Foto de Vakman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto de Vakman.

Foto de Vakman stelt zich voor

Welkom bij fotodevakman.nl! Al 50 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs. Wij printen uw foto’s in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke ‘Fotofun’-artikelen. Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft. In Uden verkozen tot Ondernemer van het jaar vanwege de succesvolle online/offline combinatie. Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Deze score is berekend op basis van 571 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jac 25-06-2019

Goede deskundige hulp en alle tijd om uit te leggen hoe alles werkt. Ken deze winkel al van toen ik nog een kind was.

Jos van Groenestijn 24-06-2019

Voor de eerste maal een bestelling gedaan, maar de service was buitengewoon. Door een fout van PostNL dreigde ik mijn nieuwe camera niet op tijd voor de vakantie te ontvangen. Een medewerker van de winkel was zelfs bereid om een zelfde camera 's-avonds bij mij thuis af te leveren, ruim 80 km van de winkel in Uden! Gelukkig was het uiteindelijk niet nodig, maar TOP!

Sidney Walden 23-06-2019

Was op zoek een groothoeklens van Nikon. Ik ben hiervoor naar Foto de Vakman in Wijchen gegaan. Ik heb vaker bij Foto de Vakman apparatuur gekocht. Ik werd door verkoper .... zeer goed geholpen. Hij vertelde mij welke groothoeklens ik moest nemen om o.a. landschapsfoto's te maken. Tevens werd mij verteld als ik mij aanmeld bij Foto de Vakman dat er 6 jaar garantie op de groothoek lens zit. Ze leveren zeer goede service.

G.J. v.d.Brug 22-06-2019

Goede uitleg en mogelijkheden om ter plaatse te vergelijken. Prima service ook met accessoires..

Fotofan 21-06-2019

Ik heb bij foto de vakman twee fuji lenzen gekocht met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik ben vakkundig geholpen, maar ik heb er ook een voorzet lens bij gekocht voor de nieuwprijs, maar daar die zat niet in de originele verpakking, dus ik twijfel er aan of deze nieuw was.

Cor Dekkers 20-06-2019

Prima service. Ooit eerder een camcorder gekocht om te filmen op vakantie in Australie. Een week voor mijn vertrek ging de camera stuk. De Vakman heeft de camcorder onmiddellijk opgestuurd met de toezegging dat, als de camcorder niet op tijd terug was, ik van hen een andere camcorder mee zou krijgen. Gelukkig was dat niet nodig, maar dit is wel hoe het ook kan.

Selke 18-06-2019

Het duurde even voordat we geholpen werden, maar er werd ook voor ons de tijd genomen. Duidelijke informatie over de producten waar we naar zochten en uiterst vriendelijk personeel. Overal erg tevreden met de manier waarop ik geholpen ben.

Loes 17-06-2019

Sony Alpha A7 camera, objectief, extra accu en SD-card besteld via website. Bestelling wilden we betalen en ophalen in het filiaal Wijchen. Maar de SD-card bleek niet voorradig te zijn. Maar omdat we alles graag in het weekend wilden hebben om uit te proberen heb ik even gemaild met de klantenservice. We kregen snel en duidelijk antwoord en men zou indien de SD-card nog niet voorradig was voor een alternatief zorgen.
Ook het mailcontact met het filiaal in Wijchen om de spullen op te halen ging op een zeer correcte en snelle manier. Door inspanning van alle partijen hadden we de bestelde artikelen (en nog wat toebehoren die we in de winkel hebben uitgezocht) in het weekend in huis.

Hans Willem 16-06-2019

Via de prijsvergelijking van kieskeurig bij foto de vakman terechtgekomen.
Omdat we in de buurt waren onze camera afgehaad in het filiaal Wijchen.
We hebben de Olympus E-M10 Mark III met de 14-150 lens gekocht.
Na uitgebreid internetonderzoek en ervaringen met de Mark II deze camera gekocht.
Na telefonisch contact bleek de camera in de winkel aanwezig en we hadden nog keuze uit de kleur (zilver/zwart of geheel zwart).
In de winkel ook nog eens ongevraagd 20% korting op de Hoya lens protector gehad.
Ik ben uiterst tevreden over de camera en zeer tevreden over de wijze waarop we zijn geholpen. Zeker aan te bevelen.

Tilly Steeghs 15-06-2019

Wij kwamen bij de winkel met een doos vol met camera's en objectieven en met het doel om een nieuwe compact camera te kopen (eventueel met inruil). Meneer Rossen heeft ons vakkundig te woord gestaan en een prijsindicatie gegeven (marktprijs) voor alles wat wij bij ons hadden. Hij gaf ook duidelijk aan dat de inkoopprijs lager lag (waar we al vanuit gingen). We hebben niets ingeruild, de camera's waren te oud om een fatsoenlijke inruilprijs te kunnen geven. De compactcamera heb ik wel aangeschaft en ook hier werd duidelijk uitgelegd hoe de camera werkt en er werd ook geen duurdere (nieuwere) aangeboden, want de gekozen camera voldoet aan mijn eisen. Top service en nu kijken wat we kwijt kunnen via marktplaats

M van Os 12-06-2019

Afgelopen mei bij Foto de Vakman in Uden een Canon 80D gekocht. Ik ben daar door een vriendelijke en zeer deskundige medewerker geholpen. Tot nu toe ben ik zeer tevreden over de camera en gebruik ik hem vrijwel dagelijks voor mijn opleiding. Ik zal in de toekomst zeker nog meer producten kopen bij Foto de Vakman.

d. postma 12-06-2019

Bij Foto de Vakman heb ik eerder zaken gedaan en altijd tot tevredenheid. Je krijgt vakkundig advies en de gehanteerde prijzen zijn zeer gunstig. Daarnaast wordt er 4 jaar extra garantie gegeven. Wat wil je nog meer ?

rens 11-06-2019

geweldige service en goed geholpen. ook telefonisch goed geholpen. heel goed enz enz enz.

Wimpie 10-06-2019

Prettige winkel in Uden met veel op voorraad en vooral personeel die van fotograferen houd en dus met passie de klanten helpt aan de juiste spullen.
Top en superblij met mijn Sony a6400

John Walraven 08-06-2019

Ouderwets goede service. Er wordt alles voor je gedaan om je tevreden te houden.Je hebt het idee dat je echt oprecht geholpen wordt en dat je het juiste product koopt. Geen verkooppraatjes om het duurste (meestal met meeste marge) product te kopen. Ben begin dit jaar mijn complete foto set aan het vernieuwen. Ieder product door gekocht, alleen al door de fantastische manier waarop je geholpen wordt. Aangezien ik uit Wijchen kom, is het filiaal in Wijchen dus lekker dichtbij.

Gert Jan 08-06-2019

Ik heb mijn Panasonic 2,8-4/50-200 DG Leica ASPH Power OIS lens bij Foto de vakman (in Wijchen) gekocht.

Waarom daar?
Het is een echte foto winkel, waar je meerdere lenzen op je camera kunt uit proberen.
Vriendelijk personeel en betrokken bij fotografie.

* De winkel is redelijk dichtbij voor mij, altijd handig mocht je service nodig hebben.
* Je krijgt 6 Jaar garantie.
* Voor een Nederlander ook niet onbelangrijk de lens was 100 euro goedkoper dan elders :-)

Zeker een winkel om aan te denken bij een volgde fotografische aanschaf.

Corneles 06-06-2019

goede prijs/kwaliteit verhouding mooie fotocamera snelle levering goede service

Anneke 06-06-2019

Kocht een Olympus TG-5. Dit toestel vind ik vooral heel top voor entomologisch veldwerk, door de diverse 'microscoop'-functies kun je details van insecten of planten heel scherp in beeld krijgen.

Richard 05-06-2019

Vakkundig personeel die de producten goed kennen en je zo dus prima kunnen adviseren. Met 2 vestigingen (Wijchen en Uden) hebben ze een ruime voorraad zodat je producten ook kunt vasthouden en proberen. De prijzen zijn scherp en ook inruil is mogelijk. Met dit alles hebben ze mij prima geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe camera.

Rik 04-06-2019

Foto de vakman was volgens kieskeurig de goedkoopste winkel voor onze Canon EOS M50. Groot bijkomend voordeel was dat we deze in een traditionele winkel konden ophalen. Het personeel nam uitgebreid de tijd om met ons na te gaan of de genoemde camera de beste keuze was. Dit bleek zo te zijn, na ook een aantal andere camera's bekeken te hebben. De aflevering duurde langer, maar had volgens de winkel te maken met Canon. Bij aflevering korte uitleg over de camera gekregen en nog een aantal handige tips om direct met de camera aan de slag te kunnen. Al met al dus een prettige ervaring.

Rob W 02-06-2019

Prettige benadering en zeer goede uitleg bij de aanschaf van mijn vorige spiegelreflexcamera en nu mijn huidige digitale systeemcamera. Altijd bereid om vragen te beantwoorden/ondersteuning te geven bij het gebruik van de camera.

R. Hoogenboom 02-06-2019

Voor het eerst bij de Foto de Vakman in Wijchen geweest. Hier heb ik een Nikkor 200-500 mm zoomlens gekocht, voor een mooie scherpe prijs. Ik werd goed en snel door een deskundige medewerker geholpen. Uitstekende service! Ik kom zeker nog eens terug.

Marcel G. 01-06-2019

Goede en betrouwbare informatie en advies ontvangen. Geduldige en prettige verkoper met veel kennis van zaken. Goede afstemming op mijn fotografie behoefte en geen geforceerde praat om mij een camera te verkopen.

Christiaan 30-05-2019

Online een Olympus 45mm/F1.8 objectief met een paar bijpassende accessoires bij Foto de Vakman besteld. Net zoals de vorige keer hebben ze snel geleverd en was het goed verpakt om beschadigingen tijdens transport te voorkomen. Uiteraard ook dit keer weer scherp geprijst.

jacobs 27-05-2019

Uitstekende webshop, helder en overzichtelijk. nette aflevering producten en ook op afgesproken tijden. prima.

F.Poelen 26-05-2019

Ik heb een Panasonic Lumix DC-TZ90 gekocht bij Foto de Vakman in Wijchen. Ben door een enthousiaste en zeer deskundige medewerker geholpen. Heeft goed geluisterd naar wat wij zochten. De verkoper was niet opdringerig en nam alle tijd. Zal er zeker nog vaker komen.

Dries 25-05-2019

Vriendelijke behulpzame verkoper die niet pushed en je alle tijd geeft voor een eventuele aankoop. Winkel is keurig verzorgt met keuze mogelijkheden in vitrines.

Schipperke 25-05-2019

Goed uitgeruste winkels (Uden nog wat mooier dan Wijchen) met ruime voorraad kwaliteits foto- en videoapparatuur: je kunt de modellen die je op het oog hebt dus echt "in de hand" voelen en op waarde beoordelen. Professionele hulp van terzake kundig, maar verder niet opdringerig personeel. En ook de nazorg was prima, bijv. toen bij nader inzien toch een paar andere filters gewenst waren. Kortom: een prima zaak!

Peter 24-05-2019

Deze winkel heeft voor veel artikelen een prijs die soms iets, en soms aanzienlijk lager ligt dan bij de andere bekende webshops. Het enkele telefonische contact dat ik heb gehad was prettig en de antwoorden op mijn vragen duidelijk.

Rob de Poorter 22-05-2019

Vragen worden snel en accuraat beantwoord. Snelle verzending en goede verpakking. Betrof hier een occasion die perfect voldeed aan de beschrijving en verwachting. Goede prijs-kwaliteitverhouding!

Sandra 21-05-2019

De webshop is een duidelijke overzichtelijke website met veel informatie. Ik heb deze informatie o.a. ook gebruikt voor het maken van een keuze van mijn aankoop. Ik heb voor deze webshop gekozen omdat deze ook een fysieke winkel heeft. De levering is perfect en snel verlopen zonder problemen.

Marjolein 19-05-2019

Prima service,
Zeer snel, goed verpakt het product ontvangen!
Besteld en de volgende dag in huis zoals beloofd op de site!

Boskamp 19-05-2019

Vlot en duidelijk geholpen. Deskundigheid bleek uit het verhaal en de informatie die we kregen. Alle tijd om de camera alvast klaar voor gebruik te maken, zelfs toen het al na sluitingstijd liep. Goede service dat er altijd voor vragen contact opgenomen kan worden.

HensPeter 19-05-2019

Prima keuze was het voor mij zowel wat betreft de bestelde camera en ook wat betreft de keuze van leverancier. De apparatuur overtreft mijn verwachtingen met betrekking tot mogelijkheden en kwaliteit. De door mij aangeschafte spiegelreflex camera's zijn toch niet altijd praktisch voor mij.
Enerzijds het gewicht van al het lensmateriaal bij vacanties en dan toch nog beperkingen.
ook de keuze van leverancier is prettig, besteld en de keuze gemaakt via internet en dan nog
persoonlijk het toestel kunnen ophalen en betalen in de winkel. zeer snelle levering en dan ook nog duidelijke uitleg van de winkel. Bovendien zijn eventuele vragen direct te beantwoorden.
Ook weet ik, waar ik bij problemen met de camera terecht kan.

Frank 19-05-2019

Eerste keer hier wat besteld. Snelle levering en groot assortiment. Ook fijn dat er bundel opties zijn waar je ook wat aan hebt.

Michel 19-05-2019

Deze winkel heeft uitstekende producten, goede prijs en vlotte levering. Prima.

D.Gosewisch 18-05-2019

Het product wordt goed gepresenteerd, want je kunt uit de informatie ruim voldoende te weten komen of dit het toestel is, wat bij je past. Vogelfotografie is voor mij belangrijk en deze camera is daar heel geschikt voor. 6 jaar garantie vind ik ook een sterk punt, maar voor een digibeet als ik is het nog wel een uitdaging om het certificaat online geregeld te krijgen, maar dank zij de goede hulp van de foto Vakman is het me na enige inspanning toch nog gelukt.

Daniel Van Hoeck 18-05-2019

Ik heb op 15 mei 2019 bij foto de Vakman de Canon EF 100-400 f/4.5-5.6 L IS II USM besteld vanuit België omstreeks 19 uur, aan een zeer aantrekkelijke prijs met bovendien nog een Canon Cashback. Vandaag 18 mei omstreeks 15 uur had ik de prachtlens al bij mij thuis ! Trouwens niet mijn eerste (en wellicht ook niet de laatste) aankoop bij 'fotodeVakman'. Dank voor de correcte snelle service aan een zeer concurrentiële prijs !

Christiaan 18-05-2019

Behalve een scherpe prijs heeft Foto de vakman ook de nodige kennis is huis. Voordat ik een Olympus E-M10 Mark III bij ze bestelde heb ik nog even gebeld voor advies en uitleg. Ik ben vriendelijk en duidelijk te woord gestaan door zeer vakkundig personeel welke mij alles zeer duidelijk kon uitleggen.

Kortom, zeker een winkel om aan te bevelen.

aad 17-05-2019

Maakt waar wat beloofd wordt! Geen loze beloftes, goed verpakt,prijs zeer aantrekkelijk,super snel geleverd,betaalmogelijkheden voortreffelijk,kwaliteit prima.

JobB 17-05-2019

Super goede service, snelle levering en goede verpakking.
Bereikbaarheid via website maar ook telefoon is goed!
Producten zijn zoals geadverteerd. Nog geen ervaring met after service dus kan hier geen beoordeling van geven. Mijn beoordeling is dus alleen gebaseerd op: website, informatie en verzending.

Bob 17-05-2019

De Irix lens was tijdelijk niet leverbaar. Nergens overigens. Keurig gebeld met de vraag of ik wou wachten of mijn geld terug. En vervolgens prima op de hoogte gehouden. Ik werd zelfs gebeld toen de lens binnen was over de bezorging. Uitstekend dus.

Hans 17-05-2019

Voor een reis naar de VS was ik op zoek naar een kleine foto/video camera en ben terecht gekomen bij "foto de vakman" in Wijchen. Daar hebben wij advies gekregen en hebben de GoPro HERO7 Black aangeschaft. Heb inmiddels wat foto's en video's gemaakt en dat gaat uitstekend. Moet nog een hoop ontdekken wat er zijn vele mogelijkheden voor de instellingen. Goed geholpen en vriendelijke bediening.

Van der Star 16-05-2019

Heb in Uden een Panasonic Systeemcamera gekocht. Had wel een globaal beeld wat ik wilde, maar niet exact. Prima geholpen, goede informatie, gewoon een fijne winkel.

W van Nisselroy 15-05-2019

De website zit goed in elkaar en geeft goede info over de artikelen die je kan kopen. Als je vragen hebt over een bepaald artikel en men is niet helemaal zeker dan gaan ze het uitzoeken bij de importeur en wordt je dezelfde dag nog teruggebeld. Als je een mail stuurt met wat tips dan krijg je ook gelijk weer een mailtje terug met leuke opmerkingen. Voor mij werken er bij deze winkel mensen die het leuk vinden om iemand te helpen en binding hebben met fotografie. Daarbij zijn ze vaak stukken goedkoper als de meer "bekende" fotowinkels.

Marco 15-05-2019

Beste prijs voor de Nikon 18-300 en ook nog 6 jaar garantie. Snelle levering, fijne bestelling.

M.Lahm 15-05-2019

ik vind de shop in Wijchen erg prettig. Danny heeft mij goed geholpen. Ik mocht de camera ook eerst uittesten. Dat was erg prettig. Ik ga hier zeker mijn andere toebehoren ook kopen.

PAM 14-05-2019

Foto de Vakman in Wijchen (heeft ook een vestiging in Uden en een onlineshop) hebben mij rustig en niet opdringerig geholpen. Ook nadat ik de aankoop gedaan had en later terug ging met vragen namen ze alle tijd. Qua prijzen liggen zij goed in de markt, en zij geven de mogelijkheid bij veel aankopen de garantietermijn zonder kosten te verlengen naar zes jaar.

lenno33 13-05-2019

Zowel telefonisch, via de mail als in de winkel (Wijchen) zeer uitgebreid advies gekregen.
Niet opdringerig, maar nemen de tijd om het een en ander uit te leggen. In Wijchen hebben ze een nette aanbieding gemaakt en zelf het advies gegeven om hier rustig over na te denken en terug te komen als je zeker weet of je het wel of niet doet.

Nette prijzen met een zeer goede service, aanrader!

Carmen 13-05-2019

Vriendelijk, eerlijke zaak, goede service en snelle bezorging..topwinkel, ga zeker nog een keer terugkomen/bestellen