Babypark - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Babypark.

Babypark stelt zich voor

Welkom bij Babypark! Met 10 moderne, ruim opgezette megastores in Nederland is er altijd een Babypark bij jou in de buurt waar werkelijk alles voor uw babyuitzet te koop is. Onze megastores zijn te vinden in Kesteren, Gouda, Wormerveer, Barendrecht, Veldhoven, Enter, Heerlen, Amersfoort, Roosendaal en Staphorst. Zowel online als in onze megastores shop je met onze Laagste Prijsgarantie. Online bestellen gaat eenvoudig & snel via Babypark.nl. Test een kinderwagen op het kinderwagentestparcours, vind de mooiste babykamer tussen de talloze gestylede kamertjes en laat je adviseren in ons autostoel experience center. Ook voor kleinere aankopen zoals speelgoed, verzorgingsartikelen en babykleding ben je bij Babypark aan het juiste adres. Onze productspecialisten helpen je graag met een vrijblijvend advies op maat!

Deze score is gebaseerd op 38 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Steffie 17-05-2024

Zeer slechte ervaring met Babypark. Op 7 mei een bestelling geplaatst welke de volgende dag via Trunkers geleverd zou worden. Vervolgens krijg ik de avond dat het geleverd zou worden een melding dat de zending vertraging heeft en op 10 mei afgeleverd wordt. 10 mei weer geen pakket. Contact opgenomen met Trunkers die geven aan dat ik bij Babypark moet zijn. Krijg ik te horen dat het pakket te groot was voor levering en dat het retour is gestuurd naar de webshop. De mededeling was dat ik 1 a 2 weken moest wachten op de retourzending dan konden hun het opnieuw versturen. Daar was ik het niet mee eens ik had juist gekozen voor een levering met Trunkers omdat ik het snel nodig had. Ik zou die dag nog teruggebeld worden maar niets meer gehoord. Babypark een aantal keer geprobeerd te bellen. Maar steeds een wachttijd van meer dan een half uur en ik ben ook gewoon aan het werk. Gisteren kreeg ik een e-mail dat het pakket die dag nog opnieuw verstuurd zou worden. Mooi, dan zal het eindelijk geleverd worden. Niet dus! Vandaag maar weer contact opgenomen want ik had verder niets meer binnengekregen geen track&trace, totaal niets. Krijg ik te horen dat DPD het pakket vandaag heeft geprobeerd te leveren, maar omdat ik niet thuis was is het naar een pick-up point gegaan. Een pick-up point midden in het centrum zonder mogelijkheid om je auto dichtbij te zetten. Bewust gekozen voor levering aan huis omdat ik wegens een operatie niet mag tillen. Zojuist iemand ingeschakeld om het pakket op te halen, want ik heb het nog steeds hard nodig. Is het pakket helemaal niet afgeleverd daar. Geen idee waar mijn pakket nu is maar de medewerker van het pick-up pointer gaf al aan dat er op zaterdag meestal geen leveringen komen dus dat de kans groot is dat hij daar volgende week woensdag pas geleverd gaat worden. Morgen maar weer bellen met Babypark. Maar 1 ding is zeker ik bestel hier nooit meer iets!

Nico 16-05-2024

Duidelijke overzichtelijke shop met prima aanbiedingen. Bestelling gaat erg makkelijk en alles spreekt voor zich.

Iris 16-05-2024

De gehele baby uitzet bij babypark besteld. Zowel in de winkel als online altijd goed geholpen. Denken goed mee met de te maken keuzes en stellen hierbij ook goede vragen waar je zelf niet direct aan denkt. Snelle levering en bij grote orders regelmatig een update met stand van zaken. Blijven hier zeker regelmatig shoppen!

Alicja 14-05-2024

Prachtige winkels, overzichtelijk en hebben echt alles wat je nodig hebt onder 1 dak. Laagste prijsgarantie is ook een dikke plus punt!
Goeie klantenservice bij schade of garantie artikelen.

Jamilla 14-05-2024

Babypark heeft alles wat je nodig hebt voor je baby/kinderen. Alles onder 1 dak, dat vind ik ideaal!

Evelien 13-05-2024

Webshop is heel overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Er is een groot aanbod aan producten. Klein minpunt is dat deze op zondag niet toegankelijk is, maar dat weerhoudt me er zeker niet van om bij Babypark te bestellen.

Ook erg tevreden van de vriendelijke en uitgebreide service in de vestiging te Heerlen bij het uitkiezen van een kinderwagen.

RvD 12-05-2024

Heldere website. Ook overzichtelijke, groot opgezette winkels waar je alles kan vinden wat je nodig hebt. Enkel jammer dat het op zondag volledig afgesloten wordt en je ook geen producten uit kan zoeken (plaatjes onduidelijk en prijzen niet zichtbaar).

Prettigste babyzaak van Nederland! 12-05-2024

Mooi dat de webshop de zondag respecteerd en bestellingen plaatsen niet mogelijk is. Niet altijd even praktisch, maar ik waardeer het enorm!

In de winkel word je goed geholpen en met je meegedacht en ze hebben een super klantenservice. Geen gepush om je onzin aankopen te laten doen.. Online kan je die hulp ook krijgen als je er naar vraagt. Ik probeer alle baby spullen bij babypark aan te schaffen, dan weet je gewoon zeker dat het goed zit of goed word opgelost.

Tenslotte voor de koopjesjagers: met de laagste prijsgarantie betaal je nooit te veel! Uit ervaring kan ik vertellen dat ze ook hier hun belofte super netjes waarmaken.

Jacqueline 10-05-2024

Fijne ontvangst en prachtige locaties! We zijn goed geholpen de vorige keer bij Babypark en kregen een uitzetlijst :)

Nathalie 09-05-2024

Ik vind het een fijne website die zeker gebruiksvriendelijk is. Het enige wat ik vervelend vind en ik snap uit geloofsovertuiging dat jullie dit doen, is dat de website op zondag niet naar behoren functioneert. Wat ik zelf zou doen als er niks besteld mag worden is dat je de producten wel gewoon kan bekijken en niet dat je continu een melding krijgt.

Jill 08-05-2024

De winkel heeft een uitgebreid assortiment van baby benodigdheden in tegenstelling tot vele andere winkels. Voor mij is dit belangrijk omdat ik deze items graag in levende lijve zie en ervaar. Het personeel was ook zeer behulpzaam en probeerde actief mee te zoeken naar oplossingen.
Levering verliep ook erg vlot en de communicatie was ook duidelijk en accuraat.

Sanne 08-05-2024

Al regelmatig spullen gekocht voor de kleine meid die op komst is. In de winkel super fijn geholpen. Eerste kindje dus we wisten veel nog niet. Echt heel de winkel mee doorgelopen en overal informatie over gegeven, niks was te veel. Wat een super service! Ook levering en montage spoedig verlopen en hele vriendelijke mensen.

Thera 08-05-2024

Fijne webshop, alles is duidelijk en overzichtelijk ingedeeld. De kwaliteit van de producten nog nooit tegengevallen! Daarnaast kom ik ook graag in hun mooie winkel in Kesteren.

R. 08-05-2024

Vriendelijke verkopers, ruim assortiment, mooie winkel en laagste prijs garantie.

Site werkt niet vandaag om te bestellen 08-05-2024

Hele mooi winkel en goed advies. Jammer dat de site vandaag niet werkt om een bestelling te plaatsen

Luca 08-05-2024

Super nette winkel. Kundig advies van de verkopers. Nette prijzen en eerlijke actieprijzen.

Guusje 08-05-2024

Erg prettig winkelen. Zowel online als in de fysieke winkel in Wormerveer. Online zouden eventueel iets meer filter opties toegevoegd kunnen worden, zoals leeftijd filter bij speentjes en compatibel met kinderwagen optie. In de fysieke winkel heeft niet alles een prijssticker, dus dat maakt het soms ook lastig.

Santa 08-05-2024

Veel keuzes op de website en goed kwaliteit producten. Snelle bezorgservice ook!! Zeker aan te raden

Linda 08-05-2024

Al veel bij jullie besteld voor onze baby die in Juni geboren word! Goede service en kwalitatief hele goede producten! Blij met alles 🥰

P Samantaray 08-05-2024

Our go-to shop for all baby products! Yes, we have been a frequent visitor to Babypark with all our needs and requirements when it comes to baby and toddler. Because of their vast collection of products, and customer care, we recommend Babypark to our friends and family too.

Marloes 06-05-2024

Als aanstaande moeder was ik op zoek naar een babywebshop die alles onder één dak heeft en tegelijkertijd gemak biedt. Babypark bleek de perfecte keuze.
Na een bezoekje aan één van hun winkels, had ik al wat producten mogen voelen/ testen en was ik goed geadviseerd. Ik wist dus precies wat ik nog nodig had, maar op de website zie je vaak nog weer nieuwe dingen. Hun assortiment is namelijk heel uitgebreid en ze hebben mooie merken. De website is super gebruiksvriendelijk.
Het toevoegen van producten aan mijn verlanglijstje hielp mij een goed overzicht te creëren van wat ik nog nodig had. Eenmaal besteld, was het plannen van de levering eenvoudig en flexibel, waardoor ik precies wist waar ik aan toe was.
De levering was snel en mijn bestelling arriveerde in perfecte staat. Ook de bezorger was vriendelijk en bracht zware spullen gewoon naar binnen. Kortom heeft Babypark mijn verwachtingen overtroffen en maakte mijn winkelervaring stressvrij. Een absolute aanrader voor toekomstige ouders!

Carmen 03-05-2024

De shop is super! Je kunt er echt van alles krijgen en de service is top! We hebben echt de hele babyuitzet bij jullie gekocht. In juli komt de laatste zending van de kinderwagen en dan is alles compleet. Heel blij mee! Wij hadden een box thuis geleverd en de kleur stond totaal niet in ons huis. We mochten het direct omruilen. Goede service! (..............).

Mandy 02-05-2024

Fijne webshop heel overzichtelijk met hele leuke baby artikelen voor een mooie prijs

Lisa 01-05-2024

Fijne winkel, netjes en vriendelijke medewerkers.
Moesten een product ruilen en hadden de bon niet meer. Ze hebben ons geholpen en konden het product alsnog ruilen.

Bente 01-05-2024

Fijne winkel met veel merken zodat er altijd wel iets bij je past wat het ook voor product is. In de winkel zelf is een leuke lunchroom en ballenbak voor de kinderen.