DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 701 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

Liesbeth Zwolle 21-01-2024

Altijd op tijd en keurig verzorgd. Duidelijke site, goede aanbiedingen,

Keurig verpakt.

Saskia H 20-01-2024

Hele fijne ervaringen met drogist online. We bestellen er al jaren, omdat we op een plek wonen waar de dichtstbijzijnde drogist 20 minuten rijden is. Met veel producten geldt dat het goedkoper is dan in winkel. Service, communicatie en levering echt prima.
9 sterren en geen 10, omdat het verpakkingsmateriaal dusdanig stevig is, dat het lastig te openen is, verder hele fijne online shop!

Kimmm 19-01-2024

Erg tevreden. Snelle levering!
Ik had per ongeluk iets verkeerd besteld, kon het zonder problemen retour sturen. Super bedrijf!

Elly N. 19-01-2024

Altijd netjes verpakt,en alles goed voor mekaar,snelle levering.
Fijn bedrijf.

Marc 18-01-2024

zeer uitgebreid gamma , steeds gunstige kortingen , snelle levering en tevens gratis reeds vanaf 25 euro ook naar Belgie.

van der heiden 18-01-2024

altijd keurig en goed op tijd geleverd en een goede prijs bestel al jaren bij de online drogist

Snel en zorgvuldig 18-01-2024

Ik koos voor deze webshop omdat ik hier 2 artikelen vond die ik elders alleen in aparte winkels kon vinden. Ik ben zeer tevreden, snelle levering en zorgvuldig verpakt (zat glazen pot bij).

Fransvkm 18-01-2024

Alles is volgens afspraak toegekomen.Prima. Produkt werd prima afgeleverd. Bestelling was verzorgd

Guido 17-01-2024

Goede service en goede prijs-kwaliteitverhouding. Gunstige verzendingskosten.

Tante Pollewop 17-01-2024

Bijna alle drogisterij-artikelen bestel ik al jaren bij onlinedrogist.nl. De prijzen zijn bijzonder goed en dat de verzendkosten vervallen bij bestelling vanaf € 20 kreeg mij vanaf de eerste keer over de streep. Het wordt ongelooflijk snel verzonden, meestal komt het al de volgende dag aan. Gewoon fantastische online shop!

Joke & Galgo's 17-01-2024

De service en de producten van deze drogist zijn geweldig. Bestel hier al een aantal jaar en nog nooit had ik een klacht.
Dikke complimenten zijn op zijn plaats.

Top !!! 17-01-2024

Zeer snelle levering , gewoon TOP !!!
Vooral omdat ik in België woon was de bestelling toch de dag na mijn bestelling reeds thuis , geweldig .Zelfs beter dan de Belgische
drogisten daar moet ik altijd 2 tot 3 dagen wachten.

Aicha 16-01-2024

Je kan diverse producten hier bestellen.
Bestelling wordt snel geleverd,soms volgende dag al
Info qua levering/track and trace, heel overzichtelijk.
Ik ben tevreden en vind het ook qua bezorgkosten de beste online drogist.

Jullie ook bedankt voor de service

Voltaren 16-01-2024

Prijs ligt een fractie lager dan bij de concurrentie en de levering is aangenaam snel.

Adrie Pesschier 14-01-2024

Het assortiment is heel groot ik slaag altijd een prima kwaliteit-prijs verhouding.
De telefonische lijn voor advies is zonder wachten.
De levering klopt voor 21.30 uur besteld de andere dag bezorging.

Anne 14-01-2024

Ik heb er nicotine pleisters besteld en ze zijn altijd de volgende dag al in huis. Ruime keuze uit allerlei producten en heel fijne website.

MMvO 13-01-2024

Al jaren bestel ik artikelen bij De Online Drogist en alles wordt altijd voor een schappelijke prijs, op tijd en goed ingepakt geleverd. Dus ik blijf gewoon klant.

Gewoon goed 12-01-2024

Het werd netjes bezorgd en ze hielpen mij met de kortingcode bij de klantenservice omdat ik hem niet werkend kreeg, zodat ik alsnog de korting had.

djy 11-01-2024

Site gebruiks vriendelijk; levering snel en keurig ! Kwaliteit is constant; meerder ervaringen met deze leverancier !

Bobby 10-01-2024

Goede webwinkel, goede services en betaalbare prijs en makkelijk te bestellen!

Rein Statema 09-01-2024

Hoogst ongebruikelijk om een 10 te geven, maar mijn ervaring met De Online Drogist is van de buitengewone categorie!
Ik bestelde een pakketje en dat zou op 3 januari om 13.51 bij mij thuis afgeleverd zijn. Barcode, alles erop en eraan. Echter, ik heb helemaal niets ontvangen dus bij de vervoerder geprobeerd te claimen. Dat heeft me enkele uren gekost en geen resultaat opgeleverd Toen ik dat aan de D.O.D meldde, was men zo coulant om nogmaals een pakketje met dezelfde inhoud te sturen zonder factuur!. Ik ervaar dat als pure klasse! Neem aan, dat zij verder bij de vervoerder claimen.....

Belle 08-01-2024

Fijne webwinkel met mooie aanbiedingen. Via mail wordt je op de hoogte gehouden over de levering. Een keer was 1 product niet meteen leverbaar. Dit werd netjes via mail gemeld en nagestuurd. Een keer was het product helemaal niet meer leverbaar. Ook dit werd gemaild en ik kreeg meteen mijn geld terug. Dus zeer tevreden!!!

Zus 06-01-2024

Prettige overzichtelijke webshop waar ik snel alles kan vinden wat ik nodig heb. Er is meer keuze en de prijzen liggen ook lager in vergelijking met de plaatselijke winkel.

Ella 04-01-2024

Prima site, snelle levering, goede producten en zeer scherp geprijsd. Zeer aanbevelingswaardig !

PK 04-01-2024

Zondag besteld met twee kerstdagen er tussen en op donderdag geleverd. Hier hadden we niet op gerekend .