Drogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Drogist.nl.

Deze score is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

1,7

VGMS 29-10-2020

It seems like a fraud site. Ordered and received a track and trace link that didn't work. don't reply to emails. I finally called and asked to get money back. received an email right away that money will be returned to my account within 10 business days. It is now beyond that period and still nothing. No email or anything. It's weird that there are some who has good reviews for this site.

Ron Jeurink 15-10-2020

Voortreffelijke webshop. Bestel er geregeld en alles altijd de volgende dag in huis. Is zeker een aanrader.

bianca 01-09-2020

voor deze site gekozen omdat er stond:voor 22:00 besteld, morgen in huis... niks gehad en nog steeds niks gehad, helaas ga ik morgen op vakantie zonder bestelde producten...die ga ik dan maar in de kruidvat winkel halen.

Marcel 21-08-2020

Afgelopen maanden 3x besteld en alles was netjes verpakt binnen een dag of 2 in huis.
Het is alleen jammer dat ze voor DHL als vervoerder gekozen hebben en niet voor een betrouwbare vervoerder.

Charlotte 14-04-2020

Wat een ellende, deel van de bestelling binnen, na 3 weken, niemand bereikbaar!!! Het gehele bedrag staat nog open, maar deze wordt tot op heden niet aangepast. Zeer slecht site.

Smeets 13-04-2020

Ik had een bestelling geplaatst bij Drogist.nl en zou deze met Afterpay gaan betalen. Ik kreeg maar de helft van mijn bestelling thuis gestuurd en het bedrag zou aangepast worden bij Afterpay.
Helaas ben ik nu een maand verder en het bedrag is nog steeds niet aangepast. Het gedeelte voor de ontvangen producten heb ik betaald, maar het bedrag van de producten die ik niet ontvangen heb, blijft gewoon open staan.
Drogist.nl is niet bereikbaar, net per mail, niet per telefoon. Ik zou niemand aanraden om hier te bestellen...

Ineke 10-04-2020

Vreselijk bedrijf, telefonisch niet bereikbaar, op Mail wordt niet gereageerd, kunnen Een gedeelte van mijn bestelling niet leveren dit wordt duidelijk na 3,5 week, geprobeerd Gehele bestelling te annuleren, 6x per mail, geen reactie, nu mail dat de gedeeltelijke bestelling onderweg is, ze doen gewoon of ze gek zijn

Gert 06-04-2020

Zelfde verhaal als anderen. Ik vraag mij af of de onbetrouwbaarheid niet zo groot is, dat het een fraudesite is. Ongelofelijk. Niet eerder zo'n onbetrouwbare site meegemaakt. 17 maart besteld en alleen maar excuses, maar geen levering. Schandalig en geen begrip....

V.Sousamas 01-04-2020

9 working days and still no info for when they will deliver my order .
I have send e-mail no reaction i have try to call no service is close the tel service .
I know is busy for the corona ...but when i place the order the item was on stock ,,,why is delay so much .
i start thing that is a scammers . i hope not

B. Chan 31-03-2020

Ik heb een bestelling gemaakt op 19 maart 2020 maar vandaag (31 maart 2020) is er nog geen indicatie waneer de bestelling wordt gestuurd. Ik heb een email gestuurd en het antwoord is alleen "door de drukte is the levering vertraagd", en inmiddels is de klantenservice zelfs gesloten, en niet meer bereikbaar. Door de coronavirus is het natuurlijk begrijplijk dat alles langzamer dan normaal is, maar een vertraging van 12 dagen (alleen tot vandaag) is niet acceptabel. Wat ik heb besteld zijn medicijnen; als je medicijnen bestelt, betekent dat je ziek bent en de medicijnen dringend nodig heeft. Ik ben heel teruggesteld. Ik vraag om een annulering, maar tevergeefs. Ik heb de medicijnen niet meer nodig. Als ik de bestelling op een dag ontvang, zal ik meteen retourneren (omdat ik die niet meer nodig heb). Is dat niet een verspilling van alle inspanning? Waarom laten ze ons niet annuleren als ze aan de drukte van de bestelling niet kunnen? Annulering kan toch hun drukte verminderen. Heel slecht, ik zal niet meer van deze webwinkel bestellen.

wacht op bestelling.meer dan de afgesproken levertijd. heb al een paar mails gestuurd voor annulering. ook chatten en telefoon wordt niet op gereageerd.

j 27-03-2020

Ber 26-03-2020

hele slechte zaak Ik wacht al 9 dagen op een spullen ze zijn Onbereikbaar per telefoon en mail.
Ik wil mijn geld per direct terug. Echt walgelijk hoe ze wel geld voor je vragen maar niet je spullen bezorgen. Ik krijg een voicemail als je ze belt en je krijgt een mailtje waarin ze je niet gaan beantwoorden!!!!!!

RB 26-03-2020

Wachten al 2 weken op mijn "op voorraad" bestelling. zou volgende dag geleverd moeten worden.
Krijg geen enkele reactie van hun. Wil graag mijn bestelling annuleren en mijn geld terug krijgen.
Maar ook daar reageren ze niet op. Wat nu???

Stolk 21-05-2019

Zeer klant ontvriendelijk, onbeleeft, komen je niet te gemoet, erg star en stug, zijn erg slecht te bereiken etc. Etc.

Karin 24-11-2018

Mooie praatjes maar te laat geleverd

Mijn reden om daar te bestellen was de levertijd. Voor 19 uur besteld, morgen in huis. Om 10.30 uur besteld, volgende dag niks in huis. Het was mijn eerste en laatste bestelling. Volgende keer weer terug naar de oude vertrouwde online drogist.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Bleijtje 26-11-2018

En ook vandaag, geen pakketje. Contact via chat gehad, wij hebben het verstuurd. De website van DHL zegt al dagen dat het is aangemeld.

Bleijtje 24-11-2018

ook de volgende dag, geen pakketje. Onbetrouwbaar is het enige woord wat ik ervoor kan bedenken.

Johan Smits 22-09-2017

Zeer snelle bezorging

Ik vind het lastig als post bij de buren wordt afgegeven. Ik kon een afhaalpunt aangeven. Zeer snelle bezorging. Klasse!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -