TomTom Start 25 M Europe 45

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TomTom Start 25 M Europe 45 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Marleendr 15-10-2013
Geschreven voor: TomTom Start 25 M Europe 45

Wij hadden al een paar jaar een andere TOM TOM, maar omdat deze een lifetime kaartupdate had, hebben we deze TOMTOM start 25 gekocht en zijn hier heel tevreden over. Ook omdat hij heel Europe weergeeft en dit onze andere TOM TOM niet had.
Hebben hem nog niet zo lang, maar weet zeker dat dit een goede beslissing was om deze nieuwere aan te kopen.

Ghourba 15-10-2013
Geschreven voor: TomTom Start 25 M Europe 45

hele goede gps,heel praktish mat die automatische update van kaarten,simpel in de behandeling.Klare beeld en heeft een duidelijke klank,echt aan aanrader !

Mouske1984 15-10-2013
Geschreven voor: TomTom Start 25 M Europe 45

Superblij met onze tomtom. Geeft alles heel duidelijk en snel aan. Onmisbaar voor als we ergens naartoe gaan. En natuurlijk een pluspunt dat je gratis updates krijgt.

Joihn 15-10-2013
Geschreven voor: TomTom Start 25 M Europe 45

ik heb geen enkele opmerking over dit vtoestel. Mijn oud toestel was aan vervanging toe, dus ik ben het Tomtom toestel al gewoon.
Zonder problemen de favorieten van het oud toestel overgezet zodat de nieuwe direct startklaar was.
1 minpuntje is dat het knopje om het toestel aan en af te zetten achteraan zit... schoonheid heeft zijn prijs denk ik dan

groenendiek 15-10-2013

usb kabel uittrekken en het toestel gaat uit