Samsung Galaxy Tab 3 10,1 inch / wit / 16 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 944 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab 3 10,1 inch / wit / 16 GB op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Karine 16-04-2014

Ik heb de tab3 nu enkele maanden en ben er heel tevreden over.
Scherm is prima en de batterij gaat toch best lang mee.
De vergelijking met de Ipad gaat voor mij niet op daar de Ipad enkele maanden geleden 400 euro koste en ik de tab3 gekocht heb voor 216 euro. Dus voor die prijs kan je weinig beter vinden.

glennvd 19-02-2014

Deze tablet is een lachertje.
Punten van ergernis :
- switchen van kleuren (ja ik weet waar ik mee bezig ben) te pas en te onpas.
- lage batterijduur
- connectie aan tablet zelf is gewoon een rotdesign, zit er nu al los in en breekt gegarandeerd af binnen afzienbare tijd. Kreeg de lader er al niet in vandaag, lipje zit al geplooid terwijl ik zeeeeeer voorzichtig omspring met electronica.
- traag......traaag.....traaaaaaaaaaaaaaaaaag

arghh
Tab2.0 scoort bij mij ruim een 8 , maar deze handel is niet eens de helft waard als je het mij vraagt.

Voor die prijs verwacht ik een degelijk werkend scherm (qua kleurkwaliteit) een degelijke batterij en een deftig laadpunt met een draaad die liefst ook iets langer is dan 10cm !!!!!!!!!!!!!