Stereoboomm 700 zwart

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Carlierottier 04-03-2016
Geschreven voor: Stereoboomm 700 zwart

Aangezien alle positieve commentaar hier op deze site heb ik mij deze box gekocht, maar heb er al snel spijt van. Geluid is echt niet helder en hij heeft (in tegenstelling tot andere mensen zeggen) GEEN goede volle bas! Heb spijt dat ik deze box gekocht heb...

Mijn andere oude box van Logitech (80euro) die ik 5 jaar terug gekocht heb, is nog steeds vele beter van geluidskwaliteit en geluidssterkte. Wanneer de box verbonden is met BLuetooth en je hem op metaal legt hapert hij. Ook wanneer ik verder dan 3 meter verwijderd ben van de box begint hij te haperen...

Het enige postieve punt is de duurzaamheid, hij gaat wel degelijk lang mee (veel langer dan mijn box van Logitech (die nu amper 2-3u meegaat van batterij).

Tot slot snap ik nog steeds niet hoe deze box aan zo'n hoge score komt? Ik ga er van uit dat dit de mensen hun eerste box ooit is en ze deze box daarom niet kunnen vergelijken?

mariusjr 05-03-2016

ik vind de bas prima, en het is mijn 2e box. Het haperen af en toe als ik in een andere kamer ben, dat herken ik wel, maar ik weet niet waarom ik dat zou doen.

Florisibood 24-05-2015
Geschreven voor: Stereoboomm 700 zwart

Al 2 weken in het bezit van een stereoboomm 700 via www.iBOOD.com Heeft mij aangenaam verrast qua batterijduur. Zeer goed geluidsvolume doch kleine vervorming op maximaal volume. Is handig om overal mee te nemen, klein, solide gebouwd en NFC is zeker een extra troef om de verbinding met meerdere randapparatuur snel mogelijk te maken. Gesprekskwaliteit bij bellen is goed, wel lukt het niet om de oproep aan te nemen via de stereoboomm doch werkt de geluidsoverdracht vlekkeloos nadat deze oproep met gsm aangenomen is.

Tybootje 19-05-2015
Geschreven voor: Stereoboomm 700 zwart

Heel mooi design, het geluid is mooi en het apparaat is heel gemakkelijk te koppelen, eenmaal gekoppeld wordt het apparaat dadelijk herkent.

wout96 28-04-2015
Geschreven voor: Stereoboomm 700 zwart

Overlaatst de Stereoboomm 70 aangeschaft. na een vlotte levering, verpakking open gedaan en zeer degelijk verpakt toestel eruit gehaald. je merkt dat dit met zorg gebeurd.
Bij het aanzetten van het toestel beging de Stereoboomm 700 direct apparaten te zoeken. het kost dan ook weinig moeite om te koppelen.
Bij het afspelen van muziek valt de ruimtevullende muziek kwaliteit op. Voor mij was een deftige kwaliteit wel belangrijk en was ook op zoek naar een deftige bass (Wat niet vanzelfsprekend is bij draagbare boxen.) Ik ben dan ook zeer te spreken over deze kwaliteit. Mag wel voor dit geld, anderzijds toch niet te vergelijken met duurdere toestellen (bose)what did you expect?
Over duurzaamheid kan ik nog niet veel vertellen, maar het ziet en voelt allemaal wel degelijk. knopen zijn goed, gebruiksgemak is top. Misschien is het voor sommige wel wat groots en zwaar.
Heel leuke mogelijkheid is het bellen. hoewel ik me afvraag of je deze feature veel gaat gebruiken.
Eindconclusie: zeer tevreden, goed toestel, mooie klank. Echt draagbaar lijkt me op het randje, puur door de afmeting en het gewicht.
aanrader!

bramvh 24-04-2015
Geschreven voor: Stereoboomm 700 zwart

Schitterende deal gedaan via Ibood met deze speaker, reeds bij het unboxen voel je al dat je belgische kwaliteit in je handen hebt. Voor deze prijs is dit een meer dan goed product!

Geluid: zeer degelijk, een mooie volle bas voor dit formaat en goed gebalanceerde midrange frequenties. Graag had ik het in de hoogte wel wat helderder gehad, een beetje meer 'crisp' als het ware. Ook een wat meer omnidirectionele klank had geen kwaad gekunnen, zoals dat bij vele vergelijkbare toestellen vaak het geval is. Als je hem buiten gebruikt loop je er ten slotte vaak wat rond en hoor je de klank snel veranderen. Hier op het terras kan dit weinig kwaad aangezien je dan toch vaak ter plaatste blijft zitten.

Connectiviteit en opties: het mooiste extraatje aan deze speaker is de connectie met NFC, simpelweg je telefoon een paar seconden tegen de achterkant houden je bent vertrokken. De bel-functies heb ik nog niet gebruikt. De batterij is prima, heb hem toch 2 weken gemiddeld een halfuur per dag gebruikt en de batterij was nog niet volledig leeg (en soms eens vergeten uitzetten). Iets minder goed is de bluetooth verbinding, die 'stottert' af en toe als je met het apparaat in beweging bent, heb dit met bv een jambox of soundlink nog niet gemerkt (apparaat is LG G2). Wat verder nog wat mee sukkel is het verwisselen van apparaat. Verbinden lukt vaak niet als er een ander verbonden is EN NADAT je hem oppnieuw inschakelt (en volgens het lichtje opnieuw in pairing mode gaat). In dergelijk geval mis ik wel een aparte pairing knop.

Ondanks de ruimte voor verbetering vind ik dit een prima toestel, of het nu voor buiten in het park of voor in de badkamer tijdens het douchen is... ik vind niet dat je overdreven kritisch mag zijn voor de klank (hoe audiofiel je ook bent). Voor de prijs die ik betaalde (70 EUR) vind je niet snel iets beter! En ten slotte steun je een Belgisch bedrijf en haal je een duurzaam product met goede service in huis!

syxlee 22-04-2015
Geschreven voor: Stereoboomm 700 zwart

Stevig en robuuste speaker. Het kleine formaat is handig zodat je hem overal mee naartoe kan nemen.Handig is ook onderaan het antislip oppervlak wanneer je hem ergens neerzet.
Wanneer je hem uit verpakking haalt voelt hij zwaar aan gezien de grootte waarvan ik dan vind dat dit kwaliteit uitstraalt. Dezelfde kwaliteit kan je ook terugvinden bij het afspelen van muziek. Wij gebruiken hem overal, voornamelijk living en bij mooi weer buiten in de tuin. We geven hem zijn vaste plaats en we hoeven hem zelfs niet overal mee te nemen, de muziek gaat luid en duidelijk genoeg!
Waarvan ik nog het meest onder de indruk ben is de duurzaamheid van de batterij van de speaker. Wanneer we hem ontvangen hadden hebben we hem meteen uitgeprobeerd. Na een hele dag buiten in de tuin te werken met de stereoboomm aan had ik gedacht deze te moeten opladen.. De dag erop kon ik zelfs nogmaals de volledige middag hem gebruiken.. Dit is één van zijn sterkste punten!
Een goede aankoop zonder spijt! zelfds mijn vaste stereo heeft plaats moeten maken voor de compacte stereoboom.

Sillex 21-04-2015
Geschreven voor: Stereoboomm 700 zwart

De Stereoboomm 700 geeft, net zoals zijn kleinere '500' broertje, een enorme geluidskwaliteit voor relatief weinig geld. Qua portabiliteit (e.g. meenemen op uitjes, strand, pick-nick, etc.) is deze iets te omvangrijk en veel te zwaar. Hiervoor valt zeker de Stereboom 500 aan te raden.

Maar de grotere omvang én zwaardere body brengen een hele nieuwe geluidsdimensie met zich mee. Wat je inboet aan mobiliteit krijg je ruimschoots terug aan geluidskwaliteit. Daarom staat mijn '700' op een 'vaste' plaats in mijn huis. Mijn devices én die van het hele gezin zijn ermee gekoppeld waardoor iedereen enorm makkelijk zijn favoriete muziek / film kan afspelen.

De hardware is stevig en, naar mijn ogen, stijlvol. De batterijduur gaat overigens ook erg lang mee. Kortom, ik heb niets dan lof over dit apparaat.

dag- 21-04-2015
Geschreven voor: Stereoboomm 700 zwart

Het is een degelijk toestel met een professioneel design. Zwaar, goed gebouwd en stevig. Met een vol geluid en mooie bastonen. Je kan zowel via bluetooth als line-in toestellen aansluiten. En dankzij de ingebouwd microfoon kan je hem gebruiken via smartphone of computer om een beter geluid, of beter opnames te maken. Perfect voor tuinfeestjes (verjaardagsfeestje in het park?) of op vakantie. NFC is handig om snel een bluetooth verbinding op te zetten, maar voor mij meer een gimmick, want veel zal je dat niet nodig hebben. De batterij gaat redelijk lang mee, wat ideaal is. Ik heb hem langer dan 10u gebruikt zonder problemen, maar weet dus niet wat de totale batterijduur is. Een redelijk compleet en veelzijdig toestel...

Filipao 21-04-2015
Geschreven voor: Stereoboomm 700 zwart

Zeer toffe en degelijke speaker, zelfs buiten komt er heel wat geluid uit... Super, weinig anderen komen in de buurt en al zeker niet voor die prijs.

WimLesage 16-04-2015
Geschreven voor: Stereoboomm 700 zwart

Toestel reeds een 2-tal weken in bezit ...
Ik stond eerst in beraad om (het 3 maal zo dure)Bose Soundlink Mini aan te kopen, maar de actie op Ibood overtuigde mij om deze eens uit te proberen (kon ook niet misgaan met de niet- tevreden-geld-terug-garantie).

Uitvoerig getest op skireis:
* Heel vlot om een verbinding te maken met verschillende toestellen.
* Prachtige bassen
* Het maximumvolume is verbazingwekkend hoog en er treed zo goed als geen vervorming van het geluid op bij de hoogste stand.
* Misschien wat minder draagbaar door het gewicht (maar daarvoor staan er kleinere speakers).

Dus ... een zeer tevreden gebruiker.
Moest je vragen hebben, laat maar komen.

nems 20-03-2015
Geschreven voor: Stereoboomm 700 zwart

uitstekende sound zowel als je stil wil spelen als hard.Stevig toestel dat tegen stootje kan.Eenvoudige bediening.Heel tevreden

RubenSilke 17-03-2015
Geschreven voor: Stereoboomm 700 zwart

Sinds zaterdag in het bezit van de stereoboomm 700.

Ik was direct verkocht door de strakke verpakking en het prachtige apparaat dat erin zat.

De stereoboom 700 legt zijn gewicht volledig in de schaal. Zijn strak design met eenvoudig bediening is een echte aanrader.

Het bereik van de bluetooth is zoals je die van bluetooth kan verwachten. Een 15-tal meter zonder hindernissen en een 5-tal met hindernissen.

De kwaliteit van het geluid is verbazend goed. Zelf op hoog volume blijft het geluid zuiver.

De handsfree functie is een leuke extra. Ideaal voor in de auto dus.

Van de batterij kan ik nog niet zeggen hoelang deze meegaat. Ik heb zaterdag de stereoboomm uit de verpakking gehaald en zeker 1u30 zitten testen. De handsfree functie, verbinden met verschillende apparaten, afstand, verschillende muziekgenres en volume getest. De dag nadien in de voormiddag 2u naar muziek geluisterd en in de namiddag naar een film gekeken van 2u30 (stereoboomm als speaker gebruikt). De batterij gaat nog steeds mee. Indien deze ooit leeg is zal ik deze review aanpassen en er de tijdsduur van de batterij bijplaatsen ;)

In het kort
+ zeer stevig apparaat
+ prachtig deisgn
+ kwalitatief geluid tot op hoge volumes
+ sterke bass
+ handsfree is leuke extra
+ gemakkelijk te bedienen met de knoppen op de stereoboomm 700.
+ mini usb-usb en jack to jack meegeleverd
+ kort en bondige handleiding (zeer duidelijk)

VeerleJurca 16-03-2015
Geschreven voor: Stereoboomm 700 zwart

Ik ben sinds een paar dagen in bezit van deze mooie StereoBoomm 700. Het eerste wat me opviel tijdens het uitpakken van deze stereoboomm , is het gewicht.

Het is geen boxje wat je zomaar even in je handtas steekt en overal naar meesleept. Maar ik vermoed dat de stevige case rond het apparaat er ook wel iets mee te maken heeft. Aan de andere kant , het mooie geluid wat eruit komt , maakt dat gewicht meer dan goed. Het geluid is sterk genoeg om in de kleuterklas even te gebruiken en de batterij gaat lekker lang mee!

Ook het design is erg mooi , je zou deze gewoon even in je moderne woonkamer kunnen zetten en het lijkt al direct op een enorm luxe-product dan. Het nadeel is wel de Play/Pauze knop , deze lijkt niet helemaal te werken bij alle aparaten. Ik vermoed dat dit iets met de compabiliteit te maken heeft of soort van software dat je gebruikt (kan dus ook).

Al bij al zeer tevreden! Mooie box , zeker aan te raden!

Jago Pauwels 12-03-2015
Geschreven voor: Stereoboomm 700 zwart

Ik heb de Stereoboomm 700 enkele dagen in mijn bezit en ik het is echt wel een krachtig beestje!

Pluspunten:
+ Het verbinden met bluetooth ging vlot.
+ Mooi design.
+ Voelt heel stevig aan.
+ Batterij gaat lang mee.
+ Verrassend veel bas voor zijn omvang.

Minpunten:
- Enkel oplaadbaar via USB, geen USB lader meegeleverd.
- Geen indicatie hoe vol je batterij nog is (wel een rood lampje als hij leeg is).
- Zwakke midden en hoge tonen, vooral de bas overheerst.

Als je opzoek bent naar een draagbare speaker met veel bas is dit zeker een goede optie!
Als je opzoek bent naar een draagbare speaker met een meer gebalanceerd geluid zou ik toch voor iets anders gaan.

groenendiek 10-03-2015
Geschreven voor: Stereoboomm 700 zwart

Deze Stereoboomm 700 bluetooth speaker doet wat het zegt: "Boom boom boomm!"
Netjes verpakt, sjieke doos en een verrassend zwaar apparaat.

Zoals ik op IBOOD al schreef heb ik een kleiner, minder krachtig bluetooth speakertje van het merk aMove met hetzelfde bass reflex systeem en het lijkt me wel nuttig om de twee te vergelijken.

Eerst heb ik de Stereoboomm volledig opgeladen. Verbinden met bluetooth is geen probleem. En dan... Booom boom booooom... ja wat kan ik zeggen, het geeft een aardig bassgeluid. Meteen merk ik daarbij op dat de middentonen watt op de achtergrond zitten en het blijkbaar vooral gaat om de bass. Even wat rock laten spelen en dan het volume goed hoog zetten, ja dat boenkt redelijk goed hoor. Het geluid vult de kamer. Luider dan dit hoeft echt niet ;)

Nu, om het verschil te horen, verbind ik m'n telefoon eens met de aMove. Meteen valt op dat het geluid veel dichterbij klinkt, duidelijker, helderder. En dat de bass zeer, zeer bescheiden is (maar toch aanwezig). Die helderheid in de klank mis ik bij de Stereoboomm 700. Het is eigenlijk niet zozeer dat het niet helder genoeg klinkt maar dat ik de bass te zwaar vind en de klank uit evenwicht haalt. Op zich is het knap om zo'n zware bass te genereren met zo'n klein apparaat. Maar je kunt dat ook niet bijregelen. Een schuifje "bass boost ON/OFF" zou wel interessant zijn voor een toestel als dit.

Verbinden met NFC: Ik moest even googlen om er achter te komen hoe NFC te gebruiken. Blijkt reuze simpel: gewoon op m'n telefoon inschakelen en dan de achterkanten van beide toestellen tegen elkaar houden tot er een "beep" klinkt. En toen ik dacht een NFC verbinding te hebben, zag ik dat de bluetooth (BT) toch op stond op m'n telefoon. Que? BT afgezet, NFC weer verbonden en ja hoor, BT weer vanzelf aan. Ok dan - NFC zet dus gewoon je BT aan en dat is alles.

Met het bijgeleverde audiokabeltje heb ik de Stereoboomm aangesloten op m'n pc en kon ik wat uitgebreider testen . Met de equalizer van VLC waarmee ik zowel op m'n telefoon als op pc muziek speel, kon ik wel een en ander bijregelen maar ik denk dat die frequentiebanden die de Stereoboomm niet goed kan weergeven, die kan je ook niet bijregelen. Hetzelfde geldt voor de bassklanken die door de constructie worden versterkt, die kan je er niet uit filteren zonder het klankbeeld nog meer uiteen te trekken.

Even relativeren: met kleine speakertjes is het sowieso onmogelijk om een volledig en evenwichtig klankbeeld neer te zetten. Bij het ontwerpen van een speaker heb je beperkingen en moet je keuzes maken maar je kunt het nooit allemaal tegelijk hebben tenzij je gaat naar echt grotere speakers van topmerken (bijvoorbeeld B&W, Canton, Teufel) en dan betaal je je blauw ook.

Eigenlijk ben ik dus niet zo'n fan van het klankbeeld van de Stereoboomm 700. Ligt dat nu aan mij, ben ik te kritisch? Is het een kwestie van smaak? Om toch een beetje objectiviteit hier bij te betrekken, heb ik daarom mijn vrouw en dochter gevraagd eens te luisteren naar aMove en dan naar de Stereoboomm. Zij vonden allebei de Stereoboomm luider maar niet beter klinken.

Van de speakerphone functie was ik niet onder de indruk. Zowel ik als m'n gesprekspartner vonden het geluid ontoereikend. Zo moest ik echt dicht bij de Stereoboom gaan om gehoord te worden, en de stem van de ander was niet zo goed te verstaan - klonk dof, ja vanuit een doos eigenlijk. Het is wel leuk dat deze functie er op zit maar ik vind het niet erg praktisch. Behalve als je telefoon in een andere kamer ligt en je wordt gebeld, dan is het juist handig!

Portabiliteit: je pakt de Stereoboomm gemakkelijk op om te verplaatsen, maar ik zou 'm niet gauw in een tas steken omdat ie in z'n eentje wel een kilo weegt. Voordeel van z'n gewicht is dat hij heel stabiel blijft staan waar je hem ook neerzet.

Accuduur: geen idee. Ik veronderstel dat de opgegeven 8 uur wel gehaald wordt met een accu van 4000mAH. :) En denk er aan na de eerste laadbeurt de accu helemaal leeg te spelen, da's goed voor de capaciteit van je accu.

Eindoordeel: Hoor je graag bass? Dan is deze Stereoboomm 700 vast wel iets voor jou.