Bosch GL-30 zwart

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch GL-30 zwart op Kieskeurig.be.

De Bosch GL-30 is met zijn gewicht van 4,3 kg licht te noemen. Daardoor beweegt de stofzuiger soepel en kun je hem gemakkelijk optillen. Of dat nodig is, is echter de vraag. Dankzij de vier zwenkwieltjes kun je hem namelijk ook erg gemakkelijk naar de zijkant bewegen. De Bosch GL-30 is echter niet alleen erg gebruiksvriendelijk; hij beschikt ook over een sterkte zuigkracht, zeker op harde vloeren. Anders dan vroeger gaat die zuigkracht echter niet meer ten koste van je energierekening. Deze Bosch-stofzuiger is namelijk behoorlijk energiezuinig. Ook handig is de grote BigCapacity-stofzak, met een inhoud van 4 liter.

Bernadette 23-10-2019

Prima gezien prijsniveau

Geschreven voor: Bosch GL-30 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Licht van gewicht, geluidsniveau acceptabel

Frieda van Doorn 04-02-2020

Bosch Stofzuiger GL30

Geschreven voor: Bosch GL-30 zwart

Kunststof voelt gammel aan bij het sluiten van de stofzuiger.
Voet met borstel krast en piept over het laminaat. Waarschijnlijk de wieletjes onder de voet. Snoer rolt te pas en te onpas in en uit.
Dus geen aanrader.

Madeleine 25-03-2021

Aanrader

Geschreven voor: Bosch GL-30 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer goede stofzuiger die zowel voor tapijt als harde vloer geschikt is. Makkelijk te hanteren en sterke zuigkracht voor een mooi resultaat.

Annemieke 20-03-2021

Fijne lichtgewicht

Geschreven voor: Bosch GL-30 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne stofzuiger, met fijn lang snoer.
Hij zuigt prima.
Hoe die zuigt op vaste vloerbedekking weet ik niet,
Hebben we niet..
Wel laminaat, houten vloer en tegels.. en die zagen na de zuigbeurt er keurig schoon en netjes uit.. Alle kattenharen waren weg..
Kortom ben er helemaal blij mee.

Ilse 17-10-2020

Top !

Geschreven voor: Bosch GL-30 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds een weekje heb ik deze stofzuiger. En ik ben er supertevreden mee, logisch eigenlijk, want hiervoor had ik precies dezelfde stofzuiger van Bosch. Hij doet het goed z'n werk en heeft een lekker lang snoer, waardoor ik de hele benedenverdieping kan stofzuigen, de trap op naar boven en dan ook de overloop en een stukje van de kamers/douche kan meenemen. Da's toch top! Ik mis nog wel een klein borsteltje, daar ga ik nog naar op zoek.
Een aanrader!

Ellen 22-07-2020

Perfect voor tapijt

Geschreven voor: Bosch GL-30 zwart

Als je tapijt hebt is dit een hele fijne stofzuiger. Voor tegels en laminaat echter zeer onprettig. De zuigmond maakt veel lawaai en je moet buigen om te zorgen dat de zuigmond niet alles vooruit schuift. Ergonomisch niet goed voor je rug. De vloerborstel kan er niet af dus kun je er geen andere opzetten. Miskoop voor ons.

Pluspunten

• Zuigt goed op tapijt
  • Zuinig
  • Klein

Minpunten

• Slecht voor harde vloer

Anton 25-05-2020

Een heel fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch GL-30 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De stofzuiger is heel licht en compact met een lekker lang snoer.
De zuigkracht is prima.

Jan Hoensbroek 20-05-2020

Goede stofzuiger.

Geschreven voor: Bosch GL-30 zwart

Een stofzuiger die ook nog steeds voldoet. Een lekker lang snoer en goede zuigkracht. Nog steeds erg tevreden.

Pluspunten

• Groot bereik
  • Zuigkracht

Minpunten

• Nog geen

Chantal 09-05-2020

Hartstikke fijn

Geschreven voor: Bosch GL-30 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De zuiger zuigt erg krachtig en is erg licht in gewicht. De zuiger maakt geen tot weinig lawaai. De lengte van het snoer is prima.

Diane 20-04-2020

Goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Bosch GL-30 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne lichte stofzuiger met voldoende zuigkracht die goed rijd door de vier zwenkwielen

Jan H Heerlen 31-01-2020

Een echte aanrader

Geschreven voor: Bosch GL-30 zwart

Dit product was in de aanbieding bij Lidl.gekocht en moet zeggen een hele goede zuiger.had eerst een Philips maar deze is veel beter.goede zuigkracht.een fijn en degelijk product voor een scherpe prijs.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Accessoires
  • Oprol mechanisme.