De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA A362KZT op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

t**s@z**o.nl 09-05-2022

erg goed

Geschreven voor: ETNA A362KZT

Het is even wennen maar het werkt zeer naar verwachting. en de draaiknoppen bediening is voor ons het ideale gemak om te bedienen. Goede aankoop geweest

Officiele reactie van Atag 10-05-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat de kookplaat aan alle wensen voldoet.

Wij wensen je veel kookplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcare ETNA

r**n@g**l.com 06-03-2022

Omslag van gas naar inductie

Geschreven voor: ETNA A362KZT

Reden voor aanschaf was uiteraard om minder gas te verbruiken en meer van onze zonnepanelen gebruik te maken. Vooral de knoppen op deze kookplaat zijn een positieve bijkomstigheid.

Officiele reactie van Atag 07-03-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank voor deze review. Fijn om te lezen dat u voor ETNA gekozen heeft bij uw overstap van gas naar inductie koken en deze op een positieve manier hebben kunnen beïnvloeden.
Wij wensen u veel kookplezier toe.

Marijke Webcareteam ETNA

Gerard 13-11-2019

Uniek in eenvoudige bediening ETNA A362KZT !

Geschreven voor: ETNA A362KZT

Het bedieningsgemak voor met name ouderen mensen is subliem ! , gewone draaiknoppen zo gemakkelijk en toch een zeer moderne uitstraling .

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Warmt zeer snel op
  • Koelt ook weer netjes zeer snel af

Minpunten