Waterpik WP-660

Poetsstand
standaard/clean
Timer
Elektrische flosser

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 28 reviews die zijn achtergelaten voor de Waterpik WP-660 op Kieskeurig.be.

stefanja77 15-01-2016

Het was deze of de Waterpik WP100 Ultra....
Maar deze (de WP660) is toch gewoon net even beter...
Hij is net wat krachtiger:
WP100=0,7 - 6,2 bar
WP660=0,7 - 6,9 bar
Hij is zo krachtig dat ik zelfs het afvoer putje van de wasbak helemaal brandschoon krijg!! :-)

Hij heeft een Hydro-Pulse Massage Modus optie (de WP100 niet)
Hij heeft een timer functie (op zich nutteloos, maar goed sommige houden ervan..)
Hij heeft 3 jet tips met verschillende kleurtjes (WP100 heeft er 2 met dezelfde kleurtjes)

Kortom hij is net iets meer dan de WP100 maar hij (of zij als je dat liever hebt) is ook net wat duurder.....!!( €40,-)

Ik weet persoonlijk niet of die meer prijs echt opweegt tegen de extra's.....maar ik geef persoonlijk liever iets meer uit dan dat ik er achteraf spijt van krijg. Je koopt deze tenslotte toch voor je hele gezin en voor een langere periode.....wat me brengt bij het laatste onderdeel....

De degelijkheid kan ik dus ook nog niet aangeven daar ik hem nog maar net heb.....

Ayla 30-12-2017

Erg prettige gebitsreiniging.

Geschreven voor: Waterpik WP-660

Speciaal voor de ruimtes waar je met flosdraad of stoker moeilijk bij kunt is deze waterflosser een uitkomst. Ik kies voor lauwwarm water omdat koud echt niet prettig is.
Je moet wel echt boven je wastafel blijven hangen omdat het spoelwater uit je mond blijft stromen. Ik gebruik het pas sinds enkele dagen (kerstcadeau) en vind het een fijn apparaat. Ik vermoed dat ik deze wel blijf gebruiken.

Pluspunten

• prettige reiniging
  • eenvoudige bediening
  • veel verschillende tips

Elka 01-07-2019

Wat een uitkomst!

Geschreven voor: Waterpik WP-660

Door diverse medicatie produceer ik vrijwel geen speeksel meer, waardoor ik erg goed voor mijn tanden/tandvlees moet zorgen. Ik had eerder al een airfloss gekocht, maar dat leek niet echt goed te werken en ik ging met een noodvaart door allerlei peperdure ragers heen omdat ze steeds zo snel verbogen. En ik was veel geld kwijt aan de mondhygieniste. Met de Waterpik krijg ik 's ochtends en 's avonds een heerlijk frisse mond, en gladde schone tanden. Lekker, met warm water en een scheutje Biotene (mondwater voor de droge mond). Ik ben echt heel benieuwd wat er bij het volgende bezoek aan de mondhygieniste aan verschil te zien is. Ik gebruik eigenlijk zonder problemen de hoogste stand, mijn tandvlees bloedt niet, wat ik elders wel lees. Ook kwa lawaai vond ik eigenlijk best meevallen, een elektrische tandenborstel maakt volgens mij meer herrie. Je hebt wel een stopcontact nodig, dus ik doe het beneden in de keuken en dus hoef ik me ook geen zorgen te maken of er iemand wakker wordt van mijn herrie ;) Ik ben er heel blij mee, echt het geld meer dan waard!

Pluspunten

• diepe reiniging
  • fris gevoel, gladde tanden

Monique 04-12-2017

Doet het prima

Geschreven voor: Waterpik WP-660

Het apparaat werkt prima! Goede waterstraal maar vind het nog wel lastig om het goed te gebruiken. Moet er nog handiger in worden zodat het niet zo'n kledderboel wordt.
Wat betreft de resultaten moet ik nog even een bezoek aan de tandarts afwachten.
Ik beveel het product nog niet aan omdat ik nog wat meer tijd nodig heb betr. resultaat.

Pluspunten

• Goede straal

Minpunten

• Nog lastig in gebruik

mahler 05-06-2016
  • Product kwartaal in bezit

opnieuw zeer goed

Geschreven voor: Waterpik WP-660

dit nieuwe model is identiek aan voorgaande modellen in kwaliteit,wel is ie veel zachter in geluid en beter te bedienen,vind het design opnieuw niet echt super.maar geloof mij;hij is veel(read my lips) beter dan de andere merken die ik ook gehad heb in de pulsaties/waterdruk

Mka 09-01-2018

Waterpik WP-660 aanrader voor je gebit

Geschreven voor: Waterpik WP-660

Op aanraden van mijn mondhygiëniste heb ik de Waterpik WP-660 aangeschaft. Mijn gebit (tand en tandvlees) ziet en voelt schoner aan. Adem is frisser. Kortom een aanrader.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Waterbakje is lastig terug te plaatsen

Ron 06-12-2017

Gedegen water flosser

Geschreven voor: Waterpik WP-660

Mijn vrouw heeft nooit last van gaatjes als ze bij de tandarts is geweest maar ze moet dan wel altijd naar de mond hygiëniste omdat ze schijnbaar veel tandsteen maakt. Natuurlijk van alles geprobeerd van mondwater, flossen en andere borstels maar niets schijnt echt te helpen.
Nu dus deze water flosser.
Het is een redelijk klein apparaat en voelt zwaar aan (schijnbaar een flinke pomp ingebouwd)
het geeft een gedegen indruk en het staat daardoor stabiel op de hoek van onze wasbak.
Jammer is dat er geen mogelijkheid is om het apparaat op te hangen.
Er zitten veel accessoires bij echter in het apparaat zelf kan je er maar 2 opbergen.
Aan het gebruik moet je even wennen maar het geeft een lekker schoon en fris gevoel zonder de tandpasta smaak
De pomp is krachtig genoeg en heeft ook een massage stand.
De bediening is simpel

Pluspunten

• Klein en gedegen
  • Hygienisch

Minpunten

• Geen ophang mogelijkheid

Gert 17-01-2017

Bijna perfecte monddouche WP-660

Geschreven voor: Waterpik WP-660

Wegens defect van type WP-112 (na 1 jaar, garantie geen probleem) overgestapt naar de WP-660. Dit type is in verhouding zeer stil en de waterkracht is beter. Slangetje is ook beter, grotere dia en langer. In verhouding is de WP-660 perfect. Wat verbeterd kan worden is een groter waterreservoir omdat als de timertijd nog niet is verstreken het reservoir al leeg is. Tevens is er onvoldoende opslagruimte voor de bijbehorende tips. Maar wij willen hem niet missen, de tandarts vindt ons gebit ook uitstekend schoon.

Pluspunten

• perfect schoon gebit
  • geruisarm

Minpunten

• waterreservoir te klein t.o.v timer
  • opslagruimte tips onvoldoende

beskers 29-08-2016

prettige monddouche, maakt zijn beloften waar

Geschreven voor: Waterpik WP-660

de mond douche is prettig in gebruik, zeker bij een beugel is deze aan te bevelen. de mond douche vervangt het flossen en raggen. het maakt op een aangename en makkelijke manier je mond schoont en kan daarnaast je tandvlees masseren.

Pluspunten

• goede prijs/ kwaliteit
  • maakt goed schoon
  • i.p.v. het raggen
  • fijn bij een beugel

Pieter 25-08-2019

Waterpik WP660; waterflosser

Geschreven voor: Waterpik WP-660

We hebben de Waterpik WP660 gekocht in overleg met de orthodontist voor onze dochter om haar gebit met beugel goed te kunnen reinigen. En dat gaat heel prima. De orthodontist is tevreden over de resultaten en voor onze dochter is het daarom een prima apparaat. Zelf heb ik het ook geprobeerd en het maakt goed schoon en laat een fris gevoel achter. Omdat ik gevoelige tanden heb gebruik ik Sensodine en deze Waterpik WP660 maakt zelfs zo goed schoon dat de beschermende laag van Sensodine na een paar dagen flossen een stuk minder zijn werk doet. Om die reden ben ik gestopt met het gebruik.

Voedingssnoer niet handig gepositioneerd. Bij ons staat de Waterpik WP660 op de wastafel en de rand is net breed genoeg om de Waterpik WP660 op te zetten. De Waterpik WP660 moet daarbij wel scheef op de rand worden gezet. Wanneer het snoer aan de zijkant had gezeten, was het veel beter geweest.

Het apparaat produceert de nodige herrie, het is echter niet hinderlijk. Het gebruikt daarnaast ook behoorlijk wat water en dat water moet ergens heen. Gebruik het daarom alleen boven een wasbak zodat het water makkelijk weg kan. Van spetteren of kliederen hebben wij geen last, ook niet gehad. De slang die aan de Waterpik WP660 zit is vrij stug en rolt daardoor makkelijk op. Ondanks deze stugheid kun je het bijna helemaal afrollen en verder van het apparaat flossen dan je zou denken.

Het flossen met de Waterpik WP660 gaat niet snel. Een volledige gebitsreiniging kost snel 2 minuten. Gebruik niet te koud water, koud water is niet prettig.

Volgens de gebruiksaanwijzing mag je de Waterpik WP660 maximaal 5 minuten in een periode van 2 uur gebruiken. Dat betekent dat bij effectief gebruik maximaal 2 personen de Waterpik WP660 achter elkaar kunnen gebruiken. Bij een huishouden met meer dan 2 personen geeft dat problemen. Wordt ook al een beetje aangegeven door de opbergruimte voor de accessoires, daar is plek voor 2 accessoires.

Pluspunten

• Maakt goed schoon
  • Laat fris gevoel achter in de mond
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Netsnoer niet handig geplaatst
  • Hoog waterverbruik
  • Kost de nodige tijd

Evert 18-06-2019

waterpik WP-660

Geschreven voor: Waterpik WP-660

fijn product, werkt naar behoren, de eerste keer vind je het een erg harde straal maar algauw mag hij voluit, maakt netjes schoon, benieuwd of de mond hygiëniste verschil ziet, op plekken waar het stoken altijd moeilijk is gaat het hiermee goed, wel eerst even door laten lopen zodat je warm water krijgt, koud water is niet lekker tussen je tanden

Jepma 05-06-2019

Prima apparaat , voldoet meer dan aan de verwachting !

Geschreven voor: Waterpik WP-660

Ik ben erg blij met mijn aankocht. Iedere keer weer voelt je mond fris en schoon aan. Het tandvlees ziet er beter uit en voelt beter aan. Het lauwe water in je mond voelt prettig en na even oefenen heb je het snel onder de knie. Heerlijk om te gebruiken en zeker zijn geld waard. Ik ga de draadloze nog aanschaffen voor de vele weekenden die we naar de camping zijn Ik hoef dan niet heen en weer te slepen en draadloos is natuurlijk wel makkelijk bij kamperen.

Pluspunten

• fijn apparaat in gebruik
  • Gewenst goed resultaat

Minpunten

• Stopcontact noodzakelijk
  • Lastig om mee te nemen door grote van apparaat

Martine 28-05-2019

Even wennen maar heerlijk frisse tanden

Geschreven voor: Waterpik WP-660

Ik moest even wennen aan het gebruik, maar mijn tanden voele extra schoon na gebruik..watertank is precies genoeg voor 1 flosbeurt.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Waterreservoir groot genoeg

Minpunten

• Beetje groot voor op mijn wasbak

Ray 05-03-2019

Waterpik WP-660 goede prijs en werking

Geschreven voor: Waterpik WP-660

Werkt simpel, goede afstelling van waterstraal. Vooral eerst laag beginnen om te wennen en vooral mond wat sluiten ivm spetters, hoofd rechtop, tussendoor ff uit de mond spoelen en houd een handdoek in de buurt. Het is even wennen maar daarna zeer tevreden. En vooral indien nodig water uitschakelen op handvat 💦😂👍

Pluspunten

• Waterkracht instelbaarheid
  • 7 opzetstukken
  • Compact formaat
  • Massage stand
  • Toevoegen van mondwater toegestaan

Minpunten

• Snoer van waterflos had iets langer gemogen

Marian 01-05-2018

Krachtpatser

Geschreven voor: Waterpik WP-660

De WP-660 verwijdert tandsteen goed. Makkelijk in het gebruik. Werkt prettiger dan tandenstokers, met als resultaat een schoon gebit alsof je bij de tandarts bent geweest.
Het is een klein apparaat dat stevig staat. De slang rolt vanzelf netjes in het apparaat. Voor de fabrikant: opbergmogelijkheid voor snoer zou prettig zijn.

Pluspunten

• Verwijdert tandsteen goed
  • Makkelijk in gebruik
  • Regelbare druk

Elly 29-04-2018

Heel blij mee

Geschreven voor: Waterpik WP-660

Ik heb de waterpik nu 2 weken. Hij werkt uitstekend en boven verwachting.
Super handig ding en helemaal geen gedoe. Je moet wel wat ruimte, plm 20 cm op je wastafel hebben en een stopcontact. Ik ben er echt blij mee.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Gevoel dat tanden echt schoon zijn.

annettetet 12-04-2018

Fijn in gebruik

Fijn apparaat.
De kracht van de straal makkelijk in te stellen.
Goede druk (krachtige straal)
Apparaat niet te groot. (Past goed op de wastafel)
Reservoir precies groot genoeg

Pluspunten

• Formaat
  • Krachtige straal

Minpunten

• Niet alle accessoires goed op te bergen

Miranda 27-03-2018

Prettig apparaat

Geschreven voor: Waterpik WP-660

Het is een erg prettig apparaat, je moet het inderdaad even leren kennen. Zoals je houding bij de wasbak, maar ook dat lauw water gebruiken fijner is dan koud. Het formaat valt mij ook erg mee. Alleen ga ikzelf vaak later naar bed dan de rest van het gezin en sla de waterflos dan toch gauw over, ivm het geluid. Je kan wel voelen dat je tanden schoner worden.

Bianca 27-03-2018

Tanden schoner

Geschreven voor: Waterpik WP-660

Handiger dan flossen met tandenstokers of flosdraad. Tanden voelen en zijn zeker schoner. Goed in kracht in te stellen. Alleen is het uittrekbare slangetje niet echt flexibel. Maar zeker aan te raden!

Pluspunten

• Schoner
  • Handig

Minpunten

• Slang niet zo flexibel

Dennis P 12-03-2018

Schoon gevoel !

Geschreven voor: Waterpik WP-660

Eerste keer dat ik dit apparaat gekocht heb, ik heb dus geen vergelijkingsmateriaal. Maar wat een heerlijk schoon gevoel als ik m’n tanden heb gedaan.

Pluspunten

• Harde straal
  • Veel hulpstukken
  • Lekkere massagestand