Rowenta RH9958 X-Force Flex 14.60 RH9958 Steelstofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta RH9958 X-Force Flex 14.60 RH9958 Steelstofzuiger op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,2

Pinkicious 10-03-2022

Handige steelstofzuiger

De rowenta steelstofzuiger is een goede steelstofzuiger met handige features. De plooibare steel is echt wel handig als je veel kasten hebt waar de hoogte van de borstel onder kan. Het licht aan de voet is ook super handig. De batterij op ecostand is ongeveer 1u wat goed is. Naar mate hogere zuigkracht nodig is, neemt de duur wel sterk af. De stofzuiger komt met veel handige accesoires. Ook is de rode boost trekker aan het handvat heel handig voor korte boostmomenten. Wat ik persoonlijk wel minder handig vind is het legen van het reservoir, aangezien je er eerst dan verschillende stukken uit moet halen.

Pluspunten

• Lichtje aan voet
  • Boost trekker

Minpunten

• Reservoir
  • Batterijduur in hogere zuigmodus

e********@h********** 10-03-2022

Handige steelstofzuiger

Heel tevreden over deze steelstofzuiger!
Heel krachtig en ideaal wanneer je huisdieren hebt, het opzetstuk maakt je zetel in no time terug haar vrij. Beweegt heel makkelijk waardoor het gebruik op trappen ook zeer makkelijk is. Zelfs bij de hoogste 'turbo' stand gaat de batterij lang genoeg mee. Het gewicht is wel wat wennen, aangezien het wat zwaarder aanvoelt dan een 'gewone' stofzuiger.

Pluspunten

• Mooi design
  • Krachtig

Minpunten

• Gewicht

Christel 08-03-2022

Een goede gezinsstofzuiger

Het is een goede gezinsstofzuiger. Het is bruikbaar op alle plaatsen in huis. Ook op de donkere plekjes kan je dankzij de lichtjes makkelijk overal bij.
De flex-arm is handig om onder kasten, salontafel en bed te gaan. Je hoeft je dan niet meer zo diep te bukken.
Nadeel is wel dat het wat zwaar wordt aan je armen als je lange tijd aan het stofzuigen bent.
Deze stofzuiger was bedoeld als extra stofzuiger/kruimeldief, maar de andere stofzuiger staat momenteel werkloos in de bergruimte. Hij kan dus perfect een gewone stofzuiger vervangen.

Pluspunten

• Flexibele arm is handig
  • Licht om ook donkere plekjes te stofzuigen
  • Ganse gezin gebruikt hem
  • Boostfunctie

Minpunten

• Zwaar na enige tijd
  • Nogal prijzig
  • Duurzaamheid ?
  • Lange haren moeilijker te verwijderen

petrake456 08-03-2022

design snoerloze stofzuiger maar helaas niet voor ons gezin

gebruiksvriendelijk maar niet voldoende voor ons gezin met een hond en 2 kinderen thuis hierdoor gebruiken we vaak de turbo en dan is hij veel te snel op, ook een 2de batterij is er helaas niet bij zodat je toch verder kan terwijl de andere oplaadt waardoor je toch alles in 1 keer kan stofzuigen, ik ben wel overtuigd van een steelstofzuiger en het gemak van snoerloos te stofzuigen

Pluspunten

• wendbaarheid
  • snoerloos
  • geluid op eco

Minpunten

• batterij op turbo snel leeg
  • zwaar in de hand

Kt 07-03-2022

Topper in het huishouden

Topproduct! Ik was aangenaam verrast door zijn enorme zuigkracht, de kruimeldief en accessoires zijn ook een meerwaarde. En het feit dat deze snoerloos is was voor mij ook super.. je hebt er ineens een kruimeldief bij en het toestel is zeer handig in gebruik oom om te wisselen van de opzetstukken. Ik zou deze iedereen aanbevelen. Echt een topper in het huishouden.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Zuigkracht

Minpunten

• Staat niet zelf

sannevda 05-03-2022

Krachtige steelstofzuiger

Deze steelstofzuiger is erg krachtig en ik ben zeer tevreden van de zuigkracht. hij zuigt op de maximum stand echt alle kruimels en kattenharen op, zelfs uit tapijtjes. Op die stand gaat de batterij net lang genoeg mee om het huis rond te gaan. Hij maakt dan wel behoorlijk wat lawaai. Op de ecostanden is hij veel stiller en gaat de batterij een pak langer mee. De stofzuiger komt met een heleboel accessoires waarvan er zeker handig zijn. Doordat ze niet aan de stofzuiger bevestigd zijn, merk ik wel dat ik ze weinig gebruik. Ik gebruik vooral het apparaat zelf als een soort van kruimeldief deluxe of met de stofzuigerstang om het huis snel door te gaan. Het is jammer dat het toestel niet op zichzelf kan blijven staan. Het kan wel aan de muur bevestigd worden. De stofzuiger ligt vrij zwaar in de hand door de motor bovenaan, wat even wennen is. Ik merk het nu echter al minder op dan in het begin. De steelstofzuiger heeft ons hier echt overtuigd van het gemak van snoerloos stofzuigen en is een echte meerwaarde in ons huishouden en gezin. Snel na de maaltijd op en onder de tafel, bijna dagelijks eens even snel het huis door. Je haalt hem sneller en gemakkelijker uit dan een gewone klassieke stofzuiger.

Pluspunten

• krachtig, goede zuigkracht
  • handig

Minpunten

• zwaar
  • batterij snel plat op maximumstand

Elke Reyn 04-03-2022

Aanrader voor dagelijks gebruik

Zeer wendbare stofzuiger. In het begin wat zwaar om te hanteren maar went snel. Heel handig dat je ziet hoe lang je kan stofzuigen in welk stand. De sofaborstel ook regelmatig gebruikt al en ook zeer tevreden van. Het enige wat ik wat jammer vind is dat de stofzuiger niet op zichzelf kan blijven rechtstaan. De muurbeugel lost dit wel handig op. Qua zuigkracht, wendbaarheid en gebruiksgemak wel een aanrader.

Pluspunten

• Zeer wendbaar
  • Felxibel
  • Tijdsindicatie gebruik per stand

Minpunten

• Blijft niet opzichzelf rechtstaan

k************@h********** 04-03-2022

een krachtpatser

Deze stofzuiger heeft enkele features die op het eerste zicht overbodig of stom lijken (denk aan de verlichting, de haartjes op de buis). Maar ze blijken superhandig. Je kan dus zonder er een mondje op te zetten je zetel en stoelen stofzuigen dankzij die handige ingebouwde mondjes. Zijn "trigger" om even snel turbo te gaan is super handig. Hij is zwaar maar je krijgt er wel veel power voor in de plaats. Hij zuigt alle troep onder tafel moeiteloos op zonder turbo te moeten gaan. De trap doe je gewoon zonder stok en hulpstukken dankzij de ingebouwde mondjes en spinnenwebben aan het plafond zijn ook geen probleem. Wij kunnen hem niet meer missen. De motor zit dichterbij dan bij een sledestofzuiger, maar toch valt het "lawaai" mee.

Pluspunten

• zeer krachtig
  • draadloos
  • muurbeugel biedt ook plaats voor de accoisoires

Minpunten

• blijft niet op zichzelf staan

KimM 03-03-2022

Top-steelstofzuiger

Deze steelstofzuiger is echt zen aanwinst in ons huishouden met 2 kleine kinderen, een kat en een hond. De kop is kleiner dan mijn vorige en wat boller. Dat hij wat kleiner is, is geen nadeel. Hij zuigt supergoed. De boller kant, dei wat hoger is dan een gemiddelde stofzuiger went ook wel. Handig dat de stang flexibel is voor onder de kast. Niet meer op de knieën dus! Het schempje waarop je kan zien hoeveel minuten je nog hebt is fantastich: heel duidelijk. Ook de zuigkrzcht die je op het scherm ziet is heel makkelijk. Ik was verbaasd dat ik in de ecomodus zo snel rond was met mijn werk. Ik vind die zuigkracht in de eco stand al heel goed. Ook de andere kopstukken zijn makkelijk in gebruik: sofa is in no time gedaan en het kleine stuk voor de trap gaat ook heel goed. En dan nog dat oplaadsysteem: stofzuiger weghangen en hij laadt op. Dus niet nog een batterij eruit halen en ergens anders weer I steken. Het grote en laatste pluspunt vind ik het opvangbakje: groot genoeg en heel makkelijk hanteerbaar. Ik vind het een geweldige stofzuiger en gebruik hem elke dag.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Flexibele stang
  • Gebruiksgemak
  • Resterende stofzuigminuten op scherm

david 03-03-2022

Doet wat hij moet doen!

Geweldige stofzuiger! doet wat hij moet doen, handig in gebruik en het extra 'miniatuur-borsteltje' voor huisdierharen werkt perfect!

Pluspunten

• hanteerbaarheid
  • batterij
  • kiesbare zuigkracht

Minpunten

• gewicht motorunit

Kevin 03-03-2022

krachtige steelstofzuiger met hoogstaande prestaties

Het toestel is eenvoudig in gebruik, heeft een goede zuigkracht, de bediening is heel makkelijk, de flexibele stang heeft het voordeel dat je zonder veel moeite onder de meubelstukken kan. Deze stang klikt ook gewoon terug vast bij het omhoog halen van de stofzuiger. Verder kan je deze ook snel als kruimeldief gebruiken. De extra hulpstukken zijn ook een meerwaarde voor de zetel uit te zuigen. De stofzuiger kan haar, zand en kruimels makkelijk aan, enkel niet op de opstart stand, je zal deze dus iets harder moeten zetten. De batterij gaat gemakkelijk een 30min mee enkel bij gebruik van de turbo stand slechts 10min. De turbo stand kan je oproepen door aan hendeltje te trekken en wordt uitgeschakeld vanaf je dit terug loslaat.
Het nadeel is dat bij gebruik op maximale zuigkracht (turbo) de stofzuiger redelijk wat lawaai maakt en dat deze iets meer weegt door de krachtige batterij.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • vlot opgeladen
  • eenvoudige bediening
  • geen afvalzak
  • flexibel inzetbaar

Minpunten

• geluid bij maximale zuigkracht
  • gewicht van door de batterij

SandraVerbelen 03-03-2022

+ maakt geen lawaai tijdens het opladen + batterij kan apart opgeladen en dus ook vervangen worden indien nodig + weinig lawaai + licht van gewicht + rubbertjes aan voet zijn handig voor als je ergens tegen botst - hoge voet waardoor ik onder veel meubels niet onder geraak - voet blijft soms ook vasthangen nadat ik hem even rechtop heb gezet - korte steel en niet uitschuifbaar - batterij is snel leeg. In eco + stand mijn hele huis kunnen doen en is op 20min gedaan. Voor veel mensen is dit niet voldoende denk ik - hij rammelt zo makkelijk, voelt goedkoop aan

a**********@h********** 03-03-2022

goed toestel om snel te stofzuigen

Ik heb deze stofzuiger nu al een paar keer gebruikt, en het is heel handig dat hij draadloos is. Ook heeft hij een enorme zuigkracht. De kattenharen verdwijnen als sneeuw voor de zon. Ook is het super handig dat er een lichtje aan zit, dan kan je onder de kasten ook goed zien. Minder goed vind ik dat hij nogal zwaar is, na een tijdje stofzuigen voel je het wel, en ook vind ik de bak moeilijk te legen, het openen gaat wel, maar het sluiten vind ik heel omslachtig. Dat had simpeler gekunnen. Ook vind ik de kruimelzuiger niet zo handig om de trap te stofzuigen, omdat ik door de grote opvangbak niet tussen de treden kan ermee.

Pluspunten

• draadloos
  • zuigkracht
  • wendbaarheid

Minpunten

• gewicht
  • reservoir ledigen is omslachtig

Claudia Uva 02-03-2022

Superkrachtige stofzuiger

Zeer fijne draadloze stofzuiger met een zeer goede zuigkracht! Ook voor de matten te stofzuigen vind ik hem heel goed. Het draadloze is fijn om de trappen te stofzuigen.
Doordat het een flexibile steel heeft kan je overal onderin zonder je te moeten bukken.
Het enigste nadeel aan dit toestel is dat het wat aan de zware kant is.

Pluspunten

• Draadloos
  • Flexibile steel
  • Perfect resultaat
  • Sterke zuigkracht

Minpunten

• Wat zwaar

r**************@h********** 02-03-2022

Handige steelstofzuiger

Veel mogelijkheden om te stofzuigen. Vaak op hoogste stand zetten is snel lege batterij. Doet wat het moet doen, maar dan vooral om tussendoor snel eens proper te maken. Als enigste stofzuiger zij ik nog een gewone stofzuiger zonder zak gaan.

Pluspunten

• Wendbaar
  • Aparte batterij, makkelijk om op te laden

juan332 02-03-2022

Must have

Wij komen van een loge luide bedrade stofzuiger. Wij zijn zeer tevreden over deze steelstofzuiger. Het is makkelijk in gebruik en onderhoud. We nemen hem bijna dagelijks in gebruik zeker na het eten om kruimels op te ruimen of een snel onder de zetel te gaan. Ik las dat er velen waren die het geluid erg luid vonden maar ik vind dit niet. Op de Eco stand kan je nog perfect een gesprek voeren of kan iemand zelf nog tv kijken. De batterij duur is ruim voldoende om snel eens een verdiep te doen. De opzet stukken hebben we allemaal al gebruikt enkel de animal borstel vinden we niet zo geweldig. De sofaborstel gebruiken wij veel liever en is veel effectiever lijkt ons. Minpunten voor ons zijn het gewicht en de led die niet veel helpt. Ook de grote borstelkop heeft geen gladde textuur waardoor je niet makkelijk langs plinten kan passeren.

Pluspunten

• flexibele arm
  • geluid
  • extra filter

Minpunten

• gewicht

SVH2480 02-03-2022

Flexibel met hoge zuigkracht

Sinds een week testen we de Rowenta X-Force 14.60 Flex en we zijn allen aangenaam verrast door de goede prestaties maar ook door de grote flexibilieit waardoor je gemakkelijk elk hoekje en kantje weet te vinden. Wat zijn volgens ons de voordelen:
- hoge zuigkracht
- batterij gaat lang bij ons meer dan lang genoeg om heel het huis te doen
- duidelijke scherm dat aangeeft op welke stand je zit en hoe de batterij nog geladen is
- je kan de buis aanpassen in lengte maar ook een hoek maken
- is geschikt voor elk type vloer

Pluspunten

• flexibel
  • zuigkracht
  • gemakkelijk gebruik

d*******@h********** 01-03-2022

Uitmuntend!

Vóór de X-force 14.60 Flex hadden we een gelijkaardige steelstofzuiger. Eens geïnstalleerd en volledig opgeladen... de eerste test. Man, wat een toestel! Ons tapijt, dat dagdagelijks onder handen moet genomen worden, werd in geen tijd quasi verlost van al het hondenhaar. De turbo power was niet nodig zelfs. Met de flexibele steel kan al het stof van onder onze tv-meubel opgezogen worden en dit... zonder te bukken! De turbo-power is echte power, zonder overdrijven. Tot in de kleinste hoekjes worden de pluisjes verwijderd. Op een stenen vloer, alsook op tapijt en laminaat... de X-force 14.60 Flex is voor alles bestemd. De kruimeldieffunctie is een handig item om vlug de achterbank en koffer van de auto onder handen te nemen. Ook het grote reservoir is efficiënt, het uitkuisen van de filter is gauw gebeurd. Met de verschillende wisselstukken ben je een pro in het huishouden! De X-force 14.60 Flex is naar mijn inziens een echte aanrader!

Pluspunten

• Flexibel
  • Enorme zuigkracht

Minpunten

• Geen

Sandra S. 01-03-2022

Fijn toestel, zeker ook geschikt voor dieren haren!

We gebruiken deze steelstofzuiger nu een 3-tal weken. Toestel is mooi vormgegeven, handig ook dat er een lichtje onderaan de stofzuiger zit, maar is voor ons niet echt een grote meerwaarde. Fijn dat je via het display ziet hoeveel minuten je hebt om te zuigen en dat er verschillende standen zijn. Zuigt zeer gemakkelijk de talrijke hondenharen op en de verschillende bijgeleverde accessoires zijn ook enorm handig! Minpunt vinden wij dat er veel handelingen moeten gebeuren om het reservoir te ledigen. Ook jammer dat het toestel niet zelfstandig kan blijven staan, maar al bij al zeer tevreden van deze Rowenta!

Pluspunten

• Flexibele stang
  • Digitaal display

Minpunten

• Reservoir moeilijk te ledigen
  • Blijft niet zelfstandig staan

s**********@g******** 01-03-2022

top product

Sinds een week gebruik ik de rowenta X-force steelstofzuiger. Ik had deze keuze veel eerder moeten maken. Niet langer zeulen met een traditionele stofzuiger om snel iets kleins weg te zuigen. Het verlichte mondstuk zorgt voor een goed zicht op al het mogelijke vuil op de grond. Zeker een pluspunt. Het kleine opzetstuk is heel handig om dierenharen weg te zuigen op een stoffen zetel.

Isabelle 01-03-2022

Soepel te gebruiken

Een gemakkelijk te gebruiken steelstofzuiger waarmee ik het volledig huis op een lichte stand kan stofzuigen. Heel tevreden ivm lange hondenharen. De borstel is gemakkelijk te reinigen. Met soepele bewegingen is hij leuk te gebruiken. In het begin vond ik hem zwaar, maar nu valt dit best mee. Op booster kracht kan he hem niet lang gebruiken. Zowel op langharig tapijt als gewoon zijn de hondenharen verdwenen na het stofzuigen op lichtere stand.

Pluspunten

• Soepel
  • Perfect met huisdieren

Minpunten

• Zwaar
  • Blijft niet staan

KevinH 01-03-2022

Super toestel met veel kracht

Wij mochten deze steelstofzuiger testen dankzij de insiders.
Super toestel met veel zuigkracht. Ook de flexibele plooibare buis is zeker een pluspunt om netjes en makkelijk onder de meubels te geraken. De batterijduur is zeker voldoende enkel op de hoogste turbo stand is deze sneller leeg.
De opvangbak is ook voldoende kwa grote en zeer makkelijk te ledigen.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Flexibel
  • Makkelijk te ledigen
  • Veel zuigkracht
  • Turbostand

Minpunten

• Kan niet zelfstandig staan
  • Batterijduur op boosterstand

Bart 01-03-2022

Veelbelovend, maar enigzins teleurstellend

veelbelovend maar enigszins teleurstellend. veel accessoires dat wel. maar het lichaam waar de motor en batterij zitten weegt nogal veel. daardoor is het niet altijd even eenvoudig werken. de batterij gaat op de hoogste stand ook niet lang mee. de verlichting aan de zuigmond is ook niet sterk genoeg en dus eigenlijk overbodig. de flex-stand daarentegen is dan wel weer praktisch. Zou ik deze kopen, neen..

Pluspunten

• flex-stand
  • veel accessoires

Minpunten

• zware motor
  • batterij snel leeg

Tine 01-03-2022

Fantastisch toestel

Bij levering van het toestel viel de doos meteen op. Deze bevat enkele mooie foto's en uitleg. Na het openen zie je meteen dat de stofzuiger goed verpakt zit. Het in elkaar zetten verloopt heel vlot. Er werd aangeraden om eerst de batterij volledig op te laden. Dit nam een drietal uurtjes in beslag en dan kun je, afhankelijk van de functie, een 60-tal minuten stofzuigen. Ik testte meteen de verschillende standen uit. Standaard staat deze ingesteld op ECO, wat ik persoonlijk krachtig genoeg vind om te stofzuigen. Maar je kan er ook voor kiezen om nog 2 krachtiger standen in te schakelen. Het display geeft meteen weer hoeveel minuten je in elke stand nog over hebt. De flexibele steel maakt het handig om onder stoelen en zetels te stofzuigen. De verschillende hulpstukken zijn ook zeer handig om bvb de plinten, lastig bereikbare plekjes of de kattenmand te stofzuigen. De stofzuiger is relatief stil in vergelijking met mijn andere toestel. Een minpuntje is dat de led-lampjes niet heel fel zijn en voor mij persoonlijk dus niet echt een meerwaarde bieden. Het toestel is ook nogal aan de zware kant, wat zorgt voor overbelasting van de pols. Het design van het toestel is erg goed bedacht. De filter is makkelijk schoon te houden en te vervangen. Je krijgt er al meteen een tweede filter bij, wat heel handig is als je hem eens wil afwassen. Zo is er voldoende tijd om te laten drogen, maar kun je toch meteen verder met stofzuigen.

Pluspunten

• wenkbaar
  • handig onder lage meubels
  • krachtig

Minpunten

• zwaar

d***@c******** 01-03-2022

Geweldige stofzuiger

Wat was ik blij om dit product te testen. Eindelijk iets waar ik al erg lang benieuwd naar was! Allereerst het design: het ziet er heel erg high tech uit. Dit terwijl niet alle onderdelen even sterk voelen (plastic) Het product is wel erg zwaar, hier moet ik even aan wennen. Het stofzuigen van harde vloeren gaat prima, ik kan overal makkelijk bij. Wel moet ik even wennen aan het zwenkbare. Als kruimeldief een topproduct, evenals de meubelstuk etc. Om een hoogpolig kleed te stofzuigen vind ik het wel erg zwaar, dit gaat toch echt wel een stukje makkelijker met gewoon een normale stofzuiger. Al met al, dik tevreden , vooral het draadloze en snelle oplaadtijd. Ik heb hem vergeleken online met een ander merk wat zelfs een stuk duurder is, behalve het zware gewicht scoort hij hetzelfde. Wij hebben dan ook besloten om het product te houden!

Pluspunten

• Snel oplaadbaar
  • Draadloos
  • Flexibel

Minpunten

• Zwaar