foto de Vakman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over foto de Vakman.

foto de Vakman stelt zich voor

Welkom bij fotodevakman.nl! Al 50 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs. Wij printen uw foto’s in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke ‘Fotofun’-artikelen. Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft. In Uden verkozen tot Ondernemer van het jaar vanwege de succesvolle online/offline combinatie. Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Deze score is berekend op basis van 490 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marc 09-12-2019

Af gelopen vrijdag kwam ik via Google op deze webshop en had een powerbank voor me camera besteld van jupio en zaterdag werd het bezorgt een hele snelle en goede levering 👍.
Ook het contakt via mail is heel fijn en duidelijk niet uren dagen soms wachten op antwoord of het niet weten op een antwoord. Nee ik kan alleen maar zeggen dat het een hele fijne goede webshop is en dat ik zeker nog wel vaker gebruik zal maken van hun webshop dag media markt😂😂 top👍💯

Graaf 09-12-2019

Ik kom al jaren bij deze fotograaf in Wijchen, maar nu ook eens online besteld. Geweldige keuze en fijne service beter dan menig andere online winkel.

gerard 08-12-2019

Alles op tijd en netjes verstuurd. Denk dat het een goede keuze is geweest en zal zeker volgende keer weer voor de vakman kiezen.

P. Grifhorst 07-12-2019

Een fijne Canon camera gekocht bij het filiaal in Wijchem. Geholpen door een meneer die zeer enthousiast zijn kennis van zaken aan ons heeft overgedragen. Dit heeft ons doen besluiten om ter plekke ook nog een Epsonfotoscanner te kopen. Prima service en vriendelijk personeel.

F.Kaldenbach 07-12-2019

Een zeer ruim asortiment met goede technische omschrijving, Een goede mail service en snelle afhandeling, zelfs als iets niet op voorraad is wordt het super snel afgehandeld.

Paul 06-12-2019

Scherpste prijs, snelle levering, mogelijkheid achteraf betalen. Eigenlijk ideaal.
Geen ervaring met de retourafhandeling.

Ben Godijn 04-12-2019

Duidelijke site van de webshop! Ben keurig gebeld toen er bij mij niet in de avond geleverd kon worden. Daarna keurig zoals afgesproken en snel geleverd! Complimenten voor deze klantvriendelijkheid en goede service!

Vincent 03-12-2019

Ik heb een Sony RX 10 bij De Vakman gekocht. Ik was al eerder in de winkel in Uden geweest.
Ik ben er erg goed geholpen door kundig personeel. De eerste keer voor voorlichting en de tweede keer heb ik het toestel gekocht.
Er is ook in het kort uitleg gegeven van de werkwijze van het toestel.
Ik ben erg tevreden over Foto De Vakman

Wilhelmien 03-12-2019

Mijn camera gebruikte nog oude geheugenkaarten en deze konden niet meer besteld worden. Op advies van de verkoper heb ik een nieuwe camera gekocht met meer zoom. Vriendelijke verkoper met veel vertand van fotografie.

Ben 02-12-2019

Was op zoek naar een andere Fujifilm camera en had de XT30 of XT3 op het oog. Was al eerder bij Foto de vakman geweest voor een advies over camera keuze en was op de Fujifilm uitgekomen.Kon toen een jong gebruikte XT20 van een kennis overnemen.
Daarna er geweest voor advies over een statief en die toen daar ook gekocht.
Je wordt er altijd prettig geholpen met veel kennis van zaken.Geven goede adviezen.Zijn concurrerend tov de grotere foto ketens.En verschillen kun je over praten.geven 6 jaar garantie op hun camera's.prima.En ze zaten bij mij in de buurt.Ook belangrijk.

Svenya 02-12-2019

Ik ben zeer tevreden over de website fotodevakman.nl. Ik heb afgelopen week mijn eerste camera bij hen besteld en als leek wat camera's betreft ben ik goed eruit gekomen door de zeer duidelijke en overzichtelijke website. ook de kortingsdeal was erg prettig. Ik heb een combi-deal gekozen. Dit was ideaal, want zo hoefde ik zelf niet uit te zoeken welke batterij of geheugenkaartje nodig was voor bij de camera.

Wat ik ook zeer prettig vind is de manier waarom je op de hoogte wordt gehouden van de bestelling, de status hiervan, en de levering. Menig webshop kan hier wat van leren!

Willy 01-12-2019

Ik zocht een upgrade voor mijn Fujifilm X-T1 camera. Uiteindelijk is mijn keus gevallen op een Fujifilm X-T30. Maar ja, ik wil natuurlijk wel eerst zo'n toestel (van ongeveer € 900!!) vasthouden voordat ik iets koop.

Daarom bezocht ik de winkel van Foto de Vakman in Wijchen en vroeg of ik de camera even mocht uitproberen. Geen probleem, ik kreeg een vitrinemodel in mijn handen en kon zo zelf voelen hoe de camera werkt. Dat is trouwens ook zo bij de vestiging in Uden. Dat is iets wat je op internet niet kunt, toch fijn dat er nog echte winkels zijn waar echte (en vriendelijke) mensen werken en geen bestelrobot. Daarbij kreeg ik nog een kopje koffie en wat nuttige tips van de medewerkers van Foto de Vakman.

Ik ben overigens al jaren tevreden klant van Foto de Vakman, ik word altijd netjes geholpen, ze nemen de tijd voor me (en geloof me, ik vraag ze het hemd van het lijf!) en ik krijg deskundig advies. Ook bij een incidenteel probleem met een product word ik altijd netjes geholpen en wordt er een (al dan niet tijdelijke) oplossing voor gezocht.

Marc 01-12-2019

Bestelbon, orderbevestiging al in de mailbox alvorens de betaling was gedaan, dit veroorzaakt verwarring en ongemak

Ed 01-12-2019

Prima advies op een prettig wijze van een zeer bekwame fotovakman voor de aanschaf van een nieuwe systeemcamera en accessoires. Zeker een aanbeveling.

Gertjan Vlaanderen 28-11-2019

Hier mijn canon 100-400 M2 gekocht. Personeel is zeer behulpzaam en kundig. Wat ik ook zeer belangrijk vind is dat men de tijd voor je neemt (wat je lang niet overall meer tegenkomt) en al je vragen kunnen beantwoorden.
Zeer prettige evaring met deze zaak en zijn verkopers.

Deze fotozaak is beveel ik ten zeerste aan. Al moet ik er een eind voor rijden.

Caroline Wirtz 26-11-2019

Snelle levering door Foto de Vakman!
Ik heb mijn bestelling vrijdag geplaatst en had mijn nieuwe aanwinsten zaterdag al in huis.
Goed verpakt en veilig verzonden. Top!
Het enige minpuntje vind ik dat je kosten moet betalen voor een credit card of PayPal betaling.

rob 26-11-2019

Vriendelijk personeel, goed advies gekregen. Camera werd in de winkel meteen gebruiksklaar gemaakt en uitgelegd.

Johan 24-11-2019

Supersnelle levering. Jammer dat je voor een klein pakje wat makkelijk door de brievenbus kan ongeveer €6,50 verzendkosten moet betalen.

Ria 22-11-2019

Ik had een lens besteld, maar die bleek niet leverbaar doordat iemand anders deze al gekocht had en de website niet ververst was.
Ik was hierover uiteraard teleurgesteld.
Ik hoop dat het waar is dat iemand anders mij net voor was en dat het niet alleen maar een te-mooi-om-waar-te-zijn-lokkertje was in de hoop mij iets anders te kunnen verkopen.
Officiele reactie van Foto de Vakman 25-11-2019

Beste Ria,

Helaas is het waar wat we gezegd hebben, De lens die u besteld had was een occasion die iets te scherp geprijsd was. Hierdoor hebben in korte tijd meerdere mensen interesse getoond in dit product. Aangezien we een occasion maar 1 keer kunnen leveren, hebben we helaas uw bestelling moeten annuleren.

Nogmaals onze oprechte excuses.

Krijn 22-11-2019

Prompte levering. Deze zaak is een aanrader. Beantwoording van vragen gaat ook super snel

Bob Vrijbergen 19-11-2019

Ik ben al ca. 5 jaar klant bij foto de vakman, ik koop bijna alles in de winkel in Uden.
Ik krijg daar altijd goed advies, de medewerkers nemen altijd ruim de tijd om alles goed uit te leggen, ook als het heel druk is.
De prijzen zin ook scherp.

E. 19-11-2019

Dit was mijn eerste koop bij foto de vakman maar ik ben meteen verkocht.
Er was vriendelijk contact over de telefoon en een snelle levering. Het product was tweedehands maar zag er nog echt als nieuw uit.
Mijn volgende koop zal daarom ook zeker bij foto de vakman zijn!

Th Noij 18-11-2019

Uitgekozen omdat product af te halen was op locatie met daarbij een hele goede en fijne uitleg door vakmensen

Rina 18-11-2019

Fijne overzichtelijke winkel met deskundig personeel die weten waar ze het over hebben en meteen door hebben wat voor de klant een geschikt product is

Hans Vlietstra 18-11-2019

Mijn Canon lens heb ik in Wijchen gekocht. De medewerkers zijn zeer vriendelijk en vakbekwaam. De prijzen zijn concurrerend en ze hebben een duidelijke website. Ook het telefonisch contact was snel en correct.

Bettina 17-11-2019

Prima shop met vriendelijke prijzen, grote afspraken en directe levering, kon de volgende dag al mijn aankoop in ontvangst nemen en mee op pad, uitstekende levering. Top shop:)

J. D. 17-11-2019

Levering was snel en compleet. Overzichtelijke site. Alles is prima geregeld.

Evelien 17-11-2019

Goede omschrijving van het artikel en supersnelle verzending, vandaag besteld, morgen in huis.

Thembi 17-11-2019

Hi

Ik kan niks anders dan 10* te geven, webshop is overzichtelijk en je kunt meteen zien op voorraad of niet..prijzen liggen gemiddeld.. met veel verschillende betaalmidden kunnen betalen, en volgende dag in huis, netjes verpakt, spullen zoals in de webshop!!

Voor ons een dikke 10 waard, dochter blij mama blij..... tot de volgende keer zou hier zeker weer kopen.....

Arjanredcross 15-11-2019

Goed Produkt, vlotte levering. Snelle terugbetaling bij retour en goed advies voor alternatief

Jeanet 15-11-2019

Snelle levering, top product, artikel retour gestuurd (bleek ik niet nodig te hebben), rap verrekend op de factuur, vriendelijke service.

Julian 15-11-2019

Duidelijke omschrijving op de site. Goede prijs. Heldere communicatie over levering.
Product goed verpakt en snel geleverd volgens afspraak.

Hennie 13-11-2019

De handschoenen zijn van goede kwaliteit en pasvorm.
Er was een actie van 10% korting. Met het online bestellen kon de korting niet ingevuld worden.
De vakman heeft keurig 10% terug betaald en een mail gestuurd. Dit gaf een heel goed gevoel!

Mark 13-11-2019

Duidelijke uitleg op de site en snelle levering. Enige puntje van aandacht was dat ik wel heel veel mails ontving over de aanschaf en levering. Dit kan iets beperkter maar liever goed geïnformeerd dan te weinig.

JVE 12-11-2019

Lumix DC-FZ82 aangeschaft bij Foto de Vakman in Uden.
Goede service en snelle reactie op je email.
Verder is de winkel in Uden vrij groot en gelegen in het Centrum met meer dan genoeg parkeergelegenheid in de buurt.

Wiebe Kroezen 11-11-2019

Nieuwe 100mm lens gekocht via de webshop. Ook telefonische zeer goed bereikbaar, en erg vriendelijk geholpen bij mijn vragen over de leverings mogelijkheden in de avond. TOP!!!

Kees 10-11-2019

Snel gegeven, accurate informatie over het product (camera occasion) na een vraag via de e-mail. Bij de email die de bestelling bevestigde zat ook een formulier dat gebruikt kon worden als ik me nog wilde bedenken. Pakket snel verstuurd en goed verpakt. Prima kwaliteit van het product.

Janssen 09-11-2019

Duidelijke en heldere uitleg. Daarnaast leuke tips gekregen voor het gebruik van de camera.

Leo 08-11-2019

Zeer te vreden over deze winkel. Tijdens telefonisch contact over betaling netjes te woord gestaan en duidelijke uitleg. webshop is overzichtelijk en duidelijk . Levering is snel

Mimke 08-11-2019

Mijn oude camera had ik vanochtend meegenomen naar de winkel, maar helaas was deze "overleden". Na overleg met het thuisfront ben ik vanmiddag maar weer naar de winkel gegaan om een nieuwe camera te kopen. De verkopers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Goede uitleg gekregen en de verkoper heeft de camera voor mij klaar gemaakt.

Lisette 08-11-2019

Voor ons gezin hebben we besloten om een systeem camera aan te schaffen. Hiervoor zijn we naar fotodevakman gegaan om advies. Hier zijn we zeer goed geholpen en hebben we maar meteen de camera gekocht. De verkoper heeft deze meteen helemaal voor ons ingesteld. Fijne winkel.

Marcocamaro 07-11-2019

De website van Foto de Vakman is overzichtelijk en werkt intuïtief.
Alle informatie die ik zocht kon ik daar on-line vinden.
Toch vind ik, bij een grote aankoop persoonlijk contact, ook al was het telefonisch, altijd nog prettiger dan alleen alles op het scherm te lezen. Er. Sommige antwoorden werpen weer nieuwe vragen op. De verkoper was zeer behulpzaam en vakbekwaam.
De beslissing kon snel gemaakt worden en het on-line bestellen was eenvoudig.
2 werkdagen later was de aankoop reeds in huis.

André 07-11-2019

Heb voor foto de vakman gekozen omdat ik daar mijn vorige camera in de winkel gekocht hebt en goed en vriendelijk ben geholpen.
Hadden nu een mooie actie met Fujifilm dus besloten om een nieuwe body aan te schaffen.

Anne 06-11-2019

Ik ben in beide winkels in Uden en Wijchen geweest. In beide winkels werd ik erg goed geholpen in de zoektocht naar een nieuwe camera. De verkoper in Wijchen heeft mij over het toestel alles uitgelegd hoe het werkte, zelfs de dingen die ik niet wist. Ik had het gevoel dat er alle tijd voor mij gemaakt werd en ik heb een positief gevoel over mijn aankoop.

Max 04-11-2019

Duidelijke webshop en mooie garantievoorwaarden. Lens ook goedkoper dan elders.

marja 03-11-2019

ik wilde graag wat meer zoom hebben, voor mijn canon en heb hier na uitleg voor een 18-30 lens gekozen, zodat ik niet meer hoef te wisselen.

wendy 02-11-2019

Het is een mooie winkel, waar ik goed advies van mijn nieuwe lens op de Canon 200d heb gekregen.
alle tijd voor ons genomen.

Ed 02-11-2019

Winkel met een ruim aanbod, heldere uitleg, prima service, goede afstemming met de klant en snelle levering

J&M 01-11-2019

Bij foto De Vakman wordt je geholpen door deskundig personeel. Er wordt goed uitleg gegeven over het produkt wat je wil kopen en er wordt ook geluisterd naar je wensen voor de aanschaf van het produkt. Kortom, door het goede advies hebben wij een camera gekocht die bij ons past.

Arjen 01-11-2019

Prima communicatie vanaf bestelling tot bezorging. Niets op aan te merken. Blij mee!