Bose SoundLink Wireless Mobile Speaker zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bose SoundLink Wireless Mobile Speaker zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Pierre Pieter Pierrot 23-03-2014

Na aankoop v de mini , kochten wij nu ook de soundlink III : verbazend geluid op beide. In huis via de router, buiten huis via 3G. Tablet of IPhone : het werkt vlekkeloos. Gebruik je een reflectie of een weerkaatsing pas dan is muziek beluisteren weer verslavend.

David G 23-11-2012

Mooi en kwalitatief goede bluetooth speaker. Oorspronkelijk gekocht om in de badkamer muziek te hebben vanuit mijn smart phone. Tegenwoordig neem ik het toestel steeds mee op business trips. Pairen is een fluitje van een cent of het nu een smart phone of laptop betreft.
Volume is ruime voldoende. Kwaliteit is van nature heel goed. Je moet wel opletten dat de instellingen op je brontoestel correct zijn. Een te zware bass instelling aan bron resulteert in een doffe klank. Het toestel tegen een muur zetten resulteert in hetzelfde doffe geluid. Hou je rekening met bovenstaande 2 tips, komt er een mooi warm geluid uit de speaker.