TomTom GO 60 EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TomTom GO 60 EU op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

Jef Broux 15-08-2017

Groot scherm

Geschreven voor: TomTom GO 60 EU

Als 68 jarige,kozen we voor groot scherm en voor kwaliteit: dus TomTom Go 60.
Installatie was moeilijk-synchro met onze Apple :soms doet ie het-meestal niet.

Pluspunten

• groot scherm
  • geluid goed
  • 3maanden gratis my drive
  • vinden onze weg

Minpunten

• in de zon niets meer zichtbaar
  • veel licht = idem
  • synchro met fone :problemen-doet t soms

rafke2007 02-09-2015
Geschreven voor: TomTom GO 60 EU

Nu een tomtom go 60 ,en moet zeggen is een miskoop betreffende mijn vorige tomtom xl iq routes. Zichtbaarheid bij helder weer zeer slecht. moet mijn tomtom afdekken met stukje papier om mijn beeld zichtbaar te maken . ook het rode straat aanduiding naar Blauw minder leesbaar. Tomtom is het mogelijk een nieuwe software te maken zoals de vorige. En gratis een update te kunnen nemen m.v.g. Rafael vdk

Celke62 08-08-2015
Geschreven voor: TomTom GO 60 EU

TomTom Go 60 gekocht,helderheid van het scherm s waardeloos, bij zonnig weer kun je niks zien onder het rijden. Alles geprobeert om het scherm helderde te maken maar stond al op maximum. TomTom terug gebracht naar de winkel. Bij de veel duurde toestellen wel beter scherm.Misschien dat ik ooit nog eens een TomTom koop als de kwaliteit van het scherm beter is.Blijf zolang mijn oude TomTom one XL tot dan gebruiken.

lou199 09-07-2015
Geschreven voor: TomTom GO 60 EU

Grote fout ! Barcelona-Sagrada familia: daar leidt het mij naar Kathedraal St. Eulalia op Plaça de la Seu.
Ellen spreekt prachtig nederlands maar Franse plaatsnamen zijn schabouwelijk. Of wat dacht U van Eudedepepion i.p.v.Perpignan ? en zo zijn er talloze foute uitspraken.Ik stel mij graag ter beschikking om de uitspraak op dat vlak bij te stellen.

RENODEYN Willy 20-12-2014
Geschreven voor: TomTom GO 60 EU

na mijn Go live 1005 is de Go 60 een duidelijke kwaliteitsvermindering; zuignap vast aan toestel, ds moeilijk te verwijderen !