Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KI290ZT op Kieskeurig.be.

p**l@s**n.nl 05-09-2021

Dit hadden we eerder moeten doen!

Geschreven voor: ETNA KI290ZT

Geweldig! Eenvoudige bediening, makkelijk schoon maken en 5 jaar garantie!!

Officiele reactie van Atag 06-09-2021

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor uw mooie en positieve review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de kookplaat. Wij wensen u nog jaren van kookplezier toe.

Marijke Webcareteam Etna

renevandeneynden50@gmail.com 07-08-2021

Eindelijk koken op inductie.

Geschreven voor: ETNA KI290ZT

De inbouwmaat was maatgevend in onze keuze. Daarbij opgeteld de specificaties en de service van verkopende partij (Van Duppen Helmond) heeft de doorslag gegeven. Wij kiezen voor dit soort apparatuur doorgaans Nederlands merk en lokale partij. Soms wat duurder maar dat vinden wij niet opwegen tegen al meer dan 45 jaar ondervonden services.

Pluspunten

• 5 plekken met wokplek
  • Ruim werkvlak
  • Super makkelijk schoon te maken

Minpunten

• wat ventilatorlawaai en inductiegebrom

Officiele reactie van Atag 09-08-2021

Beste Rene,

Hartelijk dank voor je review, leuk om te lezen dat je voor ETNA hebt gekozen. We wensen je nog veel kookplezier!

Groet,
Marijke Webcareteam ETNA

Eleanora 25-07-2021

koken hoeft niet ingewikkeld te zijn!

Geschreven voor: ETNA KI290ZT

Makkelijk te bedienen in tegenstelling tot andere inductie platen. Connect goed met de pannen, ook als ze niet volledig op de afgebeelde plek staan.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • genoeg ruimte voor grote pannen
  • met timer geen kookwekker meer nodig

Officiele reactie van Atag 26-07-2021

Beste Eleanora,

Wat fijn dat je voor ETNA hebt gekozen en dat deze inductiekookplaat zo goed bevalt! Bedankt voor je mooie beoordeling en wij wensen je veel plezier van deze aankoop.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Eric 28-04-2021

Ontevreden over KI290ZT en over Etna

1 inductiezone werkt slecht:
1: gaat niet aan met pan erop.
2: blijft aan zonder pan.
3: aan/uit sensor werkt moeilijk.
De plaat is nu 3 weken in gebruik. Kan gebeuren.
Reactie Etna:
1) Voorrijdkosten berekenen . (na behoorlijke discussie alsnog niet uit "coulance")
2) Monteurbezoek gehad: constateert dat plaat in orde is, zonder zelfs maar opengemaakt te hebben. Zijn conclusie: oorzaak zijn de pannen. (die op andere kookplaten allemaal wel werken)

Een defect kan gebeuren, maar wat mij irriteert is de houding en gedrag: afschuiverij. Zwaar teleurgesteld.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit

Minpunten

• gedeeltelijk defect
  • Defect wordt niet opgelost

Officiele reactie van Atag 29-04-2021

Beste Eric,

Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het vervelend om te horen dat onze service zo teleurstellend is geweest! Wij begrijpen uit uw verhaal dat onze monteur geen defect heeft kunnen constateren en dat u uw pannen reeds getest heeft en dat niet de oorzaak is van het probleem?
Wilt u zo vriendelijk zijn uw gegevens te mailen naar webcare@atagbenelux.com dan kunnen we dit probleem ook even voorleggen aan onze technical support en kijken wat wij hierin nog voor u kunnen betekenen. Bij voorbaat dank voor de genomen moeite.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Rob 01-03-2021

Zeer tevreden over deze inductieplaat

Geschreven voor: ETNA KI290ZT

Eenvoudige bediening en groot kookgemak. Zelfs voor grotere groepen koken is nu geen probleem meer. En dankzij het gladde oppervlak is schoonmaken een fluitje van een cent. Geen flex zones, maar is geen gemis. Let wel op de aansluitwaarde van 11 kW. Een krachtstroomaansluiting is noodzakelijk.

Pluspunten

• Automatische panherkenning
  • Timer
  • Eenvoudig schoon te maken

Minpunten

• Werkt niet op een standaard fornuisgroep 2 fasen

Officiele reactie van Atag 02-03-2021

Beste Rob,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Met deze cijfers zijn wij natuurlijk heel blij!
Goed te lezen dat je meer dan tevreden bent. Daar doen we het voor.

Wens je dan ook nog heel veel en lang kookplezier toe.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Angela 28-02-2021

Top!

Geschreven voor: ETNA KI290ZT

We hebben nieuwe keuken de keukenspecialist heeft ons deze inductie kookplaat geadviseerd i.v.m. Ik vaak niet genoeg plek had. Zo fijn ik kan 5 pannen erop kwijt. Zo makkelijk in gebruik. Was keramisch gewend wat is inductie fijn. Zeker deze hoef helemaal niet hoogste stand te zetten eten is zo klaar. Ook als je omlaag doet zie je water minder borrelen dus overkoken is me deze week dan ook niet gebeurt. Heb hem nu 1 week. Maar vind het geweldige kookplaat ook schoonmaken super makkelijk. Vaatdoek af doen en daarna met droge doek droog wrijven klaar. Wil je fijn koken veel ruimte en snel kies deze. Wel advies zet hem alleen op 1 groep in je meterkast.

Pluspunten

• Degelijk en snel
  • Kookt/bakt super
  • Eenvoudig
  • Veel ruimte voor 5 pannen
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Touchscreen soms reageert ie niet. 2x drukken

Officiele reactie van Atag 01-03-2021

Beste Angela,

Bedankt voor het plaatsen van deze uitgebreide en mooie review. Wat fijn dat deze kookplaat zo naar wens is.

Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.
Met zoveel vermogen is een 3-fase aansluiting inderdaad wel noodzakelijk.
We wensen je heel veel (kook) plezier van deze aankoop.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

laura 28-10-2020

5 kookzones inductiekookplaat

Geschreven voor: ETNA KI290ZT

Mooie, gemakkelijk schoon te houden kookplaat. Fijne grote plaat met genoeg kookzone’s en veel werkruimte. Helemaal blij met mijn kookplaat ik kan deze iedereen aanraden. Naast de plaat zelf wil ik nog even iets kwijt over de service van ETNA, in het begin had ik wat moeite met het gebruik van de kookplaat, wanneer ik belde met de klantenservice werd er echt naar me geluisterd en met me mee gedacht. Er is zelfs nog iemand langsgekomen van de technische dienst op verzoek van de klantenservice. Echt top.! Waar zie je dat tegenwoordig nog? Kunnen veel bedrijven iets van leren.

Pluspunten

• Verwarmt snel
  • Gemakkelijk in onderhoud

Officiele reactie van Atag 29-10-2020

Beste Laura,

Bedankt voor je review. Behalve een overvloed aan ruimte heeft deze kookplaat ook een overvloed aan power. We hechten erg veel waarde aan onze service, we vinden het daarom ook fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. Ik wens je heel veel kookplezier toe.

Groet Heidi
Webcareteam ETNA