Foto de Vakman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto de Vakman.

Foto de Vakman stelt zich voor

Welkom bij fotodevakman.nl! Al 50 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs. Wij printen uw foto’s in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke ‘Fotofun’-artikelen. Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft. In Uden verkozen tot Ondernemer van het jaar vanwege de succesvolle online/offline combinatie. Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Deze score is berekend op basis van 591 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Leon 24-04-2019

Na mijn vorige aankoop, Canon EF 24-70mm f2.8 II, heb ik nu ook een Canon EF 16-35 f2.8 III aangeschaft.
Mijn ervaring is exact hetzelfde als mijn vorige aankoop.
Bestellen gaat erg gemakkelijk en mijn lens werd dezelfde dag nog verzonden (voor 17.30 besteld en betaald).
De volgende dag stond PostNL dan ook aan de deur met dit nieuwe objectief.

Ik had voor mijn vorige bestelling nog nooit van deze winkel gehoord, maar sinds mijn eerste bestelling (en zeker na ook mijn 2e goede ervaring in 1 maand tijd) is dit de eerste webwinkel die ik zal bezoeken als ik nieuwe camera apparatuur/accessoires nodig heb.

Mirjam 24-04-2019

Foto de Vakman geeft een deskundig advies en men neemt daar alle tijd voor zodat je de juiste keuze kunt maken. Je kunt er ook altijd terecht met vragen en advies over de aangeschafte producten. Men probeert je altijd te helpen. Ik ben heel tevreden.

peter.sr 23-04-2019

Duidelijke vakkundige uitleg en snelle reactie, scherpe prijzen met extra korting op de verdere aankoop van producten.

Fred 23-04-2019

Na een reëel inruilvoorstel heb ik bij Foto De Vakman een nieuwe camera aangeschaft. Ik werd keurig bediend in de ruime en fraai opgezette winkel en voorzien van duidelijk advies. Verder kreeg ik een korting op een aantal accessoires. Het contact met de rustige en niet opdringerige verkoper was aangenaam. Klasse, zo hoort het!

Hanneke Vissers Fotografie 23-04-2019

Na lang wikken en wegen besloot ik mijn aankoop te doen bij Foto de Vakman. Goede keus! Een duidelijke webshop, goede informatie rondom maken van account en aankoop en een snelle levering! De lens was goed en stevig ingepakt. Super!

Jos 22-04-2019

Voor het eerst in de winkel van Foto de vakman in Wijchen geweest voor het ophalen van mijn bestelde flitser en ik werd vriendelijk en correct te woord gestaan.
Voor al mijn vragen werd de tijd genomen en deze werden vakkundig beantwoord.

Linda Andersson 20-04-2019

Er zijn veel winkels die benodigdheden voor kameras verkopen. Ik koos voor Foto de Vakman omdat de filter-lens die ik wou hebben bij hun goedkoper was.
Op hun winkel staat er dat voor 17:40 besteld, morgen in huis. En dat klopt. Ook als je best wel laat een bestelling plaatst en betaalt. Ik had mijn bestelling om 17:26 geplaatst en kreeg mijn lens de volgende dag binnen.
Dus dat is snel.service.

Martijn van Oorsouw 19-04-2019

Wij zijn heel netjes geholpen door Peter en Joost, we hadden eerst een andere camera gekocht. Na het proberen in de natuur bleek deze niet ver genoeg naar onze zin in te zoemen. Dit hebben we gemeld binnen 1 week en we mochten komen kijken voor een andere camera. Na bijna 2 uur zijn we heel tevreden en goed geholpen de winkel uit gelopen met een mooie Panasonic DMC FZ1000 camera. Heel erg bedankt voor de goede uitleg en nette service.

Arjan 19-04-2019

Lokale winkel met een vrij uitgebreid assortiment en prettig personeel. Helaas kun je niet alle uitgestalde modellen uitproberen aangezien het verkoop voorraad is. Ze dienen je wel van goed algemeen advies en je kunt altijd terug in geval van vragen of problemen.

Cora 19-04-2019

Ik wilde een nieuwe camera kopen en een oude inruilen. De nieuwe heb ik 2 dagen mogen proberen en was daar zeer tevreden over. Al mijn vragen zijn keurig beantwoord en heb veel advies gekregen. Ook is de prijs scherp

Jesper 18-04-2019

Altijd zeer goede services. Nu ook weer de beschermfilter in de winkel er opgezet en schoongeblazen zodat er ook geen vuil tussen zit.

Peter 17-04-2019

Wij zijn deze week twee keer in deze fotowinkel geweest eerst voor voorlichting voor een beste keuze voor wat wij voorlegde. Daarop hebben wij een zeer uitgebreide deskundige voorlichting gehad voor onze keuze, daarover hebben wij op het advies van hun nog eens een paar nachtjes over geslapen en zijn uiteindelijk teruggegaan en hebben de Panasonic systeem camera DMC G80 met 12-60 mm lens gekocht mede omdat de steady shot bij 4K filmen werkt.

H. de Jong 16-04-2019

Aanvankelijk wat nonchalante uitleg, maar na doorvragen kreeg ik goede info over welke camera het beste bij me past. (Bestelling van de camera verliep niet helemaal vlekkeloos.) Nadere uitleg heb ik af en toe wel nodig (olympus E-M5 II) en dan is de toelichting in de winkel fijn om te krijgen: prima.

Remy 16-04-2019

Altijd goed advies en hulp bij Foto de Vakman. Mooie winkel en prettig dat de verkopers altijd tijd voor je nemen! (ook na de aankoop!)

Niels Jilderda 15-04-2019

Helemaal toppie.

Ik had een Canon EOS M6 Besteld in een zwarte kleur.

Blijkbaar was deze kleur niet meer in voorraad en toen werd ik keurig opgebeld en kreeg ik een uitleg over de complicaties en mogelijke oplossingen, uiteindelijk heb ik de camera gekregen in een Retro Zwart Silveren kleur waarvan ik niet eens wist dat dat kon dus ik ben alleen maar blij.

Was erg vriendelijk aan de telefoon en heeft een goede oplossing gevonden.

Hans Hultermans 15-04-2019

Al meerdere keren foto-apparatuur bij deze fotozaak gekocht. Op 4 januari 2019 kocht ik een flitser die, zo blijkt, niet goed functioneert. Hiermee vandaag teruggegaan naar de winkel in Uden en het probleem uitgelegd. Een medewerker controleerde mijn klacht, constateerde dat die juist was. De flitser werd omgeruild voor eenzelfde exemplaar en ik kreeg wederom uitleg omtrent de werking.

Kelly 13-04-2019

Het is een nette en overzichtelijke winkel.Ze hebben de tijd voor mijn genomen met de uitleg van de camera en hebben de camera start klaar gemaakt.

Eline 13-04-2019

Zowel op de webshop als in de winkel prima service. De bestellingen worden altijd op tijd bezorgd en in de winkel staat het personeel altijd klaar om je te helpen. Ze hebben erg veel verstand van zaken en zijn daarnaast ook erg gemotiveerd om goed persoonlijk advies te geven. Dit zorgt ervoor dat ik liever bij Foto de Vakman mijn film- en fotografie apparatuur haal dan bij bijvoorbeeld Coolblue of Mediamarkt.

Ton 12-04-2019

Na bestelling alles snel en netjes geleverd en keurig op de hoogte gehouden

testkees 12-04-2019

Nu voor de tweede keer bij de vestiging in Wijchen goed geholpen met aanschaf van Nikon spullen. Duidelijk geen camerasupermarkt maar een fotospeciaalzaak met tijd voor hun klanten.

Wim 11-04-2019

Was op zoek naar een Olympus tough en ondanks dat er goedkopere aanbiedingen waren ging ik toch liever in zee met een betrouwbare leverancier en dat betaalde zich uit. Correcte facturering, snelle levering en een goeie track en trace. Kan deze leverancier dus van harte aan bevelen.

Hein en Irene 09-04-2019

Via de webshop een filter besteld en gingen deze op zaterdag in de winkel in Uden ophalen. 2 klanten werden opdat moment geholpen. Na 10 min. wachten komt er een 4e klant binnen en zegt tegen ons is er niet meer personeel aanwezig. Geen idee? na nog eens 5 a 10 minuten gewacht te hebben vraag ik zijn jullie vandaag maar met zijn 2en? Oh zal ik nog iemand erbij roepen zegt hij dan!!!! Drukt op bel meteen is er iemand betalen en weg waren we. Konden ze dat niet zelf bedenken!!!
Officiele reactie van Foto de Vakman 09-04-2019

Beste Hein en Irene, We vinden het erg vervelend dat het zo is gelopen en gaan het intern op pakken. Dit om te voorkomen dat het in de toekomst nog eens gebeurd. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Angelina Foto de Vakman Uden

Rick 09-04-2019

Fijn om online te bestellen. zelf een keuze te maken. alle informatie is aanwezig. Vond het wel vreemd dat ik toch nog een factuur kreeg waarop een nog te betalen bedrag stond, alhoewel ik het met ideal al betaald had. Naar een telefoontje werd me duidelijk gemaakt dat er altijd een factuur mee gezonden werd. dat is goed, maar zet er dan ook op dat het al voldaan is.

Dave 08-04-2019

Snelle en correcte service. Goedkoopste van het net (accu spiegelreflex Nikon)

Erik T 07-04-2019

Ik vond de shop op het web, heb de camera uiteindelijk zelf in de winkel (in dit geval Uden) opgehaald. De prijs was verrassend laag. En niet bij een grote keten maar gewoon een foto vakhandel (met twee winkels). In de winkel is er voldoende en heel deskundig personeel plus een positieve sfeer.

Hanneke 06-04-2019

Na zeer vriendelijk en vakkundig advies hebben we een foto op aluminium uit laten vergroten. Ook daarbij was de service met het inscannen, retoucheren en bestellen erg goed. Het schilderij werd snel geleverd en we genieten nu van een prachtig kunstwerk!

Dennis Stronks 06-04-2019

Op zoek naar een nieuwe camera kwam ik bij Foto De Vakman terecht in Uden, hier de camera geprobeerd en goed geholpen door vriendelijk personeel.

Pat 06-04-2019

De aanbiedingen zijn beter dan bij andere camerawinkels. Ook vriendelijk en inhoudelijk volledig te woord gestaan aan de telefoon, voordat ik online mijn bestelling deed. Hoewel tweedehands, was alles netjes ingepakt in een doos die de originele doos volwaardig vervangt.
Klein minpuntje: de tweedehands camera stonk enorm naar sigarettenrook. Gelukkig was dat makkelijk op te lossen door te luchten, maar daarom geen 10 :-)

Kim 06-04-2019

Meteen fijn geholpen in de winkel. Eerste keer voor advies en de tweede keer heb ik de camera gekocht. Ze nemen uitgebreid de tijd voor je en weten waar ze over praten. Binnenkort zal ik ook hier starten met een foto cursus.

S Haasnoot 05-04-2019

Een duidelijke website, de laagste prijs voor het artikel dat ik zocht en snelle levering. Top!

Kruize 04-04-2019

Foto de Vakman in Wijchen is mijn favoriete fotowinkel, altijd behulpzaam en vriendelijk! dank je wel voor jouw hulp en geduld!

Wim Valks 04-04-2019

Duidelijke informatie op de website; gemakkelijke bestelprocedure; snelle levering

Mark 04-04-2019

Ik kocht bij deze winkel een Elinchrom ELB 500 Dual To Go set omdat zij deze tegen een betere prijs verkochten dan de overige fotowinkels. Dit scheelde mij 154 euro. Bovendien gaven zij er in de vorm van een "voordeelbundel" een Elinchrom Skyport transmitter ter waarde van 200,- er gratis bij. Deze actie is nu overigens aangepast naar 10% korting ipv 100% korting... De flitsset was goed verpakt en netjes geleverd binnen de gestelde levertermijn.

Het enige waar ik mij enorm over verbaasd heb is dat Foto de Vakman er kennelijk voor kiest om een pakket van € 1835,- (!) niet aangetekend te versturen. Ik moet er dan ook niet aan denken wat voor discussie dit zou hebben opgeleverd als het pakket bij PostNL verkeerd bezorgd zou zijn....

Willy 03-04-2019

Onlangs 2 een tweetal digitale camera's Sony DCC-HX400V bij deze winkel gekocht. 1 stuks voor een vriend en een voor mijzelf. Vooraf gechat over enkele technische vragen met duidelijke verdere uitleg. In minder dan 20 uren beide camera's in huis. Prima service met goede ondersteuning.

Koos Molenaar 03-04-2019

Tweede keer dat ik bij dit bedrijf online bestel, nadat ik de eerste keer nog telefonisch contact heb gezocht. Destijds goed te woord gestaan. Beide keren uitstekende service! Stapsgewijs op de hoogte gehouden van de status van de bestelling, zending snel, levering goed te volgen via PostNL, uitstekend verpakt. Geen klachten, maar een groot compliment!!

de Haas 02-04-2019

Foto de Vakman mag zich zeker vakman noemen op het gebied van fotografie. Het advies is uitgebreid en nemen ruim de tijd voor je. Zelf 3 x geweest ivm onduidelijkheden voor ons als beginners in de fotografie. De medewerkers geven goede (beginners)voorbeelden bij de vragen die je hebt en zijn vriendelijk voor de klant. Wat ons betreft een aanrader, zou er zeker teruggaan.

Harry Bekkers 31-03-2019

Heldere informatie op de website. De prijs was goed. De aankoop werd vlot afgehandeld en snel geleverd.

Pieter 30-03-2019

Goede kwaliteit, zeer lage prijs en de volgende dag geleverd! Waar vind je dat!

Daniël 30-03-2019

Heel erg tevreden !
Ik kocht een batterijgrip voor mijn Fujifilm XT3 en de prijs was merkelijk lager dan elders.
Ook de levering was super.
Ik koop hier zeker nog.

Sanne 30-03-2019

Super goede en vriendelijke service. Goed geholpenet het uitzoeken van een nieuwe camera, waarbij we uiteindelijk op een Panasonic DMC-TZ100 uitkwamen. Hele fijne compacte camera met goede foto kwaliteit.
Foto de Vakman (Wijchen) zeker aan te raden, als je van persoonlijke en professionele aandacht houd!

Jan 29-03-2019

Ze hadden de beste prijs en ik werd vriendelijk behandelt toen ik een vraag had over het Fujifilm XF objectief en de levering hiervan. Mooi blind verpakt en vlug geleverd. beter kan toch niet. Zeer tevreden en ik zal zeker vaker hun site gaan bezoeken.

Meike 29-03-2019

Ik vind Foto de Vakman een fijne zaak vanwege het ruime assortiment aan artikelen, prijs-kwaliteit verhouding en de service. Zo had ik een zonnekap voor mijn Nikon lens besteld. Een maal thuisbezorgd zat er een barst in. Ik belde op om een klacht in te dienen. Ze hebben direct actie ondernomen en een nieuwe zonnekap opgestuurd. Dat is goed service.

Jennifer 29-03-2019

Een duidelijke advertentie, waarin alle informatie goed staat beschreven over het product. Ook de website is fijn om te bekijken. Het pakketje is netjes en snel bezorgd! Ik ben er heel erg blij mee.
Het product voldoet zeker aan mijn verwachtingen.

Diana 27-03-2019

Fotozaak in Uden geweest. Zij nemen alle tijd om je vragen te beantwoorden en uitleg te geven. Fijne winkel.

marieke 27-03-2019

Makkelijke site
Snel en goed geleverd met duidelijke updates gedurende levering proces.
Heldere factuur
Product prima in orde.
En ook nog de laagste!

NICO 25-03-2019

Klantvriendelijke mensen aan de telefoon voor informatie en een snelle levering van de bestelling

Pierre 25-03-2019

De fotozaak in Wijchen bezocht. Service was adequaat en vriendelijk. 'k Was wat aan de late kant maar werd door de fotozaak hartelijk ontvangen. Heel fijn om toch nog rustig geholpen te kunnen worden tot even na sluitingstijd (!).
Chapeau daarvoor!

Rene Detmers 24-03-2019

Prima fotozaak met vakkundig personeel en goede service. Bij de aankoop krijg je een goed advies en als je vragen hebt kun je altijd terecht.

Brands 23-03-2019

Snelle levering en alles was goed verpakt. Groot assortiment tegen scherpe prijzen.

D'hondt Jonathan 23-03-2019

Heel vlotte ervaring geweest!
Snel verzonden, artikel zoals beschreven en piekfijn geleverd.

Ik had zelf een foutje niet opgemerkt qua facturatie en dit is binnen het half uur vriendelijk recht gezet door hun.