ETNA KI259ZT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KI259ZT op Kieskeurig.be.

de Lange 29-07-2021

Koken op inductie is een aanrader!

Geschreven voor: ETNA KI259ZT

De inductiekookplaat zat in onze nieuwe keuken. Wij waren gewend om op gas te koken, maar wat is koken op inductie heerlijk! De kookplaat warmt snel op en is makkelijk in de bediening. Na het koken een doekje er overheen en hij is weer helemaal schoon. Hij ziet er ook nog eens mooi uit.

Pluspunten

• warmt snel op
  • ziet er mooi uit
  • gemakkelijk in de bediening
  • koelt ook weer snel af

Minpunten

• als je niet goed oplet, bakken dingen sneller aan
  • soms is het lastig om de juiste stand te bepalen

Officiele reactie van Atag 30-07-2021

Beste heer/mevrouw De Lange,

Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling en wat fijn dat deze inductiekookplaat goed bevalt en qua design mooi in uw keuken past. Wij wensen u veel gemak en plezier toe met deze aankoop.

Niki Webcareteam ETNA.

Willem 07-02-2021

MOOI

MOOIE KOOKPLAAT
EENVOUDIG TE BEDIENEN
WERKT HEEL GOED EN OOK PRETTIG OM MEE TE WERKEN
eenvoudig te reinigen

Pluspunten

• mooi
  • DUIDELIJKE BEDIENING

Officiele reactie van Atag 08-02-2021

Beste Willem,
Bedankt voor deze geweldige review score. Daar zijn we erg blij mee! Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over de de bediening en dat u het prettig vindt om met deze kookplaat te werken.
Wij wensen u veel kookplezier!
Chantal Webcareteam ETNA

Mw. Holla 12-12-2020

Fijne kookplaat

Geschreven voor: ETNA KI259ZT

Fijne kookplaat. Heb dezelfde kookplaat in mijn vorige woning gehad en de keuze weer voor deze kookplaat van Etna was gauw gemaakt bij het uitzoeken van mijn nieuwe keuken. Kan gelijktijdig alle 4 de kookpunten gebruiken i.t.t. veel andere inductie kookplaten in dezelfde prijsklasse. De boost functie is prettig en het snel afkoelen na gebruik maakt deze plaat voor kinderen en ouderen zeker veiliger.

Pluspunten

• Gemakkelijk en prettig in gebruik.
  • Alle 4 de kookpunten tegelijkertijd te gebruiken.

Officiele reactie van Atag 14-12-2020

Geachte mevrouw Holla,

Bedankt voor het plaatsen van deze uitgebreide en mooie review.
Uw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

We wensen u veel kookplezier toe.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Trudi 22-09-2020

Geweldig

Geschreven voor: ETNA KI259ZT

Van gas na inductie. Water word in korte tijd snel heet, dus snel aan de kook. Gebruiksvriendelijk, mooi uiterlijk.

Pluspunten

• Snel aan de kook
  • Mooi uiterlijk

Officiele reactie van Atag 23-09-2020

Beste Trudi,

Bedankt voor je mooie beoordeling. Wij wensen je nog veel kookplezier toe!

Alice Webcareteam ETNA

M. de Lange 26-02-2020

Etna Inductie kookplaat KI259ZT

Geschreven voor: ETNA KI259ZT

Prima inductieplaat; voldoet aan verwachting. Enig verbeterpuntje kan zijn om de diameter van de platen verschillend te laten zijn. Nu zijn 2 x 2 dezelfde afmetingen pannen te plaatsen, terwijl een tussenmaat ook handig zou zijn. Los van het feit dat de oppervlakte van de pan wordt gescand.

Minpunten

• Geen tussenmaat diameter bij de 2x2 kookplaten.

Officiele reactie van Atag 27-02-2020

Beste dhr/mw De Lange, bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat de KI259ZT aan uw verwachting voldoet. Feedback is ook altijd welkom zodat dit meegenomen kan worden in onze productontwikkeling. Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.