Amslod - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Amslod.

Deze score is gebaseerd op 216 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Willy Hermans 24-08-2023

Goede dag, wij zijn heel vriendelijk behandeld in Eindhoven in de winkel, maar de AMSLOD fietsen die vallen heel erg tegen mijn fiets is nu 8 maanden oud en ik zit te wachten op de 3 nieuwe motor. Als ik kon zou ik de koop willen ontbinden. De monteur probeerd alles om de fiets goed te krijgen. En als laatste heb ik nu een fout melding code 04, is de gashendel is stuk, heb geen gashendel. Hoe moet het als de garantie voorbij is, dan word het wel een hele kostbare fiets. En de tweede fiets hadden we ook nooit meer gekocht als we dit hadden geweten.
Fredjes 01-09-2023

Mijn fiets is vandaag (01-09-2023) vervangen voor een nieuw exemplaar. Ik hoop dat de deze beter als de eerste.

Marco Smits 23-08-2023

Wij hebben onze fietsen gekocht in het filiaal van Winkelcentrum Woensel in Eindhoven en zijn daar goed geholpen. Wij hadden geen afspraak maar hebben toch direct een proefrit kunnen maken en hebben ook meteen de deal gesloten onder het genot van een kopje koffie.

Ninteman 21-08-2023

Ik vond de winkelverkoper zeer vriendelijk en nam de tijd voor ons met alle uitleg die hij gaf over de fiets en de proefrit die we maakten.
We waren meteen enthousiast over de fietsen!
Ondanks dat de winkel behoorlijk druk werd.
Over de bezorging vd fiets was heel snel ! Alleen jammer dat wij geen fiets ritje op de fiets konden maken omdat allebei de batterijen leeg geleverd waren, dat vond ik erg jammer. Bleek dat ze fietsen al lang in het magazijn stonden?
De winkel was in almere

Paul 18-08-2023

Op 8 juli twee fietsen gekocht bij de amslod vestiging in Rotterdam.
Zijn daar door medewerker goed ontvangen en hij heeft ons op twee fietsen laten proefrijden.
Eenmaal terug van het rijden waren we meteen verkocht.
Zijn verder goed geholpen met het kiezen van de fietsen. We hebben gekozen voor de Wellington.
Al met al een prima aanrader voor iedereen.

Arie van Diepen 18-08-2023

Het is een overzichtelijke winkel met vriendelijke verkoper met heel veel verschillende fietsen en met een duidelijke uitleg

Jan 17-08-2023

Ik was op zoek naar een jonge betrouwbare E-bike met een forse accu. Bij Amslod vond ik iets dergelijks, gesproken met de verkoper,die mij uitstekend uitlegde hoe de bediening was met een proefritten erbij. Alles kwam zeer betrouwbaar over en heb direct een Amslod York MR 600 gekocht. Met garantie ! Dat was ongeveer 4 weken geleden. Inmiddels wat ervaring opgedaan met de Amslod. De fiets bevalt uitstekend, uit alles voel je de uitzonderlijke kwaliteit van dit product. Een absolute aanrader !!!

h. van kessel 17-08-2023

Wij kwamen is de winkel amslot in Meppel. Er waren geen klanten aanwezig in de winkel. De verkoper heeft duidelijk uitleg geven over de amslod fietsen. we wouden twee fietsen proberen om proef te fietsen. De fiets van mijn vrouw beviel haar niet. Ze kwam niet met haar voeten op te grond.. Diverse aanpassingen gedaan op te fiets voordat we gingenfietsen. Mijn vrouw had een klacht over haar zadel dus werd er een andere zadel erbij gehaald en op de goede hoogte afgesteld. Na diverse proef fietsen een bestelling gedaan met diverse accessoires. Uitstekede verkoper.
De fietsen werden afgeleverd ruim schoots voor de aflever datum.

Zal deze winkel zeker bij andere aanbevelen. 17-08-2023

Zeer tevreden met deze winkel. Zeer goed geholpen door vriendelijke verkoper. Zeer duidelijk met uitleg en informatie. Fijne proefrit gemaakt. Goede keuze om hier n fiets te kopen.

Mar Rotteveel 17-08-2023

deze man is met hart en ziel verkoper.
4 jaar geleden verkocht hij mijn eerste fiets al.

Ron 16-08-2023

Tijdens onze vakantie in Spier gebeurde er door onze schuld een vervelend ongelukje met de accu van de E-Bike. Was onklaar geraakt.
Daarom op bezoek geweest bij Amslod in Meppel.
Er moest een nieuwe accu worden aangeschaft. Dat vonden we te prijzig. Na wat praten met de verkoper zijn diverse E-Bikes door ons getest. We hadden onze keus gemaakt. Na een nachtje slapen zijn we teruggegaan naar Amslod. Onderhandelingen gestart en hebben uiteindelijk twee nieuwe E-Bikes met middenmoter gekocht. We zijn keurig behandeld door zowel de verkoper als de gastvrouw. Korte tijd later zijn conform afspraak de fietsen geleverd. Na een aantal dagen fietsen traden er een paar probleempjes op. Amslod gebeld en kort daarna verscheen een monteur. Er moesten een paar onderdelen besteld worden. Volgende week (23-08) worden de zaken opgelost.
Na de verkoop van de E-Bikes zijn we gebeld om de tevredenheid te controleren. Deze after-sales heb ik gewaardeerd. Zelfs mijn suggesties ter verbetering van de kwaliteit zouden worden meegenomen. Prima!

Marjan 16-08-2023

We hebben een Trent en een Kent fiets van Amslod gekocht. Ze zijn prachtig en fietsen heerlijk. De fietsen zijn heel compleet uitgerust en voelen stevig en stabiel. De service van Amslod is heel goed. Wij zijn er ontzettend blij mee!

Jo v.d.Meijden 16-08-2023

Ik heb gekozen, omdat familie zeer tevreden was. Na het bezoek aan de winkel was ik zeer tevreden over de verkopers.
Een fiets gekocht en bezorging op afgesproken tijd. Na 575 km fietsen ben ik tevreden over de fiets. Enkele punten zijn voor verbetering vatbaar en bespreek ik met de monteur.

Jolanda 16-08-2023

Deskundig advies
Afspraken worden nagekomen
Fiets is goed en er is niks te veel gezegd

Laura 16-08-2023

Wij hebben onlangs twee Amslod fietsen gekocht. In de winkel in Boz er vriendelijk te woord gestaan en goede adviezen gekegen waarna wij een proefrit mochten maken waarheen we wilde.
Snelle levering , nette bezorgers.
Fietsen rijden fantastisch.
Kortom een juiste keuze geweest om voor het merk Amslod te kiezen.
We hopen langere tijd te mogen genieten van onze aankoop.

Wim 16-08-2023

Keurig geholpen lieten je ook rustig even kijken en onderling overleggen voordat we het gesprek ingingen. Verschillende modellen kunnen uitproberen.

Danny 16-08-2023

Wij hebben onze fiets gekocht terwijl wij op vakantie waren in Zeeland. Wij gingen gewoon even ‘kijken’. De super vriendelijke verkoper heeft ons uitstekend ingelicht over de verschillende fietsen. Wij kochten dan ook gelijk twee e-bikes. Ze werden netjes aan huis geleverd , ook met de nodige uitleg. Nu hebben wij bijna 500 km gereden en moet er een afspraak gemaakt worden voor de eerste servicebeurt. Ben benieuwd. Tot nog toe super tevreden met onze aanschaf!

Ben van der Worp 15-08-2023

Van alle modellen fietsen is er een aanwezig waar je direct een proefritje op kan maken. De verkoper was heel behulpzaam zeer enthousiast. Deze winkel hebben wij gekozen omdat deze het dichts bij huis was.

Kivits 14-08-2023

Amslod in Eindhoven. Na het proefrijden een goede uitleg gehad wat voor mij het beste was. Goede inruil en de bezorging was prima. Alles uit gelegd. Ben dik tevreden.

Mw. Tulaseket-Renjaan 14-08-2023

Wij worden goed geholpen door de mederwerker van de fietswinkel Amslod te Den Bosch. Mijn man en ik mogen zelfs een proefritje maken op deze fietsen. Hij heeft goede en duidelijke advies gegeven.
De levering was vrij snel gegaan, daarom zijn wij zeer tevreden. Ook het regelen van de verzekeringen ging vrij goed. Bij de levering van de fietsen gaat de verzekering in terwijl de verzekeringspapieren nog niet binnen zijn. Zo kunnen wij gelijk gaan fietsen. Dit is echt top.
En wat betreft het ondehoud van de fietsen zijn wij heel dik tevreden.

Merlo Mathieu 13-08-2023

Vriendelijk en professioneel onthaal door de verkoper. Veel technische uitleg over de fiets en over het gebruik van de fiets.
Bij het eerste technisch onderhoud . Een vriendelijke technieker die zijn vak kent en ook bereid is om alle mogelijke vragen te beantwoorden.
Zeer tevreden .

Sandra van de ven 12-08-2023

Heel leuk ontvangen in de winkel. Proefrit gemaakt. Hij gaf alle opties door en vond mijn besluit helemaal goed, terwijl ik bijvoorbeeld geen verzekering daar heb afgesloten. Geen opdringerig gedrag maar gewoon fijn.

ben bartels 12-08-2023

makkelijk berijkbaar leuke verkoper heeft verstand van zaken en is zeervriendelijk. laat verschilende modellen zien en legt uit wat de verschillen zijn.

Ashok 11-08-2023

Goed geadviseerd en vriendelijk geholpen in het maken van een keuze door de Amslod medewerker in Almere.
Fiets is gekocht voor mijn zoon. Hij is zeer tevreden hiermee.

Albert 11-08-2023

We hebben onze fiets in Delft gekocht. Een eerlijke verkoper lichtte ons eerlijk in w.b.t de voor en nadelen. Na een lange proefrit waren we er wel uit welke fiets het beste paste. De fiets werd op tijd en vakkundig afgeleverd door een vriendelijke en kundige man.

Gélise 11-08-2023

Een tijdje terug heb ik een nieuwe fiets gekocht bij Amslod. Ik ben vriendelijk geholpen in de showroom, de eerste indruk was hierdoor goed. Na het maken van de proefrit was ik gelijk enthousiast.

De eerste kilometers op mijn fiets heb ik als zeer prettig ervaren, een Amslod fiets is daarom ook zeker een aanrader!!