerpen ik heb mijn telefoon daarheen binnengebracht om het scherm te laten vervangen . En toen ik hem terugkreeg had die meer schade dan daarvoor . Het zou kunnen dat de mainflexi cable beschadigd is geraakt door de impact van de val , dat geef ik toe maar toen zij zeiden dat ze een nieuwe moesten bestellen en dat dit slechts één dag zou duren . Toevallig had ik op dat moment geen tijd ,dus ik vroeg om mijn telefoon terug zodat ik ergens anders kon proberen dat probleem op te lossen . Ik kreeg de telefoon volledig open en helaas kon ik niemand vinden die het kon repareren op de zelfde dag . Dus ik ging terug naar mediamarkt en liet mijn telefoon opnieuw daar om het proces voorgezetten . Maar voordat ik dat deed had ik foto’s genomen van de staat van de telefoon en nadien deze achtergelaten bij mediamarkt. Gisteren ging ik de telefoon ophalen en zij vertelden me dat het moederbord beschadigd was en niet gerepareerd kon worden . Ze gaven me de telefoon terug . Vervolgens ging ik naar een Samsung winkel om te kijken of zij er iets kunnen doen , en zij vertelden me dat het moederbord in orde was en dat het probleem lag bij een conector plakkaat .dat beschadigd raakte bij het manipuleren van de mainflex cable....en dat was de schuld van mediamarkt , want ik heb de bewijzen op foto's aan de technieker van samsung laten zien en hij zei letterlijk die manne van mediamarkt kunnen niks en die mafkees zijn bovendien duur dan ons (officiel winkel samsung) .

lesje geleerd volgende keer naar de officiele winkel gaan voor reparaties daar zijn echte professionelen en goedkoper

Mees petra 21-07-2023

Niet tevreden van MediaMarkt dienst na verkoop te schoten . 2 maal meegemaakt dat er gewoon ni geluisterd wordt . Na aankoop krups volautomaat koffieapparaat waren er stukken die ontbraken . Moest ze aankopen ???

BV 27-06-2023

In september 2022 een IPhone 11 gekocht bij MediaMarkt online. Na amper een paar weken blokkeerde die. Binnengedaan bij MediaMarkt Zwijnaarde voor garantie. Na 14 dagen moesten we ter plaatse een nieuwe afhalen onder garantie. Nu, eind september, idem dito met dit vervangtoestel. Toestel moest opnieuw binnengeleverd worden naar de winkel in Zwijnaarde. Na 4 weken krijgen we antwoord dat het nu terugbetaald wordt onder garantie. Eerst moeten echter de accessoires binnengegeven worden (een laadkabeltje!). Dit dient in dewinkel afgegeven te worden. Ook de terugbetaling kan enkel in de winkel. Overschrijven op de rekening is niet mogelijk. Je moet ter plaatse in de winkel; dus speciaal daarvoor 30 km heen en 30 km terug rijden. Dus een nieuw toestel kopen kan helemaal online, voor de terugbetaling moet je naar de winkel.
Echt een rotservice als je het mij vraagt.
En de IPhone? De kwaliteit ervan is dus ook allesbehalve goed.

Stefan 15-06-2023

Wij hadden een droogkast en wasmachine laten leveren en plaatsen merk Samsung bespoke. Dure toestellen dus.
De winkel medewerker smeerde ons een koening blad aan om die op elkaar te kunnen zetten. Nu na x aantal dagen wasmachine opgezet tijdens het zwieren stak de droogkast bijna tegen de grond!! Ingebeld ze gingen mij terug contacteren nooit niks meer gehoord. Zelf opgelost uiteindelijk door de wasmachine water pas te zetten. Gewoon simpel aan een pootje draaien en klaar! Bende sukkels zijn het mij zien ze niet meer bij Mediamarkt!

Gunter 12-06-2023

Ik ben slachtoffer van adresfraude.
Vorig jaar werd er bij Mediamarkt een bestelling van drie gsm's geplaatst via een gehackt rekeningnummer en met leveradres mijn adres.
Mijn gezinsleden zijn hierover verhoord door de politie alsof wij de criminelen waren.

Ik bracht nadien Media Markt op de hoogte van deze fraude met de uitdrukkelijke vraag om bestellingen op mijn adres te blokkeren in de toekomst.
Dit wordt gewoon geweigerd door MediaMarkt, ondanks ze nu op de hoogte zijn en ik ze zelfs het PV nummer heb bezorgd.

Marleen 04-06-2023

Ik kocht een koelkast bij hen van het merk 'Bosch'. Deze maakte enorm veel lawaai, waardoor ik de ochtend na levering reeds contact met Mediamarkt opnam. Er werd mij de belofte gedaan dat ik deze kon retourneren. Ik diende hen oa een geluidsfragment te bezorgen.
Nadien lieten ze me echter weten dat er een technieker van Bosch zou langskomen.
Deze normaliseerde uiteraard het geluid.
Omdat ik daar niet mee akkoord was, stelde Mediamarkt voor om opnieuw een technieker van Bosch langs te sturen, op mijn kosten!! Uiteraard ga ik hiervoor niet betalen!!
Ik zit nu opgescheept met een toestel dat ik niet kan gebruiken, door het zeer luide en irritante geluid dat de koelkast bijna continu maakt, Zelfs mijn dieren worden heel onrusttig van het geluid.
Hier komt niets meer binnen van het merk Bosh. Ik zal ook nooit meer artikrlen kopen bij Mediamarkt.

TA 30-05-2023

Op 15 mei 2023 heb ik een (JBLLIVE460NCBLK) gekocht bij MediaMarkt ter waarde van 84,99 euro. Nadat ik de koptelefoon 20 minuten had gebruikt, kreeg ik echter vreselijke hoofdpijn door de druk van de hoofdband en merkte ik dat het geluid slecht was bij winderige omstandigheden. Daarom besloot ik om hem terug te brengen naar de MediaMarkt in Antwerpen. Tot mijn verbazing vertelde het personeel daar mij dat dit vanwege hygiënische redenen niet mogelijk was. Dus nu zit ik vast met een apparaat dat ik slechts 20 minuten heb gebruikt. Is dit de enige optie die MediaMarkt biedt om een duurzaam milieu te waarborgen?

Annick Ysebie 17-05-2023

Nooit meer Mediamarkt! Op 11/04/2023 kocht ik een wasmachine en droogkast bij Mediamarkt-Lochristi. Johan, de verkoper, was een fantastische verkoper. Hij kende de producten door en door. Op 17/04 zouden ze leveren. Echter kon de transporteur zogezegd niet leveren en plaatsen, daar ze geen mogelijkheid hadden tot parkeren. Ik had aldus een dag verlof genomen voor niets. Hierop maakte ik foto’s om aan de tonen dat ze tot minder dan 20m konden staan en stuurde ze door. De daarop volgende levering zou doorgaan op 18/04. Alweer een heen en weer gedoe om ter plaatse te leveren. Je raadt het nooit, de wasmachine werd geleverd, maar de droogkast was beschadigd. Uiteraard belde ik opnieuw dagelijks naar Mediamarkt en de transporteur. De mensen aan de telefoon waren heel vriendelijk, maar elke keer had ik iemand anders aan de lijn en mocht opnieuw mijn verhaal doen. Veel beloftes en begrip, maar verder ging het niet. Een nieuwe droogkast zou geleverd worden op 21/04. Horror! Ik las in de vele berichten dat een wasmachine klaarstond om geleverd te worden. Ik heb herhaaldelijk gebeld tot 10 minuten voor de levering om deze levering te voorkomen. Bloed, zweet en tranen heeft het me gekost. Gelukkig viel ik uiteindelijk op een medewerkster die meer deed dan luisteren. Ik was op dat moment niet meer zo vriendelijk. Ik was het beu en wou geen 4de keer een dag verlof nemen. Opnieuw vroeg ik een verantwoordelijke, wat voordien me nooit gelukt was. Deze telefoniste zorgde ervoor dat Elke, een verantwoordelijke, me belde. En Elke beloofde me dat de droogkast zaterdagvoormiddag zou geleverd worden. Ook dan had de transporteur (nu een ander bedrijf) problemen om parkeerplaats te vinden. Ze dachten dat ze deze niet moesten plaatsen. Gelukkig had ik mijn factuur en kon ik het aantonen.
Alles wat maar mis kon lopen, liep mis! Ik heb uren gebeld met Mediamarkt, mijn verhaal steeds opnieuw verteld, vriendelijk en boos geweest, steeds de indruk gekregen dat ik tegen een muur sprak tot de laatste telefoniste die echt actie nam. Mijn ervaring met Mediamarkt was een nachtmerrie!

Erna 06-05-2023

Ring camera gekocht, sturen ze een vieze vuile doos met gebruikte camera.
Bij de eerste registratie geeft de app aan dat dit apparaat reeds geregistreerd staat op iemand anders naam.
Dus totaal onbruikbaar !!!!!!!!!
Mediamarkt gecontacteerd, e-mail verzonden, maar telkens als ik ze contacteer een ander verhaal.
Uiteindelijk mijn geld terug overgemaakt, maar intussen zijn de camera’s dubbel zo duur.
NOOIT meer iets van mediamarkt

R 19-04-2023

Ik heb bij media markt in turnhout een stofzuiger van het merk dyson toen ik de stofzuiger kocht plakt daar een etiket waar 50 € cash kon terug krijgen van Dyson maar de actie een dag vroeger gedaan en het was verlopen ik heb contact genomen met media markt en ze hebben toe gegeven dat de etiket verwijdert moest worden maar toen ik de stofzuiger kocht plakte de etiket nog op en ze hebben mij de 50€ alsnog gegeven waar mijn dank gaat aan Rudy H. en Alexandra .K positief feedback mogen ook gegeven worden . Mvg

Daisy 14-04-2023

Ik had mijn step binnen gebracht ter reparatie onder garantie. Ik was gewoon zonder verpakking naar de dienst na Verkoop gegaan. En ze daar afgegeven. Na 3 weken mijn step terug gekregen. Gerepareerd. Nu was de step in een slecht dicht gekleefde doos terug gekomen. Ik deed de doos ter plekke open en zag dat onderin de doos een stuk plastiek lag dat afgebroken was van het spatbord van de step. Het bijgevoegde blad zei dat ik mijn step niet had terug gestuurd in de originele verpakking en dat ze dus niet verantwoordelijk waren voor eventuele schade tijdens vervoer. Niemand is ten eerste verplicht de originele verpakking bij te houden volgens de wet. En aan de balie hadden ze me ook kunnen zeggen dat er verpakking rond moest. Er werden die dag nog toestellen afgegeven ook zonder verpakking. Later ontdekt dat de step in het reparatiecentrum beschadigd is toegekomen want er ontbrak nog een stuk spatbord na terugzending. Mediamarkt heeft zich er goed uitgeluld. Nooit koop ik daar nog iets. Barslechte service. Toen ik ze bracht én toen ik ze ophaalde.

Arthur 21-03-2023

Januari 2023 droogkast besteld bij Mediamarkt Hasselt. Geweigerd aan de deur op advies van de klantenservice, omdat ik de bestelling de volgende dag niet meer kon annuleren.
Vandaag 2,5 maanden, verschillende mails en telefoongesprekken verder heb ik mijn aankoopbedrag nog steeds niet terug. Reden is, de leverdienst heeft het product nog niet retour gebracht naar het magazijn.
De vraag is, wat heb ik daarmee te maken? Misschien gebruikt de leverdienst het product nu zelf. Moet ik daar de dupe voor zijn?
Absoluut schandalig!!!

Mohamed 17-02-2023

Ik heb hier een step besteld bij Mediamarkt
Die ging dienen als dagelijks vervoer helaas is dit uitgedraaid in een nachtmerrie, Ik heb hier al zo veel spullen gekocht maar dit was de laatste keer dat ik hier iets koop! Er werd aan gegeven door pakjes bedrijf VPD dat mijn pakje geleverd is terwijl ik niets heb ontvangen na verschillende malen telefonisch contact te hebben op genomen met mediamarkt zeggen zij dat mijn pakje is geleverd terwijl dat niet het geval is pakje dienst heeft een handtekening geplaats die niet eens op de mijne lijkt en een
Foto van het pakje beneden in de inkom hal van mijn appartement waar iedereen binnen kan en deur 24/7 open staat.. Nu ben ik al meer als 15 dagen bezig met mediamarkt maar zij doen helemaal niets om een oplossing te bieden zij zeggen dat ik naar de politie moet gaan en dat zij dit voor mij zullen onderzoeken.. Terwijl dat ik aan geef dat ik de step dringend nodig heb ook heb ik mijn geld terug geeist maar helaas geen gehoor voel mij heel zwaar opgelicht !!!

Kristiaan DEMETS 16-02-2023

TV defect in garantie. Media Markt schrijft dat ze de klant binnen de 48 uur zullen contacteren voor herstelling en herstelling zeker binnen de 14 dagen zou gebeuren. Na 14 dagen nog steeds niets van Media Markt gehoord niettegenstaande herhaalde contacten met de klantendienst verre van dat mijn TV hersteld wordt binnen de 14 dagen. Ik Koop NIETS meer bij Media Markt want de service die je krijgt is benedenmaats!

Danny 09-01-2023

Slechte klantenservice, gegevens niet op orde. Bestelling gedaan in de winkel en betaald, daarna bevestiging dat de bestelling was geleverd en afgehaald kon worden via mail. 2 uur later mail dat de bestelling was geannuleerd.
Meermaals mediamarkt gebeld maar niemand wist wat er aan de hand was. Uiteindelijk zei iemand inderdaad dat bestelling geannuleerd was. Nu wachten op mijn centen, al 6 weken. Ondertussen 8x gebeld met mediamarkt, niemand weet waar mijn geld blijft en ik krijg excuses elke keer.
Belachelijke klantenservice!!

Alex 27-12-2022

Vandaag een artikel online gekocht en betaald voor afhaling in de Mediamarkt te Wilrijk. Eenmaal ter plaatse en na lang wachten blijkt wat ik besteld heb onvindbaar. Een dame die helemaal geen zin had (randje brutaal) drukte toen op de knop annulatie bestelling. Op de centen wordt het wachten terwijl ik nooit de kleur van mijn toestel zag. Mediamarkt nooit meer!!