• Bewaar
  • Print
Review:
Wil b
19-11-2012
Zelf heb ik al diverse lekkere broden gebakken ,en het gaat heel makkelijk ,programma kiezen het meel enz erin en klaar .
Wat is dat een lekkere lucht als je s,morgens opstaat en er is brood gebakken ,en daardoor een heerlijk ontbijtje ,vooral de korst is zo lekker knapperig en het brood smaakt veel lekkerder als van de bakker .
Een bijkomstigheid ,ik heb last van pds en heb sinds ik zelf brood bak geen buikpijn meer gehad toeval ???ik denk het niet ,haal meel bij de molen dat weer wel .
Deze machine is zo mooi ,dat ik hem gewoon in de keuken hebt staan ,inderdaad wordt in de laatste 50 minuten de buitenkant heet doordat hij dan staat te bakken ,heb dat overdag uitgeprobeerd .
Degelijkheid weet ik nog niet ,maar ik hoop er lang plezier van te hebben natuurlijk .
Heb gelezen over het energie verbruik en dat is 0,25 euro cent per bakbeurt dus dat valt ook wel mee .

Groeten Wil.
Totaal 10
5 sterren

• Gebruiksgemak
  • Mogelijkheden
  • Degelijkheid
Eerdere review [ Review 7 van 17 ] Latere review
Top 5 aanbieders met de laagste prijs

€ 180,99 Bekijk
  Naar alle prijzen
Sluiten

Extra beveiliging

Om misbruik te voorkomen mag deze actie maar beperkt worden gebruikt. Deze blokkade wordt over seconden weer opgeheven. Probeer het dan opnieuw.