Higol STD-68 X-ciser - reviews

• Comfort 10
  • Duurzaamheid
  • Gebruiksgemak 10
  • Vormgeving 10
Product een paar dagen in bezit
Ik heb deze fiets gekocht naar aanleiding van de goede review. Ik moet zeggen dat ik er erg tevreden mee ben.

vooral door de review heb ik deze gekocht dus vandaar dat ik er ook 1 plaats zodat toekomistige kopers er ook wellicht iets aan hebben.

Omdat ik niet veel via internet bestel heb ik eerst de winkel gebeld, zij stonden mij erg netjes te woord en gaven aan dat wanneer ik het voor 13 uur bestelde ik het de volgende dag al in huis zou hebben.

Gelijk besteld en ja, er werd netjes geleverd.

product monteren was erg simpel (dus zelfs voor een vrouw haha) hij ziet er erg flitsend uit (ik heb de rode gekozen) en is erg stabiel en ziet er degelijk uit. al met al een dikke 10!
Totaal score
Review score
  • Comfort 10
  • Duurzaamheid 9
  • Gebruiksgemak 10
  • Vormgeving 10
Product een half jaar in bezit
Nadat ik 1 jaar les heb gehad bij Sportschool “Club You” in Alblasserdam heb ik besloten zelf een spinbike aan te schaffen.

Toevallig kwam ik de Higol Spinbike tegen op het internet, erg toevallig want deze gebruiken ze op de sportschool ook.

De prijs van deze spinbike, die gebruikt word in de Sportschool, is erg goedkoop.

Zelfs mijn partner van 100 kg kan hier prima op fietsen.

Tot op heden ben ik erg tevreden over deze spinbike welke in nu ongeveer 6 maanden in bezit heb.

Het geld van de Sportschool heb ik na 6 maanden al bijna terug verdient