Microsoft Halo Wars - Reviews

Aantal spelers (max.)
Releasedatum
27-02-2009
Omschrijving
Halo Wars is een Real Time Strategy-game die zich afspeelt in het bekende Halo-universum, nog voor de allereerste game in de serie. Jij krijgt de leiding over de eenheden van de Spirit of Fire, een oorlogsschip van de UNSC. Met deze eenheden neem je deel aan het slepende conflict tussen de UNSC en de Covenant, om de strijd in jouw voordeel te beslissen. In de singleplayer-campagne van Halo Wars begin je elke missie met een bepaalde basis, vanuit waar je een leger opbouwt van zowel units als voer- en vliegtuigen, zoals de bekende Warthog en Scorpion. Tevens krijg je tijdens gevechten de mogelijkheid om speciale eenheden in te zetten, de zogenaamde Leaders, om het tij te doen keren. Door missies te voltooien en de vijand te verslaan, kom je meer en meer over het achterliggende verhaal van Halo te weten. Ben je uitgespeeld in je eentje? Dan bevat Halo Wars uitgebreide online multiplayer-mogelijkheden voor maximaal zes man. Daarin is het ook mogelijk met de Covenant zelf te spelen, om zo tijdens gevechten bekende units als Grunts, Elites, Ghosts en Scarabs in te zetten en te laten zien dat jij de ultieme legerleider bent, met het meeste strategische inzicht.

bart10050 04-01-2012 Product paar dagen in bezit

6,3
Het spel is het slechtste spel wat ik in de halo reeks heb gespeeld. De besturing is echt verschrikkelijk, en het spel is niet te volgen, en veel te moeilijk. Het spel is veel te duur voor wat je er voor terug krijgt. Matige graphics, het geluid is ook niet je van het, en het speelplezier was er bij mij na een uur (de tijd nadat ik het spel lichtelijk begon te begrijpen) er ook vanaf.

Al met al, NIET kopen dus.
En zoals in de andere review staat dat ODST geweldig zou worden, dat werd het niet, ook echt een verschrikkelijk spel, want het enige handige zijn de extra map packs, want fire fight is een soort rip-off van nazi zombies, en de campaign is supervaag en saai.

thimo 17-09-2009 Product half jaar in bezit

het is echt een leuk platform spel! als je een beetje halo fan bent (zoals ik!) dan moet je deze egenlijk wel hebben :P maar als je (niet) genoeg geld heb voor 2 spellen dan kan je natuurlijk een paar dagen wachten tot de realies van halo ODST ! want die word ook echt TE GEK!
Verder heeft het spel prachtig mooie ghrapics en word je weg geblazen als je een tv heb die dan aan kan! het besturen vind ik zelf erg makkelijk gaan en de verhaal lijn is erg leuk! ik hoop dat dit genoeg is !

grtzz thimo