Braun Silk-épil 3 - 3170 epilator met 1 opzetstuk

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 3 - 3170 epilator met 1 opzetstuk op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

Ann B. 05-05-2018

Handig toestel voor het volledige lichaam

Deze epilator doet wat het belooft en dat is haartjes verwijderen vanaf de wortel. Het toestel is uitgerust met een smartlight en massageroller. De smartlight is erg handig om te zien wat je aan het doen bent. De massageroller belooft het ontharen minder pijnlijkt te maken, maar daar heb ik zelf niet veel van ondervonden. Wat de roller wél doet, is de haartjes goed positioneren zodat het epileren vlotter gaat en dat ook korte haartjes worden verwijderd.

Behalve de epilator, heeft het toestel ook een scheerkop en trimmer. Deze leveren prima werk en maakt dat je het toestel kan gebruiken voor het ganse lichaam. De scheerkop scheert verrassend glad. Het bijgeleverde schoonmaakborsteltje maakt dat je het toestel netjes kan reinigen na elk gebruik.

Het nadeel aan dit toestel is dat het niet op batterijen of een accu werkt. Hoewel het snoer vrij lang is, moet je toch steeds in de buurt van een stopcontact zitten om aan de slag te kunnen gaan. Ook is zo’n doos nogal onhandig om op te bergen, en zou een etui een meerwaarde kunnen bieden.

Ik heb dit toestel gratis ontvangen om het uit te testen en ben er tevreden over. Het is een prima toestel dat makkelijk is in gebruik, een goed resultaat levert, en compact is om mee te nemen.

Pluspunten

• compact
  • lichtje
  • epileert ook korte haartjes
  • goede scheerkop

Minpunten

• enkel via snoer
  • geen etui
  • blijft pijnlijk

worteltje2 17-04-2018

Degelijke epilator voor zijn prijs zonder extra’s

het lichtje zorgt dat je de haartjes schitterend ziet, ik mis alleen een kopje dat mooi de contouren volgt. De kabel is gemakkelijk lang. Het toestel ligt goed in de hand. Ik mis wel een etui om alles op te bergen.
Het epileren doet op den duur bijna geen pijn meer, zeker door de massage rollers. Goed product voor zijn prijs. Ik testte dit product gratis uit.

Pluspunten

• Lichtje
  • Lange kabel
  • Massagerollers

Minpunten

• Geen etui
  • Geen contouren volgen

Naomi Biegstraaten 17-04-2018

Onthaard niet goed

Ik heb deze epilator sinds een paar weken geprobeerd, maar zonder succes. Het epileren met dit apparaat doet geen pijn, maar dat komt hoogstwaarschijnlijk omdat mijn haartjes nauwelijks worden verwijdert. Ik heb dit product gratis ontvangen om uit te testen, maar jammer genoeg kan ik er niet veel goeds over kwijt. Ik had veel hoop, maar ik blijf toch bij mijn eerdere epilator.

Pluspunten

• Doet geen pijn

Minpunten

• Onthaard niet goed

Lene V 16-04-2018

Topapparaat!

Beste apparaat dat ik al had! Ligt goed in de hand. De massagerollers zorgen voor minder pijn. Het smartlight helpt om alle haartjes te zien, al had ik tot nu toe altijd al voldoende daglicht. De meerdere koppen zijn handig: zo kan je ook haartjes scheren of trimmen. Werkt goed: mijn benen hebben duidelijk al minder haartjes! Niet draadloos en kan niet tegen water. Apparaat ziet er ook goed uit en ligt goed in de hand. Ook geen opbergzakje. Als ik dit niet gratis had ontvangen, zou ik het apparaat zeker kopen!

Pluspunten

• Massagerollers
  • Smartlight
  • Meerdere koppen

Minpunten

• Geen opbergzakje
  • Niet draadloos

Kdw 14-04-2018

Een ontdekking!

Mijn ontharingsmethode was tot nu toe een simpel scheermesje. Toen ik een mail kregen om het Braun epileer apparaat te testen, was ik wel enthousiast om epileren te leren kennen.
Ik kwam tot de conclusie dat epileren efficiënter en beter is dan scheren. Vroeger moest ik 1 keer per week mijn benen scheren, het epileer apparaat nam ik pas na 3 weken terug vast om bij te werken!
Het felle lampje bovenop het toestelletje is heel handig. Het toestel ligt overigens goed in de hand ligt en is niet erg groot.
De eerste keer vond ik vrij pijnlijk, daarna ging het beter. Maar aan de gevoeligere zones ga ik voorlopig niet beginnen, lijkt me te pijnlijk.

Eigenlijk ben ik best tevreden met het apparaat en resultaat!

Pluspunten

• Efficiënt
  • Handig
  • Lampje op het toestel

Minpunten

• Aanvaardbaar pijnlijk

Sofie88 22-03-2018

Goede basisepilator

Ik heb de Silk-épil 3-170 nu enkele weken in gebruik. Het eerste wat mij opviel was het zeer luide geluid. Ik vind het eenvoudig in gebruik met 2 snelheden en makkelijk proper te maken omdat alle onderdelen simpel uit elkaar te klikken zijn. De epilator ligt goed in de hand en is een lichtgewicht. Het smart light maakt de haartjes goed zichtbaar zodat je er geen over het hoofd ziet. Het grootste minpunt van dit toestel is dat het niet draadloos is en niet onder de douche te gebruiken is, daarentegen heeft het wel een lang snoer ter compensatie. Ik raad aan om vooraf goed te scrubben voor het gladste resultaat, want het toestel heeft het wat moeilijk met stoppeltjes. Als je je niet stoort aan het luide geluid is het een goede epilator om voor het eerst te epileren. Prijs-kwaliteit heel goed. Ik heb dit toestel gratis gekregen om te testen. Ik zou zelf voor een hoger model (hogere serie) gaan, maar wel voor Braun kiezen.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Makkelijk proper te maken
  • 2 snelheden
  • Lang snoer
  • Lampje

Minpunten

• Niet draadloos
  • Luidruchtig
  • Geen etui erbij
  • Niet onder de douche
  • Niet zo goed bij stoppeltjes