Medion LIFEBEAT P67013 draadloze Bluetooth Party Speaker zwart

Bekijk alle Wireless speakers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Medion LIFEBEAT P67013 draadloze Bluetooth Party Speaker zwart op Kieskeurig.be.

Jeronimo 08-07-2018

Weer top apparaat van Medion

Geschreven voor: Medion LIFEBEAT P67013 draadloze Bluetooth Party Speaker zwart

Bij de Aldi deze draagbare speaker gehaald en direct verbaasd over de mogelijkheden en de degelijkheid!

Pluspunten

• Accuduur
  • Aansluit mogelijkheden

Patrick 28-04-2019

Medion lifebeat p67013 draadloze Bluetooth party speaker

Geschreven voor: Medion LIFEBEAT P67013 draadloze Bluetooth Party Speaker zwart

Geweldige speaker voor weinig,goed helder geluid goeie bass die tevens nog zwaarder word met de extra bass knop,eenvoudig te bedienen

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Goede extra bass
  • Duurzaam
  • Leuk lichteffecten

Minpunten

• Vrij groot

Gerrie Heijnen 13-04-2019

Slechte FM ontvangst

Geschreven voor: Medion LIFEBEAT P67013 draadloze Bluetooth Party Speaker zwart

Over het algemeen voldoet de speaker aan de verwachtingen. Het geluid is prima, sprankelend met een goede bass en voldoende volume. Een fraai design, met mooie lichteffecten en voldoende ingangsbronnen. Geen uitgangsbronnen overigens. Jammer, dat er geen afstandsbediening wordt meegeleverd, want bij schemer of in het donker zijn de teksten bij de bedieningsknoppen niet afleesbaar. De AUX ingang geeft een lichte ruis en bij gebruik van bluetooth moet de volumeknop verder open. Dat is oppassen als later wordt gekozen voor een andere ingangsbron. De FM ontvangst is belabberd. Ik kon met moeite 10 stations redelijk ontvangen, de meeste echter met een goed waarneembare achtergrondruis, waarbij ik toch echt alle standen en hoeken heb uitgeprobeerd. Boosdoener is het antennedraadje, zoals je die vaak tegenkomt bij een wekkerradio. Dit draadje schiet duidelijk tekort en doordat dit vast is gemonteerd in / aan de speaker kun je daar ook niets aan verbeteren. Je zult dit draadje ook altijd ergens aan moeten bevestigen om nog een beetje ontvangst te hebben, buiten.......? Voor een luttel bedrag had dit draadje vervangen kunnen worden door een coax antenne ingang of een fatsoenlijke staafantenne dan had je veel meer mogelijkheden. Ik had de speaker speciaal gekocht voor de aanvullende FM ontvangst, waardoor deze speaker voor mij dus niet voldeed.

Pluspunten

• Prima geluid
  • Mooie lichteffecten
  • Veel ingangsbronnen
  • Fraai design

Minpunten

• Slechte FM ontvangst
  • Ruis op de AUX ingang