Samsung Galaxy Ace 0,158 GB / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 132 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Ace 0,158 GB / zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

C. la Fleur 17-06-2013

Iedere keer dezelfde problemen die hier geschreven worden, bij mij idem, heb een mail naar Samsung gestuurd, maar die komt met nikszeggende " oplossingen " zoals alle downloads naar de SD kaart zenden, dat doe ik dus altijd al,

Samsung gooit de kop in de nek en scheept de "gedupeerden" af met nietszeggende oplossingen, Wanneer Samsung nu met een update komt zodat alle apps op een SD kaart geplaatst kan worden kun je er nog wat mee, maar nee..., laat de klant maar in de kou staan, koop maar een nieuwe!..., triest!,

M.a.w. nooit nemen dit toestel!, ook niet bij een goedkoop abonnement!, het is meuk dat in de verste verten zijn geld niet waard is!, kijk verder, en vergeet dit r*tding!,

Jammer van die €190,-, ik zie het maar als een "bekeuring", ik kan er nog mee bellen en SMS'en en beknopt internetten, weggegooid geld!, Bah!.

C. la Fleur 21-02-2013

Een toestel die technisch redelijk is met een goede beeldkwaliteit, alleen de beperkte software en het wel hele magere interne geheugen maken er een slecht toestel van, het is mijn miskoop van de maand, kan het toestel niet meer ruilen, wanneer het toestel kapot gaat gooi ik het ding de vuilnisbak in en koop een toestel met geheugen dat meer bij de tijd is (>1gb of meer), ik had geen verstand van smartphones, nu weet ik wel beter, liggen laten het ding!, ouwe meuk!.

Consument12345 21-02-2013

Vervelend, in het vervolg eerst beter reviews lezen wellicht? De problemen van dit toestel zijn namelijk uitgebreid aan de orde in vele reviews (waaronder ook hier). Ik heb dit toestel via het werk en kan het om die reden geen miskoop noemen, maar zo voelt het alsnog wel. Meest waardeloze apparaat dat ik ooit gehad heb.