Higol STD-68 X-ciser - reviews

Gebruiksgemak
Vormgeving
Reviewer:
Score:

Ik heb deze fiets gekocht naar aanleiding van de goede review. Ik moet zeggen dat ik er erg tevreden mee ben.
vooral door de review heb ik deze gekocht dus vandaar dat ik er ook 1 plaats zodat toekomistige kopers er ook wellicht iets aan hebben.

Omdat ik niet veel via internet bestel heb ik eerst de winkel gebeld, zij stonden mij erg netjes te woord en gaven aan dat wanneer ik het voor 13 uur bestelde ik het de volgende dag al in huis zou hebben.
Gelijk besteld en ja, er werd netjes geleverd.

product monteren was erg simpel (dus zelfs voor een vrouw haha) hij ziet er erg flitsend uit (ik heb de rode gekozen) en is erg stabiel en ziet er degelijk uit. al met al een dikke 10!

Lees meer of reageer Reageer op deze review

Reviewer:
Score:

Nadat ik 1 jaar les heb gehad bij Sportschool “Club You” in Alblasserdam heb ik besloten zelf een spinbike aan te schaffen.
Toevallig kwam ik de Higol Spinbike tegen op het internet, erg toevallig want deze gebruiken ze op de sportschool ook.
De prijs van deze spinbike, die gebruikt word in de Sportschool, is erg goedkoop.
Zelfs mijn partner van 100 kg kan hier prima op fietsen.
Tot op heden ben ik erg tevreden over deze spinbike welke in nu ongeveer 6 maanden in bezit heb.

Het geld van de Sportschool heb ik na 6 maanden al bijna terug verdient

Lees meer of reageer Reageer op deze review

Prijzen
Winkel Beoordelingen Bezorgtijd Afhaalprijs Bezorgprijs
Standaard prijzen zijn inclusief bezorging
Fitnessmerken.nl
9.8 81 shopreviews Best beoordeeld
afhalen € 599,00 € 599,00 Meest gekozen Bekijk product
Prijsinformatie van shop

Morgen in huis. Als u de Higol STD-68 X-ciser Rood voor 16:00 bestelt, wordt hij de volgende werkdag geleverd. De Higol Spinbike X-ciser is ontwikkeld door het op de...

Levertijd

Voor 22:00 besteld? Morgen in huis!

Fitnessapparaat.nl
9.6 48 shopreviews
afhalen € 599,00 € 599,00 Bekijk product
Prijsinformatie van shop

Gratis fitnessbal bij de Higol STD-68 X-ciser Rood. Of een ander kado. Maak je eigen keuze. De Higol Spinbike X-ciser is ontwikkeld door het op de professionele markt bekende...

Levertijd

Voor 22:00 besteld? Morgen in huis!

Fitness import.nl
9.5 6 shopreviews
afhalen € 599,00 € 599,00 Bekijk product
Prijsinformatie van shop

Professionele Spinningbike Direct Uit Voorraad Higol STD-68 X-ciser (Rood)

Op werkdagen voor 12:00 betaald, morgen in huis