Dyson DC52 Total Parquet

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson DC52 Total Parquet op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Hannehey 03-06-2015
Geschreven voor: Dyson DC52 Total Parquet

Een super stofzuiger! De slang is aan de korte kant vind ik persoonlijk. Daarnaast maakt het apparaat behoorlijk wat geluid. Dit weegt echter niet op tegen het overige gebruiksgemak. De stofzuiger zuigt prima. De meegeleverde hulpstukken zijn prima en simpel aan de stofzuiger te klikken. Al met al een apparaat wat ik nu al niet meer weg kan denken.

JanBosman 27-10-2014
Geschreven voor: Dyson DC52 Total Parquet

Deze stofzuiger is echt een must have als je in een groot huis woont met verschillende types vloer gaande van hout tot tapijt tot tegels! Hij gaat moeiteloos en met goed resultaat over alle vloertypes, echter doet hij dit wel met het nodige lawaai. Daarbovenop is hij nog eens vrij groot gebouwd, wat niet erg handig is in een appartement.

De stofzuiger maakt alles mooi proper, en doet alles wat je van een stofzuiger verwacht, maar maakt wel een vrij hard zuiggeluid. Echter is dit maar een klein minpuntje dat snel vergeten wordt eens je de kamer helemaal proper ziet.

Een aan te raden stofzuiger voor grotere huizen! Echter iets minder aan te raden voor appartementen vanwege zijn grootte en zijn luide volume.