JBL On Air Wireless zwart - Reviews

Bluetooth
Airplay

Barab 30-03-2012 Product paar dagen in bezit

6,5
Op zich prima apparaat, MAAR, het alarm van de wekker is op zijn zachtste niveau genoeg om de buren wakker te maken, het display heeft genoeg licht om een boek bij te lezen (spaart weer een nachtlampje uit) en er zit een bug in de software die ervoor zorgt dat bij Airplay activering in het scherm er een muziek noot wordt getoond, zelfs wanneer de On Air niet als airplay output is geselecteerd.

Bij aanmelden bij de helpdesk werd dit erkend als bug en er werd ook direct aangegeven dat dit niet opgelost gaat worden door JBL. Dit geeft mij de indruk dat er, ondanks de mogelijkheden van updates via internet, er geen updates meer gaan komen. Wat mij betreft een mooi product maar wel dood op het gebied van ontwikkeling. Om deze reden een 2 voor duurzaamheid.

Suikertje87 28-11-2011 Product paar dagen in bezit

Ik was al een hele poos op zoek naar een dockingstation met wekfunctie die daarnaast ook goed dienst doet als sounddock, toen ik echter deze zag met alle mogelijkheden was ik echter verkocht (nouja, het apparaat dan).
Uiteindelijk voor mijn verjaardag gekocht/gekregen en meteen de hele middag laten spelen vanaf mijn iPhone via WiFi. Echt ontzettend gaaf! Muziek valt heel af en toe een seconde weg, persoonlijk denk ik dat dit dan aan de verbinding licht. Maar niet heel storend naar mijn mening.
De remote app op mijn iPhone gezet en nu kan ik ook via iTunes vanaf de laptop de muziek naar de JBL streamen! Naar mijn mening ideaal.
Een magnifiek apparaat met geweldige opties!
Als je een muziekfanaat bent (zoals ik) dan is dit een echte aanrader.
Vanuit het menu begrijp ik ook dat je hem kan updaten, dus wellicht zelfs nog wel verbeteringen of meer functies mogelijk in de toekomst!
De wekfunctie nog niet uitgeprobeerd, maar daar verwacht ik absoluut geen problemen mee.

Het lijkt een heel moeilijk apparaat door alle functies maar het was echt een kwestie van aansluiten, menu volgen (dat automatisch opstartte) en meteen draaien!