Foto de Vakman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto de Vakman.

Foto de Vakman stelt zich voor

Welkom bij fotodevakman.nl! Al 50 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs. Wij printen uw foto’s in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke ‘Fotofun’-artikelen. Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft. In Uden verkozen tot Ondernemer van het jaar vanwege de succesvolle online/offline combinatie. Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Deze score is berekend op basis van 305 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jack de Vries 16-12-2021

Erg behulpzame en meedenkende medewerkers. Ook goed op de hoogte van de spullen die ze verkopen. Voorlopig zal ik deze zaak vaker raadplegen/bezoeken ondanks het feit dat het 1,5 uur rijden is.

Portegies 07-12-2021

Gebruiksvriendelijke website, ik heb gemakkelijk kunnen vinden en bestellen wat ik zocht. Mijn bestelling werd snel en goed geleverd - een klein product (lens beschermhoes) in een nette kleine verpakking (kartonnen envelop).

L.T. 06-12-2021

Prima service, fatsoenlijk te woord gestaan bij vragen. Prima afgeleverd en verpakt.

G 06-12-2021

Super snel. Zelfs met Black Friday enorm snel verstuurd. Besteld en kreeg binnen 2 uur al een mail dat mijn bestelling was verstuurd. Ook de optie voor het betalen in 3 delen, is enorm handig. Vooral voor de duurdere producten. Eén van de weinige webshops die dit aanbiedt.

Perry 05-12-2021

Uitstekende voorraad en prijs. Super snel en correct. Een zeer betrouwbare partij!

Bert Brugman 04-12-2021

Prima service, het product werd supersnel (zaterdag bedteld op zondag) bezorgd.. ik ben heel erg tevreden ..

Amber 02-12-2021

Goede service! Ik ben goed geadviseerd en geholpen in de winkel. Jammer dat de camera die ik had besteld pas in januari binnen komt....

R. van den Broeke 02-12-2021

Een fototas besteld en de volgende dag al in goede orde ontvangen. Blij met de vlotte service en met de tas

Katootje 02-12-2021

De snelle levering en de aantrekkelijke prijs.

Meerdere cartridges besteld, 1 gebruikt tot nu geen klachten,kwaliteit doet niet onder voor de originele Canon.

Maaike 01-12-2021

Ik had pas een analoge camera besteld en het desbetreffende rolletje er bij, werkt super goed en hij kwam ook nog een snel binnen! Dikke aanrader

Densley 01-12-2021

Zeer fijne ervaring beleefd bij foto de vakman. Snelle levering en vele keuze aan betalingopties.

Coen uit Den Bosch 30-11-2021

De website geeft een professionle indruk en is helder over de beschikbaarheid van het aanbod. Daarnaast is de prijsstelling goed.

Angelique 27-11-2021

Topservice en goed van prijs/kwaliteit. Snel reageren op vragen via mail etc. Topwinkel.

IvS 26-11-2021

Mocht je huiverig zijn om online een dure camera of objectief te bestellen, dan hoef je je bij Foto de Vakman geen zorgen te maken dat het mis gaat en je je geld kwijt bent. Ja, je bent wel geld kwijt, maar dan heb je ook wat! ;-)
Telefonisch nemen ze alle tijd die nodig is, mijn vraag of die en die teleconverter bijvoorbeeld past op een bepaald objectief werd ter plekke uitgeprobeerd en dus beantwoord (nee, past niet). En verder krijg je sowieso goed advies over welk objectief je voor welk soort fotografie het beste kunt gebruiken. Er werd duidelijk gecommuniceerd wanneer alles binnen zou komen en daarnaast bezorgt Redjepakketje 's avonds, wat erg handig is als je overdag niet thuis bent. Zowel mijn man als ik hebben bij Foto de Vakman een systeemcamera en allerlei accessoires aangeschaft en zijn zeer tevreden. Aanrader!

Irene 26-11-2021

Wat een goede (web)winkel is Foto de Vakman! Omdat een goede camera niet goedkoop is en ik niet vaak zo'n grote uitgave doe, is het fijn dat je gewoon kunt bellen voor advies. En wat extra prettig was: ik kreeg de tip om nog een paar dagen te wachten met bestellen, omdat je dan via Olympus een gratis objectief kon krijgen! Later weer gebeld voor advies, maar wie je ook aan de lijn krijgt: iedereen is even vriendelijk en deskundig. Het verzenden gaat ook snel en veilig, kortom: ik ben blij met Foto de Vakman.

Thomas 26-11-2021

In november een bestelling geplaatst op de site van foto de vakman! Erg snelle levering, netjes verpakt en heldere communicatie. Kortom een echte aanrader!

Haverkorn 25-11-2021

Hallo Vakman. Je moet wel oog houden op de mails die je al dan niet automatisch gegenereerd verstuurt. Ik kan namelijk nog geen oordeel vellen over het mij al wel betaalde artikel, omdat het (een week geleden) niet op voorraad was. Mij is per mail toegezegd dat het mij per omgaande wordt toegestuurd zodra het weer voorhanden is.

Goede morgen,

We vinden het erg vervelend dat we deze mail verstuurd hebben, aangezien het product wat u bestelde niet op voorraad was ten tijde van uw bestelling.

We gaan hier in de toekomst rekening mee houden.

Wouter 24-11-2021

Online een bestelling gedaan van een slecht leverbaar groothoek objectief van Canon. Nadat ik voor de zekerheid even navraag had gedaan naar de levertijd, meteen besteld. Binnen twee werkdagen netjes thuis bezorgd zoals ook was aangegeven.

Jose 20-11-2021

Deze winkel is echt een aanrader! Kopen op duidelijk advies en vlgs het budget. Ook verzending is heel goed. Via red je pakketje dezelfde avond netjes bezorgd.
Ik heb hier als laatste een reportageflitser gekocht. Hier ben uiterst tevreden over. Top!!

MN65 18-11-2021

Set besteld voor de reportage flitser. Snel en goed geleverd. Eigenlijk geen klachten en gewoon goed.

David 18-11-2021

Ik had mijn aankoop via elke willekeurige webshop kunnen doen maar ik had een goede reden om naar die van Foto De Vakman te gaan: De goede service en uitleg die ik kreeg in de winkel bij de aankoop van mijn nieuwe camera. Ik werd geholpen door Peter die ruim de tijd voor mij had en ik heb verschillende modellen kunnen zien en beoordelen. Heel prettig dus! Ook de aankoop in de webshop werd keurig afgehandeld en snel geleverd. Kortom: een winkel waar je graag terugkomt!

GamerCatGirl 12-11-2021

Heel tevreden met de Service. Helaas moest ik wel contact opnemen met de klantenservice i.v.m. een storing in het besteloverzicht. Hierdoor was het niet in te zien of de bestelling goed ontvangen was (ongeacht de mail) en mijn bestellingstatus te volgen. Ben verder wel heel vriendelijk te woord gestaan :) En nog steeds blij met mijn tekentablet!

Jose 11-11-2021

Ik ben heel tevreden over de service. Heb je een advies nodig krijg je snel iemand aan de lijn. Met heel duidelijke en vriendelijje uitleg. Ze nemen de tijd voor je. 👍👍
Alles wordt netjes en nauwkeurig geleverd.. Mijn beoordeling een Tien!!

Geja 11-11-2021

Een 10? Tja... ik heb geen reden voor aftrekpunten. Printer besteld, netjes de volgende dag thuisbezorgd. En extra verpakking door de originele doos (de verpakking van de printer zelf) in een andere doos te stoppen, is bespaard gebleven. Daar pluspunten voor!
En ik ben dolblij en tevreden met mijn printer. Ik had deze kwaliteit nooit verwacht van een thuisprinter...

Jeffrey 11-11-2021

Vriendelijk personeel en goede service. Qua prijs ook erg scherp vergeleken met de concurentie.

hva 10-11-2021

prima service, komen afspraak na en weten waar ze over praten, wordt er altijd netjes geholpen en nemen de tijd voor je

Rick 09-11-2021

Om te beginnen moet ik zeggen dat het een paar keer is voorgekomen dat dingen later of niet geleverd werden en ik hier achteraan moest gaan. Dat was erg vervelend.

MAAR waarom ik toch een dik verdiende 7 geef is omdat de medewerkers enthousiast en professioneel optreden en je graag te woord staan ook wanneer niet alles lekker loopt. Ze denken pro-actief met je mee en de producten die ze leveren zijn van goede kwaliteit.

Al met al ben ik erg tevreden, er zijn zeker nog verbeterpuntjes maar de persoonlijke en prodessionele aanpak maakt dit ruimschoots goed :)

Bert 09-11-2021

Ik ben niet tevreden omdat ik tot nu toe nog niks heb ontvangen en niks hoor van fotodevakman .nl
Over de levertijd het is nu meer dan een week geleden dat ik bestelt heb. Maar wel moet je betalen als je achteraf wil betalen ( afterpay) wel betalen voor iets wat je nog niet ontvangen heb.
Slechte zaak van foto de vakman.nl
Dus nu maar afwachten wanneer ik de bestelling ontvang of iets hoor.

Goede morgen Bert,

Zoals in de mail van 10 november vermeld staat, hebben we de door u bestelde printer vanaf januari 2021 al in bestelling staan. Ook hebben we geprobeerd een alternatief te vinden wat aan de door u gestelde voorwaarde voldeed. Helaas hebben we niet een passende vervanger kunnen vinden en is de bestelling door ons (i.o.m. u) geannuleerd.

Beumer 08-11-2021

Helaas heb ik op 1 november jl. een printer besteld, maar vandaag besteld, morgen in huis gaat niet op, want deze was niet op voorraad en nu moet ik deze nog steeds geleverd krijgen?

Goede morgen,

Op het moment van bestellen was uw product niet op voorraad. De voorraad indicatie was erg onduidelijk en hier hebben we een aanpassing in gedaan zodat de tekst die u benoemd niet meer zichtbaar is.

Mariette 08-11-2021

Op zoek naar een nieuwe lens voor mijn Nikon Z 6 kwam ik bij Foto de Vakman terecht. Ik vroeg telefonisch extra informatie. Ik werd direct, aardig en deskundig geholpen door een medewerker, die me ook bij de bestelling hielp. Met bezorgdienst "red je pakketje" had ik de lens de volgende dag al netjes in huis en kon ik meteen aan de slag. Het is een fantastische lens. Kortom, alleen maar lof voor Foto de Vakman, de bezorgdienst en natuurlijk voor het product zelf.

Anneke 05-11-2021

Perfecte service. Ik had mijn lens camouflage meteen de volgende dag in huis. Zeker een aanrader deze Foto De Vakman!

Hans Wilderink 05-11-2021

Op basis van een (telefonisch) gesprek en het benoemen van de verschillende verschillen tussen twee producten heeft mij doen besluiten om het product ( een fotoprinter) bij de fotovakman te gaan bestellen. Dit in tegenstelling van andere specialisten/experts van andere fotozaken die zich beperken tot het opsommen van de specificaties die je ook kunt lezen op de diverse sites, m.a.w. een deskundig advies bij de fotovakman.Ook de wijze van bezorgen ( door een speciaal koeriersbedrijf om beschadigingen aan het product te voorkomen) heeft ertoe bij gedragen dat ik het product bij de fotovakman heb besteld. Aflevering zoals het hoort.

Joop 05-11-2021

Up to date assortiment, snelle en zorgvuldige levering in de avonduren. De camera werd ècht persoonlijk overhandigd door de zeer attente bezorger. Het bestel proces was gedetailleerd te volgen en exact op tijd

Rijnders 03-11-2021

Ik raad foto de vakman aan aangezien mijn aankoop goed was verpakt en zeer snel geleverd! Tevens kreeg ik er een leuk cadeautje bij, een mooi badlaken!

John 30-10-2021

Foto de vakman.nl gekozen omdat deze als enige het gewenste product op voorraad had. Komt natuurlijk wel vaker voor, maar elders was de levertijd onduidelijk of over ca. 2 weken. Goede site en eenvoudig bestel- en betaalproces. Maar wat met name opviel en het zo positief maakt was de afwikkeling van de bestelling. Voor 11 uur zaterdagochtend besteld, 's avonds al geleverd. En zonder extra kosten! Via Red je Pakketje werd de bestelling bezorgd (noord NL) en d.m.v. live update kon de bezorger worden gevolgd. Tot aan de bezorging kon nog worden aangegeven of het eventueel elders bezorgd moest worden omdat ik net niet op tijd thuis zou zijn. Dit werd keurig en vlot afgewikkeld. De hele combi in deze bestelling was dus voor mij een zeer aangename ervaring en daarom zeer zeker aan te raden.

Willem 26-10-2021

Goed geholpen aan de telefoon ivm veranderen bezorgtijd
Netjes verpakt geleverd en op tijd. Aanrader

B 25-10-2021

Enorm goed geholpen aan de telefoon. Een absolute blij van vakkundig advies, geduld en vriendelijkheid. Het product is zeer naar wens en maakt mijn workflow als fotograaf een stuk gemakkelijker. Ik zal hier wederom weer eens bestellen mocht ik iets nodig hebben, en raad het anderen zeker aan!

Herma Vos 25-10-2021

Cameraset besteld, helaas was dit niet meer op voorraad. Werd netjes gebeld met de opties die mogelijk waren en zelfde avond in huis! Super bedankt voor de service!

Annelies 22-10-2021

Het product wat ik gekocht heb was bij 'Foto de Vakman' het goedkoopst en werd het snelst geleverd. Ik werd via mail goed op de hoogte gehouden van de status van levering. De volgende dag had ik het al in huis.

Giso Spijkerman 22-10-2021

Goede omschrijving van het product, snel verzonden en heldere communicatie via de mail.

Leonoor 20-10-2021

Was op zoek naar een specifiek product, maar bijna nergens meer te krijgen. Even gebeld om zeker te zijn van de aangegeven levertijd en daar werd keurig aan voldaan. Zeer tevreden en goede service! Bedankt

brig 20-10-2021

Ik heb eerder in de winkel een camera gekocht en ben dik tevreden over de service die ze bieden en de tijd die er voor mij genomen is om alle uitleg te geven .

Daardoor later opnieuw besteld via hun website .
ook daar duidelijke uitleg bij de artikelen en snelle verzending

Koen De Smedt 15-10-2021

De tweedehands Sony A7R2 die ik kocht was in orde, precies zoals ik op de site gelezen had. Daar ben ik super blij mee !
Ik had voor de levering echter een woensdag aangeduid, omdat dit de eerste dag was dat ik volledig thuis was.
Ik kreeg eerst een mail om te melden dat de levering ging doorgaan op dinsdag.
In de nacht van zondag op maandag kreeg ik dan een bericht dat de levering ging doorgaan op maandag.
Ik was dan ook niet thuis en kon mijn bestelling gaan ophalen op tien kilometer van mijn deur. Bovendien was die winkel vrij vroeg dicht en moest ik daarvoor speciaal vroeger weg op het werk. Ik laat zo'n dure bestelling niet graag liggen...

Frank 14-10-2021

Artikel is scherp geprijsd. De levering was volgens de afspraak; de volgende dag.
Als verassing een coupon van 10€ na inschrijven nieuwsbrief. Deze kon ik direct gebruiken.

Nikon 14-10-2021

Klantvriendelijk en prettig en uitgebreid hulp verlenen bij software update van Nikontoestel.

Canon printer 10-10-2021

Goede service, goedkoper dan andere winkels en aan verzendtijd wordt voldaan.

Marion K.S. 02-10-2021

Heel tevreden over de inschrijving van onze cursus digitaal fotograferen, soepel verlopen met snelle antwoorden en uitleg

Fabienne 02-10-2021

I ordered via foto de vakman a device which was used as demo in the shop. However it was in perfect conditions! Delivery was very fast, too. I am very happy with the product and I would order again at foto de vakman.

H. SOKHN 01-10-2021

Foto de Vakman is een betrouwbare webwinkel voor video camera's, drones en nog veel meer. Het is echt een aanrader voor professionals en hobbyisten. Bestellingen worden snel bezorgd mits op voorraad zijn natuurlijk. Uit mijn ervaring, bij een eertse bestelling is onbewust iets mis gegaan, na contact met de webwinkel werd alles netjes direct geregeld met respect voor de klant. dat waardeer ik enorm, de volgende dag is een nieuwe bestelling binnen zonder enige complicatie. Wat dat betreft is de webwinkel professioneel hulpzaam met eigen klanten, u wordt ook opgebeld om gelijk zaken op orde te stellen. Ik vind het een zeer vriendelijke service. Ik ga deze webshop in Uden zeker in de toekomst bezoeken voor mijn volgende aankoop.

Suzy 29-09-2021

Beste aanbod tegen meest voordelig prijs. Snel geleverd ook. Heel prima dus.