Foto de Vakman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto de Vakman.

Foto de Vakman stelt zich voor

Welkom bij fotodevakman.nl! Al 50 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs. Wij printen uw foto’s in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke ‘Fotofun’-artikelen. Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft. In Uden verkozen tot Ondernemer van het jaar vanwege de succesvolle online/offline combinatie. Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Deze score is berekend op basis van 580 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Paul 18-08-2019

Gisteren in Uden geweest voor advies over systeemcamera's . We werden prima geholpen en geadviseerd. Verkoper nam de tijd voor ons en gaf de voor- en nadelen van de verschillende types en merken aan ons door.

Roel en Ester 15-08-2019

Wat een fijne en goede service! Vriendelijk en vakkundig personeel werkzaam in deze vestiging in Uden. Probleem met een nieuw gekocht statief. Terplekke kon het probleem niet opgelost worden, kreeg dus gewoon een nieuwe
mee naar huis. Topservice!!

Trudy 14-08-2019

Nadat mijn Sony ultrazoomcamera onverwacht de geest had gegeven, heeft "Foto de Vakman" mij door goed naar mijn wensen te luisteren uitstekend geholpen bij het selecteren van een nieuwe camera. Minder zoom, maar wel "weinig ruis bij weinig licht", een hoop electronische slimmigheid en een verwisselbare objectief voor toekomstige uitbreidingen richting b.v. macrofotografie. Ik ben echt uitstekend geholpen bij deze winkel en ben heel blij met mijn Panasonic G80 met 14-140 lens

wim 12-08-2019

Ik wilde Tamron 16-300 objectief vergelijken met 18-400 objectief voor mijn Canon 800 d. De Tamron 400 was niet op voorraad. Deze werd binnen 1 week besteld en ik kon beide testen en heb uiteindelijk voor de Tamron 18-400 gekozen.
Vriendelijke mensen die doen wat ze beloven.

Julia 09-08-2019

Een Olympus though tg-6 besteld. Deze camera’s zijn praktisch in gebruik en kunnen veel hebben. Voor de vakantie wilde ik dan ook een nieuwe though. Dit was een van de eerste winkels die deze nieuwe camera gelijk in het assortiment had. Snelle levering en goede klantenservice.

Gerjo 08-08-2019

Ik ben prima geadviseerd bij het kopen van een canon compact camera over de camera zelf, maar ook over de accessoires

FredWessel 04-08-2019

Gister een Olympus OM-D E-M10 Mark III gekocht bij Foto de Vakman in Wijchen. Ik ben vriendelijk en vakkundig geholpen. Verkoop was allerminst opdringerig! Ik heb de camera die ik wilde.

Heramobi 01-08-2019

Klantvriendelijke opstelling. Gebeld en kon de Olympus camera TG-6 telefonisch reserveren en de volgende dag in Uden ophalen en die dag in de winkel betalen.
Camera lag keurig klaar en kon uitgeprobeerd worden. Hulpvaardige dame die zelfs aanbood de camera al in te stellen. Kan de zaak qua dienstverlening aanbevelen.

Cindy 31-07-2019

Voor mijn vakantie was ik op zoek naar een nieuwe fotocamera. Aangezien ik op zoek was naar vakkundig advies over welke camera het beste paste bij mijn wensen ben ik naar Foto de Vakman gegaan. In de winkel ben ik goed geholpen, het zijn geen opdringerige verkopers. Uiteindelijk een nieuwe camera gekocht, erg blij mee!

Henk 31-07-2019

Als vaste klant bij Foto De Vakman in de winkel in Uden een nieuwe sony DSC-HX90V met bijbehorende accessoires gekocht. Prima winkel, vakkundig personeel dat de tijd voor je neemt, en dus opnieuw goed geholpen. Zal zeker niet de laatste aankoop zijn in deze winkel.

awake 28-07-2019

Goede fotozaak, breed assortiment, deskundig personeel. Correct geholpen, ik ben een tevreden klant.

Riët 27-07-2019

Weer vakkundig advies gekregen, ondanks het warme weer zijn we geduldig en uitgebreid geholpen bij de aankoop van onze nieuw Canon camera.

Dennis 27-07-2019

Over de kunde en kwaliteit van adviseren kan ik niet veel vertellen omdat ik wist wat ik wilde kopen. De redenen waarom ik hier een digitale spiegelreflex camera heb gekocht zijn:

- goede reviews
- webshop voelt vertrouwd aan
- concurrerende prijzen
- snelle levering
- 6 jaar garantie (wel pas na schrijven review en registratie binnen 1 maand)

Lisette Vlassak 27-07-2019

Bij Foto de Vakman heb ik recent een camera gekocht. De prijs is vaak erg voordelig en Je krijgt vakkundig advies. Het fijne aan de fysieke winkel is het één op één contact waarbij ze de tijd nemen en goed luisteren naar je wensen. Geen opdringerige verkopers gewoon ouderwets goed advies!

Beuningen 25-07-2019

Duidelijke website, veel keuze, snelle levering. Telefonisch of per mail fijne snelle reactie en afhandeling.

Judith van der Burgt 21-07-2019

Goede kennis van zaken. Druk bezochte zaak ook.
We zijn eerst gaan kijken om meer informatie te krijgen over de mogelijkheden en hoe de GoPro aanvoelde.
Enkele dagen later terug gegaan om het daadwerkelijk aan te schaffen.
Prima prijs/kwaliteit verhouding en een robuuste zaak die al 10-tallen jaren in Uden aanwezig is.

J.M.A Erkens 20-07-2019

Door het grote aanbod van camera’s zag ik door de bomen het bos niet meer. Had enkele reviews van camera’s gelezen maar heb zelf totaal geen verstand van fotografie.
Daarom er toch voor gekozen om bij de Vakman in Uden om advies te vragen. Kon de modellen in mijn hand houden en ook foto’s maken. Al mijn vragen werden goed beantwoord en ik kreeg praktisch advies. De prijs is concurrerend en hun service is goed. Ik weet zeker dat ik met vragen bij hun terecht kan..

Marieke 19-07-2019

Ik ben heel goed geholpen. Ik wilde een keuze tussen twee Nikon body's maken en dat is gelukt. Ik mocht mijn oude lenzen erop zetten om de ligging in de handen te beoordelen. Ook de camera's fijn mogen testen. Of de knoppen zich binnen vlot bereik bevinden om snel te kunnen handelen.

isis 19-07-2019

Bij Foto de Vakman krijgt men goed persoonlijk advies, daarnaast hanteren ze en scherp concurrerende prijzen.

Foto de Vakman is super 18-07-2019

Foto de vakman biedt de laagste prijzen voor kwalitatief hoge producten.
Ik was jn de winkel in Wijchen en kreeg eerlijke en goede voorlichting. De daarna door mij via internet bestelde compact camera was bijzonder snel en zonder verzendkosten geleverd,

Annelies 18-07-2019

Het is een winkel met een groot assortiment en fijne bediening die de tijd voor je nemen.
Je krijgt er een goed advies.
We zijn via internet bij deze winkel terecht gekomen.
Een goede keuze.

Mirjam 14-07-2019

Online camera besteld. Goede website en snelle bezorging. Ook de prijs van de nieuwe camera is gunstig t.o.v andere webwinkels.

Mel 10-07-2019

Vandaag in de winkel langs geweest voor advies over een reis camera. Meteen goed en duidelijk geholpen, waardoor ik meteen alle informatie had. Thuis ben ik erover na gaan denken, maar toch s’avonds de camera besteld op de website. Super handig en overzichtelijk, echt top.

corre 10-07-2019

Ik ben al jarenlang klant van de foto Vakman en heb alleen maar positeve ervaringen. Onlangs een nieuwe body gekocht en ook hiermee ben ik heel fijn en vakkundig geholpen. Het is bij hen makkelijk om een goede en verantwoorde keuze te maken. Ze nemen alle tijd voor je. Dus kort: Ja ik kan de foto Vakman bij iedereen aanbevelen!

Corrie 10-07-2019

Nieuwe Nikon body aangeschaft in Wijchen nadat mijn vorige het had begeven.
Ben goed geinformeerd door de verkopers, en heb een juiste keuze kunnen maken.

Jeroen S. 09-07-2019

Nieuwe Canon camera gekocht 5D Mark IV na goed advies van kundig personeel dat ruim de tijd neemt voor uitleg en andere mogelijkheden dit ondanks dat het druk was in de winkel, daarna ook nog extra lens gekocht met extra korting !

H 08-07-2019

Wederom tot grote tevredenheid een aanschaf gedaan in de winkel in Wijchen. Er wordt goed meegedacht over wat je wil en de mogelijkheid is er om dingen uit te proberen, voordat je tot aanschaf over gaat.

Gerard Albers 07-07-2019

In de winkel in Uden zijn we zeer kundig en professioneel geadviseerd door de verkoopmedewerker. Alle categorieen camera's passeerden de revue, met hun onderlinge verschillen en voor- en nadelen. Daarna ook nog verschillende merken besproken. Uiteindelijk zijn we met een goed gevoel tot een keuze kunnen komen (een Lumix systeemcamera). Ook allerlei extra adviezen werden door de verkoper meegegeven. Al met al een positieve ervaring bij Foto de Vakman in Uden. Deze winkel kennen we trouwens al langer, we hebben er al eerder camera's gekocht, ook voor onze kinderen.

W. Derks 06-07-2019

Foto de Vakman in Uden is een mooie en ruime winkel. Je wordt er netjes en goed geholpen. Het personeel heeft verstand van zaken en kunnen je vragen goed beantwoorden. Ik kom er al jaren.

Rene Detmers 06-07-2019

Fijne zaak met klantvriendelijk en deskundig personeel. Men neemt alle tijd voor de klant.

Manouk 06-07-2019

Erg goede services met goed advies! Je kan er altijd terecht met vragen, ook na aankoop van het product. Dit is de derde camera die wij hier hebben gekocht (Foto de vakman Wijchen).

Kees 06-07-2019

Zowel in de winkel (Uden) als on-line deskundig en correct geholpen.
Aanrader!

B 05-07-2019

Prima shop en goede communicatie. Prijs ook in orde. Geen 10 omdat je gedwongen wordt een review te schrijven voor 6 jaar garantie.

Marie 05-07-2019

Correcte omschrijving van product en goede prijs. Nette email over batterij die niet op voorraad was. Daarna toch een heel snelle levering.

Sylwiusz 05-07-2019

Fijne winkel met goede service. Ze zijn klantvriendelijk. Ze hebben er ook echt verstand van en weten waarover ze praten. Top.

Willems 04-07-2019

We zijn bij Fotodevakman in Uden geweest. Een fijne winkel met goed advies en een goede uitleg betr verschil in camera en lenzen.

Jos 03-07-2019

We hebben in een aantal jaar geleden al eens een Camera bij foto de vakman gekocht en onze ervaringen toen, waren de reden om ook nu weer bij hun een volgende camera te kopen.
Het is uiteindelijk de D7200 met een 18-35mm lens een extra batterij houder en op hun aanraden nog een beschermingslens. Wij zijn heel erg tevreden met de service, de uitleg en de mogelijkheid tot inruil van onze oude camera, waar we overigens best wel een goede prijs voor terug kregen. Als ik de volgende keer ook nog een kopje koffie krijg wordt het een 10.

Leonidas 02-07-2019

Great product selection. Competitive prices. Outstanding warranty length. Fast and reliable delivery. Two thumbs up from me!!

Linden 02-07-2019

Deskundig personeel, nemen voldoende tijd om werking van het toestel en vragen hierover te beantwoorden. Prima zaak om de garantietermijn mogelijk tot 6 jaar te verlengen

Luuk 01-07-2019

Fijne winkel met goede service. De medewerkers zijn behulpzaam en hebben veel kennis van de producten.

IsaV 30-06-2019

Een hele makkelijke website met uitstekende prijzen.
Het was een snelle levering met een hele fijne communicatie.

Dhr 30-06-2019

Op 28 juni 2019 de Canon 77D gekocht bij foto de Vakman in Wijchen. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel die alle tijd voor je nemen. Ook prima advies over welke camera het beste bij mij zou passen qua mogelijkheden. Zelfs een dag eerder dan beloofd gebeld dat de camera binnen was. Prima winkel dus!

PGFJ 28-06-2019

Foto De Vakman, daar is geen woord aan gelogen.
Alle tijd en aandacht is er voor jou als klant.
Duidelijke, deskundige en rustige uitleg over de gekochte Canon R-camera met lenzen.
Zeer concurrerende prijzen en bovenal ook nog 6 jaar garantie op de daar aangekochte fotospullen. Wanneer ik hetzelfde nogmaals zou willen kopen dan is er maar 1 en dat is De Vakman.

Jozefke 26-06-2019

Ik ben een beetje ouderwets word graag bedien dan ik iets moet bestellen. De foto de vakman is zo'n zaak. X heeft me geholpen met een nieuwe camera en ik heb les gehad in fotografie hoe de camera werkt in Uden. ik ben naar 10 jaar van een D90 naar nu een D7500 gegaan maar een uitleg zeg, duidelijk en MET geduld hoor ze nemen de tijd voor je en ik vind dat heel belangrijk. Je voelt je KLANT en dat is heel fijn. Bedankt Jongens.

Jac 25-06-2019

Goede deskundige hulp en alle tijd om uit te leggen hoe alles werkt. Ken deze winkel al van toen ik nog een kind was.

Jos van Groenestijn 24-06-2019

Voor de eerste maal een bestelling gedaan, maar de service was buitengewoon. Door een fout van PostNL dreigde ik mijn nieuwe camera niet op tijd voor de vakantie te ontvangen. Een medewerker van de winkel was zelfs bereid om een zelfde camera 's-avonds bij mij thuis af te leveren, ruim 80 km van de winkel in Uden! Gelukkig was het uiteindelijk niet nodig, maar TOP!

Sidney Walden 23-06-2019

Was op zoek een groothoeklens van Nikon. Ik ben hiervoor naar Foto de Vakman in Wijchen gegaan. Ik heb vaker bij Foto de Vakman apparatuur gekocht. Ik werd door verkoper .... zeer goed geholpen. Hij vertelde mij welke groothoeklens ik moest nemen om o.a. landschapsfoto's te maken. Tevens werd mij verteld als ik mij aanmeld bij Foto de Vakman dat er 6 jaar garantie op de groothoek lens zit. Ze leveren zeer goede service.

G.J. v.d.Brug 22-06-2019

Goede uitleg en mogelijkheden om ter plaatse te vergelijken. Prima service ook met accessoires..

Fotofan 21-06-2019

Ik heb bij foto de vakman twee fuji lenzen gekocht met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik ben vakkundig geholpen, maar ik heb er ook een voorzet lens bij gekocht voor de nieuwprijs, maar daar die zat niet in de originele verpakking, dus ik twijfel er aan of deze nieuw was.

Cor Dekkers 20-06-2019

Prima service. Ooit eerder een camcorder gekocht om te filmen op vakantie in Australie. Een week voor mijn vertrek ging de camera stuk. De Vakman heeft de camcorder onmiddellijk opgestuurd met de toezegging dat, als de camcorder niet op tijd terug was, ik van hen een andere camcorder mee zou krijgen. Gelukkig was dat niet nodig, maar dit is wel hoe het ook kan.