Philips GC9241

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC9241 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

darlet0 20-09-2014
Geschreven voor: Philips GC9241

super gemakkelijk in gebruik. Hoeft niets in te stellen, je kan een hele strijk doen met één water reservoir. Indien je halverwege de strijk wordt opgehouden bv door een telefoon schakelt het toestel zich uit in spaarmodus. Super goed in het strijken van delicate stoffen. Heb de proef op de som gedaan. Heb een zijde bloezen halverwege mijn strijk gedaan, dus het toestel stond al zeer warm en niets aan de hand. De bloezen perfect gestreken. Deed ik dit met mijn oude strijkijzer was de bloes voor de vuilbak geweest. Nadien heb ik een katoenen hemd gestreken en dat was ook perfect kreukelloos gestreken.

mandie1976 20-09-2014
Geschreven voor: Philips GC9241

Zeer goed toestel ,erg van verschoten hoe gebruiksvriendelijk en vlot het werkt!
ook het design is zeer mooi ,de kabel is zeker lang genoeg zodat de generator zelf niet op de strijkplank hoeft.
1 instelling voor diverse soorten kledij is zeer gemakkelijk!
prijs kwalieit ik ok!

Ingrid416 19-09-2014
Geschreven voor: Philips GC9241

Snel, vergrendelbaar, nooit meer voorsorteren, 1 kant hoeft maar gestreken, groot afneembaar reservoir, mijn strijkijzer is bijna gehalveerd voor eenzelfde hoeveelheid was (groot gezin van 6), bij 'T strijken op de punt van de plank hoef je niet meer terug te zetten op machine of matje, ijzer mag gewoon plat op de plank blijven staan: er verbrandt niets en zelfs post halen zorgt voor geen problemen (schakelt uit)

ikke888 17-09-2014
Geschreven voor: Philips GC9241

Snel opgewarmd, na een paar minuten kan je meteen beginnen strijken. Zeer makkelijk dat je nooit de temperatuur moet instellen. Ijzer glijdt over de verschillende soorten stof. Je kan het ijzer blokkeren, handig met kleine kindjes in de buurt. Weegt niet veel. Groot waterreservoir dat je kan bijvullen zonder machine af te zetten.

1979_Eef_D 15-09-2014
Geschreven voor: Philips GC9241

Review na 2 weken gebruik: dit is gewoon een goed stoomstrijkijzer.
Het strijkijzer is snel op temperatuur en strijkt vlot alle stoffen. Met mijn vorig stoomstrijkijzer kon ik niet alle stoffen strijken - met deze wel.
Lang gebruik (tot 2 uur). Ideaal voor mijn groot gezin vol smospotten :-)
Leeg is het ook relatief licht (voor zo'n toestel) en het heeft een handig blokkeersysteem zodat je het met 1 hand kan verplaatsen.
De ecostand geeft iets mindere resultaten op katoen.
Minpunt: het ligt iets minder goed in de hand dan mijn vorig strijkijzer

julieke79 06-09-2014
Geschreven voor: Philips GC9241

Ik ben het gewoon om met een simpel strijkijzer te strijkijzer en dan is dit echt een verademing, zo vlot, snel en simpel. Geen temperatuur aanpassen, niet telkens bijvullen dankzij een groot waterreservoir, gemakkelijk én veilig op te bergen, de mogelijkheid om heel gemakkelijk te ontkalken, al de plooien meteen glad gestreken, alleen het geluid daar moet ik wat aan wennen.