Beats by Dr. Dre Solo HD zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beats by Dr. Dre Solo HD zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

JordeyBeats 31-08-2012

Heb de deze koptelefoon via htcbeats kunnen bestellen voor een redelijke prijs ( €89,- ) omdat ik een HTC One X heb gekocht. Wat me opvalt is dat deze met de Beats by Dr. Dre software die standaard op mijn htc is, erg goed klinkt! Geluiden klinken fantastisch, vooral de bas. Die klinkt mooi en zuiver. Geen overdreven bas gedreun maar mooi egaal.

Alleen op mijn computer vind ik het niet bijzonder.. Veel te vlak, het lijkt wel alsof het door middel van die software mooier gemaakt wordt. Mijn speakerset ( Logitech X530 ) klinkt fenomenaal in vergelijking met de Beats Solo. Jammer, had beter gekund maar goed.

Tip: Je moet je nieuwe koptelefoon minimaal 20 tot 40 uur laten afspelen ( niet achter elkaar ) voor dat je het volledige geluid ervaart.

Bij opening zat een klein gedeelte van de dubbelzijdige tape van het bovenkussentje aan 1 kant een beetje los. En het linker rode logo'tje van Beats ziet er beschadigd uit. Een beetje alsof de ondergrond niet goed gepolijst is, of dat de rode verf te heet is aangebracht.

Voor die prijs ( 89,- ) vindt ik dat hij een stuk beter uit de verf had kunnen komen. Ben ik blij dat ik niet de volle mep heb betaald..

Overal:
Prima ding! Zeker in combinatie met de beats software op mijn HTC One X. Maar mocht je een pocket koptelefoon kopen voor de normale prijs ( rond de €150,- ) zou ik even kijken bij Sennheiser of Sony. Die maken tegenwoordig ook modern en trendy uitziende koptelefoons en de kwaliteit van hun is voor mijn gevoel een stukje beter.