De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Arlo Arlo Essential Beveiligingscamera voor buiten & 2 Verstelbare bevestiging, 2-pack op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Nick 14-05-2024

Prima camera's

Het pakket bevat twee camera's met prima beeldkwaliteit. De cameras zijn compact, eenvoudig te installeren en vallen niet heel erg op. Het beeld is scherp en helder genoeg zowel overdag als 's nachts. Ze zijn makkelijk te monteren en het koppelen aan de app is snel gedaan. Er zijn twee kleine negatieve puntjes. De noodzaak voor een wifi signaal, wat je buiten misschien niet overal hebt. En de accu die praktisch elke 3 maanden opgeladen moet worden. Op zich valt dat mee, maar als beveiligingscamera's heb ik ze op een plek geplaatst die niet direct toegankelijk is. Dit kan je oplossen door een speciaal zonnepaneeltje te kopen en te koppelen, maar dat kost nog ongeveer €50 per camera.
Opslaan van beelden kan in de cloud via een abonnement of met een losse Arlo Home kit.

Ik raad deze camera's zeker aan.