Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIF672ZT op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

r**a@h**e.nl 08-04-2022

prima product

Geschreven voor: ETNA KIF672ZT

Prima product was aanvankelijk erg sceptisch over inductie maar ben blij verrast met de snelheid en het gemak van dit toestel.

Officiele reactie van Atag 11-04-2022

Beste heer/mevrouw,

Dank je wel voor de review. Wat leuk te lezen dat het koken op inductie je blij heeft verrast en je zo tevreden bent over het gebruiksgemak. Wij wensen je veel kookplezier!

Chantal Webcareteam ETNA

Edje 24-02-2022

Mooi

Geschreven voor: ETNA KIF672ZT

Ziet er mooi uit, fijn dat deze in kleine nis past.
Eerste keer dat we inductie gaan gebruiken

Pluspunten

• 70 cm
  • Nismaat 56

Officiele reactie van Atag 25-02-2022

Beste Edje,
Dank u wel voor uw review. Eerste keer koken op inductie... dat gaat zeker goedkomen. Fijn ook dat deze ingebouwd kan worden in een standaard nismaat. Wij wensen u veel kookplezier!
Chantal Webcareteam ETNA

An 17-02-2022

Etna inductie K672

Geschreven voor: ETNA KIF672ZT

Prachtige matglazen plaat met veel ruimte om te kunnen koken. Vooral erg fijn, dat we hem kunnen plaatsen in hetzelfde gat dan onze vorige kleinere kookplaat.

Pluspunten

• Grotere kookplaat past in kleine opening
  • Kan van meerdere kookzones 1 grotere maken

Minpunten

• Niet voorzien van snoer

Officiele reactie van Atag 18-02-2022

Beste An,

Wij waarderen het zeer dat je de moeite hebt genomen om deze enthousiaste review te plaatsen. Fijn om te lezen dat niet alleen het uiterlijk maar ook het gebruik van de KIF672ZT zo goed bevalt.

Wij wensen je veel kookplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

Tevreden 16-01-2022

Blijde koper

Geschreven voor: ETNA KIF672ZT

Etna KIF672ZT past in een nis van 60cm plaat .Tevens zowel 1fase of 2fase instelbaar.Ook de zwarte uitvoering spreekt aan.Doet het top en naar verwachting aldus conclusie na 2 weken in gebruik te hebben.

Pluspunten

• Voldoet geheel

Officiele reactie van Atag 17-01-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat leuk om te lezen dat u tevreden bent met de werking van de kookplaat. Dat u tevreden bent is natuurlijk waar wij het allemaal voor doen.
Wij wensen u veel kookplezier toe.

Marijke Webcareteam ETNA

a**l@z**o.nl 26-12-2021

Bevalt erg goed; absoluut aanrader

Geschreven voor: ETNA KIF672ZT

Op zoek naar een nieuwe inductie kookplaat die groter zou zijn dan onze huidige, maar wel past in de standaard nis.
Zo kwam ik bij deze ETNA terecht. Gekozen voor de octavormige kookgedeelten waardoor groter oppervlakte is voor verwarmen.
Ik ben er ontzettend blij mee. Eindelijk relaxed koken met meerdere grote pannen op de kookplaat.
Ook de timer is erg handig en de warmhoudfunctie ook al gebruikt voor het warm houden van de pannenkoeken.
Conclusie; super inductie kookplaat!

Pluspunten

• groot oppervlak
  • verwarm snel (boost)
  • past in standaard nis
  • warmhoudfunctie
  • timer