foto de Vakman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over foto de Vakman.

foto de Vakman stelt zich voor

Welkom bij fotodevakman.nl! Al 50 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs. Wij printen uw foto’s in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke ‘Fotofun’-artikelen. Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft. In Uden verkozen tot Ondernemer van het jaar vanwege de succesvolle online/offline combinatie. Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Deze score is berekend op basis van 529 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Johan Arkesteijn 06-10-2019

Na een mindere ervaring met een van de grotere webshop/winkels in de fotografiebranche koop ik liever bij een bedrijf waar nog voldoende tijd is voor persoonlijke aandacht en advies. Een klein minpuntje bij mijn laatste aankoop (Fuji XH-1 plus batterijgrip) was dat een van de drie batterijen ontbrak, maar deze werd onmiddellijk aangevuld. Pas na mijn aankoop merkte ik dat de prijs bij Foto De Vakman zelfs nog iets lager was dan bij de grote webshops. Prima dus.

Henk 02-10-2019

Snelle levering na een telefoontje. Ik kreeg een betalingslink via de mail, betaald, volgende dag was mijn Nocticron lens in huis.

Tweede bestelling bij foto de vakman inmiddels. Ze hebben toch altijd wel goede prijzen en mijn indruk is dat er een gedegen winkel achter steekt.

Albert 01-10-2019

Super goed advies en praktische tips bij het kiezen van mijn camera

Ik was op zoek naar een handelbare, snelle camera met zoomlens om vogels in de natuur te fotograferen.
Na wat omzwervingen bij diverse grote winkelketens kwam ik terecht bij Foto de Vakman in Uden.
Wat een wereld van verschil zeg.
ik zat te twijfelen tussen de Sony RX10, Nikon P7500 met Tamronlens en de Coolpix P1000.
Bij foto de Vakman in Uden leggen ze de verschillende toestellen naast elkaar, batterij erin,
en je mag zelf voelen welk toestel het fijnste in de hand ligt en hoe alles werkt in de praktijk.
Alle voor- en nadelen van de verschillende toestellen worden in de praktijk getoond en hierbij praktische toelichting gegeven in een voor mij als leek begrijpelijke taal.
Foto de Vakman heeft mij in de praktijk aangetoond welk toestel het best bij mij past.
De keuze werd voor mijn toepassing de Sony RX10 zonder enige twijfel.
Daarbij ook nog 6 jaar garantie en nergens goedkoper

Ursula 01-10-2019

Ik ben zeer prettig en vakkundig geholpen. Deze winkel is een aanrader voor iedereen die goed geadviseerd wil worden!

Piet van Lijssel 27-09-2019

heb al vaker hier gekocht . Zeer deskundig personeel . Men neemt ook alle tijd voor je . geeft duidelijke uitleg en regelt alles keurig netjes. Een zaak waar je met gerust hart kan kopen .

Marco 25-09-2019

Fijne winkel, personeel die allemaal goede kennis hebben van de producten.
Snelle levering tegen een goede prijs.
Online/email Canon 90D besteld, in de winkel opgehaald.

Rees 22-09-2019

Ik heb eerst op internet gekeken om camera's te vergelijken. Daarna voor aanschaf naar Foto de Vakman in Uden gegaan. Uiteindelijk toch voor een andere camera gekozen nav de goede adviezen. Je kunt de camera's in je hand voelen zodat je makkelijker een keuze maakt. Dat is dan weer een voordeel tov een webshop. Vriendelijk en deskundig advies gekregen. Heb de camera nu een paar weken en heb er al mooie foto's mee kunnen maken buiten maar zeker ook binnen. Ben zeer tevreden over deze aanschaf.

Swijtink 16-09-2019

Ik word altijd correct en snel geholpen bij deze winkel. De verkopers zijn deskundig en hebben altijd wel bruikbare tips.

Camera 16-09-2019

Ik heb deze camera Panasonic DMC -TZ90EG-S silver gekocht bij de foto vakman in Wijchen omdat ik daar op vriendelijke wijze en persoonlijke aandacht kreeg bij de uitleg van deze camera. Ik heb daarom ook de moeite genomen om vanaf Arnhem hier naar toe te rijden. Overigens ben ik zeer te vrede met deze nieuwe camera.

Manuelle 15-09-2019

Ik ben naar Foto de Vakman in Uden geweest om advies te vragen voor een systeemcamera. Ik ben ontzettend goed geholpen en erg blij met mijn camera!

Joyce 14-09-2019

Online werkt de webshop heel fijn maar ook in de winkel zelf is de service en de sfeer super! :)

Joke 12-09-2019

Een hoesje voor mijn Canon IXUS 85 via de website besteld, de afmetingen stonden duidelijk vermeld bij het product, binnen 24 uur een origineel CANON lederen hoesje in huis die perfect past voor een hele goede prijs, ik ben er blij mee.

Thomas 09-09-2019

Bij de winkel een camera met toebehoren gekocht. Van te voren op internet alvast informatie ingewonnen. De uiteindelijke keuze samen met verkoper gemaakt. Waren goed op de hoogte van de mogelijkheden van iedere camera. Personeel was vriendelijk, behulpzaam en geduldig.

Maaike 06-09-2019

Goed geholpen bij de keuze van een compact camera in de winkel in Uden: fijne service en ik ben erg tevreden met mijn camera!

Rob 27-08-2019

Bij Foto de Vakman in Wijchen bijzonder goed geholpen door de verkoper bij het kiezen van een systeemcamera. Hij had een duidelijk verhaal over de diverse merken en types.
Ook de mogelijkheden van inruil besproken.
Na de beslissing te hebben genomen om hier een camera te kopen een duidelijke uitleg van de verkoper over de diverse toetsen en mogelijkheden van het toestel. Hij was zeer behulpzaam en rustig bij het geven van door mij gevraagde informatie. Tevens gaf hij aan in de toekomst ook beschikbaar te zijn voor vragen.

Kim Gevers 23-08-2019

Ik heb een compacte sony camera geadviseerd gekregen waar veel zoom op zit, voor mijn vakantie naar Zuid Afrika Aangezien ik er weinig verstand van heb, is het prettig dat ze samen met mijn een goede keuze in de winkel hebben gemaakt.

Petra 20-08-2019

Op zaterdag 10 augustus een compact camera gekocht in wijchen. Erg prettig geholpen, Er werd ruim de tijd genomen om de verschillen van de compact camera’s uit te leggen om een juiste keuze te kunnen maken. Tijdens het afrekenen werd de inhoud van de doos gecontroleerd en de basis instellingen alvast ingesteld en nog meer uitleg gegeven.

A.Hofmans 20-08-2019

vandaag in de winkel in Uden geweest voor informatie over een systeem camera met objectief.
Ik werd uitgebreid geïnformeerd en vriendelijk geholpen.

Paul 18-08-2019

Gisteren in Uden geweest voor advies over systeemcamera's . We werden prima geholpen en geadviseerd. Verkoper nam de tijd voor ons en gaf de voor- en nadelen van de verschillende types en merken aan ons door.

Roel en Ester 15-08-2019

Wat een fijne en goede service! Vriendelijk en vakkundig personeel werkzaam in deze vestiging in Uden. Probleem met een nieuw gekocht statief. Terplekke kon het probleem niet opgelost worden, kreeg dus gewoon een nieuwe
mee naar huis. Topservice!!

Trudy 14-08-2019

Nadat mijn Sony ultrazoomcamera onverwacht de geest had gegeven, heeft "Foto de Vakman" mij door goed naar mijn wensen te luisteren uitstekend geholpen bij het selecteren van een nieuwe camera. Minder zoom, maar wel "weinig ruis bij weinig licht", een hoop electronische slimmigheid en een verwisselbare objectief voor toekomstige uitbreidingen richting b.v. macrofotografie. Ik ben echt uitstekend geholpen bij deze winkel en ben heel blij met mijn Panasonic G80 met 14-140 lens

wim 12-08-2019

Ik wilde Tamron 16-300 objectief vergelijken met 18-400 objectief voor mijn Canon 800 d. De Tamron 400 was niet op voorraad. Deze werd binnen 1 week besteld en ik kon beide testen en heb uiteindelijk voor de Tamron 18-400 gekozen.
Vriendelijke mensen die doen wat ze beloven.

Julia 09-08-2019

Een Olympus though tg-6 besteld. Deze camera’s zijn praktisch in gebruik en kunnen veel hebben. Voor de vakantie wilde ik dan ook een nieuwe though. Dit was een van de eerste winkels die deze nieuwe camera gelijk in het assortiment had. Snelle levering en goede klantenservice.

Gerjo 08-08-2019

Ik ben prima geadviseerd bij het kopen van een canon compact camera over de camera zelf, maar ook over de accessoires

FredWessel 04-08-2019

Gister een Olympus OM-D E-M10 Mark III gekocht bij Foto de Vakman in Wijchen. Ik ben vriendelijk en vakkundig geholpen. Verkoop was allerminst opdringerig! Ik heb de camera die ik wilde.

Heramobi 01-08-2019

Klantvriendelijke opstelling. Gebeld en kon de Olympus camera TG-6 telefonisch reserveren en de volgende dag in Uden ophalen en die dag in de winkel betalen.
Camera lag keurig klaar en kon uitgeprobeerd worden. Hulpvaardige dame die zelfs aanbood de camera al in te stellen. Kan de zaak qua dienstverlening aanbevelen.

Cindy 31-07-2019

Voor mijn vakantie was ik op zoek naar een nieuwe fotocamera. Aangezien ik op zoek was naar vakkundig advies over welke camera het beste paste bij mijn wensen ben ik naar Foto de Vakman gegaan. In de winkel ben ik goed geholpen, het zijn geen opdringerige verkopers. Uiteindelijk een nieuwe camera gekocht, erg blij mee!

Henk 31-07-2019

Als vaste klant bij Foto De Vakman in de winkel in Uden een nieuwe sony DSC-HX90V met bijbehorende accessoires gekocht. Prima winkel, vakkundig personeel dat de tijd voor je neemt, en dus opnieuw goed geholpen. Zal zeker niet de laatste aankoop zijn in deze winkel.

awake 28-07-2019

Goede fotozaak, breed assortiment, deskundig personeel. Correct geholpen, ik ben een tevreden klant.

Riët 27-07-2019

Weer vakkundig advies gekregen, ondanks het warme weer zijn we geduldig en uitgebreid geholpen bij de aankoop van onze nieuw Canon camera.

Dennis 27-07-2019

Over de kunde en kwaliteit van adviseren kan ik niet veel vertellen omdat ik wist wat ik wilde kopen. De redenen waarom ik hier een digitale spiegelreflex camera heb gekocht zijn:

- goede reviews
- webshop voelt vertrouwd aan
- concurrerende prijzen
- snelle levering
- 6 jaar garantie (wel pas na schrijven review en registratie binnen 1 maand)

Lisette Vlassak 27-07-2019

Bij Foto de Vakman heb ik recent een camera gekocht. De prijs is vaak erg voordelig en Je krijgt vakkundig advies. Het fijne aan de fysieke winkel is het één op één contact waarbij ze de tijd nemen en goed luisteren naar je wensen. Geen opdringerige verkopers gewoon ouderwets goed advies!

Beuningen 25-07-2019

Duidelijke website, veel keuze, snelle levering. Telefonisch of per mail fijne snelle reactie en afhandeling.

Judith van der Burgt 21-07-2019

Goede kennis van zaken. Druk bezochte zaak ook.
We zijn eerst gaan kijken om meer informatie te krijgen over de mogelijkheden en hoe de GoPro aanvoelde.
Enkele dagen later terug gegaan om het daadwerkelijk aan te schaffen.
Prima prijs/kwaliteit verhouding en een robuuste zaak die al 10-tallen jaren in Uden aanwezig is.

J.M.A Erkens 20-07-2019

Door het grote aanbod van camera’s zag ik door de bomen het bos niet meer. Had enkele reviews van camera’s gelezen maar heb zelf totaal geen verstand van fotografie.
Daarom er toch voor gekozen om bij de Vakman in Uden om advies te vragen. Kon de modellen in mijn hand houden en ook foto’s maken. Al mijn vragen werden goed beantwoord en ik kreeg praktisch advies. De prijs is concurrerend en hun service is goed. Ik weet zeker dat ik met vragen bij hun terecht kan..

Marieke 19-07-2019

Ik ben heel goed geholpen. Ik wilde een keuze tussen twee Nikon body's maken en dat is gelukt. Ik mocht mijn oude lenzen erop zetten om de ligging in de handen te beoordelen. Ook de camera's fijn mogen testen. Of de knoppen zich binnen vlot bereik bevinden om snel te kunnen handelen.

isis 19-07-2019

Bij Foto de Vakman krijgt men goed persoonlijk advies, daarnaast hanteren ze en scherp concurrerende prijzen.

Foto de Vakman is super 18-07-2019

Foto de vakman biedt de laagste prijzen voor kwalitatief hoge producten.
Ik was jn de winkel in Wijchen en kreeg eerlijke en goede voorlichting. De daarna door mij via internet bestelde compact camera was bijzonder snel en zonder verzendkosten geleverd,

Annelies 18-07-2019

Het is een winkel met een groot assortiment en fijne bediening die de tijd voor je nemen.
Je krijgt er een goed advies.
We zijn via internet bij deze winkel terecht gekomen.
Een goede keuze.

Mirjam 14-07-2019

Online camera besteld. Goede website en snelle bezorging. Ook de prijs van de nieuwe camera is gunstig t.o.v andere webwinkels.

Mel 10-07-2019

Vandaag in de winkel langs geweest voor advies over een reis camera. Meteen goed en duidelijk geholpen, waardoor ik meteen alle informatie had. Thuis ben ik erover na gaan denken, maar toch s’avonds de camera besteld op de website. Super handig en overzichtelijk, echt top.

corre 10-07-2019

Ik ben al jarenlang klant van de foto Vakman en heb alleen maar positeve ervaringen. Onlangs een nieuwe body gekocht en ook hiermee ben ik heel fijn en vakkundig geholpen. Het is bij hen makkelijk om een goede en verantwoorde keuze te maken. Ze nemen alle tijd voor je. Dus kort: Ja ik kan de foto Vakman bij iedereen aanbevelen!

Corrie 10-07-2019

Nieuwe Nikon body aangeschaft in Wijchen nadat mijn vorige het had begeven.
Ben goed geinformeerd door de verkopers, en heb een juiste keuze kunnen maken.

Jeroen S. 09-07-2019

Nieuwe Canon camera gekocht 5D Mark IV na goed advies van kundig personeel dat ruim de tijd neemt voor uitleg en andere mogelijkheden dit ondanks dat het druk was in de winkel, daarna ook nog extra lens gekocht met extra korting !

H 08-07-2019

Wederom tot grote tevredenheid een aanschaf gedaan in de winkel in Wijchen. Er wordt goed meegedacht over wat je wil en de mogelijkheid is er om dingen uit te proberen, voordat je tot aanschaf over gaat.

Gerard Albers 07-07-2019

In de winkel in Uden zijn we zeer kundig en professioneel geadviseerd door de verkoopmedewerker. Alle categorieen camera's passeerden de revue, met hun onderlinge verschillen en voor- en nadelen. Daarna ook nog verschillende merken besproken. Uiteindelijk zijn we met een goed gevoel tot een keuze kunnen komen (een Lumix systeemcamera). Ook allerlei extra adviezen werden door de verkoper meegegeven. Al met al een positieve ervaring bij Foto de Vakman in Uden. Deze winkel kennen we trouwens al langer, we hebben er al eerder camera's gekocht, ook voor onze kinderen.

W. Derks 06-07-2019

Foto de Vakman in Uden is een mooie en ruime winkel. Je wordt er netjes en goed geholpen. Het personeel heeft verstand van zaken en kunnen je vragen goed beantwoorden. Ik kom er al jaren.

Rene Detmers 06-07-2019

Fijne zaak met klantvriendelijk en deskundig personeel. Men neemt alle tijd voor de klant.

Manouk 06-07-2019

Erg goede services met goed advies! Je kan er altijd terecht met vragen, ook na aankoop van het product. Dit is de derde camera die wij hier hebben gekocht (Foto de vakman Wijchen).

Kees 06-07-2019

Zowel in de winkel (Uden) als on-line deskundig en correct geholpen.
Aanrader!