Akai ACAD100N

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Akai ACAD100N op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Audio liefhebber 05-09-2012
Geschreven voor: Akai ACAD100N

Ik heb nog al bijna 2 jaar deze Akai alleskunner en ben er echt heel erg over te spreken. Het installaren was een fluitje van cent. De handleiding is duidelijk. Verder kun je zo'n beetje alle mediadragers hiermee afspelen. De bluetooth werkt perfect en ook als je een tijdelijk toestel hebt, het pairen hiermee is zo gepiept. Menu's zijn duidelijk en logisch opgezet. Veel is naar eigen voorkeur in te stellen om zo het geluid naar eigen smaak in te regelen.Ook gebruik ik een extern display zodat de kinderen achterin naar een DVD kunnen kijken, en heb ik een externe camera aangesloten voor achteruitrijden... heel handig.Het touchscreen scherm werkt goed.

Het navigatie systeem is snel en accuraat, de stem is duidelijk en goed verstaanbaar, en was er zeker van onder de indruk in het begin. Nu begin ik te merken dat onze wegen de laatste jaren aangepast zijn en dat de software best een keer ge-update mag worden. Alles bij elkaar; een aanrader voor mensen die slechts een 1-din inbouwmogelijkheid hebben en toch een media/navigatie/handsfree apparaat willen hebben en tijdens het rijden en navigeren naar hun voorkeur willen luisteren (radio, cd, dvd of usb).