Samsung Galaxy S III 16 GB / blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 138 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S III 16 GB / blauw op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

elvira T 31-08-2012

Ook hier problemen met het glas.
toestel is nooit gevallen, altijd in een hoesje, niet in de kontzak dus geen druk op geweest..
en plotseling het scherm kapot aan beide zijkanten aan de boven kant 2 half ronde barsten.

agittunc 03-05-2013

ik vind dit wel heel raar, hoe die beschadigd wordt. ik heb een samsung galaxy s1 gehad en daarmee nooit problemen mee gehad. en ook niet met de s3. je hebt waarschijnlijk ergens tegenaangelopen.

Michiels Paul 26-07-2012

Ik heb dit toestel enkele dagen in gebruik.
Op gebied van functionaliteit en vormgeving behoort dit toestel tot de top, maar helaas laat de degelijkheid van het apparaat duidelijk te wensen over en vind ik het niet geschikt voor dagelijks gebruik! Na amper 3 dagen gebruik stelde ik een gebroken scherm vast. Het toestel is nooit gevallen en steeds met de beste zorg behandeld. Voor reparatie van het scherm rekent Samsung 279 € aan... en blijkbaar ben ik niet de enige gebruiker met deze klacht!

Martijn75 31-07-2012

Niet geschikt voor dagelijks gebruik?? Kom op zeg, we hebben het hier over een van de beste, zo niet DE beste smartphone ter wereld! Als die niet voor dagelijks gebruik is weet ik het ook niet meer!

Denk dat je gewoon pech hebt gehad, raar gevallen neem ik aan, zonder beschermcase? Die van mij is ook al 2 keer gevallen maar mijn siliconen case beschermt hem goed.

Wees sowieso maar blij dat je niet voor de iphone 4s hebt gekozen, want dat is het meest kwetsbare toestel van dit moment. Dat scherm breekt al bijna als je hem te hard op tafel neerlegt!

jaysiea 14-08-2012

Inderdaad Paul,

Helaas behoor ik ook tot de groep die last heeft van gebroken/barsten in het scherm. Helaas heeft repareren onder de garantie geen zin. Zij beroepen zich op stoot/val schade. Terwijl telefoon aan buitenzijde perfect en is geen enkele beschadiging te zien is. Kortom dus een reparatie van circa € 200,-. Bij het reparatiecentrum aangekomen bleek ook ik niet de enige met problemen met het scherm. De reparateur had er al verscheidenen liggen gerepareerd en ongerepareerd. @ Martijn75, ik vind je wel erg kort door de bocht gaan door nu al te zeggen dat het het beste toestel ter wereld is. Als je namelijk zou kijken. Dan weet ook dat de Galaxy s3 veel problemen heeft met het scherm en gewoon in het geheel met de behuizing/scherm. Het toestel is gewoon behoorlijk kwetsbaar daar door.

SemKallen 17-08-2012

Beste Michiels Paul,

Heb inmiddels ook 2 weken de S3. Het is inderdaad een prachtig apparaat.
Maar ook ik heb op nu al een compleet kapot scherm. Barsten van links naar rechts en van boven tot onder.
Ik heb gewoon een hoesje dus dat kan het excuus niet zijn.

Hoe heb jij de barst in je scherm opgelost? Ik heb inderdaad bij Geek Squad geinformeerd en daar blijkt de reparatie €275 te bedragen.

Mocht jij nog een geniale oplossing hebben voor reparatie, dan hoor ik graag van je.