Philips BT7900B/00 zwart

Beste deals -5% prijsdaling

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips BT7900B/00 zwart op Kieskeurig.be.

Koeke 18-07-2018

Très bien

Geschreven voor: Philips BT7900B/00 zwart

c'est mon 2ème, le premier malheureusement après 1 an ne fonctionnait plus je n'avais plus la garantie, mais je n'ai pas compris pourquoi il est tombé en panne....
ici je me suis dit que cela valait la peine d'en racheter un à un prix intéressant la réparation m'aurait coûté aussi cher, mais c'est dommage
Oorspronkelijk gepost op philips.com

Groen24 03-11-2017

Voldoet aan mijn verwachting

Geschreven voor: Philips BT7900B/00 zwart

Na een lange zoektocht kwam ik deze speaker tegen.
Voordeel is dat deze speaker stereo geluid geeft. Dit in tegenstelling tot sommige zelfs duurdere concurrenten.
Voor mij is dit product exact wat ik zoek in een draadloze bluetooth speaker.
Niet te zwaar, handige oplaadkabel als draagbandje, prima kwaliteit geluid met een redelijk goede basweergave, zeker gezien het formaat.
Zeker niet te overheersend. Verder is het fijn dat bij te hard volume het geluid wat afgevlakt wordt, wat de geluidskwalitiet zeer ten goede komt.
Oorspronkelijk gepost op philips.com

Jos 27-09-2017

Geinig ding, wel duur

Geschreven voor: Philips BT7900B/00 zwart

Ik het apparaat een tijdje in gebruik en kan er in mijn schuurtje en bij de bbq mee uit de voeten, omdat het ding (spat)waterdicht is. Dat is handig voor zomeravond waarop je tegen het eind vergeet spullen binnen te zetten. Accuduur (in ieder geval in de eerste periode) was prima en pairen ging ook zonder moeite. Wat betreft de geluidskwaliteit was ik iets minder enthousiast. Ik heb deze beluisterd naar een paar andere en deze kwam er vooral bij hogere volumes een beetje mager uit (vervormt met zware bas en klinkt wat blikkeriger dan andere speakers). Al met al dus een beetje gemixed beeld, maar de prijs geeft wat mij betreft de doorslag: ik zou deze speaker niet aanbevelen. Ik ben echter niet superstellig, het is geen miskoop oid

Pluspunten

• Waterdicht
  • Compact
  • Intuitieve bediening

Minpunten

• Geluidskwaliteit