Foto de Vakman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto de Vakman.

Foto de Vakman stelt zich voor

Welkom bij fotodevakman.nl! Al 50 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs. Wij printen uw foto’s in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke ‘Fotofun’-artikelen. Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft. In Uden verkozen tot Ondernemer van het jaar vanwege de succesvolle online/offline combinatie. Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Deze score is berekend op basis van 192 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Janine 10-01-2021

Voor de eerste keer hier iets besteld, omdat het de enige plek was die dit product verkocht. Duidelijke site, gebruiksvriendelijk, en goede service. De bestelling kwam op de juiste datum en binnen het aangegeven tijdvak binnen. De gratis aangeboden kopersbescherming was eveneens een prettige toevoeging. Al om al tevreden!

Cora Deutekom 12-12-2020

Al mijn fotoproducten koop ik bij Foto de Vakman. Altijd behulpzaam bij vragen en een supergoede service met het leveren. Ook met inruil van producten bieden ze een zeer gunstige prijs. Ik beveel Foto de Vakman dan ook bij iedereen aan.

Karine Heinen 09-12-2020

We hadden een canon fototoestel gekregen, maar nog geen lens die aan onze eisen kon voldoen. In de winkel werd ik prima geadviseerd over kosten, de mogelijkheden, de verschillen etc. Er werd echt de tijd genomen en diverse lensen werden getoond. Hebben de lens gelijk in gebruik genomen en ook mijn echtgenoot is er erg tevreden over

Ad 09-12-2020

Prima service en communicatie over de voortgang van de bestelling. Netjes verpakte zending. Prima

Lute 07-12-2020

Wederom prima levering van inmiddels mijn nieuwe lens. Zeer tevreden, alleen levering vertraagd door drukte bij postnl.

Willy Smits 06-12-2020

Had een adapter voor statief besteld. Snel en volgens afspraak geleverd zoals gewend van Foto de Vakman. Ook mijn oude en huidige camera's en andere accessoires komen van Foto de Vakman. Wordt goed geïnformeerd en krijg nette prijs.

Marco 04-12-2020

Ik ben met name in de winkel geweest waarbij de grote vakkennis opvallend is. Ook de enkele internet bestellingen zijn snel en correct afgehandeld. Zonder meer aan te raden en ook concurrerend in prijs. Geen deel van een grote keten.

Christian 04-12-2020

Ik heb 's morgens een camera besteld, 's avonds werd 'ie al geleverd! Super snel dus. Ik kocht alleen een body, omdat ik al lenzen had. Toen ik de camera kreeg, bleken de lenzen niet te passen. Ik kon wel een adapter bestellen, maar dat wilde ik niet. Ik heb de camera teruggebracht naar een winkel en kreeg de dag daarna mijn geld al terug. De e-mails die ik kreeg n.a.v. mijn retournering waren vriendelijk. De verkoper in de winkel was wat minder vriendelijk, maar al met al ben ik zeer tevreden over het gehele proces.

michiel 03-12-2020

Prima afhandeling van de order. Dat de levering te laat gedaan werd, komt voor rekening van PTT post.

Dick van Egmond 03-12-2020

De bestelling was niet voorradig en ik kreeg gelijk een mailtje dat het iets later kwam.
Inmiddels snel ontvangen,ik ben zeer tevreden.

Arie 02-12-2020

Foto De Vakman kende ik alleen via internet, ik had er nog nooit iets besteld. Zoals menig ander ben ik ook een koopjesjager. Mijn oog viel op een zeer scherp geprijsd objectief, waar ik al een tijdje naar op zoek was, op de site van Foto De Vakman. De reviews van deze winkel zijn zeer goed. Maar uiteindelijk heeft het informatieve filmpje op internet van Foto De Vakman over dit objectief mij doen besluiten het hier te kopen. Samen met de cashback actie van de fabrikant kon ik dit aanbod niet laten lopen. Wat mij wel verbaasde was het feit dat tijdens het bestelproces na invoer van de postcode, mijn adres niet herkend werd. Uiteindelijk kon ik na invoer van mijn adres de bestelprocedure eenvoudig afronden. De levering van het product was zeer snel en het product was erg goed verpakt. Ik ben dik tevreden en zal hier zeker weer bestellen.

Cynthia Veldmeijer 01-12-2020

Ik ben niet bepaald blij. Op de homepage staat gewoon dat de camera beschikbaar is. Alleen als je op het product klikt zie dat hij niet beschikbaar is en dus een 3/4 weken moet wachten op de nieuwe levering. Voor de rest is de service wel okey.

Erik 30-11-2020

Foto De Vakman, is voor mij de winkel waar ik mijn fotografiespullen altijd aanschaf. Deskundig advies, gecombineerd met een goede prijsstelling. Ik heb nog niet meegemaakt dat een artikel niet op voorraad was. Vaak ga ik zelf naar de winkel, maar een enkele keer laat ik het thuisbezorgen en meestal een dag later geleverd. Topbedrijf!

Bram Heus 30-11-2020

Duidelijke communicate, eerlijke prijs en nette webshop!
Blij dat ik jullie gevonden heb.

Floran 27-11-2020

Vlotte reacties en goed bereikbaar. Telefonisch goede informatie gekregen voor mijn keuze. Diezelfde dag zat het nog in een doos en was het aan de bezorgdienst overgelaten. Jammer dat de bezorgdienst mijn totale ervaring heeft beïnvloed. Gelukkig zijn ze afgestapt van DHL! De service van Foto de Vakman was verder super!

Wim 26-11-2020

Duidelijke website en eenvoudige bestelprocedure. Daarnaast een correcte afhandeling en vlotte levering. Kwam bij Foto de Vakman terecht omdat zij als één van de weinigen de door mij gewenste printer konden leveren. Het was dus een nieuwe ervaring maar het resultaat was zeer positief.

Dylan 24-11-2020

Goede service en een ruim assortiment zowel online als in de fysieke winkels.

Maikel 14-11-2020

2 lezen gekocht bij Foto de Vakman voor betere prijs dan andere winkels. Ze bleken maar 1 lens op voorraad te hebben, maar binnen 1,5 uur wordt ik hier door hun al over benaderd met de vraag of ik wilde wachten op de 2e of alvast de 1e opgestuurd wilde hebben. En heel snel daarna was de eerste lens (op mijn verzoek) al verzonden! Ook de 2e lens was een paar dagen later al op voorraad en werd ook weer snel verzonden.

Erik 13-11-2020

Snel telefonisch geholpen bij het vervangen van de firmware van mijn toestel, kundig personeel, zeer prettige benadering

Mary 10-11-2020

Product great, nice packing. Customer service respond really fast, friendly and helpful. Shipping really fast as promised. Perfect, thank you. :)

Bart Snyckers 09-11-2020

Foto De Vakman biedt een goede prijs aan voor de wildcamera. De bestelling, afhandeling en levering ging vlot. Alles was prima verpakt. Tevreden van onze aankoop.

Peter 09-11-2020

Een kleine twee maanden terug heb ik mijn reportageflitser (McoPlus MT-600SC Speedlite Canon) voor reparatie (onderzoek) aangeboden bij Foto de Vakman in Uden. Nadat zij deze voor controle naar het reparatiecentrum van McoPlus hadden verzonden, bleek dat de flitser helaas niet meer te repareren was. Namens de fabrikant bood Foto de Vakman mij daarop een nieuw, vervangend exemplaar aan. Een fantastische service, waar ik erg blij mee ben!

foto tape 09-11-2020

Op 30-10-2020 bij u besteld 4 x Henzo refill tape gun. De volgende dag keurig per brief post geleverd. Het verbaasde mij dat deze tape nog te koop was internet afgezocht en bij u mijn aankoop gedaan u was de goedkoopste. Mijn laatste aankoop was van sept 2004 maar niet bij u. Voor het gebruik heb ik mijn tape gun goed gereinigd van oude lijmresten maar tijdens het gebruik ging het vaak fout een aantal foto's plakte goed en dan weer vele foto's slecht. Ik heb zo het vermoede dat het wat oudere tape betreft . Mijn oude restant van 2004 daar in tegen was probleemloos. Jammer van de slechte kwaliteit tape maar toch blij dat het product nog te koop is en het voldoet erg goed .

Teus 08-11-2020

Ter plekke goede voorlichting en service. Online snelle reactie en levering.

Mark 05-11-2020

Mooie lens gekocht, super tevreden mee. Snelle en goede service en daarbij nog n advies voor het gebruik van teleconverters.

Margreet 03-11-2020

Precies het juiste boek in huis waar ik al maanden naar op zoek was en bij iedereen uitverkocht was.
Telefonisch ook goed en snel geholpen. Snel geleverd. Kortom: Top!

Walter W 02-11-2020

Prima zaak. Gunstige prijs betaald voor OM 1 Mark iii en 12-40/2.8 Pro objectief. Snelle levering. Had achteraf een probleem dat alles op MF bleef staan. Vriendelijk te woord gestaan en probleem telefonisch opgelost vanwege foutieve instelling door mijzelf! Blij ermee.
Walter W

Dexter Dekker 29-10-2020

Ik was opzoek naar een NIKKOR 24-70mm f/2.8 VR en vond deze online hier. Gebeld en voorzien van duidelijke eerlijke informatie, daarna online besteld en kreeg het de volgende dag in huis. De lens is perfect, precies wat ik zocht. Bovendien voor een hele scherpe prijs kunnen krijgen. Van begin tot eind een fijne ervaring. Ik zal nu eerder overwegen om eerst fotodevakman.nl te bekijken en daarna de andere.

I.K. 28-10-2020

Via Google deze webshop gevonden. Prijs- en leveringstechnisch een perfecte webshop.

Andre 27-10-2020

Dik tevreden met mijn Gopro-8. Had toestel gekocht uit de “ outlet” verkoop.
Toon ik het toestel gebruikte kreeg ik enkel foutmeldingen dat de geheugenkaart niet te lezen was. Na wat telefonische tips, gelijk een retourlabel gekregen om het toestel terug te sturen voor onderzoek.
Na 2 dagen kreeg ik de terugkoppeling dat het toestel met een bepaald type geheugenkaart gewoon werkte.
Toestel werd weer naar mij opgestuurd en met de juiste geheugenkaart alles Ok. Achteraf blijkt mijn eigen oorspronkelijke geheugenkaart na formatteren in deze camera ook te werken🤗
Fijne winkel, de je met raad en daad te woord staat.

Sas 27-10-2020

Duidelijke site. Snel besteld en geleverd.
Super tevreden met de mini studio.

Marion 24-10-2020

Ik had een probleem tussen mijn camera en mijn telefoon. Belangeloos is mijn camera ge update en net zo lang gezocht tot het probleem was opgelost. Dit heeft zeker enige tijd geduurd. Hiervoor hebben ze de tijd genomen. Complimenten voor de kennis en goede service.

Lute 18-10-2020

Foto de Vakman is de ideale combi van mooi aanbod, goede prijs en afgesproken aflevering. Dik tevreden met mijn aankoop. Hier kom ik vaker.

Jurgen van Hloof 18-10-2020

Website overzichtelijk en duidelijk. Levering van de bestelling ging fout bij de transporteur maar werd netjes gemonitored door Foto de Vakman. Met een kleine vertraging kreeg ik de bestelde producten binnen en kon ik weer aan het werk.

Mignon 17-10-2020

Als enige in Nederland hadden ze de instax 11 cover in de gewenste kleur op voorraad. Werd exact op de beloofde dag bezorgd. Betrouwbaar en netjes verpakt geleverd.

Chretienne 16-10-2020

Zonder poespas werd de printer geleverd.
Van tevoren werden een paar vragen correct en helder beantwoord. Ook goede telefonische bereikbaarheid. Supervlotte aflevering!
Ik zal zeker opnieuw een bestelling plaatsen en de winkel/webshop aanraden.

Hans Gijzemijter 15-10-2020

De bestelling is perfect en in goede conditie gearriveerd, de dag na de bestelling per e-mail. Het pakketje was goed te volgen bij D.H.L. en werd keurig op tijd geleverd! Voor herhaling vatbaar.

Carl Peinemann 15-10-2020

gekocht heb ik het boek Adobe Photoshop Elements 2020.
Er waren meerdere aanbieders, maar niemand had het boek op voorraad.
Bij een aantal was het pas in december leverbaar. Het verbaasde mij dat het hier op voorraad was en super snel geleverd. Ben er heel blij mee en kan de foto's optimaal bewerken.

Linda 14-10-2020

Online besteld, afhalen in de winkel. Was eigenlijk te vroeg aangezien ik het pas laat in de avond had besteld. Konden alles meteen regelen, was binnen 10 minuten weg mét mijn nieuwe camera! Ik kreeg nog uitleg over het een en ander. Goede service en kennis.

carel 14-10-2020

Slechte service, bestelling geplaats voor 12.00 volgende dag geleverd zeggen ze niet dus.
Moet je ook nog zelf de retour kosten betalen, staat duidelijk op de pagina als je gaat bestellen zeggen ze niet dus.

waterman 11-10-2020

Ik bestelde een doos fotorolletjes omdat deze volgens de website leverbaar waren. Na bestelling en betaling kreeg ik mail dat de spullen niet op voorraad waren. Nog voor de spullen geleverd zijn word er gevraagd om een review te geven. Nou prima: ik ben nog niet zo tevreden, als spullen niet op voorraad zijn of een langere levertijd kennen dan moeten jullie dat op de website vermelden, dan koop ik elders.

D. Brouwer 08-10-2020

Goede spullen tegen lage prijs. Snelle levering. Heb de winkel al aan anderen aanbevolen.

Brains111 08-10-2020

Uiterst betrouwbaar, duidelijke website, snelle verzending. Bovendien kreeg ik door mijn lidmaatschap van NCN een forse korting op mijn nieuwe camera. Uitstekend !

Ad Seelt 25-09-2020

Ik bestelde een zonnekap en de geleverde was goed en nieuw, maar helaas overbodig doordat de bij de lens, die ik ergens anders kocht ook al een zonnekap zat. De foto vakman heeft zonder problemen de geleverde kap teruggenomen en gecrediteerd inclusief de verzendkosten. Héél goede service, dus

Dainne Oppers 18-09-2020

Vier jaar geleden m'n 3e camera gekocht bij deze fotozaak in Uden. De kennis en service van deze winkel zo goed dat ik telkens weer terugkeer naar deze zaak. Door een foutje mijnerzijds was m'n camera niet goed meer in te stellen en hielpen ze me in de winkel deze instellingen weer goed te zetten. Service van de zaak.
Ook krijg je elke keer uitleg over je camera waar je wat mee kunt.
Afgelopen week was m'n flitser niet werkzaam, in de winkel werd ik weer super geholpen en bleek er een beetje vuil tussen te zitten. Ze hebben deze schoongemaakt en de het was weer gemaakt. Zonder kosten.
Geweldige en vriendelijke service, elke keer als je er komt.

Rita Hoekman 15-09-2020

In 2016 heb ik een Nikon camera gekocht bij Foto de Vakman en helaas heb ik hier veel pech mee gehad. De camera heeft tot drie keer toe een storing gehad, waarvan 2 keer buiten de reguliere garantie termijn. Foto de Vakman heeft ervoor gezorgd dat al deze reparaties kostenloos en snel werden uitgevoerd door het Nikon Service centrum. Een zeer goede nazorg dus, waarvoor dank!!

Karin 31-07-2020

Verschillende keren in de winkel geweest. Alle medewerkers hebben goede kennis van zaken, zijn erg behulpzaam en vriendelijk en denken goed mee om het beste artikel voor jou te vinden.

Marcel Dubbeldam 26-07-2020

Foto de Vakman heeft mij met hun scherpe prijs voor de Olympus TG-6 Red zeker niet teleurgesteld. Gewoon ¢30 goedkoper dan alle andere grote fotozaken. Daarnaast na bestelling een snelle afhandeling en verzending. Top!

Kurt Coppé 26-07-2020

Snelle en correctie afhandeling van de bestelling. Keurig volt geleverd. Bedankt.

Angelique Swinkels 24-07-2020

Snelle levering, Ik heb eerst gebeld of het artikel zeker op voorraad was, kreeg een zeer behulpzame medewerker aan de lijn.