Microsoft Halo Wars

03-04-2009
Microsoft Ninja Blade

bart10050 04-01-2012 Product paar dagen in bezit

6,3
Het spel is het slechtste spel wat ik in de halo reeks heb gespeeld. De besturing is echt verschrikkelijk, en het spel is niet te volgen, en veel te moeilijk. Het spel is veel te duur voor wat je er voor terug krijgt. Matige graphics, het geluid is ook niet je van het, en het speelplezier was er bij mij na een uur (de tijd nadat ik het spel lichtelijk begon te begrijpen) er ook vanaf.

Al met al, NIET kopen dus.
En zoals in de andere review staat dat ODST geweldig zou worden, dat werd het niet, ook echt een verschrikkelijk spel, want het enige handige zijn de extra map packs, want fire fight is een soort rip-off van nazi zombies, en de campaign is supervaag en saai.

thimo 17-09-2009 Product half jaar in bezit

het is echt een leuk platform spel! als je een beetje halo fan bent (zoals ik!) dan moet je deze egenlijk wel hebben :P maar als je (niet) genoeg geld heb voor 2 spellen dan kan je natuurlijk een paar dagen wachten tot de realies van halo ODST ! want die word ook echt TE GEK!
Verder heeft het spel prachtig mooie ghrapics en word je weg geblazen als je een tv heb die dan aan kan! het besturen vind ik zelf erg makkelijk gaan en de verhaal lijn is erg leuk! ik hoop dat dit genoeg is !

grtzz thimo