Dyson DC52 Complete parquet

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson DC52 Complete parquet op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,2

pjollekes 22-09-2015
Geschreven voor: Dyson DC52 Complete parquet

Wanneer het goed is mag het ook eens gezegd worden zoals reeds vermeld gemakkelijk in gebruik en alles proper

PENNRUUD 30-08-2015
Geschreven voor: Dyson DC52 Complete parquet

Machtige en krachtige stofzuiger - enig minpuntje er zou een lange borstel moeten geleverd worden om de zuigmonden ook effektief proper te krijgen.

Ingeborg70 06-06-2015
Geschreven voor: Dyson DC52 Complete parquet

De stofzuiger blijft z'n kracht houden. Is licht en compact en zitten verschillende opzetstukken bij. Het enig nadeel is dat als je hem leegt, dan dwarrelt de stof alle kanten op. Doordat ik hem buiten leeg in de container is dat een klein minuutje. Verder ben ik super tevreden!

Dyson 9 02-06-2015
Geschreven voor: Dyson DC52 Complete parquet

geweldig goed product, krachtige zuigkracht en gemakkelijk in gebruik. Waarom hebben we zo lang gewacht om een Dyson stofzuiger te kopen

poesinneke 31-05-2015
Geschreven voor: Dyson DC52 Complete parquet

na heel wat onderzoek voor de dyson gekozen, en is mijn beste keus geweest, zeer tevreden over. Dyson verliest echt geen zuigkracht en alle extra hulpstukken zijn zeer handig. Super tevreden

Dimimae 14-05-2015
Geschreven voor: Dyson DC52 Complete parquet

De Dyson had volgens een aantal testen de beste score. Dit heeft me doen overhalen om deze stofzuiger te kopen. Resultaten in ons huisgebruik bevestigen die testresultaten. Zeer tevreden over deze stofzuiger !

PENNRUUD 12-05-2015
Geschreven voor: Dyson DC52 Complete parquet

Reeds bijna alle merken gekocht doch dit is mijn beste koop !!!
doet alles tot in de puntjes - krachtig opzuig systeem - gewoon subliem - doet wat hij moet doen !

Sylvia1977 12-05-2015
Geschreven voor: Dyson DC52 Complete parquet

Dit is inmiddels mijn 3e dyson en wil niets anders meer. Zuigkracht is perfect. Deze gekozen vanwege de speciale "dierenharenverwijder" borstel, ideaal!

R0tterdam 12-05-2015
Geschreven voor: Dyson DC52 Complete parquet

Wij hebben de stofzuiger en steelstofzuiger gekocht, maar wat een super fijne dingen!
voor iedere klus een aparte borstel die makkelijk te veranderen is en hij zuigt als een gek!
Nooit meer een andere stofzuiger!!