De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Braun Multigroomer 7 MGK7321, 10-in-1 Baardtrimmer, Haartrimmer, Voor Gezicht, Haar op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

w**************@k********* 26-07-2022
Ik ben deze trimmer nu een aantal weken aan het testen en ben er medium tevreden over. In de basis werkt het apparaat erg goed. Hij snijd de haren in 1x eraf en maakt niet al te veel geluid. Iets wat ik beide wel erg fijn vind. Ook doet de neustrimmer het goed, zover het kan met die opzetkop. Persoonlijk vind ik andere opzetstukken die bedoeld zijn voor het trimmen van neushaar fijner. Verder zit er ook een opzetstuk op om lichaamshaar nog korter te krijgen dan dat de tondeuse doet. Dit klinkt ideaal, maar is het toch iets minder. De opzetkop is snel vol en je krijg hem moeilijk open om schoon te maken. Dit maakt het proces erg langzaam en hierdoor gebruik ik het niet. De andere opzetstukken doen het overigens prima. Deze gebruik ik dan wel. Wanneer je op de tondeuse geen kam hebt, moet je oppassen dat de tondeuse niet hapt. Deze zorgt redelijk snel voor wondjes. Als laatste is de batterij van de trimmer ook niet geweldig. Als je hem niet dagelijks gebruikt, zou ik adviseren om voor gebruik hem even op te laden. Na een week stil liggen is hij vaak al bijna leeg. Al met al weet ik niet of ik deze trimmer zou aanbevelen en ligt het puur aan de prijs op dat moment. Het is namelijk wel een trimmer die in de basis erg goed zijn werk doet, maar geen technisch hoogstandje.